FCMs bedste spiller nogen sinde?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
emueN

Re: FCMs bedste spiller nogen sinde?

Indlæg af emueN »

Så synes jeg da bestemt også at du skal tage Kristian Bak med i det, han har det også været med lige fra start, og jeg mener han er den spiller som har udviklet sig mest igennem tiden..

Giuseppe Signori

Indlæg af Giuseppe Signori »

Både og... !

KBN var ikke med i starten af sammenslutningen i 1999. Altså fast mand blandt de startende 11. Mig bekendt var det først i slutningen af Ove Pedersen tiden, at KBN kom ind omkring holdet som indskiftningsspiller. Det var i angrebet eller på midtbanen han blev sat ind!
Dog har KBN udviklet sig flot - meen vil dog stadig holde på, at en spiller som Søren skriver har haft (altså igennem hele FCM tiden) større betydning for klubben end KBN.

emueN

Indlæg af emueN »

Nej han var ikke blandt de 11 startende, men han har været med omkring det hele lige siden 1999. Men ja man skal heller ikke afskrive Skriver.. Min mening er dog KBN :)

Røde

Indlæg af Røde »

Jeg synes at det er Allan Bak Jensen. Han spillede ogs kanon godt

Lind

Indlæg af Lind »

Frank Kristensen eller Søren Skriver, da de begge har været mere eller midre, faste i hele klubben korte historie. Og de har også harft en stor betydning for FCM.

lind

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

emueN skrev:
-------------------------------------------------------
> Nej han var ikke blandt de 11 startende, men han
> har været med omkring det hele lige siden 1999.
> Men ja man skal heller ikke afskrive Skriver.. Min
> mening er dog KBN :)

KBN blev DS spiller da der begyndte at tynde ud i alle kontraktspillerne efter smmenlægningen.
Ove P. var manden der ønskede at omskole ham til forsvarsspiller, hvor Bak for primært havde spillet angriber og midtbane.
Under Ove P. fik han et par ud og indskiftninger og kampe under skader.
Først da FCM kom i et forsvarsproblm pga. skader blev KBN fast mand, men så havde han også spillet sig sådan ind på holdet at han har siddet på den siden.
Martin Nielsen kom ikke på holdet igen.

Denne sæson er vel den første hele hvor KBN har været fast mand?

YahooSeeker [Bot]

Re: SØREN "the rock" Skriver

Han kom på holdet da Carsten Lektonen blev skadet, gjorde han ikke?

Bomberen fra Sdr. Omme er også klart min favorit.

kenny

Indlæg af kenny »

Var MN og Sall ikke også første valg de første kampe efter oprykningen?

YahooSeeker [Bot]

Det er helt klart et valg mellem Søren Skriver og Frank Kristensen.
De har begge været med lige siden starten og har vel været fast indhold i startopstillingen.

YahooSeeker [Bot]

ja vi skal jo ikke glemme nogle af de gamle koryfærer (i sådan en ung klub) men de første par år var martin nielsen vel en af landets mest stabile diregenter i et forsvar og han satte jo et utal af modangreb ind ved sit helt enormt store overblik, ham kan vi nok aldrig komme udenom, måske ikke som den bedste spiller men så den vigtigste de første år.

YahooSeeker [Bot]

Lindved skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er helt klart et valg mellem Søren Skriver og
> Frank Kristensen.
> De har begge været med lige siden starten og har
> vel været fast indhold i startopstillingen.

Frank kom efter Skoubo, som kom efter Allen Bak som kom efter Ambrosios, med fra starten kan man vel ikke ligefrem sige.

mancitydk

nu får jeg sikkert høvl...

Indlæg af mancitydk »

Jeg mener jo så: At mohammed Zidan ikke kan blive valgt til den bedste FCM-spiller nogensinde, fordi:
1) Manden var i alt for høj grad individualist.
2) Manden gik ned når holdet var for langt bagud og begyndte i stedet at spille for sig selv.... sådan kunne det i hvert fald ofte se ud.

At han så var en dygtig spiller er noget andet.... mener bare ikke at han qua hans korte tid i klubben og hans to ovennævnte "fejl" kan berettiges til en plads som den vigtigste spiller.

Men mit valg må være:
1) Søren Skriver
2) Martin Nielsen
3) Peter Sand
4) Frank Kristensen
5) Peter Skov-Jensen.

BW # 163

Høvl !

Indlæg af BW # 163 »

"1) Manden var i alt for høj grad individualist.
2) Manden gik ned når holdet var for langt bagud og begyndte i stedet at spille for sig selv.... sådan kunne det i hvert fald ofte se ud. "

1) En kåring af den bedste holdspiller er det jo ikke. Men bedste spiller. Altså en INDIVIDUEL bedømmelse.

2) Han løftede da netop i mange omgange holdet, og fik hevet resultaterne hjem på helt egen hånd. Desuden havde han i sidste sæson langt flest nøgleafleveringer på holdet.

..

Jeg fik vist skrevet at han har lavet flest mål for FCM, men Frank K. har nok nettet flere gange. Men Zidan holder rekorden for flest scoringer i en kamp, hurtigste hattrick, samt højeste scoringsgennemsnit for en FCM-spiller.

...

Efter min mening bør han være selvskreven til Hall of Fame.

Mest af alt var han tilhængernes mand, og i dag besøger han ofte SAS-arena og FCMs kampe. Hans hjerte ligger stadig hos FCM det er sikkert...

Er der forresten nogen der ved hvornår DR viser potrætudsendelsen om ham ?. Den var vist annonceret til sidst i april og der er vi jo nu..

BW # 163

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Mest betydningsfulde spiller: Thomas Thomasberg. Fightede fantastisk og var med til at trække hele holdet med sig. Betød lige så meget for holdet, som Roy Keane gør det for Man Utd.

Bedste spiller nogensinde: Mohamed Zidan. Hvis vi vælger spilleren udfra talent og evner, så må det være Zidan, der med sine fantastiske evner gav os så mange fantastiske øjeblikke.

Spiller med det bedste potentiale: Kristian Bak Nielsen. Er jo egentlig et større talent end Zidan! Jeg mener det faktisk. Er indbegrebet af en moderne forsvarsspiller, det ikke er bange for at gå "med op." Hvis man fortsætter sit spil, så bliver han fast mand på landsholdet i mange år fremad.

Besvar