Brøndbys nedtur
-
Altoriso
Re: INGEN Karantæne på vej imod Madsen
Casper Søe Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er værret at gå i by og få lidt øl, end at slå
> dine medspillere i hovedet..
>
> Hvilket signal at sende til de unge.
Jeg snakker ikke så meget signalværdi - jeg snakker mere om at folk ikke skal blande sig i hvad Brøndby gør.. det er jo de samme der klager over at andre blander sig i vores sager !
> Det er værret at gå i by og få lidt øl, end at slå
> dine medspillere i hovedet..
>
> Hvilket signal at sende til de unge.
Jeg snakker ikke så meget signalværdi - jeg snakker mere om at folk ikke skal blande sig i hvad Brøndby gør.. det er jo de samme der klager over at andre blander sig i vores sager !
-
GamleHoffmann64
Bundby, nu gratis entre
NU skal der ske noget, hmm..
http://www.bif-support.dk/sso/forum_ent ... der=last_a
EDIT, gammel nyhed ser jeg
http://www.bif-support.dk/sso/forum_ent ... der=last_a
EDIT, gammel nyhed ser jeg
-
BW#3340
Re: Brøndby Satire NY
Brøndby har ansat Nick Horup som ny assistent. Han er den eneste, der kan forstå Morten og Peter.
Hilsen Evo.
Hilsen Evo.
-
Kraut
-
BW#2264
Hemmelig samtale fra mandagens lukkede træning!
En journalist fra gratis-avisen 24 timer har i dagens udgave opdigtet en fin lille dialog mellem Anders Bjerregaard og Tom køhlert... Med lidt indblanding fra Peter Madsen... Enjoy:
Anders Bjerregaard: "Altså jeg har en ide"
Tom Køhlert: "Ja?"
Peter Madsen: "SKA' DU HA' PÅ MUNDEN, SVIN?"
Anders Bjerregaard: "Ham der Brøndus er jo rasende populær - måske kan han noget med en bold?"
Tom Køhlert: "...men han er jo en stor skumgummibrønd med korte ben"
Anders Bjerregaard: "Jeg sladrer til min far, hvis du bliver ved med at modarbejde mig"
Peter Madsen: "SK' D' HA' P' MUNDEN, SVIN?"
Tom Køhlert: "ok, så... vi sætter Brøndus i angrebet"
Anders Bjerregaard: "Jaaaahhh - og han er også så blød, at Peter Madsen ikke slår hænderne, når han giver ham på munden"
Tom Køhlert: "Godt så"
Peter Madsen: "SKADHPMND, SVNN"
Anders Bjerregaard: "Og vent til du hører hvad jeg har fundet på med Zlatan Ibrahimovic"
Tom Køhlert: "Han er jo slet ikke på holdet..."
Anders Bjerregaard: Årh jahr, hvor du herre lyver - jeg har set ham i blåt og gult"
Tom Køhlert: " ...jeg går op og lægger mig"
Og herefter gav Peter Madsen nogen svin på munden!
Anders Bjerregaard: "Altså jeg har en ide"
Tom Køhlert: "Ja?"
Peter Madsen: "SKA' DU HA' PÅ MUNDEN, SVIN?"
Anders Bjerregaard: "Ham der Brøndus er jo rasende populær - måske kan han noget med en bold?"
Tom Køhlert: "...men han er jo en stor skumgummibrønd med korte ben"
Anders Bjerregaard: "Jeg sladrer til min far, hvis du bliver ved med at modarbejde mig"
Peter Madsen: "SK' D' HA' P' MUNDEN, SVIN?"
Tom Køhlert: "ok, så... vi sætter Brøndus i angrebet"
Anders Bjerregaard: "Jaaaahhh - og han er også så blød, at Peter Madsen ikke slår hænderne, når han giver ham på munden"
Tom Køhlert: "Godt så"
Peter Madsen: "SKADHPMND, SVNN"
Anders Bjerregaard: "Og vent til du hører hvad jeg har fundet på med Zlatan Ibrahimovic"
Tom Køhlert: "Han er jo slet ikke på holdet..."
Anders Bjerregaard: Årh jahr, hvor du herre lyver - jeg har set ham i blåt og gult"
Tom Køhlert: " ...jeg går op og lægger mig"
Og herefter gav Peter Madsen nogen svin på munden!
-
Jean / BW# 1238
Re: Brøndby Satire NY
Kraut Skrev:
> Brøndby - Nu som julekalender.......
>
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=139710
He he! Godt lavet!
Lidt fedt at vi rent faktisk startede deres nedtur, fryd fryd!!!
> Brøndby - Nu som julekalender.......
>
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=139710
He he! Godt lavet!
Lidt fedt at vi rent faktisk startede deres nedtur, fryd fryd!!!
-
jj
Re: INGEN Karantæne på vej imod Madsen
Ja, er enig med dig i, at andre ikke skal blande sig i hvordan BIF vil løse deres problemer.
Men set udefra, kan man så ikke godt synes sagen er håndteret underligt. Se evt diverse BIF forummer for deres holdning.
BIG har efter min mening dummet sig, med starffen til Madsen kontra Duncan. Faktisk kan man efter min mening kun sige, at enhver ledelse med respekt for sig selv havde statueret et meget klart eksempel med Madsen.
1 Ophæve hans kontrakt, hans opførsel er simpelhen så skandaløs det må kunne være en rimelig sanktion
2 Madsen offentlig undskylder hans opførsel overfor både Duncan og klubben. Og får en bøde af en størrelse, som får Dúncans for hans episode til at minde om det rene ingenting.
At overfalde en medspiller på banen er simpelthen det værste, jeg har set af skandaløse opførseler fra en fodboldspiller. At overfalde en kollega i en alm. dansk virksomhed ville normalt medføre en fyreseddel. Det ville jeg have gjort, hvis jeg havde været leder i BIF. Evt en bod som nævnt i flere månedslønnings størrelsen.
Men set udefra, kan man så ikke godt synes sagen er håndteret underligt. Se evt diverse BIF forummer for deres holdning.
BIG har efter min mening dummet sig, med starffen til Madsen kontra Duncan. Faktisk kan man efter min mening kun sige, at enhver ledelse med respekt for sig selv havde statueret et meget klart eksempel med Madsen.
1 Ophæve hans kontrakt, hans opførsel er simpelhen så skandaløs det må kunne være en rimelig sanktion
2 Madsen offentlig undskylder hans opførsel overfor både Duncan og klubben. Og får en bøde af en størrelse, som får Dúncans for hans episode til at minde om det rene ingenting.
At overfalde en medspiller på banen er simpelthen det værste, jeg har set af skandaløse opførseler fra en fodboldspiller. At overfalde en kollega i en alm. dansk virksomhed ville normalt medføre en fyreseddel. Det ville jeg have gjort, hvis jeg havde været leder i BIF. Evt en bod som nævnt i flere månedslønnings størrelsen.
-
Vinding
En se patient
http://vip.bt.dk/bt-peter/index.php?id=607&no_cache=1
Jeg syntes at PB er inde på noget af det rigtige... Men hold op hvor er det sjovt at følge fra sidelinien. Jeg er glad for at vi har et velfungerende organisation.
Vinding
Jeg syntes at PB er inde på noget af det rigtige... Men hold op hvor er det sjovt at følge fra sidelinien. Jeg er glad for at vi har et velfungerende organisation.
Vinding
-
foboldfreaken1001
Re: Brøndby fra 1 til 24
Så ender det med at den skal udvides til 1-? hvis de foresætter med st spille sådan som de gjorde i Ålborg, for det var ikke kønt
-
Kent
Pressen driller!
Nu er Køhlert så igang med et af de udfald, der sjældent giver pote:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... tm?sporten
Hvis bare pressen opførte sig ordentligt, så ville der nok ikke være problemer i Brøndby. Mon ikke den næste hjælpetræner han får tilknyttet er en spin-doktor?
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... tm?sporten
Hvis bare pressen opførte sig ordentligt, så ville der nok ikke være problemer i Brøndby. Mon ikke den næste hjælpetræner han får tilknyttet er en spin-doktor?
-
Jesper BW1100
Re: Stakkels Køhlert!
http://www.bt.dk/article/20070919/sport01/709190355/
Det er sq da også synd at pressen kritiserer hans og Brøndbys fabelagtige arbejde i denne sæson!
Var det noget med en kiks Køhlert? Eller blot en rollator?
Det er sq da også synd at pressen kritiserer hans og Brøndbys fabelagtige arbejde i denne sæson!
Var det noget med en kiks Køhlert? Eller blot en rollator?
-
Vinding
Re: Pressen driller!
Jeg syntes faktisk at pressen gør et godt stykke arbejde. De prøver bare på at følge op på de ting Køhlert selv siger i medierne.
Han har selv udtalt sig om mere diciplin i truppen, og han ser derefter i mellem fingerne fordi at hans spillere slår på hinanden.
Ligeledes har han også selv sagt at han vil se fremgang i truppen, men der er intet sket i den tid han har været træner.
Han har selv været langt fremme i skoene, med at de havde en meget større talent masse end FCM. Hvis de har den store talent masse hvorfor får han så ikke noget mere ud af den?
Vinding
Han har selv udtalt sig om mere diciplin i truppen, og han ser derefter i mellem fingerne fordi at hans spillere slår på hinanden.
Ligeledes har han også selv sagt at han vil se fremgang i truppen, men der er intet sket i den tid han har været træner.
Han har selv været langt fremme i skoene, med at de havde en meget større talent masse end FCM. Hvis de har den store talent masse hvorfor får han så ikke noget mere ud af den?
Vinding
-
Altoriso
Vinding Skrev:
> Han har selv været langt fremme i skoene, med at
> de havde en meget større talent masse end FCM.
> Hvis de har den store talent masse hvorfor får han
> så ikke noget mere ud af den?
>
> Vinding
I din iver efter at tilsværte Brøndby har du vist glemt at holde styr på sagerne...
Feks kan du læse om netop talenterne her http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
og for at det ikke skal blive for "svært" for dig kan jeg lige sakse følgende ind:
Om ynglingene:
" I øjeblikket placerer holdet sig på tredjepladsen, men hullet op til det førende Brøndby-hold er på hele 14 point, og at talenterne fra Vestegnen sætter så mange point til i de resterende kampe i turneringen er usandsynligt. "
> Han har selv været langt fremme i skoene, med at
> de havde en meget større talent masse end FCM.
> Hvis de har den store talent masse hvorfor får han
> så ikke noget mere ud af den?
>
> Vinding
I din iver efter at tilsværte Brøndby har du vist glemt at holde styr på sagerne...
Feks kan du læse om netop talenterne her http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
og for at det ikke skal blive for "svært" for dig kan jeg lige sakse følgende ind:
Om ynglingene:
" I øjeblikket placerer holdet sig på tredjepladsen, men hullet op til det førende Brøndby-hold er på hele 14 point, og at talenterne fra Vestegnen sætter så mange point til i de resterende kampe i turneringen er usandsynligt. "
-
Vinding
Altoriso Skrev:
>>
> I din iver efter at tilsværte Brøndby har du vist
> glemt at holde styr på sagerne...
Du må have mig undskyldt hvis det virker som at jeg vil tilsværte Brøndby, men når Køhlert tilbage i april måned havde travlt med at tilsværte FCM i Euroman så har jeg ikke for meget tilovers for manden.
Vinding
>>
> I din iver efter at tilsværte Brøndby har du vist
> glemt at holde styr på sagerne...
Du må have mig undskyldt hvis det virker som at jeg vil tilsværte Brøndby, men når Køhlert tilbage i april måned havde travlt med at tilsværte FCM i Euroman så har jeg ikke for meget tilovers for manden.
Vinding