Hej alle (især FCM fans i Århus/Østjylland)
Hvordan kommer i til Pokalfinalen ?. Bliver det med særtoget fra Ikast/Herning, egen bil, tog, bus, motorcykel, roller-blades, limousine eller fly ?.
Personligt hælder jeg i øjeblikket mest til togturen, som FCM arrangerer i samarbejde med Spar m.v. Der var godt gang i den sidst, og det var et godt arrangement. Prisen er også helt rimelig. Og så kræver det ikke den store planlægning m.v.
Et alternativ kunne være at tage en anden transportform denne gang, og måske komme til KBH lidt før, og lande i fælledparken lidt tidligere. Så slipper vi også for turen til Ikast/Herning for at hoppe på toget, ligesom rejsetiden mindskes betydeligt både ud og hjem.
Hvis vi kan samle en lille flok fra Østjylland ( 5-10 stykker ) kunne vi jo arrangere vores helt egen tur, som vi selv kan planlægge og sammensætte efter ønsker.
Jeg er helt åben for forslag, og alle BWere eller FCM fans i Østjylland må meget gerne melde sig i denne tråd, hvis ovennævnte har nogen som helst interesse, så vi kan se hvad der er stemning for.
BW # 163
Tur til Pokalfinalen fra Århus ( BW ARoS )
-
BW # 163
Tur til Pokalfinalen fra Århus ( BW ARoS )
Senest rettet af BW # 163 26. apr 2005, 14:20, rettet i alt 1 gang.
-
mancitydk
Re: Tur til Pokalfinalen fra Århus ( BW ARoS )
Hejsa BW # 163
Det lyder som en kanon idé, men jeg har desværre allerede aftalt med nogen fra herningområdet at tage turen med dem.... det vil sige toget. Men det kunne da være fedt, hvis vi eventuelt kunne tage det samme tog til ikast/herning eller noget. Også for at lære andre BW ARos folk at kende....
Men som sagt. Jeg er på busturen, men skulle det være en anden gang så sig endelig til.
Det lyder som en kanon idé, men jeg har desværre allerede aftalt med nogen fra herningområdet at tage turen med dem.... det vil sige toget. Men det kunne da være fedt, hvis vi eventuelt kunne tage det samme tog til ikast/herning eller noget. Også for at lære andre BW ARos folk at kende....
Men som sagt. Jeg er på busturen, men skulle det være en anden gang så sig endelig til.
-
Sparvath
Hej Peter
Jeg er klar på en tur fra Århus, hvis vi er flere.
Jeg er klar på en tur fra Århus, hvis vi er flere.
-
Crasher
Jeg må desværre melde pas til den tur, da jeg er rimelig sikker på, jeg skal være hjælper på et af togene, men nu må vi lige se, ellers skal jeg nok melde noget ud her. Under alle omstændigheder må I have en go tur derover, det blir bare fedt...
/Kasper Madsen
/Kasper Madsen
-
BW # 163
Re: BW ARoS ?
Det er uofficielt 
Nej, spøg til side: vi er da nogle stykker herude efterhånden, men det er ikke så velorganiseret - endnu.
Navnet var en pludselig indskydelse, samt for at skabe opmærksomhed om tråden. og jeg syntes jeg var o.k til en Århus-afdeling. Men det ligger da ikke fast.
Synes også at BW East gør det godt.
BW # 163
Nej, spøg til side: vi er da nogle stykker herude efterhånden, men det er ikke så velorganiseret - endnu.
Navnet var en pludselig indskydelse, samt for at skabe opmærksomhed om tråden. og jeg syntes jeg var o.k til en Århus-afdeling. Men det ligger da ikke fast.
Synes også at BW East gør det godt.
BW # 163
-
NME
Ok..
Bor nemlig selv i Århus, og ville da føle mig lidt snydt hvis i bare sådan havde oprettet en Århus-afdeling uden jeg havde hørt om det
Var det din egen pludselige indskydelse, eller var det noget i fandt på i toget på vej hjem fra Horsens evt. ?
Bor nemlig selv i Århus, og ville da føle mig lidt snydt hvis i bare sådan havde oprettet en Århus-afdeling uden jeg havde hørt om det
Var det din egen pludselige indskydelse, eller var det noget i fandt på i toget på vej hjem fra Horsens evt. ?
-
BW # 163
Nej vi har længe mødtes nogle stykker, det er ikke første gang med Horsens. Vi har tidligere prøvet uden held med en lokalafd., da den brede opbakning i Århus svigtede lidt. Århusianere er lidt langsomme ved du
og så havde vi sat ambitionsniveauet ALT for højt i starten.
Vi tager af og til nogle stykker sammen til Herning eller udekampe ( fx. Randers ), og flere er helt sikkert velkomne.
Vi mødes også af og til til TV-kampe.
Du må meget gerne sende mig en e-mail ( se min profil ) med personlige oplysninger ( e-mail, adr. telefonnummer og alder. )
Hvis du kender andre FCMere i Århus og opland, må de også meget gerne kontakte mig via mail.
..
Jeg tænkte pokalfinalen var en god lejlighed og ville vejre stemningen herinde, da mange læser med.
Udfaldet bliver at vi kommer afsted forskelligt til pokalfinalen, nogle i biler, andre med bus. Men en spredt flok.
BW # 163
Vi tager af og til nogle stykker sammen til Herning eller udekampe ( fx. Randers ), og flere er helt sikkert velkomne.
Vi mødes også af og til til TV-kampe.
Du må meget gerne sende mig en e-mail ( se min profil ) med personlige oplysninger ( e-mail, adr. telefonnummer og alder. )
Hvis du kender andre FCMere i Århus og opland, må de også meget gerne kontakte mig via mail.
..
Jeg tænkte pokalfinalen var en god lejlighed og ville vejre stemningen herinde, da mange læser med.
Udfaldet bliver at vi kommer afsted forskelligt til pokalfinalen, nogle i biler, andre med bus. Men en spredt flok.
BW # 163