FCM - VFF
-
Halkjær
Re: Heldigt (Jesper BW1100)
Nej det gør du ikke..
Han hiver et af hans tidligere indlæg frem, for at understøtte en pointe, det synes jeg ikke der er noget i vejen med. Det eneste du hiver frem er din stupiditet.
Og lad os så antage at Zolo indlæg ikke var konstuktivt, ville dit indlæg da være okay? Nej, selvfølgelig ikke!
Tag dig nu sammen
Han hiver et af hans tidligere indlæg frem, for at understøtte en pointe, det synes jeg ikke der er noget i vejen med. Det eneste du hiver frem er din stupiditet.
Og lad os så antage at Zolo indlæg ikke var konstuktivt, ville dit indlæg da være okay? Nej, selvfølgelig ikke!
Tag dig nu sammen
-
Hausser
Re: Elendig indsats...
Så bræk dig da, det ændrer sgu ikke ved at vi spillede elendigt. Hvis vi nu ikke havde scoret en heldig kasse i 3 minutters overtid, havde du så også været tilfreds? Du er sgu nødt til at forholde dig til mere end blot resultatet for at vurdere om spillet er tilfredsstillende eller ej..
-
Thomas N.
Re: Elendig indsats...
Så bræk dig.. hvis vi havde tabt point var du vel ikke så tilfreds? Man kunne se fra kampens begyndelse, at vi slet ikke har den tænding der skal til. De 3 point er vigtigst, ja, men pga. af lidt held får vi netop de 3 point, ellers er indsatsen i dag bare ikke godt nok, og mon ikke vi bliver straffet endnu hårdere mod et bedre hold med den indstilling? Kan ikke lige se det fornærmende i mit indlæg..
-
Jesper BW1100
Halkjær Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nej det gør du ikke..
> Han hiver et af hans tidligere indlæg frem, for at
> understøtte en pointe, det synes jeg ikke der er
> noget i vejen med. Det eneste du hiver frem er din
> stupiditet.
Jamen så siger vi det. Faktum er blot at Zolo aldrig har leveret et indlæg, der på nogen måde er debatskabende (hvis du mener hans fremragende "HAHAHAHAHA-hva-sagde-jeg-vores-spillere-stinker-indlæg" er debatskabende så må du kalde mig Mads). De eneste indlæg han kommer med er pessimistiske indlæg, hvor der blot skal lukkes galde ud, og det er sq pisseirriterende og deprimerende at se på. Men find da venligst et debatskabende Zolo-indlæg, der ikke emmer af pessimisme og galle (og for den sags skyld også fra Brasil), så min pointe kan skydes i sænk..
> Og lad os så antage at Zolo indlæg ikke var
> konstuktivt, ville dit indlæg da være okay? Nej,
> selvfølgelig ikke!
Næh, det har du da ret i det ikke er. Men hvis det kan dæmpe pessimistiske indlæg, fyldt med galle, der på ingen måde er debatskabende, så tager jeg det sq ikke så tungt
> Tag dig nu sammen
Det gør jeg sq kun hvis vi spiller champagne-bold hver gang og vinder 8-0, OG Frank laver hattrick. (Og desuden skal CO starte på banen selvom han er skadet!)
> Nej det gør du ikke..
> Han hiver et af hans tidligere indlæg frem, for at
> understøtte en pointe, det synes jeg ikke der er
> noget i vejen med. Det eneste du hiver frem er din
> stupiditet.
Jamen så siger vi det. Faktum er blot at Zolo aldrig har leveret et indlæg, der på nogen måde er debatskabende (hvis du mener hans fremragende "HAHAHAHAHA-hva-sagde-jeg-vores-spillere-stinker-indlæg" er debatskabende så må du kalde mig Mads). De eneste indlæg han kommer med er pessimistiske indlæg, hvor der blot skal lukkes galde ud, og det er sq pisseirriterende og deprimerende at se på. Men find da venligst et debatskabende Zolo-indlæg, der ikke emmer af pessimisme og galle (og for den sags skyld også fra Brasil), så min pointe kan skydes i sænk..
> Og lad os så antage at Zolo indlæg ikke var
> konstuktivt, ville dit indlæg da være okay? Nej,
> selvfølgelig ikke!
Næh, det har du da ret i det ikke er. Men hvis det kan dæmpe pessimistiske indlæg, fyldt med galle, der på ingen måde er debatskabende, så tager jeg det sq ikke så tungt
> Tag dig nu sammen
Det gør jeg sq kun hvis vi spiller champagne-bold hver gang og vinder 8-0, OG Frank laver hattrick. (Og desuden skal CO starte på banen selvom han er skadet!)
-
BW - 665
Uheldigt
Zolo Skrev:
> UHA der var vi vist heldige IGEN som forudsagt
Heldige? Vi var da uheldige med ikke at give dem en afklapsning, havde vi scoret på en af vores tidlige chancer, før Viborg fik et tilfældigt mål, så var de blevet kørt over ende.
VFF kom uden nogen intention om at spille fodbold, hvilket jeg ikke har nogen indvendinger imod, da deres trænerstab har en fin realitetssans og ved at i en fodboldkamp har de ikke en chance mod os, så de lukker ned så godt de kan og lukrerer på deres tilfældige scoring tidligt i kampen.
Lidt OT her Zolo, så håber jeg personligt snart du får en "tur på bænken" selv, i form af en udelukkelse fra Graven, da jeg ikke mindes et eneste indlæg fra dig som var på nogen måde konstruktivt, og på nogen måde andet end uberettiget kritik mod vores hold og dem omkring det.
> UHA der var vi vist heldige IGEN som forudsagt
Heldige? Vi var da uheldige med ikke at give dem en afklapsning, havde vi scoret på en af vores tidlige chancer, før Viborg fik et tilfældigt mål, så var de blevet kørt over ende.
VFF kom uden nogen intention om at spille fodbold, hvilket jeg ikke har nogen indvendinger imod, da deres trænerstab har en fin realitetssans og ved at i en fodboldkamp har de ikke en chance mod os, så de lukker ned så godt de kan og lukrerer på deres tilfældige scoring tidligt i kampen.
Lidt OT her Zolo, så håber jeg personligt snart du får en "tur på bænken" selv, i form af en udelukkelse fra Graven, da jeg ikke mindes et eneste indlæg fra dig som var på nogen måde konstruktivt, og på nogen måde andet end uberettiget kritik mod vores hold og dem omkring det.
-
Halkjær
Det virker meget som om du går efter manden istedet for bolden så at sige, men fred være med det.. Dette indlæg var sådan set bare hvad du skulle have skrevet i første omgang, nu forstår jeg jo bedre hvorfor du skrev ok. Jeg kan ikke som læser bruge et ok til andet en at blive lidt små-irreteret over at jeg skal til at bevæge min arm igen for at gå et indlæg længere ned.
I øvrigt lyder det til at du bare skulle holde op med at læse Zolos indlæg (og måske også brasils).
I øvrigt lyder det til at du bare skulle holde op med at læse Zolos indlæg (og måske også brasils).
-
Jesper BW1100
Re: Uheldigt
BW - 665 Skrev:
> Lidt OT her Zolo, så håber jeg personligt snart du
> får en "tur på bænken" selv, i form af en
> udelukkelse fra Graven, da jeg ikke mindes et
> eneste indlæg fra dig som var på nogen måde
> konstruktivt, og på nogen måde andet end
> uberettiget kritik mod vores hold og dem omkring
> det.
Det var sq da rart at se, at man i det mindste ikke er ene om at være træt af de konstante negative og ukonstruktive indlæg. Hvis man prøver at kigge tilbage på kamptråde fra denne sæson, så kan du være 100 % sikker på at Brasil og Zolo er blandt de første til at svine, hvis vi er kommet bagud, mens de er overraskende stille i de kampe det kører for os. Nuvel er dette et debatforum, men det skal vel for h...... ikke bruges som en mødding, hvor man kan læsse galde ud!
> Lidt OT her Zolo, så håber jeg personligt snart du
> får en "tur på bænken" selv, i form af en
> udelukkelse fra Graven, da jeg ikke mindes et
> eneste indlæg fra dig som var på nogen måde
> konstruktivt, og på nogen måde andet end
> uberettiget kritik mod vores hold og dem omkring
> det.
Det var sq da rart at se, at man i det mindste ikke er ene om at være træt af de konstante negative og ukonstruktive indlæg. Hvis man prøver at kigge tilbage på kamptråde fra denne sæson, så kan du være 100 % sikker på at Brasil og Zolo er blandt de første til at svine, hvis vi er kommet bagud, mens de er overraskende stille i de kampe det kører for os. Nuvel er dette et debatforum, men det skal vel for h...... ikke bruges som en mødding, hvor man kan læsse galde ud!
-
Jesper BW1100
Halkjær Skrev:
> Det virker meget som om du går efter manden
> istedet for bolden så at sige, men fred være med
> det.. Dette indlæg var sådan set bare hvad du
> skulle have skrevet i første omgang, nu forstår
> jeg jo bedre hvorfor du skrev ok.
Det har du selvfølgelig ret i. Men nu kogte jeg altså bare over. Jeg havde forventet at komme ind og møde nogle lige så forløste medfans efter vores heldige (omend dog fortjente!) sejr. Og så møder jeg dette i stedet for, hvilket får mig til at gå over stregen. Det skal jeg ærligt indrømme, og så må jeg tage de konsekvenser, som der eventuelt måtte komme, hvilket jeg også er indstillet på.
> Jeg kan ikke som
> læser bruge et ok til andet en at blive lidt
> små-irreteret over at jeg skal til at bevæge min
> arm igen for at gå et indlæg længere ned.
Det kan jeg godt forstå. Kan godt se at det ikke blot ramte vedkommende, som det var myntet på, men også alle jer andre, hvilket ikke var min mening. Og derudover vil jeg henvise til de sidste par sætninger i ovenstående kommentar
> I øvrigt lyder det til at du bare skulle holde op
> med at læse Zolos indlæg (og måske også brasils).
Der har du nok endnu engang ret.
> Det virker meget som om du går efter manden
> istedet for bolden så at sige, men fred være med
> det.. Dette indlæg var sådan set bare hvad du
> skulle have skrevet i første omgang, nu forstår
> jeg jo bedre hvorfor du skrev ok.
Det har du selvfølgelig ret i. Men nu kogte jeg altså bare over. Jeg havde forventet at komme ind og møde nogle lige så forløste medfans efter vores heldige (omend dog fortjente!) sejr. Og så møder jeg dette i stedet for, hvilket får mig til at gå over stregen. Det skal jeg ærligt indrømme, og så må jeg tage de konsekvenser, som der eventuelt måtte komme, hvilket jeg også er indstillet på.
> Jeg kan ikke som
> læser bruge et ok til andet en at blive lidt
> små-irreteret over at jeg skal til at bevæge min
> arm igen for at gå et indlæg længere ned.
Det kan jeg godt forstå. Kan godt se at det ikke blot ramte vedkommende, som det var myntet på, men også alle jer andre, hvilket ikke var min mening. Og derudover vil jeg henvise til de sidste par sætninger i ovenstående kommentar
> I øvrigt lyder det til at du bare skulle holde op
> med at læse Zolos indlæg (og måske også brasils).
Der har du nok endnu engang ret.
-
Hausser
Karakterer
Martin Raska -7- Vigtig vigtig redning til sidst, men pludselig igen alvorlige sæbehandsker ved dødbolde?
Kolja Afriyie -8- Fin kamp, par dumme boldtab men ellers god.
Maros Klimpl -8- Alvorligt indblandet i målet, men redder ellers tre point til os, vigtigt!
Magnus Troest -7- Samme kritik som tidligere og vel ret beset heldig med at blive på banen
Leon Jessen -9- MOM. God i overlabs og meget med fremme. Flot kamp
Claus Madsen -8- Fighter og spiller godt, men burde have scoret.
Ajilore Oluwafemi -7- Slet ikke konstruktiv nok i sit spil, spiller alt for meget bagud idag.
Mikkel Thygesen -7- Lidt heldig assist, og ellers noget anonym.
Simon Poulsen -8- Par gode rushs
Baba Collins -8- Utrolig stærk
Frank Kristensen -7- Scorer heldigt, men ellers lykkedes han med meget lidt
Dennis Flinta -7- Nogenlunde indhop. Laver et par gode ting, men virker endnu ikke helt oppe i gear.
Sergei Dadu -ub-
Adigun Taofeek Salami -ub-
Kolja Afriyie -8- Fin kamp, par dumme boldtab men ellers god.
Maros Klimpl -8- Alvorligt indblandet i målet, men redder ellers tre point til os, vigtigt!
Magnus Troest -7- Samme kritik som tidligere og vel ret beset heldig med at blive på banen
Leon Jessen -9- MOM. God i overlabs og meget med fremme. Flot kamp
Claus Madsen -8- Fighter og spiller godt, men burde have scoret.
Ajilore Oluwafemi -7- Slet ikke konstruktiv nok i sit spil, spiller alt for meget bagud idag.
Mikkel Thygesen -7- Lidt heldig assist, og ellers noget anonym.
Simon Poulsen -8- Par gode rushs
Baba Collins -8- Utrolig stærk
Frank Kristensen -7- Scorer heldigt, men ellers lykkedes han med meget lidt
Dennis Flinta -7- Nogenlunde indhop. Laver et par gode ting, men virker endnu ikke helt oppe i gear.
Sergei Dadu -ub-
Adigun Taofeek Salami -ub-
-
Zolo
Jesper BW1100 Skrev:
> BW - 665 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Lidt OT her Zolo, så håber jeg personligt snart
> du
> > får en "tur på bænken" selv, i form af en
> > udelukkelse fra Graven, da jeg ikke mindes et
> > eneste indlæg fra dig som var på nogen måde
> > konstruktivt, og på nogen måde andet end
> > uberettiget kritik mod vores hold og dem
> omkring
> > det.
>
> Det var sq da rart at se, at man i det mindste
> ikke er ene om at være træt af de konstante
> negative og ukonstruktive indlæg. Hvis man prøver
> at kigge tilbage på kamptråde fra denne sæson, så
> kan du være 100 % sikker på at Brasil og Zolo er
> blandt de første til at svine, hvis vi er kommet
> bagud, mens de er overraskende stille i de kampe
> det kører for os. Nuvel er dette et debatforum,
> men det skal vel for h...... ikke bruges som en
> mødding, hvor man kan læsse galde ud!
Hej Jeg har overhovedet ikke svinet fordi vi kom bagud, konstaterer bare at det nok blev en af de sværeste kampe vi kommer ud for fordi de muggrønne af alle helst vil slå netop FCM
Og det blev svært det er jo ingen hemmelighed
At vi ikke er skarpe i tiden er vel heller ingen hemmelighed
jeg sviner sku ikke FCM som Hausser gjore i et tidligere indlæg
Jeg har blot en mening som alle andre men det skal jeg åbenbart skydes for
troede at der var lidt demokrati og lov til at komme med sin mening inden for en rimelig grænse og den har jeg absolut ikke overskredet i forhold til mange andre
Jeg har fulgt Ikast/FCM i snart 30 år og ønsker dem ALT godt, men er ikke altid enig med Ulvenes satsning og spil og det er vel rimelig nok
> BW - 665 Skrev:
> -----
> > Lidt OT her Zolo, så håber jeg personligt snart
> du
> > får en "tur på bænken" selv, i form af en
> > udelukkelse fra Graven, da jeg ikke mindes et
> > eneste indlæg fra dig som var på nogen måde
> > konstruktivt, og på nogen måde andet end
> > uberettiget kritik mod vores hold og dem
> omkring
> > det.
>
> Det var sq da rart at se, at man i det mindste
> ikke er ene om at være træt af de konstante
> negative og ukonstruktive indlæg. Hvis man prøver
> at kigge tilbage på kamptråde fra denne sæson, så
> kan du være 100 % sikker på at Brasil og Zolo er
> blandt de første til at svine, hvis vi er kommet
> bagud, mens de er overraskende stille i de kampe
> det kører for os. Nuvel er dette et debatforum,
> men det skal vel for h...... ikke bruges som en
> mødding, hvor man kan læsse galde ud!
Hej Jeg har overhovedet ikke svinet fordi vi kom bagud, konstaterer bare at det nok blev en af de sværeste kampe vi kommer ud for fordi de muggrønne af alle helst vil slå netop FCM
Og det blev svært det er jo ingen hemmelighed
At vi ikke er skarpe i tiden er vel heller ingen hemmelighed
jeg sviner sku ikke FCM som Hausser gjore i et tidligere indlæg
Jeg har blot en mening som alle andre men det skal jeg åbenbart skydes for
troede at der var lidt demokrati og lov til at komme med sin mening inden for en rimelig grænse og den har jeg absolut ikke overskredet i forhold til mange andre
Jeg har fulgt Ikast/FCM i snart 30 år og ønsker dem ALT godt, men er ikke altid enig med Ulvenes satsning og spil og det er vel rimelig nok
-
Jesper BW1100
Re: Karakterer
Hausser Skrev:
> Martin Raska -7- Vigtig vigtig redning til sidst,
> men pludselig igen alvorlige sæbehandsker ved
> dødbolde?
Enig. Hvorfor nu pludselig usikker på dødbolde igen?
> Kolja Afriyie -8- Fin kamp, par dumme boldtab men
> ellers god.
9. Stærk kamp af Kolja i dag. Han fortsætter den opadgående formkurve, som han har vist i denne sæson
> Maros Klimpl -8- Alvorligt indblandet i målet, men
> redder ellers tre point til os, vigtigt!
7. Klimpl er virkelig langt fra hans normale niveau. Koster det første mål. At han så scorer på et mega-drop af Alvbåge til sidst, synes jeg ikke kan opveje hans dårlige kamp.
> Magnus Troest -7- Samme kritik som tidligere og
> vel ret beset heldig med at blive på banen
Enig. Troest var ikke god i dag. Men synes nu ikke hans frispark på Balog var til mere end det gule kort han fik.
> Leon Jessen -9- MOM. God i overlabs og meget med
> fremme. Flot kamp
9 pil op. Leon er absolut MOM i dag. Dejlig offensiv i hans spil, og relativt sikker i det defensive
> Claus Madsen -8- Fighter og spiller godt, men
> burde have scoret.
7. Kæmper godt for det. Men brænder et par gode chancer (især hovedstødet - fy for en afbrænder). Derfor mener jeg ikke han kan få mere end 7.
> Ajilore Oluwafemi -7- Slet ikke konstruktiv nok i
> sit spil, spiller alt for meget bagud idag.
Enig. Årets dårligste præstation af Femi
> Mikkel Thygesen -7- Lidt heldig assist, og ellers
> noget anonym.
Enig. Thyge var anonym i dag.
> Simon Poulsen -8- Par gode rushs
Enig mht. 8-tallet. Relativ anonym, men får alligevel kreeret et par gode chancer, hvilket burde have resulteret i et par kasser. Derfor 8-tallet.
> Baba Collins -8- Utrolig stærk
7 pil op. Han kæmper godt for det, men han bliver slet ikke spillet ordentligt i dag. Svært for Baba at gøre mere.
> Frank Kristensen -7- Scorer heldigt, men ellers
> lykkedes han med meget lidt
8. Frank arbejder som sædvanligt godt, og får lavet en kasse. Det giver et 8-tal fra mig.
> Dennis Flinta -7- Nogenlunde indhop. Laver et par
> gode ting, men virker endnu ikke helt oppe i
> gear.
Enig.
> Sergei Dadu -ub-
> Adigun Taofeek Salami -ub-
Enig.
Holdet: 7 pil op.
Vi gør det svært for os selv ved at forære Viborg et føringsmål. Derefter gør de det eneste rigtige, ved at ødelægge kampen, og trække alt den tid de kan. Derfor kommer vi til at se meget dårlige ud. Men vi får alligevel kæmpet os til de 3 point, og derfor 7-tallet med pil op.
> Martin Raska -7- Vigtig vigtig redning til sidst,
> men pludselig igen alvorlige sæbehandsker ved
> dødbolde?
Enig. Hvorfor nu pludselig usikker på dødbolde igen?
> Kolja Afriyie -8- Fin kamp, par dumme boldtab men
> ellers god.
9. Stærk kamp af Kolja i dag. Han fortsætter den opadgående formkurve, som han har vist i denne sæson
> Maros Klimpl -8- Alvorligt indblandet i målet, men
> redder ellers tre point til os, vigtigt!
7. Klimpl er virkelig langt fra hans normale niveau. Koster det første mål. At han så scorer på et mega-drop af Alvbåge til sidst, synes jeg ikke kan opveje hans dårlige kamp.
> Magnus Troest -7- Samme kritik som tidligere og
> vel ret beset heldig med at blive på banen
Enig. Troest var ikke god i dag. Men synes nu ikke hans frispark på Balog var til mere end det gule kort han fik.
> Leon Jessen -9- MOM. God i overlabs og meget med
> fremme. Flot kamp
9 pil op. Leon er absolut MOM i dag. Dejlig offensiv i hans spil, og relativt sikker i det defensive
> Claus Madsen -8- Fighter og spiller godt, men
> burde have scoret.
7. Kæmper godt for det. Men brænder et par gode chancer (især hovedstødet - fy for en afbrænder). Derfor mener jeg ikke han kan få mere end 7.
> Ajilore Oluwafemi -7- Slet ikke konstruktiv nok i
> sit spil, spiller alt for meget bagud idag.
Enig. Årets dårligste præstation af Femi
> Mikkel Thygesen -7- Lidt heldig assist, og ellers
> noget anonym.
Enig. Thyge var anonym i dag.
> Simon Poulsen -8- Par gode rushs
Enig mht. 8-tallet. Relativ anonym, men får alligevel kreeret et par gode chancer, hvilket burde have resulteret i et par kasser. Derfor 8-tallet.
> Baba Collins -8- Utrolig stærk
7 pil op. Han kæmper godt for det, men han bliver slet ikke spillet ordentligt i dag. Svært for Baba at gøre mere.
> Frank Kristensen -7- Scorer heldigt, men ellers
> lykkedes han med meget lidt
8. Frank arbejder som sædvanligt godt, og får lavet en kasse. Det giver et 8-tal fra mig.
> Dennis Flinta -7- Nogenlunde indhop. Laver et par
> gode ting, men virker endnu ikke helt oppe i
> gear.
Enig.
> Sergei Dadu -ub-
> Adigun Taofeek Salami -ub-
Enig.
Holdet: 7 pil op.
Vi gør det svært for os selv ved at forære Viborg et føringsmål. Derefter gør de det eneste rigtige, ved at ødelægge kampen, og trække alt den tid de kan. Derfor kommer vi til at se meget dårlige ud. Men vi får alligevel kæmpet os til de 3 point, og derfor 7-tallet med pil op.
-
Jesper BW1100
Zolo Skrev:
> Jesper BW1100 Skrev:
> -----
> > BW - 665 Skrev:
> >
>
> > -----
> > > Lidt OT her Zolo, så håber jeg personligt
> snart
> > du
> > > får en "tur på bænken" selv, i form af en
> > > udelukkelse fra Graven, da jeg ikke mindes et
> > > eneste indlæg fra dig som var på nogen måde
> > > konstruktivt, og på nogen måde andet end
> > > uberettiget kritik mod vores hold og dem
> > omkring
> > > det.
> >
> > Det var sq da rart at se, at man i det mindste
> > ikke er ene om at være træt af de konstante
> > negative og ukonstruktive indlæg. Hvis man
> prøver
> > at kigge tilbage på kamptråde fra denne sæson,
> så
> > kan du være 100 % sikker på at Brasil og Zolo
> er
> > blandt de første til at svine, hvis vi er
> kommet
> > bagud, mens de er overraskende stille i de
> kampe
> > det kører for os. Nuvel er dette et debatforum,
> > men det skal vel for h...... ikke bruges som en
> > mødding, hvor man kan læsse galde ud!
>
>
> Hej Jeg har overhovedet ikke svinet fordi vi kom
> bagud, konstaterer bare at det nok blev en af de
> sværeste kampe vi kommer ud for fordi de muggrønne
> af alle helst vil slå netop FCM
> Og det blev svært det er jo ingen hemmelighed
> At vi ikke er skarpe i tiden er vel heller ingen
> hemmelighed
Jamen hvorfor skriver du så ikke dette her i dit indlæg, i stedet for blot at komme med et "hva-sagde-jeg"? Ovenstående er ligesom nemmere at forholde sig til som debattør!
> jeg sviner sku ikke FCM som Hausser gjore i et
> tidligere indlæg
Det er jeg ikke enig i. Synes du er overordentlig og ukonstruktivt kritisk (dog dejligt at se dette indlæg, som vel er det mest konstruktive jeg har set fra din side)
> Jeg har blot en mening som alle andre men det skal
> jeg åbenbart skydes for
> troede at der var lidt demokrati og lov til at
> komme med sin mening inden for en rimelig grænse
> og den har jeg absolut ikke overskredet i forhold
> til mange andre
Selvfølgelig har du lov at have din mening. Jeg synes blot du har overskredet den rimelige grænse, idet dine indlæg ofte er ukonstruktivt kritiske og absolut ikke debatskabende (dog er dette, som tidligere nævnt, en undtagelse).
> Jeg har fulgt Ikast/FCM i snart 30 år og ønsker
> dem ALT godt, men er ikke altid enig med Ulvenes
> satsning og spil og det er vel rimelig nok
Det er det da helt bestemt. Men synes blot du skal forsøge at kommunikere dette ud, via lidt mere konstruktive indlæg. F.eks. hvor du prøver at skrive hvorfor du ikke er tilfreds, i stedet for blot at skrive at det er noget lort, det der bliver leveret. Det gør det meget nemmere for os andre at forholde sig til, samt kommentere på, hvilket vel egentlig er hovedformålet med et debatforum.
> Jesper BW1100 Skrev:
> -----
> > BW - 665 Skrev:
> >
>
> > -----
> > > Lidt OT her Zolo, så håber jeg personligt
> snart
> > du
> > > får en "tur på bænken" selv, i form af en
> > > udelukkelse fra Graven, da jeg ikke mindes et
> > > eneste indlæg fra dig som var på nogen måde
> > > konstruktivt, og på nogen måde andet end
> > > uberettiget kritik mod vores hold og dem
> > omkring
> > > det.
> >
> > Det var sq da rart at se, at man i det mindste
> > ikke er ene om at være træt af de konstante
> > negative og ukonstruktive indlæg. Hvis man
> prøver
> > at kigge tilbage på kamptråde fra denne sæson,
> så
> > kan du være 100 % sikker på at Brasil og Zolo
> er
> > blandt de første til at svine, hvis vi er
> kommet
> > bagud, mens de er overraskende stille i de
> kampe
> > det kører for os. Nuvel er dette et debatforum,
> > men det skal vel for h...... ikke bruges som en
> > mødding, hvor man kan læsse galde ud!
>
>
> hemmelighed
Jamen hvorfor skriver du så ikke dette her i dit indlæg, i stedet for blot at komme med et "hva-sagde-jeg"? Ovenstående er ligesom nemmere at forholde sig til som debattør!
> tidligere indlæg
Det er jeg ikke enig i. Synes du er overordentlig og ukonstruktivt kritisk (dog dejligt at se dette indlæg, som vel er det mest konstruktive jeg har set fra din side)
> til mange andre
Selvfølgelig har du lov at have din mening. Jeg synes blot du har overskredet den rimelige grænse, idet dine indlæg ofte er ukonstruktivt kritiske og absolut ikke debatskabende (dog er dette, som tidligere nævnt, en undtagelse).
Det er det da helt bestemt. Men synes blot du skal forsøge at kommunikere dette ud, via lidt mere konstruktive indlæg. F.eks. hvor du prøver at skrive hvorfor du ikke er tilfreds, i stedet for blot at skrive at det er noget lort, det der bliver leveret. Det gør det meget nemmere for os andre at forholde sig til, samt kommentere på, hvilket vel egentlig er hovedformålet med et debatforum.
-
BW - 665
Zolo Skrev:
Den argumentation du kommer med her mindes jeg ikke at have læst i et tidligere indlæg? Hvis du nu kunne resonere på den måde i hvert indlæg, i stedet for at skulle pege fingre og komme med håbløse "konstateringer", så var der nok heller ingen kritik kunne jeg forestille mig.
> hemmelighed
Det blev svært ja. Mht. til skarpheden mener jeg det kan diskuteres, men som tidligere nævnt, så har jeg og andre heller ikke ment det ikke blev svært, blot at kravet var 3 point på kontoen.
> tidligere indlæg
Nej ikke "skydes", kun kritiseres, hvis du ikke bringer din mening på en saglig måde.
> til mange andre
Helt rigtigt! Du siger det selv så flot, indenfor rimelig grænse. Det er faktisk det eneste jeg har påtalt, at du ikke kommer med din pessimisme på en konstruktiv måde der bare kan skabe et minimum af debat.
Helt afgjort.
Den argumentation du kommer med her mindes jeg ikke at have læst i et tidligere indlæg? Hvis du nu kunne resonere på den måde i hvert indlæg, i stedet for at skulle pege fingre og komme med håbløse "konstateringer", så var der nok heller ingen kritik kunne jeg forestille mig.
> hemmelighed
Det blev svært ja. Mht. til skarpheden mener jeg det kan diskuteres, men som tidligere nævnt, så har jeg og andre heller ikke ment det ikke blev svært, blot at kravet var 3 point på kontoen.
> tidligere indlæg
Nej ikke "skydes", kun kritiseres, hvis du ikke bringer din mening på en saglig måde.
> til mange andre
Helt rigtigt! Du siger det selv så flot, indenfor rimelig grænse. Det er faktisk det eneste jeg har påtalt, at du ikke kommer med din pessimisme på en konstruktiv måde der bare kan skabe et minimum af debat.
Helt afgjort.
-
Claus J
Elendig indsats...eller bare uheldige??
Jeg ved nu ikke om det var så elendigt, selvfølgeligt var det ikke sprudlende spil hele kampen, men vi spillede os da frem til et hav af chancer, hvor der var et par stykker der skulle have givet mål.
Vi bliver vel også snydt for et straffespark eller 2, så helt dårligt syntes jeg nu ikke det var.
Der hvor jeg syntes det sejlede var i forsvaret, som efter at have spillet rigtigt godt det meste af sæsonen, har været rimeligt usikkert de sidste par kampe.
Derforuden syntes jeg at Dommer Peter Rasmusen var en katastrofe idag, ikke nok med han åbentbart ikke ville dømme straffespark idag, så forstår jeg ikke at Vff's Balog får love at lave alle de svinestreger han kommer afsted med idag, bl.a. en del svinske tacklinger, desuden stod han under et hjørnespark og hamrede sin albue min. 3 gange ind i brystet på Klimpl uden der skete det mindste.
Hvis man så skal fjerne de sorte briller, mener jeg også at Troest skulle have haft rødt kort for sin svine tackling der gav ham gult.
Så 03 i karakter til Peter Rasmussen idag.
Vi bliver vel også snydt for et straffespark eller 2, så helt dårligt syntes jeg nu ikke det var.
Der hvor jeg syntes det sejlede var i forsvaret, som efter at have spillet rigtigt godt det meste af sæsonen, har været rimeligt usikkert de sidste par kampe.
Derforuden syntes jeg at Dommer Peter Rasmusen var en katastrofe idag, ikke nok med han åbentbart ikke ville dømme straffespark idag, så forstår jeg ikke at Vff's Balog får love at lave alle de svinestreger han kommer afsted med idag, bl.a. en del svinske tacklinger, desuden stod han under et hjørnespark og hamrede sin albue min. 3 gange ind i brystet på Klimpl uden der skete det mindste.
Hvis man så skal fjerne de sorte briller, mener jeg også at Troest skulle have haft rødt kort for sin svine tackling der gav ham gult.
Så 03 i karakter til Peter Rasmussen idag.
-
mrjelle
Re: Elendig indsats...eller bare uheldige??
Claus J Skrev:
> Jeg ved nu ikke om det var så elendigt,
> selvfølgeligt var det ikke sprudlende spil hele
> kampen, men vi spillede os da frem til et hav af
> chancer, hvor der var et par stykker der skulle
> have givet mål.
> Vi bliver vel også snydt for et straffespark
> eller 2, så helt dårligt syntes jeg nu ikke det
> var.
>
> Der hvor jeg syntes det sejlede var i forsvaret,
> som efter at have spillet rigtigt godt det meste
> af sæsonen, har været rimeligt usikkert de sidste
> par kampe.
>
> Derforuden syntes jeg at Dommer Peter Rasmusen
> var en katastrofe idag, ikke nok med han åbentbart
> ikke ville dømme straffespark idag, så forstår jeg
> ikke at Vff's Balog får love at lave alle de
> svinestreger han kommer afsted med idag, bl.a. en
> del svinske tacklinger, desuden stod han under et
> hjørnespark og hamrede sin albue min. 3 gange ind
> i brystet på Klimpl uden der skete det mindste.
>
> Hvis man så skal fjerne de sorte briller, mener
> jeg også at Troest skulle have haft rødt kort for
> sin svine tackling der gav ham gult.
>
> Så 03 i karakter til Peter Rasmussen idag.
Vil give dig ret. Dommeren snød os for mindst 2 straffespark det er en katastrofe desuden var der mange mindre svinestreger han ikke formår at sætte ind over for. Vi kunne da sagtens havde vundet større med en smule held men det var ikke med os i dag.
Vi skla sku også være tilfredse selvom vi ikke spiller fantastisk hver gang det vigtigeste er da de 3 point. Vi må ikke blive for forkælede og forlange drømmebold hver gang for det er ganske enkelt ikke muligt.
> Jeg ved nu ikke om det var så elendigt,
> selvfølgeligt var det ikke sprudlende spil hele
> kampen, men vi spillede os da frem til et hav af
> chancer, hvor der var et par stykker der skulle
> have givet mål.
> Vi bliver vel også snydt for et straffespark
> eller 2, så helt dårligt syntes jeg nu ikke det
> var.
>
> Der hvor jeg syntes det sejlede var i forsvaret,
> som efter at have spillet rigtigt godt det meste
> af sæsonen, har været rimeligt usikkert de sidste
> par kampe.
>
> Derforuden syntes jeg at Dommer Peter Rasmusen
> var en katastrofe idag, ikke nok med han åbentbart
> ikke ville dømme straffespark idag, så forstår jeg
> ikke at Vff's Balog får love at lave alle de
> svinestreger han kommer afsted med idag, bl.a. en
> del svinske tacklinger, desuden stod han under et
> hjørnespark og hamrede sin albue min. 3 gange ind
> i brystet på Klimpl uden der skete det mindste.
>
> Hvis man så skal fjerne de sorte briller, mener
> jeg også at Troest skulle have haft rødt kort for
> sin svine tackling der gav ham gult.
>
> Så 03 i karakter til Peter Rasmussen idag.
Vil give dig ret. Dommeren snød os for mindst 2 straffespark det er en katastrofe desuden var der mange mindre svinestreger han ikke formår at sætte ind over for. Vi kunne da sagtens havde vundet større med en smule held men det var ikke med os i dag.
Vi skla sku også være tilfredse selvom vi ikke spiller fantastisk hver gang det vigtigeste er da de 3 point. Vi må ikke blive for forkælede og forlange drømmebold hver gang for det er ganske enkelt ikke muligt.