Zimling til FCM?
-
Bobby
Zimling til FCM?
http://www.bold.dk/nyt/?vis=75626
Nok desværre ikke realistisk, men det kunne sgu blive en giftig central midtbane med ham og Femi som omdrejningspunkt. Problemet bliver selvfølgelig så, at vi har både Baba og Thyge til den offensive midt/hængende angriber, men hold da op vi ville stå godt i mesterskabskampen.
Nok desværre ikke realistisk, men det kunne sgu blive en giftig central midtbane med ham og Femi som omdrejningspunkt. Problemet bliver selvfølgelig så, at vi har både Baba og Thyge til den offensive midt/hængende angriber, men hold da op vi ville stå godt i mesterskabskampen.
Senest rettet af Bobby 5. jan 2008, 22:47, rettet i alt 1 gang.
-
Chap
Re: Zimling til FCM?
Først og fremmest siger B.T jo, at det er OB der er interesseret i ham. Og jeg tvivler nu også på, at det er FCM, der vil have ham, da vi lige har forlænget med næsten alle vores midtbanespillere.
Da BIF for noget tid siden ville hente ham, var EfBs krav mega høje kan jeg huske, så jeg tror faktisk ikke, at han i den sidste ende kommer til en dansk klub.
Da BIF for noget tid siden ville hente ham, var EfBs krav mega høje kan jeg huske, så jeg tror faktisk ikke, at han i den sidste ende kommer til en dansk klub.
-
Ravnen
10 millioner kroner er også for meget, for os ihverfald. Det skulle jo gerne være muligt at sælge ham videre til et højere beløb så, og det tvivler jeg på.
Jeg synes 6 millioner kroner virker rimeligt.
Ny udgave af Hammerslag, nu med fodboldspillere
Jeg synes 6 millioner kroner virker rimeligt.
Ny udgave af Hammerslag, nu med fodboldspillere
-
j3pq3
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> 10 millioner kroner er også for meget, for os
> ihverfald. Det skulle jo gerne være muligt at
> sælge ham videre til et højere beløb så, og det
> tvivler jeg på.
nu skal vi jo også huske på den kendsgerning, at Zimling er 22, så selvom fcm smed 10 mio på bordet, tror jeg, at han kunne sælges for større beløb ud i fremtiden. tænker noget i stilen med DS.
chap skrev
---------------------
> Og jeg tvivler nu også på, at det er FCM, der vil have ham, da vi lige har >forlænget med næsten alle vores midtbanespillere.
man behøver jo ikke lade en kontrakt løbe ud før man skriver kontrakt med en ny spiller? man kan jo evt sælge? dermed ikke sagt at vi skulle gå hen og sælge nogen spillere, men det lyder bare lidt sådan når du siger at vi lige har forlænget med næsten alle vores egne midtbanespillere.
men vil til sidst understrege at jeg ikke tror fcm køber zimling. synes buddet om, at han skal en tur til fyn lyder mere rigtig. ob=købeklub.
> 10 millioner kroner er også for meget, for os
> ihverfald. Det skulle jo gerne være muligt at
> sælge ham videre til et højere beløb så, og det
> tvivler jeg på.
nu skal vi jo også huske på den kendsgerning, at Zimling er 22, så selvom fcm smed 10 mio på bordet, tror jeg, at han kunne sælges for større beløb ud i fremtiden. tænker noget i stilen med DS.
chap skrev
---------------------
> Og jeg tvivler nu også på, at det er FCM, der vil have ham, da vi lige har >forlænget med næsten alle vores midtbanespillere.
man behøver jo ikke lade en kontrakt løbe ud før man skriver kontrakt med en ny spiller? man kan jo evt sælge? dermed ikke sagt at vi skulle gå hen og sælge nogen spillere, men det lyder bare lidt sådan når du siger at vi lige har forlænget med næsten alle vores egne midtbanespillere.
men vil til sidst understrege at jeg ikke tror fcm køber zimling. synes buddet om, at han skal en tur til fyn lyder mere rigtig. ob=købeklub.
-
Thomasnoerum
man behøver jo ikke at tænke på om man kan tjene penge på ham. hvad nu hvis han spillede fantastisk? også efter nogle år blev han solgt for måske 7 mil.
-
LOOFT
Thomasnoerum Skrev:
> man behøver jo ikke at tænke på om man kan tjene
> penge på ham. hvad nu hvis han spillede
> fantastisk? også efter nogle år blev han solgt for
> måske 7 mil.
tror ikke du skal regne med at prisen falder, når han spiller godt...
> man behøver jo ikke at tænke på om man kan tjene
> penge på ham. hvad nu hvis han spillede
> fantastisk? også efter nogle år blev han solgt for
> måske 7 mil.
tror ikke du skal regne med at prisen falder, når han spiller godt...
-
Kent
Jeg tror ikke det er realistik, at Zimling skifter til andre danske klubber end BIF. Så hvis ikke det er BIF, der henter ham (og det tror jeg ikke med alle de midtbanespillere de har købt), så ryger han til udlandet.
-
HKP
Bobby Skrev:
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=75626
>
> Nok desværre ikke realistisk, men det kunne sgu
> blive en giftig central midtbane med ham og Femi
> som omdrejningspunkt. Problemet bliver
> selvfølgelig så, at vi har både Baba og Thyge til
> den offensive midt/hængende angriber, men hold da
> op vi ville stå godt i mesterskabskampen.
Jeg synes det ville være en kanon signing! Vi har bare mega brug for noget mere tyngde på bagerste midt. Og så kan han hugge til en bold!
Mener virkelig fcm skal byde med her! 10 mio er da heller ikke helt vanvittigt. De er jo ikke tabt! For det første forstærkes holdet, for det andet er han ung og kan sælges igen! Der er nok klubber, der trænger til forstærkning!
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=75626
>
> Nok desværre ikke realistisk, men det kunne sgu
> blive en giftig central midtbane med ham og Femi
> som omdrejningspunkt. Problemet bliver
> selvfølgelig så, at vi har både Baba og Thyge til
> den offensive midt/hængende angriber, men hold da
> op vi ville stå godt i mesterskabskampen.
Jeg synes det ville være en kanon signing! Vi har bare mega brug for noget mere tyngde på bagerste midt. Og så kan han hugge til en bold!
Mener virkelig fcm skal byde med her! 10 mio er da heller ikke helt vanvittigt. De er jo ikke tabt! For det første forstærkes holdet, for det andet er han ung og kan sælges igen! Der er nok klubber, der trænger til forstærkning!
-
BW - 665
Kent Skrev:
> Jeg tror ikke det er realistik, at Zimling skifter
> til andre danske klubber end BIF. Så hvis ikke det
> er BIF, der henter ham (og det tror jeg ikke med
> alle de midtbanespillere de har købt), så ryger
> han til udlandet.
Jeg er enig i at jeg ikke tror det er realistisk at han skifter til FCM, også selvom jeg tror han ville elske at spille her og vi også kunne skrabe midlerne sammen til at hente ham, men vi er som sagt ganske udemærket besat på den plads i form af Thyge, Femi, Salami og Røll.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor du lige netop mener BIF er det eneste realistiske bud? Personligt tror jeg netop OB er det bedste bud, og det også selvom de har hentet både Bisgaard og H.H. Andreasen. De mangler i den grad en spiller af Zimlings type på den midtbane, og de har også økonomien til at hente ham.
> Jeg tror ikke det er realistik, at Zimling skifter
> til andre danske klubber end BIF. Så hvis ikke det
> er BIF, der henter ham (og det tror jeg ikke med
> alle de midtbanespillere de har købt), så ryger
> han til udlandet.
Jeg er enig i at jeg ikke tror det er realistisk at han skifter til FCM, også selvom jeg tror han ville elske at spille her og vi også kunne skrabe midlerne sammen til at hente ham, men vi er som sagt ganske udemærket besat på den plads i form af Thyge, Femi, Salami og Røll.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor du lige netop mener BIF er det eneste realistiske bud? Personligt tror jeg netop OB er det bedste bud, og det også selvom de har hentet både Bisgaard og H.H. Andreasen. De mangler i den grad en spiller af Zimlings type på den midtbane, og de har også økonomien til at hente ham.
-
Kent
BW - 665 Skrev:
> Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor du
> lige netop mener BIF er det eneste realistiske
> bud?
Fordi det er der han kom fra, og han i sommers udtalte at han gerne vil tilbage. Han er BIF-mand og Køhlerts yndling. Derfor forestiller jeg mig, at BIF er den eneste danske klub han er interesseret i. Men jeg tror han ryger til udlandet.
> Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor du
> lige netop mener BIF er det eneste realistiske
> bud?
Fordi det er der han kom fra, og han i sommers udtalte at han gerne vil tilbage. Han er BIF-mand og Køhlerts yndling. Derfor forestiller jeg mig, at BIF er den eneste danske klub han er interesseret i. Men jeg tror han ryger til udlandet.
-
Nicolai Kammersgaard
HKP Skrev:
>
> Jeg synes det ville være en kanon signing! Vi har
> bare mega brug for noget mere tyngde på bagerste
> midt. Og så kan han hugge til en bold!
Bagerste midte er sgu da der Femi spiller og han er da klart den bedste centrale midt i superligaen. Ang. målene så har han scoret 17 mål i 71 kampe. Hvilket er cirka et mål i hver fjerde kamp. Det er godt nok mere end Femi og Thyge, men vi har så også flere forskellige spillere som score mål end EFB.
> Mener virkelig fcm skal byde med her! 10 mio er da
> heller ikke helt vanvittigt. De er jo ikke tabt!
> For det første forstærkes holdet, for det andet er
> han ung og kan sælges igen! Der er nok klubber,
> der trænger til forstærkning!
10 mio. Vil da være alt for meget for en mand som kun har et år tilbage af hans kontrakt. Selvfølgelig hvis vi var FCK og havde penge som skidt havde det ikke betydet noget, men bare fordi vi har fået en masse penge ved vores aktieemission, så betyder det jo ikke at vi bare skal bruge dem uhæmmet.
Jeg synes at de 4,5 mio. som vi gav for Danny Olsen er max, vi skal kaste efter en udviklingsspiller. Specielt når det ikke er angribere som normalt sælges for mere end midtbane og fosvarspillere.
Generelt synes jeg ikke, at vi skal købe Zimling, fordi vores afrikanere har en helt anden ro og boldfasthed end Zimling og mange andre danske spillere og det synes jeg absolut er nogle af de vigtigste egenskaber hos en midtbanespiller udover at de også skal kunne løbe solen sort.
Jeg synes at det er fint hvis vi skal investere i nye spillere, men så burde det da være en udviklings højreback og udviklings venstre kant.
Nicolai Kammersgaard
PS. Kilder EFB.dk og FCM.dk
>
> Jeg synes det ville være en kanon signing! Vi har
> bare mega brug for noget mere tyngde på bagerste
> midt. Og så kan han hugge til en bold!
Bagerste midte er sgu da der Femi spiller og han er da klart den bedste centrale midt i superligaen. Ang. målene så har han scoret 17 mål i 71 kampe. Hvilket er cirka et mål i hver fjerde kamp. Det er godt nok mere end Femi og Thyge, men vi har så også flere forskellige spillere som score mål end EFB.
> Mener virkelig fcm skal byde med her! 10 mio er da
> heller ikke helt vanvittigt. De er jo ikke tabt!
> For det første forstærkes holdet, for det andet er
> han ung og kan sælges igen! Der er nok klubber,
> der trænger til forstærkning!
10 mio. Vil da være alt for meget for en mand som kun har et år tilbage af hans kontrakt. Selvfølgelig hvis vi var FCK og havde penge som skidt havde det ikke betydet noget, men bare fordi vi har fået en masse penge ved vores aktieemission, så betyder det jo ikke at vi bare skal bruge dem uhæmmet.
Jeg synes at de 4,5 mio. som vi gav for Danny Olsen er max, vi skal kaste efter en udviklingsspiller. Specielt når det ikke er angribere som normalt sælges for mere end midtbane og fosvarspillere.
Generelt synes jeg ikke, at vi skal købe Zimling, fordi vores afrikanere har en helt anden ro og boldfasthed end Zimling og mange andre danske spillere og det synes jeg absolut er nogle af de vigtigste egenskaber hos en midtbanespiller udover at de også skal kunne løbe solen sort.
Jeg synes at det er fint hvis vi skal investere i nye spillere, men så burde det da være en udviklings højreback og udviklings venstre kant.
Nicolai Kammersgaard
PS. Kilder EFB.dk og FCM.dk
-
HKP
Ja, Femi spiller suverænt i de fleste kampe, det ved jeg! Men han falder altså også igennem af og til. Og når han gør det eller af én eller anden grund ikke er med plejer vi at dumpe ret så gevaldigt. Jeg er ret overbevist om at han er en investering af en anden kaliber end Danny O.
Jeg er bare af den mening at vi kan bruge noget mere råstyrke på midtbanen og det besidder Zimling bare!
Jeg er bare af den mening at vi kan bruge noget mere råstyrke på midtbanen og det besidder Zimling bare!
-
Nicolai Kammersgaard
HKP Skrev:
> Ja, Femi spiller suverænt i de fleste kampe, det
> ved jeg! Men han falder altså også igennem af og
> til. Og når han gør det eller af én eller anden
> grund ikke er med plejer vi at dumpe ret så
> gevaldigt. Jeg er ret overbevist om at han er en
> investering af en anden kaliber end Danny O.
> Jeg er bare af den mening at vi kan bruge noget
> mere råstyrke på midtbanen og det besidder Zimling
> bare!
Så vi skal betale 10 mio. for at have en kvalificeret spiller at sætte ind i de få kampe hvor Femi falder ud?
Jeg er enig med dig i at Femi selvfølgelig har spillet nogle knap så gode kampe, men det synes jeg altså ikke at vi skal gå ud og investere i en spiller for. Så er der andre positioner hvor jeg synes vi har mere brug for at købe ind til.
Nicolai kammersgaard
> Ja, Femi spiller suverænt i de fleste kampe, det
> ved jeg! Men han falder altså også igennem af og
> til. Og når han gør det eller af én eller anden
> grund ikke er med plejer vi at dumpe ret så
> gevaldigt. Jeg er ret overbevist om at han er en
> investering af en anden kaliber end Danny O.
> Jeg er bare af den mening at vi kan bruge noget
> mere råstyrke på midtbanen og det besidder Zimling
> bare!
Så vi skal betale 10 mio. for at have en kvalificeret spiller at sætte ind i de få kampe hvor Femi falder ud?
Jeg er enig med dig i at Femi selvfølgelig har spillet nogle knap så gode kampe, men det synes jeg altså ikke at vi skal gå ud og investere i en spiller for. Så er der andre positioner hvor jeg synes vi har mere brug for at købe ind til.
Nicolai kammersgaard
-
BW - 665
Kent Skrev:
> Fordi det er der han kom fra, og han i sommers
> udtalte at han gerne vil tilbage. Han er BIF-mand
> og Køhlerts yndling. Derfor forestiller jeg mig,
> at BIF er den eneste danske klub han er
> interesseret i. Men jeg tror han ryger til
> udlandet.
Tjaa... nu synes jeg personligt man skal passe på med at overvurdere fænomenet "klubfølelse", specielt i et land som Danmark, hvor lønningsforskellene kan være enorme, især i forhold til udlandet og så den hjemlige liga.
Når det så er sagt, så tror jeg også helt afgjort han ryger til udlandet... Medmindre der ikke er nogle interessante tilbud, i så fald mener jeg godt at et skifte til en anden dansk klub kan være en mulighed.
> Fordi det er der han kom fra, og han i sommers
> udtalte at han gerne vil tilbage. Han er BIF-mand
> og Køhlerts yndling. Derfor forestiller jeg mig,
> at BIF er den eneste danske klub han er
> interesseret i. Men jeg tror han ryger til
> udlandet.
Tjaa... nu synes jeg personligt man skal passe på med at overvurdere fænomenet "klubfølelse", specielt i et land som Danmark, hvor lønningsforskellene kan være enorme, især i forhold til udlandet og så den hjemlige liga.
Når det så er sagt, så tror jeg også helt afgjort han ryger til udlandet... Medmindre der ikke er nogle interessante tilbud, i så fald mener jeg godt at et skifte til en anden dansk klub kan være en mulighed.
-
Mikkelsen
han vil være et rigtig godt køb - ikke mindst set i lyset af, at vi efter min mening max har Femi frem til sommeren 2008!