Randers - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fc-Arne

Re: halvleg..

Indlæg af Fc-Arne »

Brasil Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Tillykke med mesterskabet FCK.........

Hah, du er da et fjols...

Jan

Indlæg af Jan »

Brazil skrev:

Tillykke med mesterskabet FCK.........

Slap af, mesterskabet bliver ikke afgjort i dag. Og iøvrigt hvis ikke fcm magte at udfordrer fck, skal du ikke undervurdere ob eller aab.

Hausser

Re: Randers - FCM 3-0

Indlæg af Hausser »

Vores stærkeste kæde, midtbanen, er helt klart blevet overmatchet af deres ditto idag, vi er ikke stærkere end vores svageste led.

Tror måske Thyge og Røll spiller side om side, jeg kan ikke rigtigt finde ud af det? Den opgave har de i fællesskab klaret til dumpekarakter, intet har fungeret og været afstemt for dem, pinlig indsats.

SchelleBoy

Re: Udebane kompleks

Indlæg af SchelleBoy »

Ja måske har vi? Den eneste udebane kamp i denne sæson hvor vi spillet godt fodbold var i parken.

Det er satme for ringe vi ikk kan levere på udebane ..Skidt Skidt PINLIGT!

Zolo

Russsisk syge

Indlæg af Zolo »

U(fattelig hvad et par UEFA kampe kan gøre ved et ellers udmærket FCM hold.
de løber rundt som en flok domino brikker helt planløs uden gejst og fejtervilje hvad er der sket med dem?? er det dårlig kondition eller ( russisk syge ) det er absolut ikke toppen af SAS ligaen.
Måske var det ikke rigtigt at forlænge med ER. Er der ikke flere guldkorn i posen

Hausser

Re: Randers - FCM 3-0

Indlæg af Hausser »

Efter 3-0 målet har vi reelt været udspillet og Randers har leget kispus med os, vi har slået totalt op i banen og man sidder og bliver sgu og bliver flov.

Claus J

Holdets rygrad

Indlæg af Claus J »

Man kan finde på mange undskyldninger for at vi taber til Randers, jeg mener måske også at Europacuppen spiller ind.

Men vi skal også tænke på at vi har haele holdets rygrad til at sidde udenfor:

Klimpl, vores vel nok bedste forsvarsspiller
Christoffer Poulsen, Vores nok næstbedste forsvarsspiller
Femi Vores og nok Ligaens bedste midtbanespiller.
Dadu Angriber til start 11'eren

Så måske ikke helt uforståelugt at vi taber, men dog alt for stort, vi brænder alt for mange chancer, og bliver snydt for et straffe ved 0-0.

Men nok af "dårlige" undskyldninger, vi må op på hesten igen om 14 dage.

Altoriso

Re: Forsvaret ok - resten skidt

Indlæg af Altoriso »

Synes sådan set at forsvaret er vores bedste idag !

Troest måske lidt tung, men gør det godt i mange situationer

Reid synes jeg var rigtigt god idag, og dejligt at se at vi har en spiller der kan lave nogle gedigne, lange indkast

Kolja er med i en masse idag; gør det meste godt, men laver også sine fejl, men det mener jeg godt man kan leve med når han nu er med i så meget

Leon synes jeg var ganske god, og havde mange fine indgreb - godt at se at han er ved at komme op på det niveau der skal til

Raska kan vel ikke klandres for ret meget

Resten synes jeg spiller langt under niveau...

Thyge må selv om han af og til kæmpede godt, siges at have en off day

Simon P kom ok med i 2. halvleg

resten kan jeg ikke finde noget positivt om !

YahooSeeker [Bot]

Forskellen på FCK og FCM

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Claus J Skrev:
> Man kan finde på mange undskyldninger for at vi
> taber til Randers, jeg mener måske også at
> Europacuppen spiller ind.
>

Fck kan være med i toppen og samtidig spille eurokampe, det kan FCM ikke.

Samtidig må man erkende at et forsvar bestående Trost/Reid/Jessen og en defensiv Røll bare ikke er gode nok/ stabile nok.

Trost store problem som forsvarsspiller er at han er meget langsom og han er jo ikke en mand med 10 års erfaring og der dermed kan finde ud af at placere sig rigtig hver gang og i hver kamp.

Samtidig har vi måske et naivt træner par, der stiller op med stærkeste opstilling i Moskva hvor den affærer allerede var håbløs.

Hausser

Re: Holdets rygrad

Indlæg af Hausser »

Randers manglede Ralf Pedersen, Bedi Buval og Fredgaard, alle tre spillere til starteren. Den bredde vi sådan praler med, blev vi ganske enkelt overtrumfet på idag.

Taktikken var pinlig og totalt forfejlet og den falder helt og holdent tilbage til trænerteamet. Vi taber primært kampen centralt på banen og Røll og Thyges samarbejdet var så dårligt at jeg meget sjældent har set noget lignende. Var Røll den defensive, eller spillede de side om side?? Det siger sig selv at det ikke fungerede overhovedet, når man ikke kan se noget så elementært.

fcebbesen

brede

Indlæg af fcebbesen »

vi mangler brede på midtbanen når man tænker på den plads femi dækker og så er det ikke godt nok at sende røll ind på den plads. det ses ved når man skal forsvar er der ingen til at samle anden bolderne på, så de få gode muligheder til at lave nogen udmarket langskud og laver 3 mål på det.

er fcm svage over for langskud de sidste 5 mål er gået ind på langskud.

Ravnen

Slut 3-0 - tanker derom

Indlæg af Ravnen »

Først det positive. Synes egentlig som udgangspunkt vi spillede en god kamp, specielt Simon Poulsen og Claus Madsen skabte en del.

Desværre er der også en del negativt. Taktisk er det tåbeligt ikke at have en god defensiv spiller centralt på midtbanen, det er næsten ligemeget om vi spiller hjemme eller ude, det er et stort sats at spille med to næsten udelukkende offensive derinde i motorrummet. Thyge skal have den ros at han fighter og er god til at komme med hjem den anden vej.
Men Røll er et gear under resten af holdet, hans spil virker langsomt og så fylder han nogenlunde ligeså meget defensivt som Michael Hansen gjorde i sin tid.. altså ingenting. At skifte holdets balancepunkt Femi ud med Røll er uforståeligt, jeg forstår simpelthen ikke hvad trænerteamet tænke med det, og da slet ikke i en udekamp hvor vi må forventes at komme mere under pres end det er normalt på Fortet.

Og så Fredelige Frank, for han er åbenbart kun periodisk farlig? En angriber skal altså afslutte og forsøge, Frank mangler egoisme, f.eks. i situationen hvor han er helt fri og vælger at trække sig for at Madsen skulle nå den. Der banker en angriber altså bare til den, han skal skyde på mål fra alle vinkler, hver eneste gang muligheden tilbyder sig. Hvis jeg var trænerteamet lavede jeg en 3 timers DVD med alle Ruud van Nistelroijs mål som Frank kunne mentaltræne lidt til, Ruud skyder til ALT, jeg vil gerne se Frank bare hamre igennem med retning mod mål hver eneste gang han får chancen, og ikke bare slå den "sympatiske" aflevering til en medspiller for så er chancen som regel løbet ud. En angriber skal overraske og gøre det uventede, Frank gør somregel altid det man forventer og det er skidt!

Det var de umiddelbare tanker :-)

Nat_KBH

Re: Holdets rygrad

Indlæg af Nat_KBH »

Vi spiller langt under niveau idag, og det er synd taget i betragtning at vi under normale omstændigheder er langt stærkere.

Men som Claus J siger så tror jeg i særdeleshed også det bunder i at vores bedste skyts sidder ude idag.
Klimpl er uundværlig i forsvaret (må erkende han har vist stor stor klasse mange gange nu) og der udover synes jeg i den grad vi manglede den stærke Moldavier Dadu på banen.
Det kan godt være han ikke scorer tonsvis af mål, men han skaber chancer og spil for resten af holdet, der kan være altafgørende for vores placering i tabellen.

-Og så lige en kommentar om ER's forlængelse:
Hvordan kan nogen tvivle på om det var klogt at forlænge med ham bare pga. lidt nedadgående tendens. Vi har haft hårdt program, skader og karantæner - synes sgu ER og TT gør et bravt og flot stykke arbejde!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Fc-Arne Skrev:
> Brasil Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Tillykke med mesterskabet FCK.........
>
>
>
>
> Hah, du er da et fjols...

Muligt,men FCK kvajer sig aldrig på samme måde.De er for kyniske og har en stuktur vi ikke har.De falder ikke ud på den her måde.Hvem i alverden skulle for alvor fravriste FCK guldet?????

Hausser

Re: Forsvaret ok - resten skidt

Indlæg af Hausser »

Er slet ikke enig når du siger forsvaret stod godt idag, men de fik dog heller ikke meget hjælp. Jessens direkte modstander scorer to mål, Kolja formår ikke at slå en simpel aflevering over 5 meter, Troest virker stiv og meget langsom.

Simon P. var i mine øje den eneste der spillede på et acceptabelt niveau.

Besvar