nu sad jeg lige og kiggede på de folk der har snarligt kontraktudløb og faldt over Elgen.
Hans kontrakt udløber her i december og er der nogle der ved noget som helst om mandens fremtid?
Det har været meget begrænset med spilletid i den bedste række for ham, så det er vel mere om man mener han har evnerne samt talentet til at der fortsat skal satses på ham?
Jeg har ikke set nok kampe med andenholdet til at kunne udtale mig ordentligt så det ville være fedt hvis nogle kunne smide lidt info om manden??
Så vidt jeg husker er han i øvrigt kun på en halvtidskontrakt ik?
Kopi..
elgen, en færdig mand i FCM??
-
kopien
elgen, en færdig mand i FCM??
Senest rettet af kopien 24. nov 2007, 14:59, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: elgen, en færdig mand i FCM??
Jeg ser gerne en forlængelse til Jungbloot, som har nogle kvaliteter, jeg ikke synes vores andre angribere har: En utrolig pågåenhed og et stort fighterhjerte - han ved godt, han ikke er den hurtigste, den skarpeste eller den teknisk bedste, men han kompenserer ved at udnytte sine forcer.
Selvom han har halvtidskontrakt, er det ikke sådan, at han træner med 1. holdet bare en gang i mellem. Sidste sommer var, så vidt vides, sidste gang han trænede med 1. holdet, hvilket heller ikke just udvikler ham med raketfart, når han tuller rundt med de øvrige 2. divisionsspillere, hvor der vel knap er nok til, de kan spille 6 mod 6 til træning(?).
Rygter vil vide, at Silkeborg er ude efter ham. Det lyder ikke helt uplausibelt i mine ører, Peter Knudsen og/eller Preben Lundbye har i hvert fald ofte besøgt Ikast Stadion her i efteråret.
Med lidt angrebstræning til den gode hr. Jungbloot, så tror jeg på, man kan lave en ganske habil angriber ud af ham. Viljen er til stede, og uden talent var det heller ikke kommet til debut i SAS Ligaen...
Peter Ross
Selvom han har halvtidskontrakt, er det ikke sådan, at han træner med 1. holdet bare en gang i mellem. Sidste sommer var, så vidt vides, sidste gang han trænede med 1. holdet, hvilket heller ikke just udvikler ham med raketfart, når han tuller rundt med de øvrige 2. divisionsspillere, hvor der vel knap er nok til, de kan spille 6 mod 6 til træning(?).
Rygter vil vide, at Silkeborg er ude efter ham. Det lyder ikke helt uplausibelt i mine ører, Peter Knudsen og/eller Preben Lundbye har i hvert fald ofte besøgt Ikast Stadion her i efteråret.
Med lidt angrebstræning til den gode hr. Jungbloot, så tror jeg på, man kan lave en ganske habil angriber ud af ham. Viljen er til stede, og uden talent var det heller ikke kommet til debut i SAS Ligaen...
Peter Ross
-
Kent
Jeg tror han er færdig.
Han er ikke umiddelbart en spiller, der er i nærheden af førsteholdet, hverken nu eller på sigt. Derfor er der ingen grund til at smide penge efter ham, selvom det er småpenge vi betaler ham.
Med alle de akademispillere, der efterhånden kommer op, er der ikke plads til ham. Men jeg håber da, at han er i stand til at finden en anden klub. Det kan sagtens tænkes at han kan begå sig i 1. div. og dermed også kan udvikle sig.
Han er ikke umiddelbart en spiller, der er i nærheden af førsteholdet, hverken nu eller på sigt. Derfor er der ingen grund til at smide penge efter ham, selvom det er småpenge vi betaler ham.
Med alle de akademispillere, der efterhånden kommer op, er der ikke plads til ham. Men jeg håber da, at han er i stand til at finden en anden klub. Det kan sagtens tænkes at han kan begå sig i 1. div. og dermed også kan udvikle sig.
-
Hausser
Jeg tror også han er ude og det er måske også godt nok, hvis han alligevel aldrig bliver superligaaktuel. Syntes dog bestemt også, ligesom Ross, at han har nogle beundringsværdige kvaliteter og Elgens type er ikke ligefrem nolge som hænger på træerne herhjemme, alle klubber vil jo gerne have en ordentlig targetspiller.
Spændende for ham hvis han ryger til Silkeborg. Hvis han kan spille sig på (er lidt i tvivl), så risikerer vi at se ham i superligaen allerede til sommer.
Spændende for ham hvis han ryger til Silkeborg. Hvis han kan spille sig på (er lidt i tvivl), så risikerer vi at se ham i superligaen allerede til sommer.
-
Persian_Wolf
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror han er færdig.
> Han er ikke umiddelbart en spiller, der er i
> nærheden af førsteholdet, hverken nu eller på
> sigt. Derfor er der ingen grund til at smide penge
> efter ham, selvom det er småpenge vi betaler ham.
>
> Med alle de akademispillere, der efterhånden
> kommer op, er der ikke plads til ham. Men jeg
> håber da, at han er i stand til at finden en anden
> klub. Det kan sagtens tænkes at han kan begå sig i
> 1. div. og dermed også kan udvikle sig.
Fuldstændig enig med overstående. Derfor forstår jeg ikke helt Peter Ross' holdning om at forlænge med YoungBlood - nu hvor Ross selv pointere at YoungBlood er lang fra 1.holdet
-------------------------------------------------------
> Jeg tror han er færdig.
> Han er ikke umiddelbart en spiller, der er i
> nærheden af førsteholdet, hverken nu eller på
> sigt. Derfor er der ingen grund til at smide penge
> efter ham, selvom det er småpenge vi betaler ham.
>
> Med alle de akademispillere, der efterhånden
> kommer op, er der ikke plads til ham. Men jeg
> håber da, at han er i stand til at finden en anden
> klub. Det kan sagtens tænkes at han kan begå sig i
> 1. div. og dermed også kan udvikle sig.
Fuldstændig enig med overstående. Derfor forstår jeg ikke helt Peter Ross' holdning om at forlænge med YoungBlood - nu hvor Ross selv pointere at YoungBlood er lang fra 1.holdet
-
Hekler
Nu har Jungblood jo aldrig hafte andet end en tak for insatsens kontrakt med lidt lommepenge. Han er en af den slags personer der udstråler den rigtige indstilling, og det er guld værd på sådan et hold. Iøvrigt så kan han spille flere pladser og i øvrigt så SKAL de altså kunne slå ham af pladsen for at komme på holdet...
-
Werge - BW1372
Spændende at følge hvad der sker omkring Elgen. Det er jo også vigtig for klubben at have gode spillere omkring 2. div, så de unge kan blive matchet ordenligt.