Randers - FCM
-
Kent
Randers - FCM
Efter vores russiske mellemværende i morgen, venter der søndag endnu en vigtig kamp i bestræbelserne på at hænge på FCK.
Denne gang er det Randers, det skal gå udover, og man må sige at de er i en noget anden forfatning end sidst vi mødte dem. Dengang var de ubesejrede, lå nr 1 og der var vel knap scoret mål mod dem. Som de fleste nok husker, så slog vi dem 3-2 efter at de ellers var kommet foran 0-2. Siden er det stort set kun gået een vej for Randers, der ikke har vundet i de mellemliggende kampe, og stille og roligt er drysset ned gennem tabellen.
Til kampen er vi stadig hæmmet af en karantæne til Klimpl, ligesom Dadu rendte ind i en karantænegivende advarsel mod GF. Det bør dog ikke svække os det helt store, da Reid vel tager over i bagerste kæde, mens Baba erstatter Dadu.
Mere alvorligt ser det ud for Randers, der såmænd også har to karantæner fra start-11 i Ralf Pedersen og Fredgaard. Især savnet af forsvarsstyrmanden RP kan tænkes at gøre ondt, men ærlig talt aner jeg ikke hvem de har at fylde op med.
Alt efter hvor mærkede vi er af Moskva-kampen, så er det en kamp, vi meget gerne skal have fuldt udbytte i. Hvis missionen ser håbløs ud i Moskva vil jeg gå ud fra, at man begynder at spare startere i løbet af kampen.
Karantæneinfo: http://www.dbu.dk/sr/poolBooking.aspx?poolid=52169
Denne gang er det Randers, det skal gå udover, og man må sige at de er i en noget anden forfatning end sidst vi mødte dem. Dengang var de ubesejrede, lå nr 1 og der var vel knap scoret mål mod dem. Som de fleste nok husker, så slog vi dem 3-2 efter at de ellers var kommet foran 0-2. Siden er det stort set kun gået een vej for Randers, der ikke har vundet i de mellemliggende kampe, og stille og roligt er drysset ned gennem tabellen.
Til kampen er vi stadig hæmmet af en karantæne til Klimpl, ligesom Dadu rendte ind i en karantænegivende advarsel mod GF. Det bør dog ikke svække os det helt store, da Reid vel tager over i bagerste kæde, mens Baba erstatter Dadu.
Mere alvorligt ser det ud for Randers, der såmænd også har to karantæner fra start-11 i Ralf Pedersen og Fredgaard. Især savnet af forsvarsstyrmanden RP kan tænkes at gøre ondt, men ærlig talt aner jeg ikke hvem de har at fylde op med.
Alt efter hvor mærkede vi er af Moskva-kampen, så er det en kamp, vi meget gerne skal have fuldt udbytte i. Hvis missionen ser håbløs ud i Moskva vil jeg gå ud fra, at man begynder at spare startere i løbet af kampen.
Karantæneinfo: http://www.dbu.dk/sr/poolBooking.aspx?poolid=52169
Senest rettet af Kent 10. okt 2007, 21:28, rettet i alt 1 gang.
-
Fc-Arne
Re: Randers - FCM
Jeg tror umiddelbart, at det bliver u21-landsholdsspilleren Jonas Damborg, som vil udfylde hullet efter RP. Er dog ikke sikker på, hvem der vil erstatte Fredgaard..måske en Alex da Silva?
-
BW#2264
Erstatningen for Ralf P tror jeg nærmere bliver Søren Holdgaard.
Damborg bruger de vist hellere på den defensive midt...
Damborg bruger de vist hellere på den defensive midt...
-
Hausser
Efter den hurtige afgørelse i Rusland, så skulle kampen bare overstås, både for os og for russerne. Derfor tror og håber jeg ikke vi har brugt alverden med kræfter derovre og jeg syntes derfor ikke vi kan bruge det som undskyldning hvis vi taber.
En anden vigtig pointe er, at hvis vi vil være et tophold, så skal vi også til at vinde lidt flere kampe på udebane. I denne sæson hedder statistikken 1-2-2 hvor sejren kom mod det ringste hold i ligaen. Hvis vi ikke formår at vinde på søndag, så kan der snildt være nogle medier som bringer ordet "kompleks" på bane.
En anden vigtig pointe er, at hvis vi vil være et tophold, så skal vi også til at vinde lidt flere kampe på udebane. I denne sæson hedder statistikken 1-2-2 hvor sejren kom mod det ringste hold i ligaen. Hvis vi ikke formår at vinde på søndag, så kan der snildt være nogle medier som bringer ordet "kompleks" på bane.
-
Bobby
Selvfølgelig skal vi ikke starte med spillere, der risikerer at blive skadet pga. overbelastining, men efter kampen mod Randers er der 14 dages kamppause, så der er ingen undskyldning for ikke at give fuld gas på søndag.
Jeg håber opstillingen bliver som følger:
Raska
Kolja, Troest, Reid, CP
Claus, Femi, Thygesen, Simon
Collins
Frank
Forsvaret er oplagt (dog kan CP erstattes af Leon, hvis CP er træt)
Midtbanen er også oplagt. Claus blev sparet i Moskva og bør således være klar til kamp. Simon fik heller ikke fuld tid. Femi kan vi ikke undvære. Thygesen kan erstattes af Røll, hvis han er træt/tung.
I angrebet spillede Collins og Frank en halvleg hver og bør derfor være klar.
Jeg håber opstillingen bliver som følger:
Raska
Kolja, Troest, Reid, CP
Claus, Femi, Thygesen, Simon
Collins
Frank
Forsvaret er oplagt (dog kan CP erstattes af Leon, hvis CP er træt)
Midtbanen er også oplagt. Claus blev sparet i Moskva og bør således være klar til kamp. Simon fik heller ikke fuld tid. Femi kan vi ikke undvære. Thygesen kan erstattes af Røll, hvis han er træt/tung.
I angrebet spillede Collins og Frank en halvleg hver og bør derfor være klar.
-
mrjelle
Gratis billetter
Jeg har været så heldig at vinde 2 billeter til kampen men er desværre selv forhindret i at kommer.
Nogle der er interesserede i 2 stk billetter kan jeg kontaktes på mobil: 29767984
Nogle der er interesserede i 2 stk billetter kan jeg kontaktes på mobil: 29767984
-
Pixi
Agressiv!
Det er temaet, når FCM komer til Randers i weekenden.
Se her træner Colin Todds optakt til slaget;
"Aggressiviteten er den eneste måde, hvis vi skal undgå at FC Midtjylland får et ”alt for behageligt selskab med bolden."
"Vi skal vist lige have vasket en plet af på 3-2" siger fra hardcores fra Randers FC "DjævleSupport".
Se mere her:
www.devilsupport.webbyen.dk
Det er temaet, når FCM komer til Randers i weekenden.
Se her træner Colin Todds optakt til slaget;
"Aggressiviteten er den eneste måde, hvis vi skal undgå at FC Midtjylland får et ”alt for behageligt selskab med bolden."
"Vi skal vist lige have vasket en plet af på 3-2" siger fra hardcores fra Randers FC "DjævleSupport".
Se mere her:
www.devilsupport.webbyen.dk
-
Peter Ross
Re: Randers - FCM (OT)
Jamen vær I bare aggressive. Det bliver jeg også, når jeg hører følgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bWCUF2do62Q
Så' der mål til Randers FC !
Det er nok den ringeste slagsang i verden...
Peter Ross - Haha
http://www.youtube.com/watch?v=bWCUF2do62Q
Så' der mål til Randers FC !
Det er nok den ringeste slagsang i verden...
Peter Ross - Haha
-
Peter Ross
Der er et par ændringer i startopstillingen til i morgen forårsaget af kampen i torsdags, hvoraf specielt en af pladserne kan vise sig, at blive et stort tab.
Ellers så det fint ud til formiddagstræningen. Der var god tænding og godt humør på drengene, der meget gerne vil revanchere sig i forhold til kampen i torsdags, hvor det ikke ligefrem var de store præstationer der var fremme.
Peter Ross
Ellers så det fint ud til formiddagstræningen. Der var god tænding og godt humør på drengene, der meget gerne vil revanchere sig i forhold til kampen i torsdags, hvor det ikke ligefrem var de store præstationer der var fremme.
Peter Ross
-
David
Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der er et par ændringer i startopstillingen til i
> morgen forårsaget af kampen i torsdags, hvoraf
> specielt en af pladserne kan vise sig, at blive et
> stort tab.
>
> Ellers så det fint ud til formiddagstræningen. Der
> var god tænding og godt humør på drengene, der
> meget gerne vil revanchere sig i forhold til
> kampen i torsdags, hvor det ikke ligefrem var de
> store præstationer der var fremme.
>
> Peter Ross
Lyder meget som FEMI, efter det skrup han fik.
David
> stort tab.
>
> Ellers så det fint ud til formiddagstræningen. Der
> var god tænding og godt humør på drengene, der
> meget gerne vil revanchere sig i forhold til
> kampen i torsdags, hvor det ikke ligefrem var de
> store præstationer der var fremme.
>
> Peter Ross
Lyder meget som FEMI, efter det skrup han fik.
David
-
Kent
Peter Ross Skrev:
> stort tab.
Så er det jo enten Femi eller Simon
> stort tab.
Så er det jo enten Femi eller Simon
-
HKP
Det er en fu....ing skandale det der!! I en kamp hvor de ikke engang spiller til!!
Det er fanme uprofessionelt!
Det er fanme uprofessionelt!
-
David
HKP Skrev:
> Det er en fu....ing skandale det der!! I en kamp
> hvor de ikke engang spiller til!!
>
> Det er fanme uprofessionelt!
Bliv Ædru!!!
Jeg antager det er Femi der ikke kan spille og hvis du så kampen, så ville du have set at han faldt skævt ned i en takling.
David
>
Bliv Ædru!!!
Jeg antager det er Femi der ikke kan spille og hvis du så kampen, så ville du have set at han faldt skævt ned i en takling.
David
-
Ellen J
HKP Skrev:
>
Slap dog af!
Når FCM har så stor en bredde som de har, bør det ikke betyde så meget..
Hvus det så er Femi vil Salami/Røll erstatte ham, og hvis det er Simon vil Claus erstatte ham og Danny tage sig af højrekanten.. !
>
Slap dog af!
Når FCM har så stor en bredde som de har, bør det ikke betyde så meget..
Hvus det så er Femi vil Salami/Røll erstatte ham, og hvis det er Simon vil Claus erstatte ham og Danny tage sig af højrekanten.. !