FCM på 2. pladsen...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

FCM på 2. pladsen...

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Tillad mig at henlede opmærksomheden på, at jeres kære klub nu rykker for alvor i den hæderkronede Galehus Liga, hvor FCM netop har sat ny, personlig rekord med 37 point på én opdatering, og dermed er rykket op på en midlertidig 2. plads efter de i øjeblikket suveræne galninge fra FCK.

Det er dog netop kun midlertidigt, eftersom AGF endnu ikke har modtaget point for Tøffe-sagen og den seneste magtkamp i ledelsen og dermed med stor sandsynlighed går forbi jer om kort tid. Men flot arbejde af en så ny klub :-)

Fortsat held og lykke i resten af sæsonen!

Læs mere her:
http://www.galehusetagf.dk/galehus_ligaen.htm

Mvh.
Tizzer (AGF)
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 3. feb 2005, 09:43, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: FCM på 2. pladsen...

Indlæg af Ravnen »

Tizzer (AGF) skrev:
-------------------------------------------------------
> Tillad mig at henlede opmærksomheden på, at jeres
> kære klub nu rykker for alvor i den hæderkronede
> Galehus Liga, hvor FCM netop har sat ny, personlig
> rekord med 37 point på én opdatering, og dermed er
> rykket op på en midlertidig 2. plads efter de i
> øjeblikket suveræne galninge fra FCK.

Det er da fint I kan være selvironiske og have sådan en liga. Men jeg er lidt uforstående overfor hvad FCM lige har præsteret på det seneste som fanger jeres interesse i det henseende?

Simon

Indlæg af Simon »

Gå ind på linket, så finder du ud af at den bare er opdateret meget sent, vi har fået en masse point pga. vores underskud og Poul Frandsens afgang...

YahooSeeker [Bot]

@Ravnen:
Har du læst historierne om FCM?
Hvis du undrer dig, vil jeg da lige understrege, at der er tale om historier fra starten af december og til nu. Det burde vel nok få en klokke til at ringe :-)

Humor er en spøjs størrelse, og du behøver skam ikke finde det morsomt, men jeg vil gerne understrege, at jeg ikke postede mit indlæg for at "tvære noget ud i ansigtet på jer". Det var kun for at sprede lidt morskab til de af jer, der kan klare at læse historier om egen klub med den vinkel, som GHL nu engang har på den slags.

Hvis det falder meget uden for det øvrige indhold på forummet, beklager jeg og vil ikke brokke mig det fjerneste, dersom mit indlæg blev slettet. Jeg vil være overrasket, men ikke skuffet :-)

Mvh.
Tizzer (AGF)

YahooSeeker [Bot]

Men bør det ikke give minuspoint at FCM lejer Zidan ud, hvorefter han 10 dage senere bliver skadet? ( mens Bremen betaler hans fede løn + lejen af ham ). Det er squ da købmandsskab der vil noget....

YahooSeeker [Bot]

@Aristoteles:
Hmmm... Der har du muligvis fat i noget. Men lad os lige se, hvad der sker med skaden osv. Der foreligger jo også den mulighed, at Zidan ryger hjem til FCM igen, fordi han ikke kommer ordentlig i form efter skaden, og så er det mere tvivlsomt købmandsskab :-)

Men absolut en god betragtning, som jeg vil vende med min co-redaktør.

Mvh.
Tizzer (AGF)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Vil vi også have point for at (højest sandsynligt) røvrende AB med leje-aftalen, for derefter at sælge ham til en mindre del, så AB ikke tjener så mange penge ved det :-D

Please, må vi ikke nok ?? ;-)

Jeg vil være nr. 1 !

Peter Ross - Nr. 1 i alt...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tizzer (AGF) skrev:
-------------------------------------------------------
> @Ravnen:
> Har du læst historierne om FCM?
> Hvis du undrer dig, vil jeg da lige understrege,
> at der er tale om historier fra starten af
> december og til nu. Det burde vel nok få en klokke
> til at ringe :-)
>
> Humor er en spøjs størrelse, og du behøver skam
> ikke finde det morsomt, men jeg vil gerne
> understrege, at jeg ikke postede mit indlæg for at
> "tvære noget ud i ansigtet på jer". Det var kun
> for at sprede lidt morskab til de af jer, der kan
> klare at læse historier om egen klub med den
> vinkel, som GHL nu engang har på den slags.

Bare rolig, jeg ser humoren i det. Havde bare lidt svært ved at finde FCM historierne. Så længe det er ren humor kan jeg ikke se noget gal i det. Bare I ikke falder ned på Ulvegravs-generator niveau igen, det var en plage (-:

Anyway det må give point at AGF nu igen for 117 gang forsøger at løse problemer med at leje spillere, på den måde får I aldrig opbygget et rigtigt hold som har spillet sammen i mange kampe. Og slår spilleren igennem har I hele balladen med at få lov at beholde ham..

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Det kommer an på hvem man lejer ;-) Man skal sørge for, at leje dem med 6 måneder tilbage af kontrakten, og så have en option på en permenent aftale bagefter. Som vi gjorde med Steffen Højer og Chris Sørensen. Og man skal ikke gøre, som vi gjorde med Pontus Segerström - købe ham fri af de sidste 6 måneder, hvor efter han pga en gentleman agreement vælger at tage tilbage til Sverige, fordi han savner sin kæreste.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

Tizzer,

Vi kender dig herfra graven og ved at du ike tværer noget ud. Jeres liga og jeres side er i dansk verdensklasse. Jeg mindes fortsat klummen med bemærkningen om lykke og så noget med at have armen oppe i røven af en ko.

Der er dog en pæn chance for at i med den seneste uge in mente rykker godt fra os på anden pladsen, og mon ikke i kan true FCK på førstepladsen.

kim

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

Der var Tizzer's legendariske frase:

Glæde er som at putte din arm op i røven på en ko.
Alle kan se det, men det er kun dig, som kan føle varmen.

ha en god dag

Kim

YahooSeeker [Bot]

Og der er vist heller ikke grund til at undre sig, når updaten gælder for en periode hvor vi har haft Zidan i truppen... ;-)

Tizzer: Gælder hans happenings nede i Bremen også, når han kun er lejet dertil, eller skal klubben gøre noget aktivt i situationen for at vi kan få point der? :-D

YahooSeeker [Bot]

hahaha Fecking ACE!

Guller (AGF)

Indlæg af Guller (AGF) »

@ Peter

Du har helt klart fattet den "skæve" vinkel. I det lys, har du fat i den lange ende.
At r..rende AB er klar Galehus stil.
Afhængigt af hvad der sker de næste par måneder, er jeg sikker på, at I har points til gode.

Men....
Vent nu bare til næste gang AGF slår til. I det lys er I stadig rookies.

YahooSeeker [Bot]

Hvis han nok engang tager hovedet under armen og laver noget komplet åndssvagt, så tilfalder der naturligvis point til FCM, så længe de fortsat ejer ham. Det er klart :-)

/Tizzer (AGF)

Besvar