FCM Ultra boys på skovtur?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dennis (BW2479)

UBM

Indlæg af Dennis (BW2479) »

http://www.fcmaarhus.dk/

Er ikke verdensmester til det med hjemmesider så bliver i aften rykket til www.fcmaarhus.dk/ubm, smider et nyt link når det sker.

Hekler

Re: FCM Ultra boys på skovtur?

Indlæg af Hekler »

Dennis (BW2479) Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det vil sige at du syntes jeg skal finde mig i
> bevidste provokationer?

Jeg har i hvert fald lært, at hvis jeg skal fare i flint over hver eneste kommentar der bliver sendt min vej, så bliver det svært at få noget fornuftigt ud af noget somhelst.

> Jeg har
> om nogen herinde været en af dine støtter over de
> sidste mange år. Støtet op om dine Steven Madvig
> imitationer på Hekler4U og kommet med konstruktiv
> kitrik.

Nu må jeg ærligt indrømme jeg ikke lige ved hvem Steven Madvig er, så hvor slemt det er ved jeg ikke lige :-) men ellers siger jeg tak.

> Det eneste du har gjort i denne tråd er at
> komme med bevidste provokationer. Sat
> spørgsmålstegn ved os som personer.

Ja jeg provokerer, men det gør jeg jo fordi jeg synes at et ellers meget godt initativ er ved at begå selvmord pga. manglende, enten identitet, eller i det mindste manglende evne til at komunikerer budskabet ud.
Jeg stiller ikke noget spørgsmålstegne ved jer som personer, det er gruppen jeg stiller spørgsmålstegne ved.

> Det eneste nogenlunde fornuftige du er kommet med
> er at vi skal rykke endnu længere væk fra ASA end
> vi er nu.
>
> Der er følgende senarier:
>
> 3. Vi arbejder sammen om at finde en løsing hvor
> der er plads til alle der vil yde noget på ASA.
> (Den eneste måde det kommer til at fungere på er
> hvis vi står helt oppe bagved, men så tager vi jo
> din plads Hekler)

Ja det var ved nærmere eftertanke nok det jeg vill vælge hvis det var mig der skulle bestemme. Det eneste det kræver er at i er på plads fra portene åbnes, så ingen bliver overrasket over det.
Jeg kan som sikkert også finde ud af at holde et flag i den hånd der ikke er øl i hvis det skal være ;-)

> Og nej jeg har ikke taget dit forslag med. Vi
> havde ikke tænkt os rykke ned foran capotårnet. Så
> er vi endnu længere væk fra asa og den kontakt der
> gerne skulle opstå ville forsvinde.

Ja jeg har som sagt også gået og tygget lidt på den siden i går aftes, og det er jeg nok enig i.

Uanset hvad i gør, så skal i bare være indforstået med at der vil være nogen der er utilfredse med hvad i gør. derfor er det også uhyre vigtigt at i ved hvorfor i gæør det selv.

Giver det mening hvad jeg siger?

Ellers så ved du jo hvor du kan fange mig.

/Hekler

Hvad fremtiden angår, er din opgave ikke at forudse den, men at gøre den mulig - Antoine de Saint-Exupery

Hekler

Re: UBM

Indlæg af Hekler »

Efter at have læst bw152/michael´s indlæg var jeg så glad fordi der her var det som vi hele aftenen igår efterlyste med ikke kunne få fra UBM, en afklaring og en diskussion af tingene på en ordenlig måde.

Lunds opfølgenede spørgsmål fulgte let og elegant efter og jeg så frem til at læse Dennis (BW2479) respons.

Uheldigvis læser jeg lige nøjagtig den udmelding UBM laver som bevis for at det vi "beskyldte" jer for igår, nemlig et Fanatikos kopi projekt, er lige nøjagtigt hvad i laver. Jeg kan ikke se noget somhelst tegn på at i vil noget somhelst andet end at bygge jeres egen gruppe?

Dennis (BW2479)

Re: FCM Ultra boys på skovtur?

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Steven madvig er den bedste. hvaaaaaa` http://www.dr.dk/dr2/angora/ se under den 3okt

Hvor kom sådan et civiliseret svar fra? Så kender man dig igen Hekler, det var dejligt. Og ja denne gang gir det faktisk mening. Og tror jeg da helt sikkert at vi indforstået med. Men vi er klar til at tage imod usaglige beskyldninger og ligende. Og personligt er jeg ikke klar til at blive kaldt diverse ting.

Ved ikke om du har fulgt med herind ei løbet af idag. Men der er kom blandt andet et kraftigt overfald fra Anni hvor hun kaldte os ubehaglige ting og beskyldte os for at være døddrukene 15 årige. Men de indlæg er blevet slettet nu uden nogen form for synlig konsikvens. Men særbehandling på graven er jo ikke noget nyt.

NME

Re: Hvor skal UBM stå?

Indlæg af NME »

Kan UBM ikke stå aller øverst i ASA ?

På den måde undgår man at der er nogle der ikke kan se pga flagene?

LarsK

Indlæg af LarsK »

Hekler Skrev:
Jeg kan ikke se noget
> somhelst tegn på at i vil noget somhelst andet end
> at bygge jeres egen gruppe?

Ikke forstået??? Kan du ikke se tegn på at vi er interesseret i at skabe stemning med sang og flag?

/Lars

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvorfor er det så farligt, at "bygge sin egen gruppe" ?

Blot fordi man er 2 parter, kan man stadig godt samarbejde, som der også lægges op til i teksten på fcmaarhus.dk. Vi kommer med vores forslag til fremtiden, og er villige til at diskutere ud fra det.

Peter Ross

Takito

Indlæg af Takito »

Peter Ross Skrev:
> Hvorfor er det så farligt, at "bygge sin egen
> gruppe" ?
>
> Blot fordi man er 2 parter, kan man stadig godt
> samarbejde, som der også lægges op til i teksten
> på fcmaarhus.dk. Vi kommer med vores forslag til
> fremtiden, og er villige til at diskutere ud fra
> det.
>
> Peter Ross

Dermed sagt at i kun vil jeres eget? Det lyder som om, at i vil sætte retningslinierne med det du lige skriver.
Det lyder som om i kun vil varetage jeres egne interesser med det du lige har skrevet der!

LarsK

Indlæg af LarsK »

Takito Skrev:
> Peter Ross Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvorfor er det så farligt, at "bygge sin egen
> > gruppe" ?
> >
> > Blot fordi man er 2 parter, kan man stadig godt
> > samarbejde, som der også lægges op til i
> teksten
> > på fcmaarhus.dk. Vi kommer med vores forslag
> til
> > fremtiden, og er villige til at diskutere ud
> fra
> > det.
> >
> > Peter Ross
>
> Dermed sagt at i kun vil jeres eget? Det lyder som
> om, at i vil sætte retningslinierne med det du
> lige skriver.
> Det lyder som om i kun vil varetage jeres egne
> interesser med det du lige har skrevet der!

hvilke interesser skal efter din mening varetages?

/Lars

Takito

Indlæg af Takito »

LarsK Skrev:
>
> hvilke interesser skal efter din mening
> varetages?
>
> /Lars

Det var ikke et spørgsmål om mine synspunkter på interesser - det var mere UBM's samarbejdsvillighed - som jo tydeligt står i det indlæg Peter skriver.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Selvfølgelig vil vi diskutere ud fra vores principper, lige så vel som modparten vil diskutere ud fra deres principper.

Det er der intet odiøst i.

Helle Thorning siger heller ikke bare "javel", hvis Anders Fogh smider et aftale-forslag på hendes skrivebord. Kan du følge mig ?

Peter Ross

Takito

Indlæg af Takito »

Så er det jo også jer der vil sætte dagsordenen - og når du så netop stiller det op med politik som et billede. Så siger du jo også indirekte, at i har brudt med de andre. Ellers ville det jo aldrig komme på tale!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Takito Skrev:
> Så er det jo også jer der vil sætte dagsordenen -
> og når du så netop stiller det op med politik som
> et billede. Så siger du jo også indirekte, at i
> har brudt med de andre. Ellers ville det jo aldrig
> komme på tale!

Jeg synes du lægger ord i munden på mig nu.
Jeg siger ikke vi vil sætte dagsordenen, jeg siger vi vil tage vores synspunkter med ind i en debat, og så revidere vores holdning med forankring i vores principper.

Hvorfor siger jeg indirekte, vi har brudt med de andre ? Jeg må være meget blind, for det kan jeg på ingen måde tyde ud fra mine skrevne ord - men så er det jo godt, jeg er blevet indkaldt til en synstest...

Peter Ross

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

> hvilke interesser skal efter din mening
> varetages?

> /Lars

FC Midtjyllands? (ingen over klubben osv.)

Sakset fra hjemmesiden:

"Vi vil gøre det klart, at vi ikke har til hensigt, at lægge flagene på hylden"

Nåh men i det mindste er det bare en hensigtserklæring og ikke et ultimativt krav.

"Vi (UBM) rykker tilbage i ASA, dog stadig med vores flag, hvorved risikoen for konfrontationer vil blive større grundet folks forskellige holdning til flagene"

I det mindste har man erkendt at der ER forskellige holdninger (men kun to?)
Og hvad har man tænkt sig at gøre hvis (når) de opstår?

"Ambitionen for fremtiden er, at forbedre os inden for fremstillingen af 2-pindsflag, hvor vi desværre må skele misundeligt til Viborg."

OH MY FUCKING GOD!

"Der er 2 forskellige former for supportere på tribunen!"
Ah vel?

Lund

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

jeg kan ikke se hvorfor folk bliver så sure over nogle flag?
UBM skal da have lov til at stille sig op i hjørnet, hvis det er det de vil. jeg synes personligt at vi har brug for noget mere hardcore fankultur.

Besvar