træningskamp mod 13érne?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: træningskamp mod 13érne?

Indlæg af Altoriso »

Jeg kunne godt være tilbøjelig til at give dig bare en lille smule ret, men som jeg også skrev i et af de første indlæg, skal du altså lige tage og se hvem det er der skriver - derved vil du få en bedre forståelse af humoren i hele indlægget :-)

det kan måske godt være svært for udefra kommende eller nye debattører - men sådan er gamet nu også en gang imellem...

Tror at du lægger alt for meget i det (altså bliver det jo nok opfattet som lidt flueknepperi, og det synes jeg faktisk er lidt synd.. )

Så op på hesten igen, og videre til næste kamp :-)

Jan / sjællænderen

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

Hans indlæg var yderst sobert, han har oven i købet -modsat dig selv- gjort en indsats ved at lave et velkvalificeret referat. At han laver sjov med Madsen og en sækkevogn er ikke at træde på Madsen. At du så ikke fatter hans humor er sgu da ikke vores alles problem, kan du ikke diskutere det med din mor eller lillebror i stedet?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Rolig nu, Kim ;-)

Jeg tror at du er trængt igennem i de andre tråde...

schou

Indlæg af schou »

Find et andet forum Nielsen.

/schou

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Uha, du har ordene i din magt.

Utrolig man skal jordes, når man gerne vil opfordre til en saglig debat.

schou

Indlæg af schou »

syntes nu denne debat startede ganske seriøst....indtil du begyndte med dit flueknepperi.

/schou

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Sjovt du nævner det, dine 3 forgående indlæg i denne debat, har gået på at kalde mig "fat-svag", en "badebold" og bede mig om at skride fra denne debat. Så du har da bidraget vældig seriøst :-)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Puha det var da godt at vi vandt kampen på banen, hva gutter ;-)

schou

Indlæg af schou »

Ja jeg er desværre kommet ned på dit niveau. Det indrømmer jeg blankt.

/schou

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

Undskyld, men nielsen irriterede mig virkelig kraftigt med hans negativitet og mangel på humor.

Undskyld

Kim

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

He he

Det var du nok ikke den eneste der syntes, men manden skulle jo også gerne overleve :-)

Jan

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Skal man finde et andet forum fordi man ikke bryder sig om ét indlæg?!?!
Jeg er lidt enig med Nielsen i at det var smagløst, og at man skulle kunne se ud fra hvem der skrev det om det var seriøst eller ej er da et underligt argument.
- Nede på hans niveau? for mig så det ud som om det var personligt fra starten af..

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Er der nogen grund til at blive personlig?
Jeg synes lidt at den her omgang mudderkastning burde stoppe.

YahooSeeker [Bot]

Fantastisk med endnu en tråd med 5 med indhold og resten ævl!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er sku utroligt at folk ikke har mere selvkritik.
OT, betyder ikke man kan diskutere alt muligt andet man har lyst til, i tråden, men at man tager et lille hjørne af emnet og tager fat på. Og så sørger man for at gøre tydeligt opmærksomt om det i topic.

Alle der poster indlæg uden indhold, burde få karentæne mindst en dag. Så kunne det være vi kunne få et debatforum der rent faktisk var værd at bruge tid på.

Lige nu har vi et forhold der hedder 1/20 på det nye forum, indhold/crap.

/Hekler
(Nej det er ikke en dødstrudsel)

Besvar