Ja så blev det det føste nederlag på "fortet".
Fandme flot klaret at det holdt så længe !!!!.
Det sted har simpelthen givet så mange oplevelser det sidste års tid, at jeg ikke kan lade være med at takke alle involverede - ISÆR spillerne.
Så: TAK FOR ALT !!!!
Når det så er sagt har jeg alligevel et par kommentarer, jeg simpelthen må af med, foranlediget af dagens kamp :
Jeg savnede noget fandenivoldskhed over hele linien. Den der attitude : Vi EJER fortet kom bare an MOTHERF**KERS ! Vi er i pokalfinalen og har 110% selvtillid.
I det hele taget har det været en mangelvare på fortet i foråret. Vi har vist ikke engang scoret endnu. Fortets fald kommer DESVÆRRE ikke som en overraskelse, da de seneste par kampe ikke just har været opløftende. Og en dag som i dag savner man virkelig Zidan til at gøre det helt uventede og exceptionelle.
Der blev heller ikke gået nok til den i nærkampene efter min mening. Ja vi ligger nummer 1 på fair-play listen, men ville det ikke være en anelse federe at ligge nummer 1 i ligaen ?. Vi er faktisk stadig indenfor rækkevidde af guldmedaljer. Det er NU spillerne skal vise hvad de er lavet af, og at vi kan - også uden Zidan. Der skal tackles igennem nu !
OBS OBS OBS :
VI SPILLER STADIGVÆK MED OM GULDMEDALJER, MEN DET KRÆVER AT VI VIL DET, OG VISER DET !
OBS OBS OBS :
Så OP PÅ HESTEN IGEN, spillere og fans, vi har en pokalfinale der skal vindes, og nogle medaljer der skal hentes !. Lad os starte med en overbevisende sejr i FCN så vi viser tænder igen !
Jeg håber at dette ( med tiden uundgåelige nederlag ) kan løse op for den febrilskhed der har hersket på fortet her i foråret, og at vi nu igen kan ramme en stime. Jeg regner ikke med 20 kolde mere fra kassen, men ihvertfald at vi snart får hul på mål-bylden hjemme, og at vi viser modstanderholdene, at rigtige ulve IKKE lægger sig ned, fordi de har lidt modgang !
BW # 163
- og glem ikke her i nederlagets stund at BIF er i en endnu større krise. De har smidt så mange point her i foråret så det er helt vildt....
TAK FOR ALT + savner "magien"...
-
BW # 163
TAK FOR ALT + savner "magien"...
Senest rettet af BW # 163 25. apr 2005, 14:12, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: TAK FOR ALT + savner "magien"...
Vi må vel erkende at magien på Fortet hed Zidan. Det var ham der gang på gang skabte kampene for os. Pt. går det fint på udebane hvor vi kan spille henholdende, men når vi er på hjemmebane og skal skabe kampen kniber det.
Nu skal spillerne i arbejdstøjet hvis trediepladsen skal holdes.
Nu skal spillerne i arbejdstøjet hvis trediepladsen skal holdes.
-
Klauzito
BW # 163 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg savnede noget fandenivoldskhed over hele
> linien. Den der attitude : Vi EJER fortet kom bare
> an MOTHERF**KERS ! Vi er i pokalfinalen og har
> 110% selvtillid.
>
> I det hele taget har det været en mangelvare på
> fortet i foråret. Vi har vist ikke engang scoret
> endnu. Fortets fald kommer DESVÆRRE ikke som en
> overraskelse, da de seneste par kampe ikke just
> har været opløftende. Og en dag som i dag savner
> man virkelig Zidan til at gøre det helt uventede
> og exceptionelle.
Vi har det samme problem som dansk fiodbold har generelt! Vi mangler en ener!
Dansk fodbold er ved at være kedeligt, der mangler personligheder, på både godt og ondt. Når der så kommer en, så står folk i kø for at nakke ham.
Havde en spiller som Ibrahimovic været dansker, så havde han allerede som 15 årig fået at vide at han skulle holde kæft, sætte sig hen i hjørnet eller forsvinde hjem hvis han havde været dansker. Men nu er han så svensker, spiller i Juventus og er en af Europas bedste angribere og en stor personlighed, mens vi i Danmark har den lille grå mus Jon der ind imellem kan få lov at spille lidt hos Milan når personlighederne skal sidde over.
Den eneste vi har i FCM er David Nielsen, en vi alle tisligere har haglet ned. Men måske vi bare må til at indse at det er spillere som ham, Wieghorst, Jonson, BSN og Tøffe der går forrest og tit gør forskellen på en eller anden måde!
-------------------------------------------------------
> Jeg savnede noget fandenivoldskhed over hele
> linien. Den der attitude : Vi EJER fortet kom bare
> an MOTHERF**KERS ! Vi er i pokalfinalen og har
> 110% selvtillid.
>
> I det hele taget har det været en mangelvare på
> fortet i foråret. Vi har vist ikke engang scoret
> endnu. Fortets fald kommer DESVÆRRE ikke som en
> overraskelse, da de seneste par kampe ikke just
> har været opløftende. Og en dag som i dag savner
> man virkelig Zidan til at gøre det helt uventede
> og exceptionelle.
Vi har det samme problem som dansk fiodbold har generelt! Vi mangler en ener!
Dansk fodbold er ved at være kedeligt, der mangler personligheder, på både godt og ondt. Når der så kommer en, så står folk i kø for at nakke ham.
Havde en spiller som Ibrahimovic været dansker, så havde han allerede som 15 årig fået at vide at han skulle holde kæft, sætte sig hen i hjørnet eller forsvinde hjem hvis han havde været dansker. Men nu er han så svensker, spiller i Juventus og er en af Europas bedste angribere og en stor personlighed, mens vi i Danmark har den lille grå mus Jon der ind imellem kan få lov at spille lidt hos Milan når personlighederne skal sidde over.
Den eneste vi har i FCM er David Nielsen, en vi alle tisligere har haglet ned. Men måske vi bare må til at indse at det er spillere som ham, Wieghorst, Jonson, BSN og Tøffe der går forrest og tit gør forskellen på en eller anden måde!
-
Altoriso
Synes da også at Højer og Miti med deres mange mål gør en stor forskel, og de behøver da ikke at spille hårdt feks
-
YahooSeeker [Bot]
Håber det var ironisk ment.. De scorer vist ikke så meget for tiden 
Nej spøg til side... desværre er suppen blevet væsentlig kedeligere uden Zidan. Selvfølgelig skal vi alle se at komme videre, men pt. viser ingen af holdene særligt opløftende spil, masser af 0-0 kampe og generel meget lavt bundniveau.
Det bliver ikke ringere end det er for tiden. Hvem spiller egentlig som et mesterhold ? ( FCK, BIF og FCM ihvertfald ikke ).
Som FCMfan kan man jo kun håbe, at pokalfinalen bliver årets absolutte højdepunkt. Trofæet skal til heden, og uanset hvordan. Vi skal ikke gøre som sidst og løbe lige ind i BIFs fælder.
I præcis den kamp ser jeg gerne en 0-1 langgaber
BW # 163
Nej spøg til side... desværre er suppen blevet væsentlig kedeligere uden Zidan. Selvfølgelig skal vi alle se at komme videre, men pt. viser ingen af holdene særligt opløftende spil, masser af 0-0 kampe og generel meget lavt bundniveau.
Det bliver ikke ringere end det er for tiden. Hvem spiller egentlig som et mesterhold ? ( FCK, BIF og FCM ihvertfald ikke ).
Som FCMfan kan man jo kun håbe, at pokalfinalen bliver årets absolutte højdepunkt. Trofæet skal til heden, og uanset hvordan. Vi skal ikke gøre som sidst og løbe lige ind i BIFs fælder.
I præcis den kamp ser jeg gerne en 0-1 langgaber
BW # 163
-
Klauzito
Hvis du tror det er det jeg mener, så misforstår du mit indlæg eller jeg har ikke forklaret mig godt nok.
Det jeg mener er at der er for få rigtige personligheder. Skæve og fjollede typer som man ser mange af de store målslugere i internationalt fodbold er. Her i Danmark skal sådan en skæv type bare rette sig ind efter alle andre, der er ikke plads til vedkommende. Derfor ender alt for mange danske angribere op med at være denne grå og lidt kedelige type der altid siger og gør det man forventer, istedet for det gale og vanvittige. Vi mangler simpelthen folk der kan gøre den slags der snyder et helt hold og afgør en kamp!
VI MANGLER EN MASSE ERIK RASMUSSEN TYPER!!!
Det jeg mener er at der er for få rigtige personligheder. Skæve og fjollede typer som man ser mange af de store målslugere i internationalt fodbold er. Her i Danmark skal sådan en skæv type bare rette sig ind efter alle andre, der er ikke plads til vedkommende. Derfor ender alt for mange danske angribere op med at være denne grå og lidt kedelige type der altid siger og gør det man forventer, istedet for det gale og vanvittige. Vi mangler simpelthen folk der kan gøre den slags der snyder et helt hold og afgør en kamp!
VI MANGLER EN MASSE ERIK RASMUSSEN TYPER!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg forstår hvad du mener og er helt enig. Det handler ikke om Zidan som sådan, men se bare hvordan det går ham nu i Bremen hvor han skal rette ind til højre...
Vi mangler både på talentplan og på superligaplan spillere, der får lov til at udfolde sig 100%, uden at skulle rette ind til højre.
Ari
Vi mangler både på talentplan og på superligaplan spillere, der får lov til at udfolde sig 100%, uden at skulle rette ind til højre.
Ari