Speedy forlænger

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noes

Speedy forlænger

Indlæg af Noes »

Speedy forlænger med 2 år, så han er på heden frem til Juli 2010.
Senest rettet af Noes 14. sep 2007, 10:54, rettet i alt 1 gang.

Bhomaszz

Re: Speedy forlænger

Indlæg af Bhomaszz »

den havde jeg sgu ikke set komme, men applaus hefra... Troede bare han ville videre med mindre der var rimelg fast spilletid inden nytår, hvilket jo ikke kan siges at være opfyldt endnu?

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Man må sige Ørgaard virkelig formår at forlænge med de spillere der er den mindste chance for vi skulle miste, og som han tror på.
Troede nu heller ikke SPeedy ville forlænge men han er jo en fantastisk indskifter og nu har har ydligere 3 sæsoner til at overbevise os om han er mere end det.

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Det er jo helt perfekt. troede godt nok han bare ville afsted hurtigst muligt.

Godt gået Ørgaard

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Kanon. Håber han fortsætter sin raket-udvikling. Venstre-benet kan blive guld værd i år :-)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja, herligt med en så vigtig forlængelse, men jeg bed mærke i noget han siger:

"Men jeg er blevet modnet. Før gik du bare omkring og var en anonym tømrer. I dag bliver du ringet op af et hav af mennesker, der vil have dig til at forholde dig til alt muligt. Man kan let blive fanget på det forkerte ben...” "

Kilde
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Gad vide, om der her hentydes til, at han har været ude at tale om han ikke er tilfreds, hvis han ikke får mere spilletid.

Jon Damsgaard

Simon Kjær forælnger

Indlæg af Jon Damsgaard »

Chap

Re: Simon Kjær forælnger

Indlæg af Chap »

Ja det er fremragende! Man må sige, at Ørgaard kan finde ud af det med at forlænge kontrakter :)

Besvar