Bjerregaard i LPS

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Nicolai Kammersgaard

Bjerregaard i LPS

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Per Bjerregaard var her til aften gæst i LPS på TV2 for at skabe noget positiv omtale af BIF, men aldrig har man da set en mand som har manglet en spindoktor så meget.
PB startede med at kritisere den Handelsskole lektor, som udtalte sig om BIF, fordi han ikke kendte de personer som sad i bestyrelsen for BIF og for Fonde bag BIF. De pågældende ville dog ikke medvirke ligesom man så en sur Køhlert i en senere sekvens.
PB prøvede at bevarer fatningen men efter hans dominans udbrud i starten, hvor han iréttesatte værten faldt det ligesom til jorden.
Alt i alt faldt PB totalt igennem i programmet og projekt "god omtale" faldt til jorden som en sten.
Hvad synes i andre? Er vi enige?

Nicolai Kammersgaard
Senest rettet af Nicolai Kammersgaard 28. sep 2007, 23:30, rettet i alt 1 gang.

Chap

Re: Bjerregaard i LPS

Indlæg af Chap »

Det er jeg helt enig i. Det var mest som om, han bare ville crowd-please lidt og forsikre alle om, at det hele faktisk går godt i BIF.
Derudover stod han som sædvanlig og forsvarede AB til det yderste og mente, at det arbejde han har gjort i sin tid som sportsdirektør har været fremragende. Dog er det så lidt skægt, at han lidt senere udtalte, at indkøbene osv. slet ikke havde været gode nok osv., hvorefter han smed det hele over på TK, som udelukkende har stået for at købe ny spillere ifølge PB.

Alt i alt var det bare den samme omgang lort, som man også tidligere har hørt fra ham. Udelukkende et forsøg på at få folk til at tro, at alt er fryd og gammen, trods økonomer samt tidligere BIF spillere/trænere mener, der er noget rystende galt.

Kent

Indlæg af Kent »

Nicolai Kammersgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> PB startede med at kritisere den Handelsskole
> lektor

Nu ved jeg ikke om det var en bevidst sviner fra PB, at han netop omtalte manden som Handelsskole-mands - eller om det var uvidenhed. Men manden var fra CBS aka. HandelsHØJskolen i Kbh. - Og det er altså lidt noget andet. Svarer til at kalde en universitetslektor for gymnasielærer.

Og eftersom min kæreste læser på handelshøjskolen i Århus, så ved jeg, at de er pirrelige, når man kalder det en handelsskole ;-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Og eftersom min kæreste læser på handelshøjskolen
> i Århus, så ved jeg, at de er pirrelige, når man
> kalder det en handelsskole ;-)

Er det bedre at kalde det en Højskole så? ;-)

Besvar