Optakt: FCM - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Re: Optakt: FCM - FCK

Indlæg af Kent »

Som dem der så kampen i går måske bemærkede, så begyndte FCKs "fans" at buhe af hjemmeholdet allerede efter 30 min.

Det er jo en debat, der desværre også dukker op herinde engang imellem, hvor vi har tilskuere, der på hjemmebane buher i stedet for at bakke op, da de mener at de har ret til at udtrykke deres utilfredshed, og når nu spillerne tjener så mange penge, så skal de kunne holde til det......

Forhåbentlig vil nogen af dem lytte til Frank:

http://www.coppadiem.dk/vis_artikel.asp?AjrDcmntId=402

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Den skal bare have maks opbakning på søndag, næsten uanset hvordan det kommer til at gå..

Jeg er sikker på at spillerne vil give alt hvad de kan for at hævne 1-4 nederlaget i foråret
Husk også at vi jo fik et fint resultat i den første kamp mod dem denne sæson

PS hvem pokker er det lige FCK spillede mod - Phanathinaikos ?
Er det ikke en lidt alternativ stavemåde :-)

Hoffmann

FCK truppen

Indlæg af Hoffmann »

Jesper Christiansen
Niclas Jensen
Hjalte Nørregaard
Brede Hangeland
Rasmus Würtz
Ailton Almeida
Michael Silberbauer
Morten Nordstrand
Jesper Grønkjær
Marcus Allbäck
Atiba Hutchinson
Mikael Antonsson
Oscar Wendt
William Kvist
Mathias Zanka
Nathan Co

Altså uden Gravgård og sionko.. ikke dårligt

51 Markussen

Indlæg af 51 Markussen »

Fcm gutterne skal bare spille bold i stedet for alle de høje bolde som de desværre mange gange forfalder til så kan de spille de fleste hold ud af banen de får så også Simon mere med og han er absolut en af de allerbesdste,så holdbolden ved jorden med hurtige afleveringer så køre vi FC-KÅL ud i skoven

Kent

Re: FCK truppen

Indlæg af Kent »

Bestemt fint med Sionko og Gravgaard ude. Sionkos skade må vel betyde at man sætter en Silberbauer ind på kanten, der ikke er helt fit og slet ikke i kampform. Alternativt Atiba på kanten og så Hjalte Bo på midten - man han er ligesom Silberbauer heller ikke fit.

Samtidig er det værd at bemærke deres bænk (såfremt de stiller op i stærkeste, og ikke sparer folk fra start):

Mathias Zanka
Nathan Co
Ailton Almeida
Oscar Wendt
Hjalte Nørregaard / Michael Silberbauer

Den indeholder altså ikke på nogen måde den form for kvalitet, som FCK tidligere har haft. Så når trætheden sætter ind efter 60 min, så kan de altså sætte friske kvalitetsfolk ind.

Så der skal lægges et tungt pres på dem, og tempoet i kampen skal op, så vi kan køre dem trætte.

Hekler

Hemmlighedskræmmeri inden FCK kampen

Indlæg af Hekler »

Dagens træning var ikke programsat, og intet i øverlserne gav de sædvanlige fingerpeg om opstillingen. Desuden var Klimpel forbi og lave spurt øvelser, men om det var for at teste om han kunne spille 2. div eller det var en del af afledningsmanøvren skal jeg ikke kunne sige. Nogen der konkret ved om han spillede for 2. div?

Nå men jeg fik da lige en lille snak med Frank der bl.a kunne fortælle at de har trænet i Stadomen i løbet af ugen.

http://uk.youtube.com/watch?v=xBiMy_ngEWI

YahooSeeker [Bot]

TIFO??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Vil bare lige høre om der er planlagt noget stort TIFO?
Det håber jeg virkelig, så vi kan vise Kjøwenhavnerne at vi også kan lidt :)

Kent

Indlæg af Kent »

Ja, så er dagen oprundet, og jeg må indrømme at det er med en vis spænding jeg ser frem til dagens kamp. Hvis man læser lidt i medierne rundt omkring, så spår de os en god chance, men jeg kan ikke helt slippe den tanke, at det plejer at være i kampe som denne, at FCK sætter tingene på plads, og viser at de er DKs bedste hold.

Vi behøver jo bare tænke tilbage på 1-4 kampen i foråret, hvor vi også håbede på, at vi var i stand til at genåbne guldkampen, men i stedet blev tromlet. Forhåbentlig har vi lært noget af den kamp, og gå ud til dagens opgave med en større ydmyghed og tålmodighed.

Men det er en kamp, der har utrolig stor betydning, ikke blot pointmæssigt, men mentalt. Hvis FCK vinder, vil folk sige: "se bare - de er urørlige, og langt bedre end de andre hold", mens en sejr til os vil give os et overtag, og et boost ikke blot hos os selv, men også mediemæssigt, hvor der vil blive større tiltro til, at vi (eller andre) kan true FCK. Der er en verden til forskel på at kunne gå på vinterpause og måske være foran FCK, og så at ryge på vinterpause 4-5 point efter FCK.

Alt tyder på, at dagens kamp bliver en tæt affære, ikke mindst fordi FCK ikke har evnet at score mere end 1 mål mod alle andre end bundholdene. Hvis vores defensiv bare kan spille nogenlunde op til niveau, så taler alt for, at FCK ikke vil score mere end max 1 mål, og dermed er point og sejr indenfor rækkevidde, hvis vi kan få vores offensiv i gear. Uafgjort vil dog være et oplagt resultat, da FCK indtil videre har spillet uafgjort med alle konkurrenterne i toppen, og det er et resultat som begge parter kan leve med. Jeg drømmer dog om, at det bliver ligesom OB-kampen sidste sæson, hvor OB også kom med deres betonforsvar, men efter 20 min. stod der 3-0, og så var den kamp forbi. Realistisk tror jeg dog kampen ender enten 1-0 til en af parterne eller 1-1.

Sebdk

Re: TIFO??

Indlæg af Sebdk »

Eponaj Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vil bare lige høre om der er planlagt noget stort
> TIFO?
> Det håber jeg virkelig, så vi kan vise
> Kjøwenhavnerne at vi også kan lidt :)

Der kommer en fino 10-får :)
Mvh alle fra BWTIFO

Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg har lavet en lille videom med billeder fra de sidste gange vi har mødt FCK hjemme her kan du se hvilke tifoer der har været.

http://uk.youtube.com/watch?v=LuiQ8gg_axI

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kan du løfte sløret for hvor meget dagens tifo fylder, så jeg kan placere mig rigtigt med kameraet 8-)

Alagoas

Kom nu FCM

Indlæg af Alagoas »

Kom nu FCM, vis hvem det er, der tabte i UEFA-cuppen torsdag aften. Kom med noget vilje

Alagoas

Re: Kom nu FCM

Indlæg af Alagoas »

Hvornår skal vi have vores første rigtige chance?
Come on!!!!

Alagoas

1-1

Indlæg af Alagoas »

yes kanon start på 2. halvleg
Thygesen

Alagoas

Re: 1-1

Indlæg af Alagoas »

Lad os så bare håbe at vi følger op på de positive takter og bliver ved med at turde spille ,for ellers taber vi.
Come on FCM

Besvar