Efterlysning!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakob/3346

Efterlysning!

Indlæg af Jakob/3346 »

Efter kampen i Esbjerg har jeg været så uheldig at miste et banner. Et langt sort banner med skriften: "Ultra Boys Midtjylland" malet i hvidt.

Hvis der er nogle, der ved, hvad der er blevet af det, eller ved et uheld har taget det med, ville jeg sætte pris på, hvis i lige gav lyd om hvor der er.
Senest rettet af Jakob/3346 19. nov 2008, 20:38, rettet i alt 1 gang.

Noes

Re: Efterlysning!

Indlæg af Noes »

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Er det bare min computer det er galt med eller virker linket ikke, der kommer i hvert fald ikke et billede frem

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Så vil jeg også prøve... om jeg kan gøre det bedre end Jer... :-)

http://www.fotovagn.dk/2007/fcm/fcmloko ... 23_std.jpg

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Mon ikke det er gone? Der var jo åbenbart nogle der var trætte af at se på det. Hang der ivt ikke i 2 halvleg mere, så nogen må have rykket det ned.

PS. hang det i vejen for noget kartoffeltryk? :-)

Hekler

Indlæg af Hekler »

Jakob/3346 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter kampen i Esbjerg har jeg været så uheldig at
> miste et banner. Et langt sort banner med
> skriften: "Ultra Boys Midtjylland" malet i hvidt.
>
>
> Hvis der er nogle, der ved, hvad der er blevet af
> det, eller ved et uheld har taget det med, ville
> jeg sætte pris på, hvis i lige gav lyd om hvor der
> er.

Det er fandeme pinligt!
Der er sku ikke meget ære i at midste sit banner.
Vi kan vel ikke forvente særligt meget af nogen der bare hænger sit banner nødtørftigt op og så forlader det. Hele anden halvleg lå det halvt på jorden.

LOOFT

Re: Ultra boys Midtjylland

Indlæg af LOOFT »

jeg har lige et spørgsmål angående det banner! Ultra Boys Midtjylland, er det en fraktion du er ved at starte? Har lagt mærke til at det altid er hos os syngene fans til venstre for tårnet... Er det en betegnelse for den gruppe?

Bare lige en dum tanke jeg fik:P det kunne da være fedt med lidt ultras i Herning:-) altså ikke de slagsmål og sådan, men måden de går til fodbold på... Det er dem der skaber den "fede" atmosfære på stadion! Jeg tager afstand fra alt hvad der hedder vold, men hvor kunne det være fedt hvis det blev lovligt med romerlys! Så kunne vi også få ASA for os selv!!!

UBM

Indlæg af UBM »

LOOFT Skrev:
> jeg har lige et spørgsmål angående det banner!
> Ultra Boys Midtjylland, er det en fraktion du er
> ved at starte? Har lagt mærke til at det altid er
> hos os syngene fans til venstre for tårnet... Er
> det en betegnelse for den gruppe?
>
> Bare lige en dum tanke jeg fik:P det kunne da være
> fedt med lidt ultras i Herning:-) altså ikke de
> slagsmål og sådan, men måden de går til fodbold
> på... Det er dem der skaber den "fede" atmosfære
> på stadion! Jeg tager afstand fra alt hvad der
> hedder vold, men hvor kunne det være fedt hvis det
> blev lovligt med romerlys! Så kunne vi også få ASA
> for os selv!!!

Ja det er en del af OS, der står til venstre/højre i ASA, og bare rolig der er ikke vold indeblandet, men syntes da lige vores banner skal findes:P

bw152/michael

Indlæg af bw152/michael »

LOOFT Skrev:
> jeg har lige et spørgsmål angående det banner!
> Ultra Boys Midtjylland, er det en fraktion du er
> ved at starte? Har lagt mærke til at det altid er
> hos os syngene fans til venstre for tårnet... Er
> det en betegnelse for den gruppe?

Ja det er en gruppe som er ved at starte op som har navnet "Ultra Boys Midtjylland"

> Bare lige en dum tanke jeg fik:P det kunne da være
> fedt med lidt ultras i Herning:-) altså ikke de
> slagsmål og sådan, men måden de går til fodbold
> på... Det er dem der skaber den "fede" atmosfære
> på stadion! Jeg tager afstand fra alt hvad der
> hedder vold, men hvor kunne det være fedt hvis det
> blev lovligt med romerlys! Så kunne vi også få ASA
> for os selv!!!

Det er udelukkende et forsøg på en stemningfraktion som gerne vil samle de aktive unge under en fane i stedet for der står en del kvalitetsunge som virkelig yder spredt udover hele Nordea.
INGEN VOLD overhovedet!! Der tages stærkt afstand fra for vold og fodbold har intet med hinanden at gøre!
Dette er som sagt udelukkende et forsøg på at skabe en bedre stemning.
Derfor ønsker ubm heller ikke på nogen måder at modarbejde Black Wolves´ gode arbejde! Ubm ønsker bare at samle ungdommen på tribunen og generelt dem som virkelig yder under en fane.

Vi synger og er vilde, vi er den 12. mand!

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

> Vi synger og er vilde, vi er den 12. mand!

Som i FCK's www.urbancrew.dk. Det fungerer, alle ved, at det ikke er der, man stiller sig med sine små poder, for de er vilde, og der danses voldsomt og frem for alt, så synger de hele tiden. De har så stor succes, at de nu er flyttet fra den ene ende af langsiden til den ene side af endetribunen. Når urbancrew og den oprindelige fanklub synger til/mod hinanden, må man sgu' tage hatten af.

Det har ikke været skidt for den oprindelige fanklub, de supplerer hinanden godt.

Hilsen Evo.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Håber dog ikke i lader jer inspirere alt for meget af urban crew, det er bestemt ikke al adfærd som bør imiteres:

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=73993

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Hausser Skrev:
> Håber dog ikke i lader jer inspirere alt for meget
> af urban crew, det er bestemt ikke al adfærd som
> bør imiteres:
>
> http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=73993

Helt enig. Der kan være mange ting, der er ikke-acceptable. Holdningen til romerlys kan jo f.eks. også diskuteres igen, hvis nogen gider. Det er mere den energi de lægger for dagen, jeg godt kan lide. Det de lavede i Brøndby er ikke-acceptabel adfærd. Ubehageligt at se raketter lande inde på banen både før og under kampen.

Hilsen Evo.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Bliver nok ikke noget vi ser fra UBM eller andre fcm fans nogensinde. Det er da noget af det særlige ved fcm at vi ikke har sådan nogle idioter løbende rundt. Og vær gang der har været optræk til noget er der blevet slået hårdt ned på det fra alle sider.

UBM er tilfredse den dag hele nordea står og hopper med til pippi sangen :-) Sådan som jeg har forstået det er UBM blevet til i håbet om at sprede stemningen på Nordea. Jo vildere vi er på midten jo større er chancen for at vi for siderne med på et eller andet tidspunkt. Derfor vil vi sikkert også flytte fliggt rundt på nordea med UBM i håbet om at nogle sange og noget stemning bliver hængende der hvor vi var sidst. Når folk ikke rykker ind til os må vi rykke ud til dem.

Hvis man vil deltage i stemningen skal man kunne stå i asa uden at skulle være bange for om man gør det godt nok. Nyderne skrider af sig selv hvis vi er vilde nok. En del af de bærende kræfter på nordea er ikke helt unge mere og jeg ser gerne at der er plads til en helt ny generation sammen med os andre i asa. Syntes jeg ikke man ser nok for tiden. Lad os stå sammen om at styrke stemningen på alle fronter. Alle forslag er velkommende. Vær kamp skal køre som BIF eller loko kampens første 45 min

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Hva så med at få lavet nogle to-pinds flag o.lign.? Vi bliver jo ligesom nød til at være syndlige på stadion... Hva med at få lavet et logo for UBM?

Besvar