Dadu scorede

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Dadu scorede

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

ja så skete det endelig efter mange afbrændere jeg er selv sikker på at hvis han kommer igang kan han blive en af de farligste angribere i SAS-ligaen og jeg tror han begynder at score nu!!!hva tror i tror i også han begynder at score eller hvad??
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 2. sep 2007, 23:22, rettet i alt 1 gang.

BW#2264

Re: Dadu scorede

Indlæg af BW#2264 »

tubbe93 Skrev:
-------------------------------------------------------
> tror i også han begynder at score eller hvad??

Ved jeg skam ikke. Håber det da - manden fortjener det. Spillemæssigt og fighter-mæssigt har han tit været en af vores bedste i denne sæson, så lad os endelig håbe målene begynder at rulle ind nu også....

Kent

Indlæg af Kent »

Nu var det så Dadus 4. mål i denne sæson. Han scorede så sent som i torsdags.

Fotovagn

Indlæg af Fotovagn »

KANON at han er kommet i tanke om også at score.
Har af samme grund lavet - til fanklubbens medlemmer og andre interesserede - et WALLPAPER med ham. Det er fra kampen mod HAKA og her er han i løb ud for at juble helt vildt. At han så også scorer mod Lyngby, går det jo endnu bedre.
Se mere på http://www.black-wolves.com/baggrunde.htm
Tak for't
Vagn

ikastbo

Indlæg af ikastbo »

Selfølgelig begynder han at score.... :-) Trods "mange" afbrændere har han gjort det helt fint... Der er da andre der heller ikke er kommet helt igang.... ENDNU.... Eks Don O. :-)

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Super baggrund, men for at være lidt krævende, kan den så laves uden kalenderen?

/Rasmus

Thyge_bomberOB

Indlæg af Thyge_bomberOB »

Så nu er det slut andre SAS Liga klubber, når først Dadu har scoret 1mål så kan han ikke stoppe.
Ja Gutter nu er mesterskabet snart hjemme ;)

Fotovagn

Indlæg af Fotovagn »

Det kan den sagtens - men ikke herfra, for så går hele ideen væk.
Vagn

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Godt for Dadu håber det kan hjælpe ham igang. Syns han form kurve er opad gående. Han mangler tit også det sidste held for at få bolden i nettet håber det kommer nu.

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Det ser bare super godt ud..:) Er det noget du har til hensigt at gøre hver måned så ville det godt nok være høj klasse...

Mesterskabet vender hjem igeeeeen - eller, det kommer i hvertfald hjem...:)

Fotovagn

Indlæg af Fotovagn »

Om det bliver hver måned afhænger jo helt af om jeg får noget billedmateriale som dette brugte for september. Men er det i orden for øvrige indenfor dette område, så kan det da gode lade sig gøre. Kunne jo evt. lade brugerne her, komme med forslag til hvilket af mine billeder der skulle bruges. Eller ?
Vagn

Arff

Indlæg af Arff »

Fotovagn Skrev:
> Kunne jo evt. lade brugerne her, komme med forslag
> til hvilket af mine billeder der skulle bruges.
> Eller ?

Det ville jeg da personligt nyde :)

Besvar