Randers - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
HKP

Re: Randers - FCM

Indlæg af HKP »

Undskyld, jeg er ædru.

Men når du taler om at Danny "TAGER SIG AF HØJRESIDEN" er det da vist dig der er en jubeloptimist. Danny har ikke kunnet tage sig af noget som helst endnu.

Og mht. Femi, så ved jeg ikke præcist hvordan han er faldet, men eftersom han har svært ved at holde til det tætte program, er det mig en gæde hvorfor man ikke tager ham ud i Moskva!!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

HKP Skrev:
-------------------------------------------------------
> Undskyld, jeg er ædru.
>
> Men når du taler om at Danny "TAGER SIG AF
> HØJRESIDEN" er det da vist dig der er en
> jubeloptimist. Danny har ikke kunnet tage sig af
> noget som helst endnu.

Næh, men det skal nok komme.. Han bliver i hvert fald ikke bedre af at sidde ude på bænken

> Og mht. Femi, så ved jeg ikke præcist hvordan han
> er faldet, men eftersom han har svært ved at holde
> til det tætte program, er det mig en gæde hvorfor
> man ikke tager ham ud i Moskva!!

Tjah... Det har de vel deres grunde til. Det er jo altid godt med noget ekstra europæisk erfaring.
Men det er da ærgerligt du ikke er træner så fandens klog du er...

Kent

Indlæg af Kent »

HKP Skrev:
> Undskyld, jeg er ædru.
>
> Og mht. Femi, så ved jeg ikke præcist hvordan han
> er faldet, men eftersom han har svært ved at holde
> til det tætte program, er det mig en gæde hvorfor
> man ikke tager ham ud i Moskva!!

Øhhh..... du bemærkede altså ikke, hvad der skete efter 60 min spil? Jeg kan godt hjælpe dig lidt - Røll kom ind, så kan du selv overveje hvem, det var man skiftede ud...

Kent

Truppen udtaget

Indlæg af Kent »

Ikke helt overraskende efter Peters melding, så er Femi ude af truppen: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Det er sgu skidt, da han vel nærmest er vores vigtigste spiller. Forhåbentlig kommer der en midtbane, der både kan tackle, løbe og fighte. Men klar svækkelse af os under alle omstændigheder. Pis, pis. Vi SKAL have 3 point i morgen.

mrjelle

Re: Truppen udtaget

Indlæg af mrjelle »

Meget skidt Femi er ude det skal blive spændende at se om det bliver Salami eller Røll der overtager hans plads. Umiddelbart ser jeg helst Røll men ingen af dem har imponeret mig når de har fået chancen i denne sæson resten af holdet giver næsten sig selv:

Raska

Kojla - Troest - Reid - CP
Madsen - Røll - Thyge - Simon
Baba
Frank

Ufatteligt vigtig med en sejr hvis vi skal hænge på i toppen.
Tror på en 3-1 sejr

Frank x1
Thyge x2

God kamp til alle.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg foretrækker klart Salami afløser Femi. Synes ikke Røll har imponeret, og netop på udebane skal vi have en spiller ind centralt som også fylder noget defensivt.

Pixi

Indlæg af Pixi »

Ja, og nu slås fans indbyrdes:

http://www.phpbbplanet.com/pablo/viewto ... orum=pablo

ØV

Chap

Indlæg af Chap »

Åh nej har I nu igen romerlys med på Nord tribunen? (hvor blev de af sidste gang?) - ligefør at den farligste på den tribune var en mand, der stod med sit barn på skulderen.

Allez I er hestene!

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

I øvrigt ret bemærkelsesværdigt indlæg af "pablo" - han erklærer vel på det nærmeste fankulturen i Randers for død....

Og ovenikøbet pæne ord med på vejen til os... Fabelagtigt ;)

/Ralle - Allez i er avlsheste, i er aaaavlsheste....

Hekler

Nybolig-Anders en avlshingst?

Indlæg af Hekler »

BW#2264 Skrev:
> /Ralle - Allez i er avlsheste, i er
> aaaavlsheste....

Ja jeg kan kun være uroligt over denne interesse for husdyr, som jeg ikke tror er helt sund. Men hvis man kigger på Nybolig-Anders og tænker: "sikke en avlshingst" ja så mener jeg man må søge proffessionel hjælp.

Men hvad ved jeg måske må man se lidt nærmere på ham til dagens kamp ;-)

Kraut

Re: Randers - FCM (OT)

Indlæg af Kraut »

Peter Ross Skrev:
>>
> Det er nok den ringeste slagsang i verden...
>
> Peter Ross - Haha

Er den dårligere end go'e gamle "Ikast FS er sagen, Superliga hele dagen....." ;0)

Eller er den lykkelig glemt?? ;0)

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

BW#2264 Skrev:
> I øvrigt ret bemærkelsesværdigt indlæg af "pablo"
> - han erklærer vel på det nærmeste fankulturen i
> Randers for død....
>
> Og ovenikøbet pæne ord med på vejen til os...
> Fabelagtigt ;)
>
> /Ralle - Allez i er avlsheste, i er
> aaaavlsheste....

og hvor han får det fra ved jeg ikke...Jeg kan hvertfald ikke genkende det det han siger?

SchelleBoy

Indlæg af SchelleBoy »

Hva med en Dennis Flinta? Er det ikk på tide og give ham chancen på første holdet? Jeg synes personligt ikk selv Danny Olsen har opfyldt de forventninger som jeg havde håbet på han ville siden vi hentede ham i FCN.

Er jeg den eneste med den opfattelse eller?

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg er ny skribent her på siden, men har dog fuldt med på mange indlæg det sidste år.! Og vil derfro gerne starte stille og roligt ud (Da jeg kender lidt til tonen om dumme indlæg) Angående Danny Olsen kan jeg ikke være mere enig med SchelleBoy. Han har efter min mening ikke spillet en god kamp endnu. Og jeg går ud fra at C. Madsen var mindre klar end først antaget siden han startede inde mod Moskva.. Men mon ikke Danny skal have tid som den anden fra FCN (Dennins Sørensen) Jeg tror på ham, på længere sigt..
Kjærsgård/

Hausser

Indlæg af Hausser »

Nej det er du ikke, Danny Olsen har været vores svageste led i denne sæson, det kan der vist ikke være to meninger om. Håber også Flinta kan kommme så meget op i gear at, han kan spille med om startopstillingen. Læste en artikel i tipsbladet for nyligt, hvor Flinta selv mente han var på rette vej og han havde været handicappet af et fysisk underskud da han kom til klubben. Lad os se om han ikke bliver aktuel til startopstillingen i løbet af 3-5 kampe, og når altså Madsen ikke spiller med, han burde vel ikke være så langt efter Danny.

Flinta spillede dog kamp igår for FCM II og indgår ikke i truppen til idag, så vi får ham ikke at se idag.

Besvar