Og NEJ, det var ikke bare fordi jeg købte dem i Viborg
Billetter til BW (pokalfinale)
-
Klauzito
Re: Ingen gang i den for BW East
Der ER fri placering, det står på billetterne. Men når man går ind på posthuset og bestiller får man at vide at der ikke er flere sammenhængende pladser på nedre B, det er der dog på Øvre B.
-
Poulsgaard
Citat fra DBU's hjemmeside:
FC Midtjyllands tilhængere kan købe unummererede billetter på hele Nesa-tribunen samt nummererede pladser på Fona-langsidens afsnit C13 og C14. Yderligere oplysninger på www.fc-mj.dk.
Kim jeg tror dine billetter til øvre NESA er lige så gode som mine til Nedre NESA
Poulsgaard
FC Midtjyllands tilhængere kan købe unummererede billetter på hele Nesa-tribunen samt nummererede pladser på Fona-langsidens afsnit C13 og C14. Yderligere oplysninger på www.fc-mj.dk.
Kim jeg tror dine billetter til øvre NESA er lige så gode som mine til Nedre NESA
Poulsgaard
-
Gamle Hoffmann64
Re: Billetter til BW (pokalfinale)
Ja, jeg kunne også godt tænke mig at vide hvilket tog vi skal med, men tog 3 kommer først i handlen tirsdag over middag, jeg har talt med to spar butikker, iøvrigt må Søren Ross også snart komme med en melding mht salg af øl og vand i togene, har han folk nok eller hvad??
-
Alto
!
>
> Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at hele
> nedre nesa har fcm sat sig på i forhold til
> tog-turene fra jylland - indtil videre vil det
> sige at bw east og østfolket kun kan købe til øvre
> nesa, hvor det jo, ikke i samme grad, forventes
> fest/sang/og vilde tilstande...
Rolig nu. Har lige købt 55 billetter til øvre NESA. Ifølge damen hod Billetnet kunne hun mens vi talte i telefon se hvordan billetterne røg på Øvre Nesa.
Ifølge hende var interessen meget stor.
Der bliver også gang i den der.
Tro mig.
>
> Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at hele
> nedre nesa har fcm sat sig på i forhold til
> tog-turene fra jylland - indtil videre vil det
> sige at bw east og østfolket kun kan købe til øvre
> nesa, hvor det jo, ikke i samme grad, forventes
> fest/sang/og vilde tilstande...
Rolig nu. Har lige købt 55 billetter til øvre NESA. Ifølge damen hod Billetnet kunne hun mens vi talte i telefon se hvordan billetterne røg på Øvre Nesa.
Ifølge hende var interessen meget stor.
Der bliver også gang i den der.
Tro mig.
-
Kim
Hej Poulsgaard!
Ingen tvivl om at de er lige så gode, mit store problem er bare at jeg gerne vil stå sammen med bw (singers) når der fløjtes op, og det kan jeg ikke når jeg køber billet til øvre, og bw + togene fra det jyske har billetter til nedre...
De to tribune afsnit er adskilt, og med mindre man kaster sig udover kan man ikke komme fra Øvre til Nedre (og ja, jeg ved det da jeg er gammel kontrollør i Parken)...
Jeg vil sgu ærge mig grusomt ved at stå på øvre Nesa med 40 andre BWE'ere, mens mange mange hundrede bw'ere fjerede fcm's 1-0 sejr i Pokalen i 4. minuts overtid... kan du følge mig?
BW #456
PS: Det at DBU og billetnet taler om unummeret betyder at du kan sætte dig på tribuneafsnittet hvor du vil - det betyder IKKE at du kan vælge øvre eller nedre som det passer dig (desværre)
Ingen tvivl om at de er lige så gode, mit store problem er bare at jeg gerne vil stå sammen med bw (singers) når der fløjtes op, og det kan jeg ikke når jeg køber billet til øvre, og bw + togene fra det jyske har billetter til nedre...
De to tribune afsnit er adskilt, og med mindre man kaster sig udover kan man ikke komme fra Øvre til Nedre (og ja, jeg ved det da jeg er gammel kontrollør i Parken)...
Jeg vil sgu ærge mig grusomt ved at stå på øvre Nesa med 40 andre BWE'ere, mens mange mange hundrede bw'ere fjerede fcm's 1-0 sejr i Pokalen i 4. minuts overtid... kan du følge mig?
BW #456
PS: Det at DBU og billetnet taler om unummeret betyder at du kan sætte dig på tribuneafsnittet hvor du vil - det betyder IKKE at du kan vælge øvre eller nedre som det passer dig (desværre)
-
M S ULV
Ja det må da være nogle der ved om BW skal være på nedre eller øvre nesa?
Er der nogle der før har været på øvre nesa? er der lige så ringe som øvre coca-cola?
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg tror at BW vil befinde sig på nedre... fordi vi kan få rabbat ved at købe gennem FCM.... men hvilket tog bliver det mon?
-
BW # 163
Er det helt udelukket, at man igennem billetnet kan købe billetter der gør det muligt at stå med Black-wolves ? på Nedre Nesa - selvom man køber til øvre Nesa ?
( Og hvor har man så det bedste udsyn : Øvre eller Nedre Nesa ?. Har været i Parken før, men sad på langsiden og Coca-cola.)
BW # 163
( Og hvor har man så det bedste udsyn : Øvre eller Nedre Nesa ?. Har været i Parken før, men sad på langsiden og Coca-cola.)
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Re: hvilket tog?
Er der snart nogen der ved hvad tog BW kører med??
-
Altoriso
Tja ....
Du kunne jo prøve at tage kontakt til FCM, så kan det være de kan hjælpe dig..
Ellers må du jo bare afvente lidt endnu
Du kunne jo prøve at tage kontakt til FCM, så kan det være de kan hjælpe dig..
Ellers må du jo bare afvente lidt endnu
-
Gamle Hoffmann64
Se tidligere melding fra GamleHoffmann64, tog 3 kommer først til salg imorgen, men de mest vilde bestiller måske på nettet, så vi bliver spredt for alle vinde!!
Eller skal vi bare vedtage her & nu at BW kører med tog nummer 3???
Kom nu venner!!!
Eller skal vi bare vedtage her & nu at BW kører med tog nummer 3???
Kom nu venner!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Tror sgu FCM er ligeglad med hvilket tog jeg kører med, bare jeg kommer med.
Nu tør jeg heller ikke vente flere dage. Skal nemlig ikke med en bus derover!
Nu tør jeg heller ikke vente flere dage. Skal nemlig ikke med en bus derover!
-
Kim
BW # 163 skrev:
-------------------------------------------------------
> Er det helt udelukket, at man igennem billetnet
> kan købe billetter der gør det muligt at stå med
> Black-wolves ?
> på Nedre Nesa - selvom man køber til øvre Nesa ?
Givet BW står på nedre NESA som alt peger i retning af, så er svaret JA, det er helt udelukket som tingene p.t. ser ud.
> ( Og hvor har man så det bedste udsyn : Øvre eller
> Nedre Nesa ?. Har været i Parken før, men sad på
> langsiden og Coca-cola.)
Der er self. bedst udsyn fra øvre, men jeg mener ikke dette opvejer at være afskåret fra den store singers-gruppe fra bw...
> Når to elefanter slås, går det ud over græsset.
Vidste ikke at Cirkus Arena trænede i Parken...
-------------------------------------------------------
> Er det helt udelukket, at man igennem billetnet
> kan købe billetter der gør det muligt at stå med
> Black-wolves ?
> på Nedre Nesa - selvom man køber til øvre Nesa ?
Givet BW står på nedre NESA som alt peger i retning af, så er svaret JA, det er helt udelukket som tingene p.t. ser ud.
> ( Og hvor har man så det bedste udsyn : Øvre eller
> Nedre Nesa ?. Har været i Parken før, men sad på
> langsiden og Coca-cola.)
Der er self. bedst udsyn fra øvre, men jeg mener ikke dette opvejer at være afskåret fra den store singers-gruppe fra bw...
> Når to elefanter slås, går det ud over græsset.
Vidste ikke at Cirkus Arena trænede i Parken...
-
YahooSeeker [Bot]
Tror det nemest hvis BW køre med tog 5 det er jo det der er til salg på nettet... eller tog 4 når det kommer
-
Jannick
Hvorfor er det så vigtigt at BW melder ud at de holder til i et bestemt tog? Mange af de, der altid er med skal garanteret hjælpe med at sælge øl mm. og resten er alligevel spredt tilfældigt da de tager afsted sammen med kammerater eller kolleger.