Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Når en spiller har kostet mål i hver eneste af
> hans sidste fire optrædener, så er det vist
> legitimt at diskutere vedkommendes rolle, ingen er
> sgu fredet og da slet ikke når man har så
> glimrende alternativer.
De fleste mål der bliver scoret har jo med en eller anden fejl at gøre...
Jeg synes ikke at vi bare skal gamble med alle mulige spillere - nogle er på vigtigere positioner end andre, og det er vigtigt at have en stabil midterforsvarer, som qua rutine og normal styrke kan guide de unge spillere vi har
> At hans placeringsevne også redder os er ikke
> rigtig noget argument, for det samme ville hans
> afløsers sgu også gøre.
Det er jo så et argument du ved ikke absolut holder..
En 18-20 årig spiller har sgu ikke de samme udviklede evner som en der er så meget ældre
Klimpl
-
Hausser
Re: Klimpl
Altoriso Skrev:
> De fleste mål der bliver scoret har jo med en
> eller anden fejl at gøre...
Hvilket ikke undskylder noget overhovedet, det er trods de hold der laver færrest fejl som vinder guldmedaljer. Fejl skal minimeres, men det evner Klimpl ikke p.t.
> Jeg synes ikke at vi bare skal gamble med alle
> mulige spillere - nogle er på vigtigere positioner
> end andre, og det er vigtigt at have en stabil
> midterforsvarer, som qua rutine og normal styrke
> kan guide de unge spillere vi har
Klimpl har jo på ingen måde været stabil på det sidste, eller rettere han har været stabil, men på en negativ måde, han har koster kasser fire kampe i træk. Rutine er ikke alt og hvis han bliver ved med at koste dyrt, så skal han nødvendigvis en tur på bænken, anderledes kan det ikke være.
> De fleste mål der bliver scoret har jo med en
> eller anden fejl at gøre...
Hvilket ikke undskylder noget overhovedet, det er trods de hold der laver færrest fejl som vinder guldmedaljer. Fejl skal minimeres, men det evner Klimpl ikke p.t.
> Jeg synes ikke at vi bare skal gamble med alle
> mulige spillere - nogle er på vigtigere positioner
> end andre, og det er vigtigt at have en stabil
> midterforsvarer, som qua rutine og normal styrke
> kan guide de unge spillere vi har
Klimpl har jo på ingen måde været stabil på det sidste, eller rettere han har været stabil, men på en negativ måde, han har koster kasser fire kampe i træk. Rutine er ikke alt og hvis han bliver ved med at koste dyrt, så skal han nødvendigvis en tur på bænken, anderledes kan det ikke være.
-
M. Lissau
Frank
Tjaa... jeg ser en anfører som en der kan sparke folk bagi, så de kan komme i gang... og det evner Frank ikke i mine øjne... han er god til at fighte og arbejde, men han er ikk en indpisker på holdet...
Derfor ser jeg mikkel eller klimpl (på sigt) som en indpisker og vice anfører på holdet... Claus madsen er langt bedre end frank til at piske folk op og få dem til at fighte...
/Lissau (som er stor fan af frank som spiller... bare ikke anfører...)
Derfor ser jeg mikkel eller klimpl (på sigt) som en indpisker og vice anfører på holdet... Claus madsen er langt bedre end frank til at piske folk op og få dem til at fighte...
/Lissau (som er stor fan af frank som spiller... bare ikke anfører...)
-
Altoriso
Hausser Skrev:
> Klimpl har jo på ingen måde været stabil på det
> sidste, eller rettere han har været stabil, men på
> en negativ måde, han har koster kasser fire kampe
> i træk.
Det er vel en vurderingssag om har har været skyld i de mål ?
Nu ved jeg ikke hvilke situationer der har været, men den i søndags er vel ikke kun hans problem, omend han da så halvskidt ud !
Synes Peter Ross skitserer meget fint hvad der ellers kunne være gjort
Det vigtigste for et forsvar er vel at de bakker op for hinanden - præcis som Klimpl har gjort det for sin medspillere, når de har lavet noget skidt, feks på midtbanen !
> Rutine er ikke alt og hvis han bliver ved
> med at koste dyrt, så skal han nødvendigvis en tur
> på bænken, anderledes kan det ikke være.
Jeg tvivler på at han kommer på bænken pga de omtalte fejl, men det må vi vel lade tiden vise
JEG synes ikke han er moden til nogen bænkeplads i øjeblikket - du er åbenbart mere forhippet på at smide ham af...
> Klimpl har jo på ingen måde været stabil på det
> sidste, eller rettere han har været stabil, men på
> en negativ måde, han har koster kasser fire kampe
> i træk.
Det er vel en vurderingssag om har har været skyld i de mål ?
Nu ved jeg ikke hvilke situationer der har været, men den i søndags er vel ikke kun hans problem, omend han da så halvskidt ud !
Synes Peter Ross skitserer meget fint hvad der ellers kunne være gjort
Det vigtigste for et forsvar er vel at de bakker op for hinanden - præcis som Klimpl har gjort det for sin medspillere, når de har lavet noget skidt, feks på midtbanen !
> Rutine er ikke alt og hvis han bliver ved
> med at koste dyrt, så skal han nødvendigvis en tur
> på bænken, anderledes kan det ikke være.
Jeg tvivler på at han kommer på bænken pga de omtalte fejl, men det må vi vel lade tiden vise
JEG synes ikke han er moden til nogen bænkeplads i øjeblikket - du er åbenbart mere forhippet på at smide ham af...
-
Shadrak
Ok, han fightede måske fint nok, men det er også hans ansvar som kaptajn at få de andre spillere til at kæmpe og de var stort set ikke til stede lige efter pausen. Så skal han som anfører træde i karakter og det gjorde han ikke! Derudover var mit indlæg ikke ment som en decideret kritik af Frank, som jeg egentlig for en gangs skyld syntes spillede en udemærket kamp, men det var ment som en kritik af holdets gejst overfor Klimpls ene fejl, hvor de andre spillere måske kunne have hjulpet ham mere end de gjorde...
-
Hausser
Jeg vil ikke smide ham af, jeg pointerer blot at ingen er fredet og hvis tendensen med de grove personlige fejl fortsætter, så man Klimpls kandidatur til starteren genovervejes, det er selvsagt. Grove personlige fejl er selvsagt svære at bakke op om for det resterende hold, vel en af grundene til de er så farlige.
De fire fejl som koster mål er som følger
Esbjerg - FCM 2-0: Taber totalt en duel og får slutteligt ikke lavet frispark på Jesper Lange som kommer helt fri og har let ved at spille på tværs til scoring.
FCM - Esbjerg 2-2: Misser en tæmning med brystet. Bolden springer fra ham og giver Bech en friløber som han hamrer ind.
FCM - Viborg 2-1: Totalt forfejlet clearing i en ufarlig situation som danner baggrund for scoringen til 0-1.
ACH - FCM 1-1: Den husker vi vist alle.
De fire fejl som koster mål er som følger
Esbjerg - FCM 2-0: Taber totalt en duel og får slutteligt ikke lavet frispark på Jesper Lange som kommer helt fri og har let ved at spille på tværs til scoring.
FCM - Esbjerg 2-2: Misser en tæmning med brystet. Bolden springer fra ham og giver Bech en friløber som han hamrer ind.
FCM - Viborg 2-1: Totalt forfejlet clearing i en ufarlig situation som danner baggrund for scoringen til 0-1.
ACH - FCM 1-1: Den husker vi vist alle.
-
Vinding
Godt gået Erik
http://www.bold.dk/nyt/?vis=76061
Jeg syntes at det var et godt træk af ER efter Klimpls indsats på det sidste eller mangel på det samme.
Vinding
Jeg syntes at det var et godt træk af ER efter Klimpls indsats på det sidste eller mangel på det samme.
Vinding
-
mrjelle
Re: Godt gået Erik
Vinding Skrev:
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=76061
>
> Jeg syntes at det var et godt træk af ER efter
> Klimpls indsats på det sidste eller mangel på det
> samme.
>
> Vinding
Jeg syns du har ret, specielt efter Reids indsats i går. Man kan vel sige det var meget fair at give ham chancen efter hans præstationer på det seneste.
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=76061
>
> Jeg syntes at det var et godt træk af ER efter
> Klimpls indsats på det sidste eller mangel på det
> samme.
>
> Vinding
Jeg syns du har ret, specielt efter Reids indsats i går. Man kan vel sige det var meget fair at give ham chancen efter hans præstationer på det seneste.