hvad skete der mellem leon og farlige frank

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: tv- billederne viser at..............

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Okay, så man kan rent faktisk se situationen, som jeg omtaler på tv? Jeg var lige ved at blive nervøs for, at jeg skulle til at have et prædikat siddende på mig, som en der lukker bullshit ud på Graven.

Med din beskrivelse af situationen får jeg lidt større forståelse for Franks handling, selvom jeg absolut ikke bifalder den.

Altoriso

Re: tv- billederne viser at..............

Indlæg af Altoriso »

Jeg lavede også en lille optegnelse over episoder som jeg så med de 2 :

66. minut
Frank har en bold ned ved venstre hjørneflag ind mod mål, hvor han dribler lidt rundt, og siden mister bolden. På vej væk derfra får han Leons hånd op i nakken, hvor han lige tager lidt let fat..
Det sker vist rimeligt ofte, men kan jo have været lidt af starten

76. minut
Er ikke helt sikker på at det var Leon, men der blev da lavet et forholdsvist hårdt frispark mod Frank et stykke uden for feltet til venstre
Det kunne godt ligne Leon, men igen er et frispark jo et frispark

86. minut
Frank har været oppe i en duel med målmanden, som korrekt får frispark
Leon går direkte henover målmanden og går direkte efter at skubbe til Frank !
Det ser vi jo også tit, når en målmand er blevet lidt generet, men det er jo så nok lidt typiskt at det er Leon der gør det...

YahooSeeker [Bot]

Re: hvad skete der mellem leon og farlige frank

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja, efter Bak er blevet smidt op i angrebet, og spillet er blevet presset op omkring AGF's straffesparksfelt, er der egentlig en del episoder mellem os og AGF'erne. Jeg lagde i hvert fald mærke til mindst et par episoder i feltet, hvor jeg mener der burde være dømt straffespark, fordi AGF'erne gik alt for voldsomt til den. Da både Bak, Frank og Dennis Sørensen ligger oppe i angrebet, bliver AGF så outmatchet i luftrummet, at de tydeligvis følte sig nødsaget til at hænge på ryggen af vores spillere konstant. Men AGF kunne vidst også godt have fået tilkendt et straffespark tidligere i kampen.

Hvad viser tv-billederne omkring alle disse situationer?

Det er møghamrende irriterende ikke at have mulighed for at være sofadommer til tv-billederne efter kampen, men det må man jo bare leve med.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

jeg så jo kampen både på stadion og så på TV iaften, og jeg må vel personligt erkende at der ikke rigtigt var nogen tydelig straffesparkssituation til os !

AGF kunne godt have fået et ja !

Det skal dog siges at der ikke var nogle langsomme gengivelser, så der kan godt have været noget der lignede straffespark, og vi må vel også erkende, at dommeren ikke var så ringe igen, som vi måske gjorde ham til lige efter kampen; omend jeg stadig mener at han i flere situationer ikke var helt oppe på beatet i kampen !

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Arh, AGF blev på ingen måde outmatched i hovedspillet. Vi har altså to ekstremt hovedstødsstærke forsvarsspillere i Aho og Sherrif, og så supplerer Leon. Faktisk undrede vi os over, at I gjorde det så let for os, ved at sende høje bolde op. Havde gentligt regnet med, at I ville forsøge at spille jer igennem.
Til gengæld så opstår der jo en naturlig kamp om andenboldene, der næsten udgør en større trussel end indlæggene, da det kan være tilfældigheder, der afgør, hvor de ender.
Og det er jo i kampen om andenboldene, at der bliver kæmpet for hver centimeter. Men der er jo ingen grund til at diskutere hændelsen længere, da kampen er slut, og det ikke var så voldsomt igen...og så har begge spillere altså også lagt det bag sig.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

arh.......

Der var fandme meget pres på de sidste 5-10 minutter !

Og det kunne sagtens have resulteret i et mål eller feks et straffespark !

I var under stor belejring, men red heldigt og trods alt flot stormen af

Jan / sjællænderen

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Jeg er helt enig i, at FCM lagde et tykt pres på AGF til sidst. Det var mere det med, at vi blev outmatched i hovedspillet, at jeg var lidt uenig i.
AGF spillerne var også alle enige om, at de trak sig alt for langt tilbage, men sådan går det, når man bliver lidt nervøs, og bliver bange for at vinde.

Jeg skulle da være mere end almindeligt blind, hvis jeg mente, at det var AGF, der pressede :-)

pdole

Indlæg af pdole »

Mener også man er helt galt på den hvis man mener at FCM styrede luftrummet i kampen..?
Mener helt klart at Leon og Sheriffen styrede alt i eget felt de første 85 min. Og desværre, havde selv Bak, meget svært med at matche Duncan i hovedspillet - ligesom alle de andre FCM'er.
De sidste 5 min. blev noget tilfældigt noget, hvor FCM med Frank, Dennis og Bak i feltet fik raget nogle bolde til sig.

Besvar