Jesper Bøge
-
FCM_ole
Jesper Bøge
Er der nogen herinde der kender noget til ham? Er han det højre back talent vi står og mangler der om nogle år kan tage over efter kolja? Kender ingenting til ham, så ville lige høre om der er nogen der kender til hans kvaliteter. Kan da se at han er på u-18 landsholdet, så det siger vil lidt om hans talent, men insider viden er altid godt.
Senest rettet af FCM_ole 11. dec 2007, 22:56, rettet i alt 1 gang.
-
Mose
Re: Jesper Bøge
Bøge eller Lysemose kan begge blive fremtidens højreback, og selv om jeg ingen insiderviden har, så gætter jeg på at den ene kommer til at spille 2. div. efter vinterpausen.
Årgang 90 er meget bred, og skal der være plads til talenterne fra årgang 91 på ynglingeholdet, så er man nød til at rykke flere spillere op på 2. div.
2.div trænger også til at blive forstærket, så det passer fint.
Ellers tror jeg Albæk er spilleren vi ser først fra årgang 90, og han er rent faktisk lige spillertypen vi mangler, men han dog for ung endnu.
Jeg gætter på, Albæk debutere efter sommerpausen, og at han er fast mand i løbet af et par år.
Årgang 90 er meget bred, og skal der være plads til talenterne fra årgang 91 på ynglingeholdet, så er man nød til at rykke flere spillere op på 2. div.
2.div trænger også til at blive forstærket, så det passer fint.
Ellers tror jeg Albæk er spilleren vi ser først fra årgang 90, og han er rent faktisk lige spillertypen vi mangler, men han dog for ung endnu.
Jeg gætter på, Albæk debutere efter sommerpausen, og at han er fast mand i løbet af et par år.
-
Hausser
Spiller Jeppe Quist ikke fast højre back på anden division? Hva med ham, er der ingen fremtid, mht førstehold i ham, han er vel stadig ikke mere end 19?
I det hele taget, er der nogle af dem som spiller fast på anden division som har potentiale til at spille længere oppe i rækkerne?
I det hele taget, er der nogle af dem som spiller fast på anden division som har potentiale til at spille længere oppe i rækkerne?
-
Mose
Det kan måske for mange virke logisk, at dem fra 2. div. må være nærmere førsteholdet end ynglingspillerne, men set over efteråret er det ikke tilfældet.
I flere 2. div. kampe her i efteråret har det kun været Lawal, Ragus samt målmanden, der var talenter i nærheden af førsteholdet.
Ynglingeholdet har i efteråret bestået af 10-15 potentielle emner til fremtidens SASligahold, men de er blot en anelse yngre. Det ændre sig sikkert i takt med, at vi får flere talenter gennem møllen.
Nu kender alle Simon Kjær og alle har vel hørt om Jesper Juelsgaard, men der er andre emner i årgang 89. De tre afrikanere er alle meget stærke, men de kan være hæmmet af deres manglende størrelse.(underligt nok er det nærmest et most i dansk fodbold at halvdelen af holdet er 1,90 m, mens de danske hold bliver rundbarberet i UEFAcuppen af små spanske teknikere)
Har vi lidt tålmodighed, har vi som før nævnt en meget lovende årgang 90. Her bliver der massiv behov for udlejning, når vi når et år frem, og jeg vil godt love, at stiller vi stærkeste hold næste år i ynglingeligaen, så genvinder vi guldet.
I flere 2. div. kampe her i efteråret har det kun været Lawal, Ragus samt målmanden, der var talenter i nærheden af førsteholdet.
Ynglingeholdet har i efteråret bestået af 10-15 potentielle emner til fremtidens SASligahold, men de er blot en anelse yngre. Det ændre sig sikkert i takt med, at vi får flere talenter gennem møllen.
Nu kender alle Simon Kjær og alle har vel hørt om Jesper Juelsgaard, men der er andre emner i årgang 89. De tre afrikanere er alle meget stærke, men de kan være hæmmet af deres manglende størrelse.(underligt nok er det nærmest et most i dansk fodbold at halvdelen af holdet er 1,90 m, mens de danske hold bliver rundbarberet i UEFAcuppen af små spanske teknikere)
Har vi lidt tålmodighed, har vi som før nævnt en meget lovende årgang 90. Her bliver der massiv behov for udlejning, når vi når et år frem, og jeg vil godt love, at stiller vi stærkeste hold næste år i ynglingeligaen, så genvinder vi guldet.
-
Altoriso
Altså hvis vi lige kopierer 2. div truppen ind, så er det vel ikke så mange af disse spillere vi skal forvente at se på 1. holdet !?
2. divisionstruppen (suppleres med spillere fra A-truppen og ynglinge-truppen)
Jesper Weinkouff
Nick Ragus
Jeppe Quist
Martin Jungbloot
Jonas Ravnsbæk
Danusan Shritritan
Mustafa Arslan
Anders Dal Andersen
Rasmus Würtz
Ole Hansen
Niels Bonde
Henning Thinggaard
Thomas Thomasberg
De to øverste og så som der skrives højere oppe Jeppe Quist, og så måske Jonas Ravnsbæk og Mustafa Arslan er de eneste jeg måske kunne hae fidus til, og de 2-3 sidste af dem kender jeg endda kun lidt til
Hvad med de andre - er det ikke "bare" 2. holdsspillere ?
Thinggård måske ?
anyone ???
2. divisionstruppen (suppleres med spillere fra A-truppen og ynglinge-truppen)
Jesper Weinkouff
Nick Ragus
Jeppe Quist
Martin Jungbloot
Jonas Ravnsbæk
Danusan Shritritan
Mustafa Arslan
Anders Dal Andersen
Rasmus Würtz
Ole Hansen
Niels Bonde
Henning Thinggaard
Thomas Thomasberg
De to øverste og så som der skrives højere oppe Jeppe Quist, og så måske Jonas Ravnsbæk og Mustafa Arslan er de eneste jeg måske kunne hae fidus til, og de 2-3 sidste af dem kender jeg endda kun lidt til
Hvad med de andre - er det ikke "bare" 2. holdsspillere ?
Thinggård måske ?
anyone ???
-
Arff
Mads Albæk
Mose Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ellers tror jeg Albæk er spilleren vi ser først
> fra årgang 90, og han er rent faktisk lige
> spillertypen vi mangler, men han dog for ung
> endnu.
Når der er mulighed for det spiller han også på 2. div holdet
> Jeg gætter på, Albæk debutere efter sommerpausen,
> og at han er fast mand i løbet af et par år.
Han træner med SAS-Liga truppen hver mandag, og der følger han vist okay med.
> Ellers tror jeg Albæk er spilleren vi ser først
> fra årgang 90, og han er rent faktisk lige
> spillertypen vi mangler, men han dog for ung
> endnu.
Når der er mulighed for det spiller han også på 2. div holdet
> Jeg gætter på, Albæk debutere efter sommerpausen,
> og at han er fast mand i løbet af et par år.
Han træner med SAS-Liga truppen hver mandag, og der følger han vist okay med.
-
Arff
Altoriso Skrev:
> Jesper Weinkouff
> Nick Ragus
> Jeppe Quist
> Martin Jungbloot
> Jonas Ravnsbæk
> Danusan Shritritan
> Mustafa Arslan
> Anders Dal Andersen
> Rasmus Würtz
> Ole Hansen
> Niels Bonde
> Henning Thinggaard
> Thomas Thomasberg
>
>
> De to øverste og så som der skrives højere oppe
> Jeppe Quist, og så måske Jonas Ravnsbæk og Mustafa
> Arslan er de eneste jeg måske kunne hae fidus til,
> og de 2-3 sidste af dem kender jeg endda kun lidt
> til
Jeg tror rent faktisk kun det er Jesper Weinkouff og Nick Ragus som har nogen chance for at slå igennem på 1. holdet.
Jeg er ret overbevist om at der ikke er nogle af de andre som har en reel chance for at komme på.
> Jesper Weinkouff
> Nick Ragus
> Jeppe Quist
> Martin Jungbloot
> Jonas Ravnsbæk
> Danusan Shritritan
> Mustafa Arslan
> Anders Dal Andersen
> Rasmus Würtz
> Ole Hansen
> Niels Bonde
> Henning Thinggaard
> Thomas Thomasberg
>
>
> De to øverste og så som der skrives højere oppe
> Jeppe Quist, og så måske Jonas Ravnsbæk og Mustafa
> Arslan er de eneste jeg måske kunne hae fidus til,
> og de 2-3 sidste af dem kender jeg endda kun lidt
> til
Jeg tror rent faktisk kun det er Jesper Weinkouff og Nick Ragus som har nogen chance for at slå igennem på 1. holdet.
Jeg er ret overbevist om at der ikke er nogle af de andre som har en reel chance for at komme på.
-
Hausser
Re: Mads Albæk
Interessant, er der nogen der kan berette noget om dette, om han gør det mere end blot okay?? Er der andre 90ere som også træner med?
-
Arff
Iøvrigt er min kilde Mads Albæk selv, så ved ikke om han over- eller under-driver det.
- Men han har hvertfald hvad der skal til for at følge med på SAS-Liga niveau.
- Men han har hvertfald hvad der skal til for at følge med på SAS-Liga niveau.
-
Hausser
Mose Skrev:
> alle Simon Kjær og alle har vel hørt om
> Jesper Juelsgaard, men der er andre emner i årgang
> 89. De tre afrikanere er alle meget stærke, men de
> kan være hæmmet af deres manglende
> størrelse.(underligt nok er det nærmest et most i
> dansk fodbold at halvdelen af holdet er 1,90 m,
> mens de danske hold bliver rundbarberet i
> UEFAcuppen af små spanske teknikere)
Hehe, nej der er i sandhed et paradoks
Jude er godt nok en lille smølf og Adeola er vel heller ikke andet end 1,75 (men er du da sindsyg en fysik, har aldrig set lårmuskler på den størrelse hos en fodboldspiller), men Yakubu syntes jeg da ser lidt større ud? Men ellers er det jo ikke heldigvis alene størrelse som tæller, det er jo også gørelsen
Salami, Lawal, Agbetu og Baba har alle vist de kan begå sig trods en noget petit størrelse, fysikken fejler jo bestemt ikke noget hos vores afrikanere.
> Har vi lidt tålmodighed, har vi som før nævnt en
> meget lovende årgang 90. Her bliver der massiv
> behov for udlejning, når vi når et år frem, og jeg
> vil godt love, at stiller vi stærkeste hold næste
> år i ynglingeligaen, så genvinder vi guldet.
Det bliver spændende, det glæder vi os meget til. Ellers kan jeg ikke andet end bakke dit udsagn op, stort set hele årgangen er jo inde omkring u-landsholdet..
> alle Simon Kjær og alle har vel hørt om
> Jesper Juelsgaard, men der er andre emner i årgang
> 89. De tre afrikanere er alle meget stærke, men de
> kan være hæmmet af deres manglende
> størrelse.(underligt nok er det nærmest et most i
> dansk fodbold at halvdelen af holdet er 1,90 m,
> mens de danske hold bliver rundbarberet i
> UEFAcuppen af små spanske teknikere)
Hehe, nej der er i sandhed et paradoks
Salami, Lawal, Agbetu og Baba har alle vist de kan begå sig trods en noget petit størrelse, fysikken fejler jo bestemt ikke noget hos vores afrikanere.
> Har vi lidt tålmodighed, har vi som før nævnt en
> meget lovende årgang 90. Her bliver der massiv
> behov for udlejning, når vi når et år frem, og jeg
> vil godt love, at stiller vi stærkeste hold næste
> år i ynglingeligaen, så genvinder vi guldet.
Det bliver spændende, det glæder vi os meget til. Ellers kan jeg ikke andet end bakke dit udsagn op, stort set hele årgangen er jo inde omkring u-landsholdet..
-
Hausser
Det er der vist ingen tvivl om, spørgsmålet er dog om han allerede har det? 
-
Claus (BW#1145)
Henning Thinggaard er nu nok lidt for gammel til det her game. Han huserede i midten /slutningen af 90'erne for IFS og Skive.
-
Hekler
Claus (BW#1145) Skrev:
> Henning Thinggaard er nu nok lidt for gammel til
> det her game. Han huserede i midten /slutningen af
> 90'erne for IFS og Skive.
Han er uhyggeligt tæt på ligeholdet...der er i hvert fald noget ledertype i ham
> Henning Thinggaard er nu nok lidt for gammel til
> det her game. Han huserede i midten /slutningen af
> 90'erne for IFS og Skive.
Han er uhyggeligt tæt på ligeholdet...der er i hvert fald noget ledertype i ham
-
Altoriso
så var det nok fordi at navnet har været "kendt" i mange år at jeg tænkte på ham
Måske har jeg også fået Ynglingespilleren Ringgård blandt ind i det