landsholdetsmålmands sitution
-
husted_6950
landsholdetsmålmands sitution
jeg har siddet og tænkt over hvem der skal være den nye førsteholdsmålmand og tænkte på den målmand jeg sys der har været i bedst form pt er nok kasper Schmeichel og hvis han kan holde den form indtil MO skal udtage sin landsholdstrup til spanien så sys jeg at han ville være en perfekt mulighed eller er der nogen der har andre meninger
Senest rettet af husted_6950 18. sep 2007, 12:14, rettet i alt 1 gang.
-
Dahl Nielsen
Re: landsholdetsmålmands sitution
Thomas Sørensen ser jeg stadig som Danmarks ubestridt bedste keeper. Hvis han spiller for sit klubhold, skal han også stå på landsholdet. Dog har Kasper Schmeichel vist rigtig god form på det seneste, og han kunne være et spændende bekendtskab for det danske A-landshold. Dog kan jeg stadig tvivle lidt på, om han er helt klar endnu.
Som jeg ser det, kunne man udtage ham som tredjemålmand, så han kan komme ind og snuse lidt til det. Schmeichel kan meget passende erstatte Stephan Andersen, der har været alt andet end overbevisende efter skiftet til Brøndby.
Som jeg ser det, kunne man udtage ham som tredjemålmand, så han kan komme ind og snuse lidt til det. Schmeichel kan meget passende erstatte Stephan Andersen, der har været alt andet end overbevisende efter skiftet til Brøndby.
-
husted_6950
Dahl Nielsen Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Som jeg ser det, kunne man udtage ham som
> tredjemålmand, så han kan komme ind og snuse lidt
> til det. Schmeichel kan meget passende erstatte
> Stephan Andersen, der har været alt andet end
> overbevisende efter skiftet til Brøndby.
for at rette dig lidt han har slået sveriges førsteholdsmålmand af og vil mene isaksson har bedre kvaliteter end thomas sørensen så kan han sikker også slå jc og ts af han laver næsten aldrig fejl når man tænker på hans alder og han er et ligeså stort talent som NB og hans ulandskampe har han været den perfekte sidste skanse så hvis han bliver udtaget tror jeg godt han kan blive førsteholdsmålmand mod spanien
>
> Som jeg ser det, kunne man udtage ham som
> tredjemålmand, så han kan komme ind og snuse lidt
> til det. Schmeichel kan meget passende erstatte
> Stephan Andersen, der har været alt andet end
> overbevisende efter skiftet til Brøndby.
for at rette dig lidt han har slået sveriges førsteholdsmålmand af og vil mene isaksson har bedre kvaliteter end thomas sørensen så kan han sikker også slå jc og ts af han laver næsten aldrig fejl når man tænker på hans alder og han er et ligeså stort talent som NB og hans ulandskampe har han været den perfekte sidste skanse så hvis han bliver udtaget tror jeg godt han kan blive førsteholdsmålmand mod spanien
-
Altoriso
Forholder det sig ikke sådan at Isaksson har været skadet i lang tid og først lige er kommet tilbage ?
Og så var det noget med at Schmeichel var meget heldig i den seneste kamp, hvor han ifølge medier lavede flere fejl, så der skal nok ikke så meget til før han er tilbage på bænken, hvor han pga sin alder trods alt også har en rimelighed i at være
Jeg ser på ingen måde ham som 1. keeper på det danske landshold før tidligst om et par år, men talent det har han bestemt
Og så var det noget med at Schmeichel var meget heldig i den seneste kamp, hvor han ifølge medier lavede flere fejl, så der skal nok ikke så meget til før han er tilbage på bænken, hvor han pga sin alder trods alt også har en rimelighed i at være
Jeg ser på ingen måde ham som 1. keeper på det danske landshold før tidligst om et par år, men talent det har han bestemt
-
husted_6950
Altoriso Skrev:
> Forholder det sig ikke sådan at Isaksson har været
> skadet i lang tid og først lige er kommet tilbage
> ?
> Og så var det noget med at Schmeichel var meget
> heldig i den seneste kamp, hvor han ifølge medier
> lavede flere fejl, så der skal nok ikke så meget
> til før han er tilbage på bænken, hvor han pga sin
> alder trods alt også har en rimelighed i at være
>
> Jeg ser på ingen måde ham som 1. keeper på det
> danske landshold før tidligst om et par år, men
> talent det har han bestemt
jahh men derfor sys jeg stadig at MO skulle prøve og udtage ham til næste landsholdssamling og se hvad han kan byde med for det er jo næsten sikkert han er danmarks nye målmandshåb efter min mening
> Forholder det sig ikke sådan at Isaksson har været
> skadet i lang tid og først lige er kommet tilbage
> ?
> Og så var det noget med at Schmeichel var meget
> heldig i den seneste kamp, hvor han ifølge medier
> lavede flere fejl, så der skal nok ikke så meget
> til før han er tilbage på bænken, hvor han pga sin
> alder trods alt også har en rimelighed i at være
>
> Jeg ser på ingen måde ham som 1. keeper på det
> danske landshold før tidligst om et par år, men
> talent det har han bestemt
jahh men derfor sys jeg stadig at MO skulle prøve og udtage ham til næste landsholdssamling og se hvad han kan byde med for det er jo næsten sikkert han er danmarks nye målmandshåb efter min mening
-
Altoriso
Han kan da sagtens få lov til at blive udtaget, men stå det skal han ikke...
Mon ikke også at der er mere plan i at lade ham stå på U21 landsholdet, som jo også har et højt niveau, og brug for en god målmand i deres færd efter gode resultater
Mon ikke også at der er mere plan i at lade ham stå på U21 landsholdet, som jo også har et højt niveau, og brug for en god målmand i deres færd efter gode resultater
-
husted_6950
jah har du ret men i men når det kommer til stykket så er det alligevel Mo der udtagr truppen så kan vi havde lige den mening vi vil
-
Chap
Jeg mener hvert fald, at Thomas Sørensen stadigvæk er klart 1. målmand. Derudover synes jeg det er fint, at Schmeichel stadigvæk står på mål for U21 holdet. Men jeg fatter ikke, hvordan Stephan Andersen kan være udtaget til landsholdet. I mine øjne er Kim Christensen i FCN og Kevin Stuhr fra RFC bedre end SA.