Randers - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dennis (BW2479)

Re: kammertonen

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Pas nu på med den citatknap! http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,63855

Sorry kan se du havde ret Brasil skriver ivt stadig med. Troede sådan set bare et det var sådanne indlæg man ville slå ned på, det det kun har et formål som er at provokere. Selvfølgeligt er det ikke ok at kalde hinanden for fjols og ligende. Ved heller ikke hvorfor fc arne overhovedet gider bruge tid på et sådan indlæg. Men syntes da det er en vigtig debat at tage hvor megen provokation man skal finde sig i. Ligemeget meget hvor bitter man er efter en hård dag i randers så et sådan et indlæg bare ikke ok.

-----------Nogen gangen må man bare kalde en spade for en spade---------------

Dennis (BW2479)

Re: kammertonen

Thomas Lund Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja det er selvfølgelig lige her jeg skulle have
> brugt citatfunktionen, men klart at det er FC Arne
> der får sig et pusterum.
>
> Hvis folk vil have en bedre debat må man enten
> påtale sådan et indlæg som Brasil laver som
> intetsigende og noget der ikke er debatskabende,
> eller ignorere det, i stedet for at synke endnu
> lavere og kalde ham for et fjols.
>
> Lund

Helt fint det er jo forståeligt nok. Så vil jeg gerne have lov at påtale Brasil´s indlæg. I håb om at dette intetsigende indlæg bliver slettet så snart en admin har tid til at kigge på det !!

Altoriso

Re: halvleg..

Indlæg af Altoriso »

Brasil Skrev:
> Fordi FCK under ingen omstændigheder ville smide 3
> points mod et hold i nedre midt som Randers.Det
> gør de bare ikke.Det gør både vi,OB og AaB af og
> til.Derfor.

Det tror jeg du har helt ret i, og sådan har vi set FCK gøre det de sidste mange år..
Men spørgsmålet er igen "hvorfor lige lykønske dem idag ? "
Når det nu er så oplagt..

Alagoas

Re: Karakterer

Indlæg af Alagoas »

Øv øv, jeg er mega skuffet, men midt i skuffelesen finder jeg lidt glæde i at vi måske har været det mest kyniske (heldige) hold til at snuppe point i ligaen. Når vi taber, er vi ikke i nærheden af point. Omvendt har vi haft utroligt mange knebne sejre (Brøndby undtaget) og har dermed stortset undgået uafgjorte kampe, som er roden til alt ondt, hvis man vil fremad i verden. Se på OB, de har kun tabt en kamp (som sjovt nok var til os) og har kun sølle 19 point.
Jeg synes, at vi er lidt heldige med de point og den placering, som vi har (men omvendt er der nogen, der siger, at man bliver heldigere og heldigere, desto dygtigere man bliver)
Jeg glæder mig til mange flere knebne sejre efter landsholdspausen, for der er vi i weltklasse

foboldfreaken1001

RFC-FCM OT.

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Vi kan da i det mindste glæde os over at FCN tog to point fra FCK her til aften..

YahooSeeker [Bot]

Re: RFC-FCM OT.

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

foboldfreaken1001 Skrev:
> Vi kan da i det mindste glæde os over at FCN tog
> to point fra FCK her til aften..

Ja, taget i betragtning at både OB og FCK ikke får point mere end 1 p., så er det godt. Så mangelr vi bare ÅB i morgen.

ulvennen

Indlæg af ulvennen »

For de interesserede så jeg lige thyge og simon poulsen interview på web tv åp www.coppadiem.dk..

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

nogle lidt intetsigende interviews? synes godt nok ikke de fik meget ud af hverken thyge eller simon.

men kan nu egentligt godt forstå dem. efter sådan en omgang er der sgu ikke meget at sige.

Zolo

Re: Forskellen på FCK og FCM

Indlæg af Zolo »

Ravnen Skrev:
> Zolo Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Forskellen er at FCK har en toptunet træner med
> > international erfaring det har vi ikke, vi kan
> > ikke omstille os i en presset situation det
> kan
> > FCK
>
> Hvor er det lige Ståle Solbakken har erfaring fra
> som træner? En sæson for et mellemhold et Norge?
> Han passer bare godt til holdet, ligesom Erik gør
> til vores. Forskellen er af FCK kan hente
> færdigudviklede spillere, hvor vi satser på
> ungdommen, og så koster det jo naturligt op
> rutinen.

Ståle har flere gange optrådt i Int. kampe med FCK det har ER ikke med FCM.
FCK vil altid deltage i store turneringer og komme langt
FCM vil altid kun være prøveklud for europæiske hold fordi vi stiller med et babyhold, FCM satser jo ikke på at stille med færdigudviklede spillere nej vi sælger dem derfor kommer vi aldrig videre internationalt

Zolo

Indlæg af Zolo »

foboldfreaken1001 Skrev:
> Vi kan da i det mindste glæde os over at FCN tog
> to point fra FCK her til aften..

det må man sige er en dårlig undskyldning for at vi ikke selv kan afgøre vores egen situation
vi er ikke bedre, nok heldig hvis vi slutter i top 6

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg kan godt lide positive mennesker.

Peter Ross

Dennis (BW2479)

Haha hvor er fc arne?

Endnu et intet sigen indlæg der på ingen måde er debatskabende. Men hvilken analyse er du kommet frem til den 6 plads. Og hvordan vil du retfærdiggøre at vi ligger nummer 2 kun 2 point efter fck? Hvad prøver du at sige med dette indlæg?

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

så fik du nok en måneds karantæne...
Men bortset fra det så er det da dejligt at fck også smed point i dag. Med dem og Aab i Uefaen skal vi nok nappe, og de nok smide de point der skal til, for at lade os kåre til danske mestre.
Glasset er kun halvfyldt, og til trods for den dårlige indsats i dag, så skal vi nok rejse os i næste runde.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg kan kun henvise Zolo og chap til mit indlæg:

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,63855

og kan da også lige pointere, at det IKKE er moderatorteamet der står for at skabe den gode debat men debattørene selv.

På et eller andet tidspunkt må debattørene selv afgøre om debatten skal køre på børnehaveniveau med masser af one-liners eller om man selv vil forsøge at hæve niveauet.

Mit indlæg er et forsøg på at skubbe debatten i den rigtige retning, for i virkeligheden kunne os der moderere være pisse ligeglade og bare slette løs af indlæg og brugere.

Lund

Dennis (BW2479)

Jaja du kender jo min mening til det, men ville jo nok være fuldtidsjob hvis der skulle sorteres ud i debatten sådan som jeg ønsker det :-) Måske er det bare for meget at forvente at det kan blive gode gamle dage igen. Syntes bare det er ærgeligt.

Der er en grund til at vi har mistet sådan noget som Peters træningsraporter osv. Vi har de sidste mdr set de "fornuftige" debatører skrue alvorligt ned for bludset. Alt det lort ødelægger alt for meget. Efterhånden ser vi meget lidt seriøst debat herinde. Det er vel kun et spørgsmål om tid før vi mister et par stykker af de seriøse debatører herinde. Sørgeligt!

Kunne det være en mulighed en uges tid at køre en sten hård linie herinde? Slette alt unødvendigt pladder. Alt udokumenteret pis osv? Så folk kunne se hvor det ville være rart at bevæge sig hen af?

Dermed ikke sagt at der ikke skal være plads til sjov og ballade. Tror de fleste ved hvad jeg mener?

Besvar