Randers - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jean / BW# 1238

Re: Randers - FCM 2-0

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Farvel 3 point!

Jeg tror ikke på vi kan gøre det igen... :-(

Hausser

Indlæg af Hausser »

Vi har totalt slagside, midtbanen hjælper slet ikke vores forsvar og vores tunge forsvarere han slet ikke klare sig mand mand.

Jeg må indrømme at jeg syntes den her falder totalt tilbage på trænerteamet.

Hausser

Re: Randers - FCM 2-0 - Pause

Indlæg af Hausser »

Meget skidt halvleg, vi skal være lykkelig for et point i den her kamp!

Vi har haft en håndfuld chancer og det offensive har ikke været totalt elendigt selv om det ikke har været godt.

Men hva fanden hjælper det når Randers har scoret 3 mål fra halvdistancen, hvor helvede er den mand der skal ligge i det rum???? Pinligt vi ikke kan bedre uden Femi, bredden er sgu ikke så go som nogen går og tror.

Hvis spillet skal ligne sådan en omgang tyndskid hver gang vi er i Europa, så godt vi er ude af europæisk fodbold!

Ravnen

halvleg..

Indlæg af Ravnen »

Jeg forstår ikke helt taktikken, hvad meningen er med at spille på udebane med Røll og Thyge på den centrale midtbane. Igen og igen har der været et enormt spillerum mellem midtbane og forsvar, der hvor Femi plejer at husere er der nu gabende tomt, Røll hænger langt oppe på banen. Det er taktisk naivt at stille op sådan!

Og så er Røll alt for langsom generelt, bliver overløbet bagfra og kommer lidt på mellemhånd hele tiden.

Vi har kæmpet, og haft chancerne for at score et par kasser, men det sidste manglede. Nu skal der HELT ANDRE boller på suppen i anden halvleg, lad os få Salami ind i stedet for Røll og få mere fart i kombinationsspillet.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> For helvede!
>
> Hvordan kan vores modstandere blive ved med at
> score mål fra den distance?????

Ganske enkelt, fordi de får plads. Vores midtbane er ikke god nok til at komme med tilbage og dække af foran forsvaret, og så er der tid til at sparke udefra.

Hausser

Re: halvleg..

Indlæg af Hausser »

Jeg mener også taktikken tenderer en skandale og mener faktisk at meget falder tilbage på Røll som er totalt fejlplaceret.

Sidder lige og se 1-0 målet i replay, Randers har bolden på vores banehalvdel i 10 sekunder og der er rigeligt tid til at løbe tilbage, alligevel ser jeg ikke Røll i den sekvens overhovedet, hvordan fanden kan det lade sig gøre?

Kraut

Indlæg af Kraut »

Hvordan er de startet 2. halvleg?

Hausser

Indlæg af Hausser »

C.O er skiftet ind for Baba, som også har virket noget tung.

Efter et par gode minutter har Randers løbet kontra på os flere gange og når vi stort set ikke har en central midtbane, så gør det altså meget ondt. Både Torest og Ried virker langsomme overfor specielt Fabinho og Røll som skulle støtte dem, er helt væk.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Haft et par gode afslutninger ved Simon og Fromme Frank, men det virker til der skal noget ekstraordinært til for at score ved Kevin Stuhr.

Har ellers et godt pres nu..

Hausser

Indlæg af Hausser »

Og forsvaret sejler stadig rundt men er også overladt til dem selv, Randers er giftige på det kontraer.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Simon igen med det godt hug, han er vokset meget her i anden haalvleg.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> C.O er skiftet ind for Baba, som også har virket
> noget tung.
>
> Efter et par gode minutter har Randers løbet
> kontra på os flere gange og når vi stort set ikke
> har en central midtbane, så gør det altså meget
> ondt. Både Torest og Ried virker langsomme overfor
> specielt Fabinho og Røll som skulle støtte dem, er
> helt væk.

Tillykke med mesterskabet FCK.........

Hausser

Indlæg af Hausser »

Christopher Poulsen ind i stedet for Jessen som har haft sit hyr med Fabinho, ikke nogen stor kamp af Jessen.

Jan

Re: Udebane kompleks

Indlæg af Jan »

Jeg synes vi har spillet skidt i stort set alle vores udekampe i denne sæson, har vi et udebane kompleks, det virker som om spillerne ikke er motiveret og tændte.(specielt i starten af kampene).

Hausser

Randers - FCM 3-0

Indlæg af Hausser »

Føj for helvede hvor elendigt..

Besvar