Top og flop

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jon Damsgaard

Top og flop

Indlæg af Jon Damsgaard »

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 353034.ece

EB's svar på top og flop liste..

Undre mig meget over Maros ligger som han ligger..

Hvad mener i?

/Damsgaard
Senest rettet af Jon Damsgaard 30. okt 2007, 16:08, rettet i alt 1 gang.

Nicolai Kammersgaard

Re: Top og flop

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Han burde måske ligge højere oppe jeg synes bstemt at han er en af de bedste forsvarsspillere i ligaen og som der også står i artiklen har han gjort Raska meget bedre, men jeg synes nu nok at han burde ligge i top tre over de bedste køb

Nicolai kammersgaard

Vendelbob

Indlæg af Vendelbob »

Jeg syntes nu også kimpel har gjordt det godt:D Og han har givet et lille løft til troest.

Rainier W

Indlæg af Rainier W »

Det jeg studser mest over er nu de to FCK'ere på listen.

Ikke at de ikke er fremragende fodboldspillere og kan udvikle sig til superprofiler i Suppen, men ret beset har de vel startet lidt skuffende.

Libor Sionko er i mine øjne en aldeles fremragende fløj med mulighed for at blive et lige så stort navn som Grønkjær, det har han vist både i et par af hans indhop, og ikke mindst for Tjekkiet. Men det må vel betegnes som en relativ stor skuffelse at han endnu ikke har slået 100% igennem og er inde i start 11 endnu. Han spiller jo mere eller mindre kun når Grønkjær ikke spiller, og det selvom han er højrekant. Det er for mig ikke et top 3 køb (endnu).

Nordstrand er købt for målene og spillet på banen, men mest for målene. Problemet er at han hidtil primært har vist spillet på banen. Problemet med at score på chancerne er faktisk bare blevet større for FCK siden han kom, og i de sidste 2 mdr. har de jo nærmest været groteske. Er man så et topindkøb (endnu).

Edit: Floplisten er der vel ikke så meget at sige til. Den er vel næsten faktuel. >:-D

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Synes begge lister er meget præcise, selvom jeg tror vi skal prise os lykkelige over at Danny Olsen ikke figurerer på flop-listen, da de fleste journalister nok vil vurdere at en så dyrt købt spiller bør kunne tilspille sig en plads i startopstillingen. Vil dog personligt selv vælge at give manden en halv sæson endnu, da han jo primært er købt som en investering på længere sigt.

Ellers synes jeg det er lidt tidligt at kalde Daugaard et flop da det jo er begrænset hvor mange kampe han har haft for Lyngby siden han skrev kontrakt med dem.

Besvar