Hvor mange kan vi stille med i parken???

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thomas Lund

Re: Manglende busser til Pokalfinalen?

Indlæg af Thomas Lund »

Lad os nu se hvad der sker. Jeg ved at FCM arbejder hen over weekenden på at få den endelige aftale på plads med DSB, lige som de har gjort det den sidste måned. Hvor mange toge det ender med er usikkert, men det er mindst 4 med en samlet kapacitet på ca. 2800 pladser.

Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke aner hvor stort et antal busser man råder over i området, men snakker vi samarbejdsklubber taler vi om en spredning på hele midt og vestjylland og der er en del busselskaber.

Der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud.

Lund

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Lad os håbe det ikke bliver noget problem, men der er jo ikke den vilde tid at gi´af.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det bliver spændende at se havd der sker.

Kan kun gengive hvad Ørgaard ha udtalt til Ekstra Bladet.
Kan også se at Erik Rasmussen er blevet citeret for at sige til Horsens folkeblad at man venter ca. 10000 FCMér!

Såå, et sted må de jo have regnet tallene ud fra.

Regnestykke:

Særtoge: ca. 2800 (Tallet som minimum)

Busser arrangeret af BW: ca. 500 (10 busser? Kommer an på antal tog)

Busser arrangeret privat: ca. 500 (10 busser? der er studieture fra diverse skole på denne tid af året + klubber)

Personer der kører selv: ca. 1500 (Rent gæt - Kender en del der planlægger at køre selv)

Bw East + midtjyder der bor på øen: ca. 1500 (Rent gæt) Vi plejer at se mange fra de almindelige ture til de store kampe)

Sponsorer: ca. 700 (Antallet fra sidste pokalfinale hvilket nok stiger denne gang)

Ialt: ca. 7500

Dette er hcad jeg regner som minimum, så hvis der bliver forhandlet toge nok på plads så tror jeg på de 10000.. Lad os håbe på det, for det er muligt. Ret mig hvis jeg er helt på landet...

Og spillere, familie & venner 100 : - )
Det kunne jo være Næstved Causuls kom og hilste på deres gamle træner.. 10

Så hvis der er nogle der vil give en omgang så skal i bare sige til... : - )

God weekend folkens..

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Hvor mange samarbejdsklubber er det vi har ?.

Hvis vi siger 100 -> og de hver fylder en bus ( 50 ) er det 5000.

Så er der togene ( 2800 + det løse ). Sidst stod der flere på end, der var pladser til !.

+ alt det løse som er gennemgået.

Jeg tror og håber på 10.000 FCM fans og støtter.

BW # 163

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Og desuden kan folk jo altså også selv køre med de normale tog !

Det er jo bare om at booke pladser dér !

Fra øst kan der da også sagtens komme 3-500 der på dagen holder med FCM fordi de kommer med deres kærester/familier/venner osv

Besvar