Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=74110
>
> Og så for at følge lidt op på artiklen kan I se en
> masse klip med Sælen
> her:http://youtube.com/watch?v=YBXv5FISzjg
>
>
> Men det ser sgu rimeligt skægt ud når han sådan
> dribler rundt med bolden på hovedet
>
Så kan han sgu lære, at lade være med at lave sådan noget pis
Nicolai Kammersgaard Skrev:
>
> >
> >
> >> >
> Så kan han sgu lære, at lade være med at lave
> sådan noget pis
Hva dælen er for en holding at have?.
Mener du så osse. at det er i orden hvis Messi, Zidan etc bliver slagtet af en modspiller fordi, at de får en modspiller til at se dum ud.
Er der evt. en med dommeruddannelse der kan svare på en ting?
Jeg har altid haft den holdning at Kerlons sældribling kun var et spørgsmål om tid før den døde. For i mine øjne er en bold i den højde vel pr. definition altid en fri bold, da man uanset hvor meget man har styr på den ikke kan mene man har den under kontrol.
Derfor er det vel en bold begge spillere har ret til og derfor må gå efter ligeligt. Det giver vel så også den konsekvens, at sålænge forsvareren går efter bolden, må han som sådan godt gå til Kerlon fysisk (hårdt skulderskub eller gå ind på kroppen ala en holdstødsduel), og med tanke på knægtens fysik bliver det nok ikke ham der vinder ret mange af de dueller.
Og on a different note. er 120 dage ikke ca. 110 i overkanten?
uschel Skrev:
> Jeg overså lige Nicolais Smiley
Ja min pointe er, at hvad fanden skal man gøre som forsvarsspiller. Jeg ville nok også skubbe til ham, men holde mig til skulderen, men det er godt nok en syg dribling
Jeg har en dommeruddannelse fra nogle år tilbage.. Det er jo ikke lige noget man bliver oplært i, men vil da sige at den er ligeså fri som en bold ved fødderne.. Tror ikke at jeg er helt med på hvad du mener.. Men dette skal bestemt ikke ses som en professionel mening, da jeg hverken har kompetence til dette eller noget at have det i.. Dette er min personlige mening..
Hvis jeg skulle tackle manden, så ville jeg heade efter bolden, for det er som jeg ser det en fair hovedstødsduel.. Dog kan man jo ikke blot hoppe og og ramme bolden med hovedet, mens man sender skulderen ind i hovedet på manden.. Det vil vel svare til at man tackler bolden på jorden mens man klipper manden med det andet ben..
Det er en helt igennem vanvittig karantænestraf. Den viser blot hvor korrupt det er i Brasil. Nu blev ham med sældriblingen hypet op til at blive den nye ronalidnho og den anden spiller syndebuk. Der er langt farligere tacklinger hver eneste uge i de store europæiske ligaer. Den burde maks give 5 spilledages karantæne. Det andet er helt hysterisk.