FCM - Lokomotiv Moskva
-
BW # 163
Re: Landsholdspladsen der blev væk.
Han havde mere end en direktør. Den han sparker på stolpen i første halvleg er også en 100% chance.
Ufatteligt at han blev MOM. Han blev pillet fuldstændig fra hinanden. Meget udstillet, så let han var at dæmme op for.
Klimpl synes jeg til gengæld spillede fornuftigt, omend jeg ikke så om han var direkte impliceret i målene.
BW # 163
Ufatteligt at han blev MOM. Han blev pillet fuldstændig fra hinanden. Meget udstillet, så let han var at dæmme op for.
Klimpl synes jeg til gengæld spillede fornuftigt, omend jeg ikke så om han var direkte impliceret i målene.
BW # 163
-
Ravnen
Re: Landsholdspladsen der blev væk.
BW # 163 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Han havde mere end en direktør. Den han sparker på
> stolpen i første halvleg er også en 100% chance.
Det var da ren uheld den ikke gik ind, det var da flot skudt!
Men synes Christoffer Poulsen burde have været MOM, bedømt på de første 60 minutter. Thyge var dæleme også i højt gear..
> Han havde mere end en direktør. Den han sparker på
> stolpen i første halvleg er også en 100% chance.
Det var da ren uheld den ikke gik ind, det var da flot skudt!
Men synes Christoffer Poulsen burde have været MOM, bedømt på de første 60 minutter. Thyge var dæleme også i højt gear..
-
Hausser
Karakterer
Raska -8- Chanceløs ved alle 3 russiske scoringer og pillede ellers det han skulle, plus han sluppede en russer på fornem vis i en 1:1 situation.
C.P -9- Første 60 min var til 11, klart bedste jeg har set fra ham, både offensivt og defensivt, supert indtil da. Gik dog totalt død og til sidst blev han overspillet 4-5 gange da han fejlbedømte elementære lange bolde. Delvis indblandet i første mål. Sidste 30 min. var til 5. Alt i alt redder han dog en over middel karakter.
Klimpl -9- Overlegen boldbehandling og -omgang i det meste og spillede genrelt godt.
Troest -6- Hjernebødningen ved 1-1 er meget svær at tilgive, det er den som sætter dem igang, hva laver han dog?
Kolja -7- Lod sig alt for let snyde ved 1-3, men spillede ellers fint overfor de dygtige russiske angribere, brugte fysikken godt.
Femi -7- Tror han var lidt nervøs idag for han havde mange flere boldtab end ellers og var også noget indblandet i deres anden scoring, skuddet falder ihvertfald fra hans rum.
Thygesen -9- Assist til ham. Løb og løb og kæmpede r.... ud af bukserne.
Claus Madsen -10- Min MOM. Lykkedes, modsat Simon, med mange ting og var bagmanden blandt mange af vores chancer, bl.a fordi han fremtvang mange dødbolde. Gik dog også kold og blev klogeligt udskiftet.
Simon -7- Prøvede og prøvede men mislykkedes med meget og havde mange boldtab, initiativ var der dog masser af. SKAL score minimum en og bør score flere mål idag, den sidste afbrænder er amatøragtig.
Frank -6/7- Dominerede flot i luften og kom til mange afslutninger. Men de SKAL simpelthen i rusen, specielt den generaldirektør som han før, 2-3 minutter før de udligner. Er ikke godt nok at han brænder som han gør
Baba -8- Havde det lidt svært over for de fysiske forsvarere, men blev bedre som kampen skred fra og fungerede flot som spilstation senere i kampen. Flot scoring.
Danny -UB- Noget anonym.
C. Olsen -UB- Nåede han at aflevere til en medspiller, hvoror kom han på banen?
Dadu -UB- Skulle have været inde noget før ved siden af Frank.
C.P -9- Første 60 min var til 11, klart bedste jeg har set fra ham, både offensivt og defensivt, supert indtil da. Gik dog totalt død og til sidst blev han overspillet 4-5 gange da han fejlbedømte elementære lange bolde. Delvis indblandet i første mål. Sidste 30 min. var til 5. Alt i alt redder han dog en over middel karakter.
Klimpl -9- Overlegen boldbehandling og -omgang i det meste og spillede genrelt godt.
Troest -6- Hjernebødningen ved 1-1 er meget svær at tilgive, det er den som sætter dem igang, hva laver han dog?
Kolja -7- Lod sig alt for let snyde ved 1-3, men spillede ellers fint overfor de dygtige russiske angribere, brugte fysikken godt.
Femi -7- Tror han var lidt nervøs idag for han havde mange flere boldtab end ellers og var også noget indblandet i deres anden scoring, skuddet falder ihvertfald fra hans rum.
Thygesen -9- Assist til ham. Løb og løb og kæmpede r.... ud af bukserne.
Claus Madsen -10- Min MOM. Lykkedes, modsat Simon, med mange ting og var bagmanden blandt mange af vores chancer, bl.a fordi han fremtvang mange dødbolde. Gik dog også kold og blev klogeligt udskiftet.
Simon -7- Prøvede og prøvede men mislykkedes med meget og havde mange boldtab, initiativ var der dog masser af. SKAL score minimum en og bør score flere mål idag, den sidste afbrænder er amatøragtig.
Frank -6/7- Dominerede flot i luften og kom til mange afslutninger. Men de SKAL simpelthen i rusen, specielt den generaldirektør som han før, 2-3 minutter før de udligner. Er ikke godt nok at han brænder som han gør
Baba -8- Havde det lidt svært over for de fysiske forsvarere, men blev bedre som kampen skred fra og fungerede flot som spilstation senere i kampen. Flot scoring.
Danny -UB- Noget anonym.
C. Olsen -UB- Nåede han at aflevere til en medspiller, hvoror kom han på banen?
Dadu -UB- Skulle have været inde noget før ved siden af Frank.
-
Nicolai Kammersgaard
Re: TBs forbandelse
Jeg giver Troels Bech hele skylden for vores nedtur og nederlag idag.
Lige indtil pausen gik det fint, men så kom TB og sagde at vi spillede godt og så gik det hele galt. Franks brændte chancer 2 mands forsvaret, Simons kæmpe afbrænder osv osv.
Nicolai Kammersgaard
Ironi kan være anvendt ellers er det bare dyb afmagt.
Lige indtil pausen gik det fint, men så kom TB og sagde at vi spillede godt og så gik det hele galt. Franks brændte chancer 2 mands forsvaret, Simons kæmpe afbrænder osv osv.
Nicolai Kammersgaard
Ironi kan være anvendt ellers er det bare dyb afmagt.
-
Gaston
Fordømt...
Det er næsten ikke til at bære... Her sidder man så og forsøger at sætte ord på den enorme skuffelse det var at se holdet tabe på den måde... Var vi kommet bagud med 0-2 i første halvleg mod et russisk hold der var klasser over os, var det til at bære. Men at vi i den grad sidder på kampen og producerer flere store chancer, for derefter at blive straffet godt og grundigt, gør det helt uudholdeligt...
Jeg er dybt skuffet, og får nok svært ved at skjule det i morgen når ulidelige Aab- og OB-fans skal fortælle hvad deres hold præsterede...
Jeg er dybt skuffet, og får nok svært ved at skjule det i morgen når ulidelige Aab- og OB-fans skal fortælle hvad deres hold præsterede...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Bittert!!!
Ravnen Skrev:
> Så kampen hjemme i stuen, da jeg har noget
> begyndende halsbetændelse.
> Hold op hvor var det bittert, vi var klart bedst
> det meste af kampen. Vi burde have afgjort den
> kamp før det hele faldt sammen. Det er dyre
> lærepenge..
>
> Hvor bittert de ikke formår at lukke af bagude, vi
> blev overmodige af overtaget og vores ellers
> utrolig velspillende backs fik solgt forsvaret
> godt og grundigt. Synes eller Christoffer Poulsen
> var i ren verdenklasse de første 60 minutter.
>
> Men havde vi bare kendt vores besøgstid, og scoret
> på de enorme chancer til Poulsen og Frank, så var
> den kamp blevet lukket inden det gik galt.. det
> er bittert!
Ja det er!!Utrolig bittert,men det viser der endnu mangler noget,når der spilles internationalt.Det er lærepenge,dyre lærepenge.FCK,OB og AaB viste vejen og så er det pisseærgerligt DKs pt bedste hold skal ud af UEFA cuppen.Det er ikke realistisk at vinde tilstrækkeligt i Moskva (dog har BIF gjort det umulige før),men så skal det satme gå ud over Esbjerg!!!!!
> Så kampen hjemme i stuen, da jeg har noget
> begyndende halsbetændelse.
> Hold op hvor var det bittert, vi var klart bedst
> det meste af kampen. Vi burde have afgjort den
> kamp før det hele faldt sammen. Det er dyre
> lærepenge..
>
> Hvor bittert de ikke formår at lukke af bagude, vi
> blev overmodige af overtaget og vores ellers
> utrolig velspillende backs fik solgt forsvaret
> godt og grundigt. Synes eller Christoffer Poulsen
> var i ren verdenklasse de første 60 minutter.
>
> Men havde vi bare kendt vores besøgstid, og scoret
> på de enorme chancer til Poulsen og Frank, så var
> den kamp blevet lukket inden det gik galt.. det
> er bittert!
Ja det er!!Utrolig bittert,men det viser der endnu mangler noget,når der spilles internationalt.Det er lærepenge,dyre lærepenge.FCK,OB og AaB viste vejen og så er det pisseærgerligt DKs pt bedste hold skal ud af UEFA cuppen.Det er ikke realistisk at vinde tilstrækkeligt i Moskva (dog har BIF gjort det umulige før),men så skal det satme gå ud over Esbjerg!!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Dumpet!
HKP Skrev:
> Mikkelsen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > er vist det ord du leder efter. Hvordan kan vi
> > producere så mange chancer og så score 1. Ved
> 1-0
> > sidder jeg flere gange og tænker i 2. halvleg -
> > stop stop, få nu sammenhæng mellem kæderne og
> skru
> > ned for blusset. Torskedumt og bundnaivt.
> >
> > Min største skuffelse som FCM-fan var i aften.
> Og
> > synes faktisk det er lidt ydmygende at smide
> det
> > hele på gulvet med så stort et brag. Flere
> > spillere skuffer mig i aften - og jeg tænker
> > specielt på Femi og i særdeleshed Simon, som
> var
> > en meget stor synder i aften. Hvordan pokker
> kan
> > han blive MOM - ubegribeligt. Hvis han gerne
> vil
> > til udlandet, ja så viste han altså i aften
> hvor
> > meget han mangler for at begå sig
> internationalt.
> >
> >
> > Troede faktisk vi var kommet længere. Det var
> > desværre CSKA kampen om igen. Flot spil, mange
> > mange brændte chancer - og vi røg stensikkert
> ud.
> > Vi mangler i den grad KYNIMSE på holdet.
> >
> > Er der nogen, der kan fortælle hvor mange store
> > chancer vi brændte?
>
> Jeg tror kun vi havde en 4 - 5 100 % chancer.
> Resten var bare supergode forsøg, som blev snuppet
> af MOM (deres keeper).
>
> Men gode forsøg til trods, så har vi ikke noget at
> gøre i hovedspillet med det uorganiserede fodbold
> vi spillede i 2. halvleg samt den totale mangel på
> kynisme foran kassen!!
Fuldstændig rigtigt.Kynisme og omtanke er utrolig vigtigt i den slags opgør.Det er IKKE Randers det her,desværre.Selv om OB og AaB klarede sig fint igår,så er det kun FCK der har den struktur,disciplin og kynisme,der er absolut påkrævet i disse kampe.
> Mikkelsen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > er vist det ord du leder efter. Hvordan kan vi
> > producere så mange chancer og så score 1. Ved
> 1-0
> > sidder jeg flere gange og tænker i 2. halvleg -
> > stop stop, få nu sammenhæng mellem kæderne og
> skru
> > ned for blusset. Torskedumt og bundnaivt.
> >
> > Min største skuffelse som FCM-fan var i aften.
> Og
> > synes faktisk det er lidt ydmygende at smide
> det
> > hele på gulvet med så stort et brag. Flere
> > spillere skuffer mig i aften - og jeg tænker
> > specielt på Femi og i særdeleshed Simon, som
> var
> > en meget stor synder i aften. Hvordan pokker
> kan
> > han blive MOM - ubegribeligt. Hvis han gerne
> vil
> > til udlandet, ja så viste han altså i aften
> hvor
> > meget han mangler for at begå sig
> internationalt.
> >
> >
> > Troede faktisk vi var kommet længere. Det var
> > desværre CSKA kampen om igen. Flot spil, mange
> > mange brændte chancer - og vi røg stensikkert
> ud.
> > Vi mangler i den grad KYNIMSE på holdet.
> >
> > Er der nogen, der kan fortælle hvor mange store
> > chancer vi brændte?
>
> Jeg tror kun vi havde en 4 - 5 100 % chancer.
> Resten var bare supergode forsøg, som blev snuppet
> af MOM (deres keeper).
>
> Men gode forsøg til trods, så har vi ikke noget at
> gøre i hovedspillet med det uorganiserede fodbold
> vi spillede i 2. halvleg samt den totale mangel på
> kynisme foran kassen!!
Fuldstændig rigtigt.Kynisme og omtanke er utrolig vigtigt i den slags opgør.Det er IKKE Randers det her,desværre.Selv om OB og AaB klarede sig fint igår,så er det kun FCK der har den struktur,disciplin og kynisme,der er absolut påkrævet i disse kampe.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Karakterer
Raska: efter aftale herinde ingen kommentar.
C.Poulsen: 10 - stor fight fra hans side, og viste et fantastisk overskud på fremad og tilbage på banen. Noget af det beste jeg har set fra hans side.
Klimpl -11- genial. Den mand er det største der er sket for FCM siden Zidan. Fysik stærk, eminent til at læse spillet, fantastisk placeringsevne, jernmanden der ikke giver sig 2 mm. Vinder alt i hovedspillet. Styr forsvaret med fantastisk overskud og vilje. Til tider spiller han mere ankermand eller defensiv midtbanespiller. Lækkert at se at en spiller har overskud til at støtte op omkring midtbanen. Meget, meget tæt på at score. Så måske han også en dag begynder, at vise han ikke bare er en ægte forsvarsgeneral, men også en målfarlige midtforsvar, som vi har manglet lige siden Søren Skriver. Bedste forsvarsspiller nogen sinde i en FCM-trøje. Fantastisk indkøb af FCM. Presser godt op, og bryder modstandernes angreb til en kontra mens modstanderne er på vej frem. Han fanger simpelthen det andet hold i ubalance.
Troest – 9- kæmpede helt fantastisk. Stor overblik stærk i hovedet spillet. Vælger de sikre løsninger. Virkelig en spiller, hvor det lover godt for fremtiden, når så ung en mand allerede kan spille på så højt et niveau.
Kolja –11 – vandt stort set alle dueller. Utrolig svær for modstanderne at komme ud om. Var helt vild stærk både fremad og tilbage på banen. Læste spillet fremragende, og fik med stor overblik brudt nogle farlige situationer, før de blev reel farlig. Noget af det bedst jeg har set fra Kolja.
Femi -9- masser bolderobringer, stor overblik, men hvor ville det være fantastisk, hvis han en dag kan lære, at skyde fra distancen – for han står ofte fri til det, men han gør det ikke, da han ligesom ikke tor på sin skudevne. Ligesom nogle af de andre FCM-spiller, så virkede det til, at han havde svært ved at stå ordentlig fast på den glatte bane – eller der var nogle spiller, som havde fået de forkerte støvler på. Selv når han ikke spiller på sit normale niveau, så er Femi bare fremragende på den centrale midtbane.
Thygesen -9- fightede som sædvanlig, og der var en kæmpe vilje til at vinde. Han må gerne skyde noget mere fra distancen. Var ganske målfarlig. En meget svær rolle som offensiv midtbanespiller mod landsholdsspillerne fra det russiske hold – men alligevel gjorde han det meget godt, selvom om modstanderne var meget over det vanlige niveau fra superligaen.
Claus Madsen -10- En klog spiller med stor spillerintelligens, som er god til at vælge mange af de gode løsninger. Stor overblik, fighter fantastisk. God afslutning mod russerne fremragende italienske ex-landsholdsmålmand. Han skvattede dog lidt til tider på den glatte bane. Stor overskud på fremad og tilbage på banen, hvor han til tider nærmest spillede bak.
Simon –11 – bravo Simon! MOM. Imminent. Genial udfordrende mod de stærke russiske landsholdsspiller. Selvom alt selvfølgelig ikke lykkedes mod et sådant klassemandskab ( det er jo ikke ligefrem bare spiller fra den danske superliga vil taler om) så blev han ved med at bevare troen på sin egne evner, og blev ved med at søge de vigtige udfordringer indtil det lykkedes. Det værste var at russerne sparkede Simon ned, når han smuttede forbi dem. Simon virkede helt klart som en af de spiller, som de havde absolut mest respekt for. Kom også frem til en kæmpe mulighed. Med en smule mere held end uheld, så havde Simon lavet et mål på russernes fremragende klassemålmand.
Frank –10 – kæmpede helt fantastik. Vandt stort set alt i hovedspillet. Masser bolderobringer, og var også selv meget tæt på en scoring. Virkelig et højt niveau af Frank. Rigtig synd han ikke fik et mål for sådan en flot indsats – det kunne jeg godt have undet ham.
Baba –9 – lyn hurtig, helt fantastisk til at pille de mest umulige afleveringer ned på banen, holde på bolden. Fantastisk i sine udfordringer. Virkelig en stor kampe af så und en spiller. Dejligt, at han laver et hovedstødsmål. Ret tæt på flere gange, men russernes målmand er ikke lige sådan at passere.
Danny – 7 – Kom aldrig rigtig i gang med hans farlige indlæg og skud med dødbolde. Han manglede noget teknik for at være med på så højt et niveau – endnu. .
C. Olsen – 9 – stor overblik med en helt fantastisk stigning fra højrekanten, som der bare manglede en fod fra vores boksspiller, så havde den været i kassen. Han var farlig lige fra han kom på banen. Tilbød sig hele tiden, men stikningerne frem til ham lykkedes ikke rigtig fra FCM spillerne. Hvis sideskiftet fra Danny Olsen var gået igennem over til Don O, så havde han været helt fri mod russernes mål.
Dadu - efter aftale herinde ingen kommentar.
C.Poulsen: 10 - stor fight fra hans side, og viste et fantastisk overskud på fremad og tilbage på banen. Noget af det beste jeg har set fra hans side.
Klimpl -11- genial. Den mand er det største der er sket for FCM siden Zidan. Fysik stærk, eminent til at læse spillet, fantastisk placeringsevne, jernmanden der ikke giver sig 2 mm. Vinder alt i hovedspillet. Styr forsvaret med fantastisk overskud og vilje. Til tider spiller han mere ankermand eller defensiv midtbanespiller. Lækkert at se at en spiller har overskud til at støtte op omkring midtbanen. Meget, meget tæt på at score. Så måske han også en dag begynder, at vise han ikke bare er en ægte forsvarsgeneral, men også en målfarlige midtforsvar, som vi har manglet lige siden Søren Skriver. Bedste forsvarsspiller nogen sinde i en FCM-trøje. Fantastisk indkøb af FCM. Presser godt op, og bryder modstandernes angreb til en kontra mens modstanderne er på vej frem. Han fanger simpelthen det andet hold i ubalance.
Troest – 9- kæmpede helt fantastisk. Stor overblik stærk i hovedet spillet. Vælger de sikre løsninger. Virkelig en spiller, hvor det lover godt for fremtiden, når så ung en mand allerede kan spille på så højt et niveau.
Kolja –11 – vandt stort set alle dueller. Utrolig svær for modstanderne at komme ud om. Var helt vild stærk både fremad og tilbage på banen. Læste spillet fremragende, og fik med stor overblik brudt nogle farlige situationer, før de blev reel farlig. Noget af det bedst jeg har set fra Kolja.
Femi -9- masser bolderobringer, stor overblik, men hvor ville det være fantastisk, hvis han en dag kan lære, at skyde fra distancen – for han står ofte fri til det, men han gør det ikke, da han ligesom ikke tor på sin skudevne. Ligesom nogle af de andre FCM-spiller, så virkede det til, at han havde svært ved at stå ordentlig fast på den glatte bane – eller der var nogle spiller, som havde fået de forkerte støvler på. Selv når han ikke spiller på sit normale niveau, så er Femi bare fremragende på den centrale midtbane.
Thygesen -9- fightede som sædvanlig, og der var en kæmpe vilje til at vinde. Han må gerne skyde noget mere fra distancen. Var ganske målfarlig. En meget svær rolle som offensiv midtbanespiller mod landsholdsspillerne fra det russiske hold – men alligevel gjorde han det meget godt, selvom om modstanderne var meget over det vanlige niveau fra superligaen.
Claus Madsen -10- En klog spiller med stor spillerintelligens, som er god til at vælge mange af de gode løsninger. Stor overblik, fighter fantastisk. God afslutning mod russerne fremragende italienske ex-landsholdsmålmand. Han skvattede dog lidt til tider på den glatte bane. Stor overskud på fremad og tilbage på banen, hvor han til tider nærmest spillede bak.
Simon –11 – bravo Simon! MOM. Imminent. Genial udfordrende mod de stærke russiske landsholdsspiller. Selvom alt selvfølgelig ikke lykkedes mod et sådant klassemandskab ( det er jo ikke ligefrem bare spiller fra den danske superliga vil taler om) så blev han ved med at bevare troen på sin egne evner, og blev ved med at søge de vigtige udfordringer indtil det lykkedes. Det værste var at russerne sparkede Simon ned, når han smuttede forbi dem. Simon virkede helt klart som en af de spiller, som de havde absolut mest respekt for. Kom også frem til en kæmpe mulighed. Med en smule mere held end uheld, så havde Simon lavet et mål på russernes fremragende klassemålmand.
Frank –10 – kæmpede helt fantastik. Vandt stort set alt i hovedspillet. Masser bolderobringer, og var også selv meget tæt på en scoring. Virkelig et højt niveau af Frank. Rigtig synd han ikke fik et mål for sådan en flot indsats – det kunne jeg godt have undet ham.
Baba –9 – lyn hurtig, helt fantastisk til at pille de mest umulige afleveringer ned på banen, holde på bolden. Fantastisk i sine udfordringer. Virkelig en stor kampe af så und en spiller. Dejligt, at han laver et hovedstødsmål. Ret tæt på flere gange, men russernes målmand er ikke lige sådan at passere.
Danny – 7 – Kom aldrig rigtig i gang med hans farlige indlæg og skud med dødbolde. Han manglede noget teknik for at være med på så højt et niveau – endnu. .
C. Olsen – 9 – stor overblik med en helt fantastisk stigning fra højrekanten, som der bare manglede en fod fra vores boksspiller, så havde den været i kassen. Han var farlig lige fra han kom på banen. Tilbød sig hele tiden, men stikningerne frem til ham lykkedes ikke rigtig fra FCM spillerne. Hvis sideskiftet fra Danny Olsen var gået igennem over til Don O, så havde han været helt fri mod russernes mål.
Dadu - efter aftale herinde ingen kommentar.
-
Zolo
Re: Udskiftning i front
Nu må det snart være Chr Olsens tur til at starte inde sammen med Dadu
Frank er ikke SKARP nok når det virkelig gælder. Måske er han stærk i hovedspillet, men ikke god nok når der skal afsluttes i feltet. Lad troldmanden Speedy få chancen i returkampen, der skal der helt andre boller på suppen
Frank er ikke SKARP nok når det virkelig gælder. Måske er han stærk i hovedspillet, men ikke god nok når der skal afsluttes i feltet. Lad troldmanden Speedy få chancen i returkampen, der skal der helt andre boller på suppen
-
Ravnen
Re: Udskiftning i front
Frank er trods alt delt nr 2 på topscorerlisten i suppen med 5 mål i 9 kampe, det er da flot.
Jeg synes heller ikke nogen behøver være syndebuk ovenpå det i går, de gav alt hvad de havde. Vi manglede heldet, for så havde stillingen været 3-0 på det tidspunkt..
Måske var det lidt overmodigt at møde dem som om vi var FC Barcelona, da udligningen kom spillede vi vel nærmest 2-4-4 og kørte et non-stop højt pres, synes vores backs overdrev angrebsiveren, specielt en ellers fantastisk spillende Christoffer Poulsen. Det er fint nok at de engang imellem går med frem, men i går lå de nærmest konstant på højde med Femi og Thyge. Men igen, på det tidspunkt burde vi jo allerede have lukket kampen, netop pga taktikken som totalt kvaste Lokomotivet..
Jeg synes heller ikke nogen behøver være syndebuk ovenpå det i går, de gav alt hvad de havde. Vi manglede heldet, for så havde stillingen været 3-0 på det tidspunkt..
Måske var det lidt overmodigt at møde dem som om vi var FC Barcelona, da udligningen kom spillede vi vel nærmest 2-4-4 og kørte et non-stop højt pres, synes vores backs overdrev angrebsiveren, specielt en ellers fantastisk spillende Christoffer Poulsen. Det er fint nok at de engang imellem går med frem, men i går lå de nærmest konstant på højde med Femi og Thyge. Men igen, på det tidspunkt burde vi jo allerede have lukket kampen, netop pga taktikken som totalt kvaste Lokomotivet..
-
Jakobnw
ærgeligt... men kæmp videre
JA det var da træls, men som en rigtig fan synes jeg bare at vi skulle tage at komme videre i stedet for at mugge... Lad os bare være optimistiske og håbe på at vi simpelthen vinder mindst 3-0 i Moskva
Ellers må vi jo bare se positivt på at vi er ude... nu kan vi da koncentrere os om SAS ligaen i stedet. Det er en sur pille at sluge når vi havde så meget spilovertag... men det positive er da bare at vi viste europæisk niveau i de første 60 minutter og det er da en begyndelse. det er bare ærgeligt at vi er det hold der spiller bedst af de fire hold, og at vi så har det værste resultat
men sådan er livet og så er den ikke længere...
Vi skal bare fortsætte med at støtte op om vores hold, specielt når de spiller så fremragende som de gør for tiden (undtagen 30 minutter som jeg har bestemt mig for at glemme meget hurtigt)
Vi skal bare fortsætte med at støtte op om vores hold, specielt når de spiller så fremragende som de gør for tiden (undtagen 30 minutter som jeg har bestemt mig for at glemme meget hurtigt)
-
Jesper BW1100
Re: ærgeligt... men kæmp videre
Jakobnw Skrev:
> Vi skal bare fortsætte med at støtte op om vores
> hold, specielt når de spiller så fremragende som
> de gør for tiden (undtagen 30 minutter som jeg har
> bestemt mig for at glemme meget hurtigt)
Hvilke 30 minutter?
> Vi skal bare fortsætte med at støtte op om vores
> hold, specielt når de spiller så fremragende som
> de gør for tiden (undtagen 30 minutter som jeg har
> bestemt mig for at glemme meget hurtigt)
Hvilke 30 minutter?
-
smørtyven
Re: Uefa Cup.
klemme Skrev:
> Når jeg kigger på tv2 tekst tv stillingen side
> 225, der står at der kun kommer en med, altså
> andenpladsen, er det ikke forkert, mener da at
> Danmark har 2 pladser til uefa cuppen, er der
> nogle der ed mere om det end jeg, tror altså bare
> tv2 har fejlet, men måske er det mig.
- Uden lige at ha tjekket det, mener jeg helt bestemt at de 2 pladser (3 inkl. pokalmestrene) først er fra næste sæson.
> Når jeg kigger på tv2 tekst tv stillingen side
> 225, der står at der kun kommer en med, altså
> andenpladsen, er det ikke forkert, mener da at
> Danmark har 2 pladser til uefa cuppen, er der
> nogle der ed mere om det end jeg, tror altså bare
> tv2 har fejlet, men måske er det mig.
- Uden lige at ha tjekket det, mener jeg helt bestemt at de 2 pladser (3 inkl. pokalmestrene) først er fra næste sæson.
-
Kent
Re: Uefa Cup.
smørtyven Skrev:
> Uden lige at ha tjekket det, mener jeg helt
> bestemt at de 2 pladser (3 inkl. pokalmestrene)
> først er fra næste sæson.
Nope. Vi har det fra i år.
1. plads: Chl-kval
2. plads: UEFA-kval
3. plads: UEFA-kval
4. plads: TOTO
Pokal: UEFA-kval
> Uden lige at ha tjekket det, mener jeg helt
> bestemt at de 2 pladser (3 inkl. pokalmestrene)
> først er fra næste sæson.
Nope. Vi har det fra i år.
1. plads: Chl-kval
2. plads: UEFA-kval
3. plads: UEFA-kval
4. plads: TOTO
Pokal: UEFA-kval