Lidt info omkring BW til pokalen
-
Thomas Lund
Lidt info omkring BW til pokalen
Ja så må jeg hellere poste lidt info.
1. Der er IKKE et "BW-tog". Det kan vi ikke administrere og mange BWere har kammerater og familie med der ikke er medlemmer.
2. Der er ikke en speciel BW sektion på NESA men jeg vil da anbefale at alle dem der vil bidrage med sang indfinder sig forholdsvis tidligt og indtager den midterste, "øverste" del af nedre NESA således at vil kan sprede vores skønsang til resten af tribunen.
3. Som sagt står BW for ølsalget og det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevare. Vi vil ikke lege politimænd, men vil selvfølgelig opfordre folk til at respektere det og bakke op om fanklubben.
4. Der bliver lavet tifo. Hvad det er afsløres ikke her, men BW Tifo arbejder på højtryk og igen skal jeg opfordre folk til at bakke op om tiltaget på dagen både ved at hjælpe sidemanden hvis han ikke lige er så erfaren med at vide hvordan man ikke ødelægger mange timer og for flere tusinde kr.s arbejde. (for mange øl)
5. Black Wolves bestyrelse står ikke for billetsalg og har ikke bedre indsigt end jer andre, men det kan være at vi får nogle løbende informationer som vi kan videregive.
6. Jeg er sikker på at FCM gerne vil svare så godt de kan på evt. spørgsmål, men inden i løfter røret for at ringe og spørge hvor mange pladser der er i det og det tog eller om i kan bytte billetter osv. så tænk lige på at administrationen ligger vandret og om jeres spørgsmål er 100 % vigtigt at få svar på eller om i kan klare det på anden måde.
I skal være velkommen til at stille supplerende spørgsmål og jeg skal svare efter bedste evne.
Lund
1. Der er IKKE et "BW-tog". Det kan vi ikke administrere og mange BWere har kammerater og familie med der ikke er medlemmer.
2. Der er ikke en speciel BW sektion på NESA men jeg vil da anbefale at alle dem der vil bidrage med sang indfinder sig forholdsvis tidligt og indtager den midterste, "øverste" del af nedre NESA således at vil kan sprede vores skønsang til resten af tribunen.
3. Som sagt står BW for ølsalget og det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevare. Vi vil ikke lege politimænd, men vil selvfølgelig opfordre folk til at respektere det og bakke op om fanklubben.
4. Der bliver lavet tifo. Hvad det er afsløres ikke her, men BW Tifo arbejder på højtryk og igen skal jeg opfordre folk til at bakke op om tiltaget på dagen både ved at hjælpe sidemanden hvis han ikke lige er så erfaren med at vide hvordan man ikke ødelægger mange timer og for flere tusinde kr.s arbejde. (for mange øl)
5. Black Wolves bestyrelse står ikke for billetsalg og har ikke bedre indsigt end jer andre, men det kan være at vi får nogle løbende informationer som vi kan videregive.
6. Jeg er sikker på at FCM gerne vil svare så godt de kan på evt. spørgsmål, men inden i løfter røret for at ringe og spørge hvor mange pladser der er i det og det tog eller om i kan bytte billetter osv. så tænk lige på at administrationen ligger vandret og om jeres spørgsmål er 100 % vigtigt at få svar på eller om i kan klare det på anden måde.
I skal være velkommen til at stille supplerende spørgsmål og jeg skal svare efter bedste evne.
Lund
Senest rettet af Thomas Lund 3. maj 2005, 17:04, rettet i alt 1 gang.
-
Von_Heino
Re: Lidt info omkring BW til pokalen
Jeg har hørt at man får 50 kr i rabat på billetten (Så man kun skal af med 415 KR for at komme i PARKEN ?) hvis man er medlem af BW ??
Eller er det noget jeg har misforstået ?
Eller er det noget jeg har misforstået ?
-
Amby
-
Gamle Hoffmann64
Jeg har købt på Gyvelvej, der kunne IKKE fåes rabat, det er åbentbart kun på nettet. Desuden har Gyvelvej kun billetter til tog #5, men det står på FCM`s side under køb af billetter hvilke butikker der har til de forskellige tog(har jeg hørt)
-
YahooSeeker [Bot]
Re: 2/3 udsolgt??
Så er "net billeterne" til tog 3 og 6 åbenbart udsolgt. DVS. skal man have BW eller ulveklub rabat, så er der kun tog 4 tilbage.. Fatter hat af deres billet system..
-
Gamle Hoffmann64
Tog 6?????????
Ja, jeg fatter NADA!!!!
Regner med at købe billet til SAMTLIGE togstammer i håb om at nå frem!!!
Ja, jeg fatter NADA!!!!
Regner med at købe billet til SAMTLIGE togstammer i håb om at nå frem!!!
-
Thomas Lund
Hoffmann familien skal vist tage sig en pilsner og en slapper 
Jeg har følgende oplysninger fra Kølbæk:
Tog 1 er frivillige mfl. i FCM
Tog 2 er sponsortoget
Tog 3 er til salg i Spar butikkerne fra onsdag.
Tog 4 er til salg på Internettet (med BW rabat)
Tog 5 var til salg på Internettet men salget blev stoppet hen over natten for at undgå overbooking. (deraf udsolgt-skiltet mandag aften) Resten af billetterne sælges i Spar butikkerne.
Tog 6 (og 7 osv) eksisterer ikke (endnu!).
Hvis i vil købe med BW rabat og ikke vil handle over nettet må i kontakte FCM
Lund
Jeg har følgende oplysninger fra Kølbæk:
Tog 1 er frivillige mfl. i FCM
Tog 2 er sponsortoget
Tog 3 er til salg i Spar butikkerne fra onsdag.
Tog 4 er til salg på Internettet (med BW rabat)
Tog 5 var til salg på Internettet men salget blev stoppet hen over natten for at undgå overbooking. (deraf udsolgt-skiltet mandag aften) Resten af billetterne sælges i Spar butikkerne.
Tog 6 (og 7 osv) eksisterer ikke (endnu!).
Hvis i vil købe med BW rabat og ikke vil handle over nettet må i kontakte FCM
Lund
-
Mikael Madsen
/\ Lund, vil da lige tilføje at tog 5 også er med BW Rabat. Det var det da i hvert fald i går da jeg købte min;-)
-
Thomas Lund
Mikael Madsen skrev:
-------------------------------------------------------
> /\ Lund, vil da lige tilføje at tog 5 også er med
> BW Rabat. Det var det da i hvert fald i går da jeg
> købte min;-)
Ah! Men du købte jo også din billet via internettet før det blev lukket på dette tog!
Lund
> /\ Lund, vil da lige tilføje at tog 5 også er med
> BW Rabat. Det var det da i hvert fald i går da jeg
> købte min;-)
Ah! Men du købte jo også din billet via internettet før det blev lukket på dette tog!
Lund
-
Mikael Madsen
Ja det gjorde jeg Lund, men det var sådan set også bare for at informere om at tog 5 også er en slags "BWtog".
-
TBM FCM
der det en joke at der ingen afgange er fra ikast????
jeg har læst på de billetter som er tilsalg på nettet der ikke er angivet afgang fra ikast
det er forhåblig løgn.
thomas-
jeg har læst på de billetter som er tilsalg på nettet der ikke er angivet afgang fra ikast
det er forhåblig løgn.
thomas-
-
Amby
TBM FCM skrev:
> der det en joke at der ingen afgange er fra
> ikast????
>
> jeg har læst på de billetter som er tilsalg på
> nettet der ikke er angivet afgang fra ikast
> det er forhåblig løgn.
>
> thomas-
Det er da klart der ikke er nogen afgange fra Ikast. Det ligger jo ikke på strækningen Struer - Frederecia...
> der det en joke at der ingen afgange er fra
> ikast????
>
> jeg har læst på de billetter som er tilsalg på
> nettet der ikke er angivet afgang fra ikast
> det er forhåblig løgn.
>
> thomas-
Det er da klart der ikke er nogen afgange fra Ikast. Det ligger jo ikke på strækningen Struer - Frederecia...
-
Poulsgaard
Hvorfor er det klart ????
Om det lå på strækningen skagen-hjørring er vel også underordnet. når man må forvente et stort fremmøde fra netop Ikastboer....
Poulsgaard
Om det lå på strækningen skagen-hjørring er vel også underordnet. når man må forvente et stort fremmøde fra netop Ikastboer....
Poulsgaard
-
BW # 163
Sidst var der godtnok også mange der stod på toget i Ikast....
Men mon ikke alle Ikastboer, hvis det er nødvendigt, kan finde til Herning eller Brande ?
BW # 163
Men mon ikke alle Ikastboer, hvis det er nødvendigt, kan finde til Herning eller Brande ?
BW # 163
-
TBM FCM
det er er ikke sagens kerne jeg var af den overbevisnng at fcmidtjylland var en klub skabt af herning og ikast så er det sq lidt mærkligt at der ikke er en afgang fra ikast. sidst vi var i finalen var der afgange fra begge steder så det burde der også være denne gang
Thomas- skuffet hvis dette viser sig at være rigtigt
Thomas- skuffet hvis dette viser sig at være rigtigt