Simon Poulsen
-
René
Simon Poulsen
stadig ikke noget nyt om hans forlængelse?
Hvad tror i - får vi hans underskrift, eller bliver vi nødt til at fyre ham af til vinter?
Hvad tror i - får vi hans underskrift, eller bliver vi nødt til at fyre ham af til vinter?
Senest rettet af René 28. nov 2007, 14:54, rettet i alt 1 gang.
-
mrjelle
Re: Simon Poulsen
Sidste jeg hørte var at man arbejdede på han sunderskrift. Håber da meget han forlænger.
-
Vinding
Simon Poulsen måske på vej til Cottbus
Her er de sidste rygter om Simon Poulsen
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=142066
Håber at han først ryger efter sæsonen.
Vinding
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=142066
Håber at han først ryger efter sæsonen.
Vinding
-
Kent
Re: Simon Poulsen måske på vej til Cottbus
Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Her er de sidste rygter om Simon Poulsen
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=142066
>
> Håber at han først ryger efter sæsonen.
>
> Vinding
Det lyder ikke sandsynligt. For det første, så var Dennis så vidt jeg husker Cottbus' dyreste signing til omkring 1 mio €, og jeg tvivler meget på, at de så har råd til at betale de min 2 mio € som Simon sikekrt koster. Desuden ligger de til nedrykning, og er derfor ikke en særlig attraktiv klub. Men hvis de klarer det i denne sæson, og er villig til at betale, så kan det måske ske til sommer, men umiddelbart tvivler jeg meget på at Cottbus er den næste destination for Simon.
> Her er de sidste rygter om Simon Poulsen
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=142066
>
> Håber at han først ryger efter sæsonen.
>
> Vinding
Det lyder ikke sandsynligt. For det første, så var Dennis så vidt jeg husker Cottbus' dyreste signing til omkring 1 mio €, og jeg tvivler meget på, at de så har råd til at betale de min 2 mio € som Simon sikekrt koster. Desuden ligger de til nedrykning, og er derfor ikke en særlig attraktiv klub. Men hvis de klarer det i denne sæson, og er villig til at betale, så kan det måske ske til sommer, men umiddelbart tvivler jeg meget på at Cottbus er den næste destination for Simon.
-
Bobby
Det lyder nu heller ikke som om Simon selv tror på det...
http://www.bt.dk/article/20071105/sport01/71105008/
http://www.bt.dk/article/20071105/sport01/71105008/
-
Casper Søe
Altså jeg hørte nogen tyskere sidde og snakke igår på stadion men det var nu mere generelt en til om en spiller, og det kan selvfølgelig os bare være nogle tyske FCM fans, eller nogen tyskere der kendte nogen danske FCM fans, men det er da en god måde at starte en konspirationsteori. 
-
Thomasnoerum
cottbus har ikke pengene til at købe simon. jeg tror også hellere han vil blive, end at skifte til en bundklub
-
hitman202
Jeg håber absolut heller ikke han skifter til Cottbus, sys ikke vi skal sælge flere klassespillere til discountpris.
Simon skal blive hos os, det er bedst for alle parter;-)
Simon skal blive hos os, det er bedst for alle parter;-)
-
felisan
hvor sad du og hvor sidder spilleragenter/talentspejdere generelt?
ja, Casper, hvor sad du?
og er der nogle, der kan fortælle, hvor spilleragenter/klubbers talentspejdere genrelt bliver placeret af FCM - for jeg går da ud fra, at klubber melder deres ankomst til FCM, der så sørger for pladser til disse...
og er der nogle, der kan fortælle, hvor spilleragenter/klubbers talentspejdere genrelt bliver placeret af FCM - for jeg går da ud fra, at klubber melder deres ankomst til FCM, der så sørger for pladser til disse...
-
hitman202
>
> Det lyder ikke sandsynligt. For det første, så var
> Dennis så vidt jeg husker Cottbus' dyreste signing
> til omkring 1 mio €, og jeg tvivler meget på, at
> de så har råd til at betale de min 2 mio € som
> Simon sikekrt koster.
Mener at have hørt at Dennis blev solgt for 1,1 mio Euro.
Sys heller ikke 2 mio Euro er nok for Simon, hvis vi skal til at betragte os som en storklub så skal vi også kræve en storklub-pris for vores spillere. Basta
> Det lyder ikke sandsynligt. For det første, så var
> Dennis så vidt jeg husker Cottbus' dyreste signing
> til omkring 1 mio €, og jeg tvivler meget på, at
> de så har råd til at betale de min 2 mio € som
> Simon sikekrt koster.
Mener at have hørt at Dennis blev solgt for 1,1 mio Euro.
Sys heller ikke 2 mio Euro er nok for Simon, hvis vi skal til at betragte os som en storklub så skal vi også kræve en storklub-pris for vores spillere. Basta
-
Casper Søe
Re: hvor sad du og hvor sidder spilleragenter/talentspejdere generelt?
Sad, på den tribune FCM fansne var, lige tæt ved radiokommentatoren. Den tysk talende person var ikke oprindelig tysker, men en anden nationalitet, ku ligne italliensk.
-
Thomasnoerum
100 mil.
ej man skal også være realistisk. men jeg synes det ville være en katastrofe at sælge simon for under 20 mil.
ej man skal også være realistisk. men jeg synes det ville være en katastrofe at sælge simon for under 20 mil.
-
Lauth
Bliv til sommer. Spil chancen om at blive dansk mester i denne sæson og kig fremad dernæst. Dumt og skride midt i det hele.
Og ja minimum 20 mill. Synes jeg heller ikke er for meget forlangt.
Og ja minimum 20 mill. Synes jeg heller ikke er for meget forlangt.
-
j3pq3
Lauth Skrev:
> Bliv til sommer. Spil chancen om at blive dansk
> mester i denne sæson og kig fremad dernæst. Dumt
> og skride midt i det hele.
> Og ja minimum 20 mill. Synes jeg heller ikke er
> for meget forlangt.
helt sikkert. simon kan jo heller ikke andet end, at stige i værdi, og når han nu viser sig som forårets HELT store prfil, bliver de frankse mellem-storklubber interesseret, så vi sælger ham for 30 mio.
okay okay. lidt af en ønsketanke, men er enig i, at det vil hjælpe alle parter at han venter til sommer med at skifte (hvis han skal skifte), i stedet for, at smutte midt i det hele, det kunne jo være han når at opleve følelsen ved at vinde en liga. 
> Bliv til sommer. Spil chancen om at blive dansk
> mester i denne sæson og kig fremad dernæst. Dumt
> og skride midt i det hele.
> Og ja minimum 20 mill. Synes jeg heller ikke er
> for meget forlangt.
helt sikkert. simon kan jo heller ikke andet end, at stige i værdi, og når han nu viser sig som forårets HELT store prfil, bliver de frankse mellem-storklubber interesseret, så vi sælger ham for 30 mio.
-
Altoriso
Thomasnoerum Skrev:
> cottbus har ikke pengene til at købe simon. jeg
> tror også hellere han vil blive, end at skifte til
> en bundklub
Seriøst; hvor ved du fra hvor mange penge Cottbus har ?
I BT papir stod der lidt mere end på netudgaven, og der lød det til, at det var nogle meget ivrige agenter fra Cottbus der så kampen
> cottbus har ikke pengene til at købe simon. jeg
> tror også hellere han vil blive, end at skifte til
> en bundklub
Seriøst; hvor ved du fra hvor mange penge Cottbus har ?
I BT papir stod der lidt mere end på netudgaven, og der lød det til, at det var nogle meget ivrige agenter fra Cottbus der så kampen