Spændende, det kan ikke undgå at give uro på de indre linier når alle ved han er på vej væk til sommer, der røg Aabs mesterskabsmulighed
Hamren til Rosenborg
-
Ravnen
Hamren til Rosenborg
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 372605.ece
Spændende, det kan ikke undgå at give uro på de indre linier når alle ved han er på vej væk til sommer, der røg Aabs mesterskabsmulighed
Senest rettet af Ravnen 28. dec 2007, 14:53, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Hamren til Rosenborg
Uanset hvad der sker vil det blive med uro til følge. Melder de hurtigt en ny træner fra sommer, så vil spekulationerne gå på hvad han vil og hvilke spillere han vil satse på. Venter man længe med at præsentere end ny træner, så vil hele debatten gå på hvem der skal være træner. Uanset hvad flytter det fokus fra det sportslige.
Det bedste ville vel have været at lade Hamrén drage afsted nu, og så give en ny træner vinterpausen til at arbejde med holdet i.
Det bedste ville vel have været at lade Hamrén drage afsted nu, og så give en ny træner vinterpausen til at arbejde med holdet i.
-
Mr. Larsen (AaB)
Det er jeg så ikke enig, naturligvis vil der være en hvis uro i truppen, men spillerne er profesionelle nok til at abstraherer (staveplade) fra det på banen.
Det ville i mine øjne være direkte tåbeligt at begynde at køre en træner ind allerede nu, holdet præsterer optimalt og ligger rigtig godt i Ligaen. Nej så heller la det her hold spiller sæsonen til ende og se hvor langt det kan gå. En top 2 er bestemt ikke usandsynlig, især når man ser på de nærmeste konkurrenter OB og FCM som begge har deres problemer/udfordringer at kæmpe med i forårssæsonen.
Det ville i mine øjne være direkte tåbeligt at begynde at køre en træner ind allerede nu, holdet præsterer optimalt og ligger rigtig godt i Ligaen. Nej så heller la det her hold spiller sæsonen til ende og se hvor langt det kan gå. En top 2 er bestemt ikke usandsynlig, især når man ser på de nærmeste konkurrenter OB og FCM som begge har deres problemer/udfordringer at kæmpe med i forårssæsonen.
-
Martin
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/aab/art
> icle372605.ece
>
> Spændende, det kan ikke undgå at give uro på de
> indre linier når alle ved han er på vej væk til
> sommer, der røg Aabs mesterskabsmulighed
Jeg tror næppe det vil have den store indflydelse, han har gjort det godt det seneste halve år - men førhen har der været kæmpe problemer med at leverede resultater deroppe, og egentlig, så bliver man vel også nødt til så småt at begynde at sælge ud af arvesølvet, hvis man vil have penge for de spillere man gående deroppe, inden deres kontrakter løber ud - her tænker jeg især på en mand som Prica...
-------------------------------------------------------
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/aab/art
> icle372605.ece
>
> Spændende, det kan ikke undgå at give uro på de
> indre linier når alle ved han er på vej væk til
> sommer, der røg Aabs mesterskabsmulighed
Jeg tror næppe det vil have den store indflydelse, han har gjort det godt det seneste halve år - men førhen har der været kæmpe problemer med at leverede resultater deroppe, og egentlig, så bliver man vel også nødt til så småt at begynde at sælge ud af arvesølvet, hvis man vil have penge for de spillere man gående deroppe, inden deres kontrakter løber ud - her tænker jeg især på en mand som Prica...
-
Kent
Jeg synes det er svært at vurdere, hvad det kommer til at betyde, men det er naturligt at det vil få noget af skylden, hvis AaB går ned i foråret. Jeg tror at alle i AaB er så prof, at så længe de kan lugte guld, så skal de nok holde sammen. Men hvis de kommer lidt skævt igang i foråret, så kan en kendt trænerafgang være noget af det, der kan forstærke en nedadgående spiral.
Personligt synes jeg det ser sværere ud for AaB til næste sæson, da man må formode at de næsten skal igang med at bygge et nyt hold op, da en række af nøglespillerne sandsynligvis forlader dem senest til sommer (Prica, Olesen, Califf). Lynge plejer ikke at være villig til at betale for spillere, så hvis han skal finde alle erstatningerne på fri transfer, samt en ny træner, så kan det godt give problemer.
Personligt synes jeg det ser sværere ud for AaB til næste sæson, da man må formode at de næsten skal igang med at bygge et nyt hold op, da en række af nøglespillerne sandsynligvis forlader dem senest til sommer (Prica, Olesen, Califf). Lynge plejer ikke at være villig til at betale for spillere, så hvis han skal finde alle erstatningerne på fri transfer, samt en ny træner, så kan det godt give problemer.