Thomasberg: Vi kan gøre det bedre end Olsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Thomasberg: Vi kan gøre det bedre end Olsen

Indlæg af Hekler »

Ja det er jo ikke selvtilliden der mangler, og jeg er da som også enig i at de kunne være et godt alternativ, men jeg vi altså så nødigt af med dem.
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=142844
Senest rettet af Hekler 24. nov 2007, 18:04, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Thomasberg: Vi kan gøre det bedre end Olsen

Indlæg af Altoriso »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja det er jo ikke selvtilliden der mangler, og jeg
> er da som også enig i at de kunne være et godt
> alternativ, men jeg vi altså så nødigt af med
> dem.
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=142844

Og så er det bare at vente på at alle andre "fodboldinteresserede" synes at TT er en opblæst nar med for høje forestillinger om egne evner :-)

Ved nu ikke om de ville kunne gøre det bedre - tror måske lige at de skal slutte af hos os med et par mesterskaber og bedre Europa-resultater i træk...

Men jeg vil heller ikke undvære dem !

Hausser

Indlæg af Hausser »

Tja, jeg syntes nu heller ikke konkurrencen til vores trænerteam er skræmmede fra MOs side. Syntes han vælter rundt i underlige fejldispositioner og forkerte udtagelser af spillere.

Something's gotta give..

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

jeg er lidt i tvivl. men hvis Olsen ikke lægger strategien om, synes jeg ikke at han skal være landstræner mere. De andre landshold kender os og vores spillestil. vi skal desuden have nogle andre spillere ind.( ud med Nicklas jensen og Helveg) men lad os nu se, han går nok ikke frivilligt. . .

Troldepus.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Altoriso Skrev:
> Og så er det bare at vente på at alle andre
> "fodboldinteresserede" synes at TT er en opblæst
> nar med for høje forestillinger om egne evner :-)

Ja de får da mulighed for at studere ham da Tipsbladet har en større artikel om ham i morgen.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Når man endnu ikke har vundet noget med holdet, så er det en lidt for ekstrem udtalelse.
Er "bange" for at Erik og Thomas ville lancere en endnu mere offensiv stil end Olsen har ført, det synes jeg ikke vi har spillerne til. Til gengæld vader vi i kvalificerede spillere til at spille mere på kontra på basis af en stærkere defensiv, så måske vil Kent Nielsen mere være typen i så fald.

Men ellers ser jeg gerne Jürgen Klinsmann som dansk landstræner :-D

Glen

Indlæg af Glen »

@ Ravnen

Du skriver "Til gengæld vader vi i kvalificerede spillere til at spille mere på kontra på basis af en stærkere defensiv, så måske vil Kent Nielsen mere være typen i så fald."

Hvis alternativet er Stærk defensiv - Langebolde - Kontra: Læs OB/FCK spillestil - Så siger jeg nej tak. Men hvis det er det DBU vil have så skal der også findes en anden landstræner inden 2010 for MO nægter at gå på kompromi med pasningsspillet.

Personlig er jeg delt, vil nødig at Landsholdet skal spille som OB/FCK spiller pt. men det som landsholdet levere pt. gider jeg sq heller ikke se på :o)

Er bange for at spillermaterialet i danmark pt. ikke er til champange bold, om landstræneren hedder Kent Nielsen, Erik Rasmussen eller Morten Olsen er jeg bange for er en skid.

Danmark har ikke spillet lækkerbold siden VM 1998, da vi havde både Brian & Michael Laudrup på landsholdet.

Kasper_Nielsen

Arrogance hører ikke FCM til

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Synes det er en træls udtalelse. Først og fremmest har han ingenting at have det i, og for det andet, vidner det om arrogance. Og det er et fænomen fra FCK, og ikke FCM.

Glen

Re: Arrogance hører ikke FCM til

Indlæg af Glen »

Arrogance er da cool, hvis der er handling bag ordene. Det er noget helt andet, hvis man ikke har noget at have det i, så er det pral og det kan vi jyder ikke li´:o)

Når FCM siger, vi har danmarks bedste Akedemi er det sq da cool, for det er jo sandt, så hvorfor ikke fortælle det?

Hekler

Indlæg af Hekler »

Citatet kommer fra en artikel i tipsbladet,hvor der er 4 sider om Thomasberg.
Værd et køb efter min mening.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Kasper_Nielsen Skrev:
> Synes det er en træls udtalelse. Først og fremmest
> har han ingenting at have det i, og for det andet,
> vidner det om arrogance. Og det er et fænomen fra
> FCK, og ikke FCM.

Nu skal man jo heller ikke ligge alt for meget i det. Det er en lille del af et langt interview, hvor han direkte adspurgt, om han og ER kunne gøre det bedre end MO, svarer at MO er en rigtig dygtig træner fodboldfagligt, men at ham og ER måske kunne gøre det endnu bedre.

Det er jo ikke sådan, at han har ringet til en journalist og proklameret, at han er meget bedre end MO! Man skal da have selvtillid, og når han bliver spurgt så direkte, er det sgu da iorden at tro på egne evner. Det ville da være kedeligt, hvis ikke han synes, ham og ER var mindst lige så gode som MO. For han har da heller ikke vist nogle resultater.

188

Indlæg af 188 »

Ser ud til at over halvdelen af EBs læsere er enige http://ekstrabladet.dk/sport/landsholds ... 361098.ece med mindre det er TT der selv har siddet og stemt den op :-)

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Men Thomasberg har jo også allerede udtalt, at han og Erik allerede nu kigger mod Udlandet, fordi de mener de er blevet for gode til SAS-Ligaen. Vi rider på en bølge i øjeblikket, men for 2 sæsoner siden lagde vi nede ved stregen. Jeg synes ikke det klæder dem, at gøre sig bedre end de er.

Noe

Indlæg af Noe »

Kasper_Nielsen Skrev:
> Men Thomasberg har jo også allerede udtalt, at han
> og Erik allerede nu kigger mod Udlandet, fordi de
> mener de er blevet for gode til SAS-Ligaen.

Den er du vist nødt til at putte en kilde på. Især den sidste del af sætningen.

Vi
> rider på en bølge i øjeblikket, men for 2 sæsoner
> siden lagde vi nede ved stregen.

Og lige præcis i den situation viste de klassen ved at holde fast i deres koncept og valg af spillere. Resultaterne i dag er imo direkte afledt af den forårssæson, hvor de unge spillere fik lov at spille sig ud af nedrykningsfare.

Jeg synes ikke
> det klæder dem, at gøre sig bedre end de er.

Jeg vil give dig så meget ret, at man burde holde lavere profil i den slags sager. Vi er vel jyder.

/Noe

hviid

Indlæg af hviid »

Lidt off topic, men jeg så Thomasberg i Københavns Lufthavn her i eftermiddags - gad vide hvilken landskamp han skal ud at se?

Besvar