Daugaard vil hjem
-
jakob88
Re: Daugaard vil hjem
Enig.
Jeg ser intet i Rasmus Daugaard. Han er måske udemærket offensivt, men defensivt halter han MEGET!
Kom bare med Mikael Lustig til backup på højre-backen i stedet for Rasmus Daugaard!
Jeg ser intet i Rasmus Daugaard. Han er måske udemærket offensivt, men defensivt halter han MEGET!
Kom bare med Mikael Lustig til backup på højre-backen i stedet for Rasmus Daugaard!
-
David
Så er han på vej til Danmark. FCM?? vi mangler jo lidt gardering på højre back.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73062
David
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73062
David
-
Kent
Hvis han ikke skal have det store i løn, så synes jeg at han er en oplagt signing. Han kender klubben og vi kender ham, så han vil kunne træde direkte ind i truppen.
Naturligvis er der ikke meget fremtid i ham, men nu og her mangler vi en gardering, samt en spiller, der kan give lidt konkurrence til Kolja.
Hvis han vil spille for ARs løn, så ville det være en fin "byttehandel".
Det kan jo tænkes at han gerne vil tilbage til Kbh-området, og så er det måske Lyngby, der kan bruge noget rutine. Men sportslig er vi langt mere attraktive.
En anden mulighed kunne være AaB, der mangler en afløser for Allan Olesen, der stopper enten til vinter eller næste sommer. Udsigten til spilletid er måske større der.
Naturligvis er der ikke meget fremtid i ham, men nu og her mangler vi en gardering, samt en spiller, der kan give lidt konkurrence til Kolja.
Hvis han vil spille for ARs løn, så ville det være en fin "byttehandel".
Det kan jo tænkes at han gerne vil tilbage til Kbh-området, og så er det måske Lyngby, der kan bruge noget rutine. Men sportslig er vi langt mere attraktive.
En anden mulighed kunne være AaB, der mangler en afløser for Allan Olesen, der stopper enten til vinter eller næste sommer. Udsigten til spilletid er måske større der.
-
bw152/michael
Jeg vil være meget glad for at se Daugaard tilbage i FCM, jeg synes ikke vores højre back er stærk nok lige nu, Kolja har brug for konkurrence og hvis Daugaard kommer tilbage i god form er jeg ikke i tvivl om at han slår Kolja af som det stærkeste valg..
Der har i den seneste tid været en del rygter om han vil komme tilbage til FCM og jeg håber han vender hjem, det ville være rigtigt godt for os i mine øjne..
Jeg kunne frygte han ville tilbage til sjælland, men det er trods alt hos os han før har haft stor succes så håber han vil vælge os fremfor de sjællandske, jeg tror ikke Lyngby er noget for ham - der tror jeg hans ambitioner er til noget større, AAB kunne også være et godt bud, men jeg håber Ørgaard får ham hjem hvor han hører til!
Michael Meyhoff - Daugaard kom nu hjeeeem !!!
Der har i den seneste tid været en del rygter om han vil komme tilbage til FCM og jeg håber han vender hjem, det ville være rigtigt godt for os i mine øjne..
Jeg kunne frygte han ville tilbage til sjælland, men det er trods alt hos os han før har haft stor succes så håber han vil vælge os fremfor de sjællandske, jeg tror ikke Lyngby er noget for ham - der tror jeg hans ambitioner er til noget større, AAB kunne også være et godt bud, men jeg håber Ørgaard får ham hjem hvor han hører til!
Michael Meyhoff - Daugaard kom nu hjeeeem !!!
-
Kent
Kan se på Lyns hjemmeside, at Daugaard kun har spillet 21 kampe for dem i alt, og mest på 2. holdet i år: http://www.lyn.no/index.aspx?cat=1138&m ... &id=886544
Hvis han har mistet for meget niveau, kan vi naturligvis ikke bruge ham, men spørgsmålet er, om det bare drejer sig om at få ham i form.
Hvis han har mistet for meget niveau, kan vi naturligvis ikke bruge ham, men spørgsmålet er, om det bare drejer sig om at få ham i form.
-
Arff
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis han ikke skal have det store i løn, så synes
> jeg at han er en oplagt signing. Han kender
> klubben og vi kender ham, så han vil kunne træde
> direkte ind i truppen.
Helt enig, det er klart en fordel - Daugaard er bedre end Kolja i offensiven, mens Kolja er bedst defensiv, så på den måde ville det også være meget godt.
> Det kan jo tænkes at han gerne vil tilbage til
> Kbh-området, og så er det måske Lyngby, der kan
> bruge noget rutine. Men sportslig er vi langt mere
> attraktive.
Jeg tvivler på det er Lyngby, men man skal aldrig sige aldrig.
> En anden mulighed kunne være AaB, der mangler en
> afløser for Allan Olesen, der stopper enten til
> vinter eller næste sommer. Udsigten til spilletid
> er måske større der.
Personligt tror jeg måske også det kunne være VFF, som bliver Daugaards nye klub.
Men jeg ville overhovedet ikke klage hvis han kommer tilbage til FCM, men jeg er desværre lidt skeptisk omkring det.
- Men jeg håber.
> Hvis han ikke skal have det store i løn, så synes
> jeg at han er en oplagt signing. Han kender
> klubben og vi kender ham, så han vil kunne træde
> direkte ind i truppen.
Helt enig, det er klart en fordel - Daugaard er bedre end Kolja i offensiven, mens Kolja er bedst defensiv, så på den måde ville det også være meget godt.
> Det kan jo tænkes at han gerne vil tilbage til
> Kbh-området, og så er det måske Lyngby, der kan
> bruge noget rutine. Men sportslig er vi langt mere
> attraktive.
Jeg tvivler på det er Lyngby, men man skal aldrig sige aldrig.
> En anden mulighed kunne være AaB, der mangler en
> afløser for Allan Olesen, der stopper enten til
> vinter eller næste sommer. Udsigten til spilletid
> er måske større der.
Personligt tror jeg måske også det kunne være VFF, som bliver Daugaards nye klub.
Men jeg ville overhovedet ikke klage hvis han kommer tilbage til FCM, men jeg er desværre lidt skeptisk omkring det.
- Men jeg håber.
-
Anni
Arff Skrev:
>
> Personligt tror jeg måske også det kunne være VFF,
> som bliver Daugaards nye klub.
>
> Det håber jeg IKKE!!
Han er og vil altid være min yndlings spiller, så lad os få ham tilbage ;o)
/Anni (Moldavia Medlem på prøve):o)
>
> Personligt tror jeg måske også det kunne være VFF,
> som bliver Daugaards nye klub.
>
> Det håber jeg IKKE!!
Han er og vil altid være min yndlings spiller, så lad os få ham tilbage ;o)
/Anni (Moldavia Medlem på prøve):o)
-
Chap
-
Kent
Re: Daugaard til VFF?
Ikke som erstatning for Esben i hvert fald. Umiddelbart er OB også dobbeltdækket på backen, så der er ikke meget perspektiv i at tage dertil.
Viborg offentliggør derimod en ny spiller kl 10 - det kunne være Daugaard: http://www.vff.dk/ContentId/5037/Default.aspx
Viborg offentliggør derimod en ny spiller kl 10 - det kunne være Daugaard: http://www.vff.dk/ContentId/5037/Default.aspx
-
Noes
Re: Daugaard til VFF?
Kent Skrev:
> Ikke som erstatning for Esben i hvert fald.
> Umiddelbart er OB også dobbeltdækket på backen, så
> der er ikke meget perspektiv i at tage dertil.
>
> Viborg offentliggør derimod en ny spiller kl 10 -
> det kunne være Daugaard:
> http://www.vff.dk/ContentId/5037/Default.aspx
Det blev ikke Daugaard, men der i mod en OB-Angriber som de har lejet frem til nytår..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73075
> Ikke som erstatning for Esben i hvert fald.
> Umiddelbart er OB også dobbeltdækket på backen, så
> der er ikke meget perspektiv i at tage dertil.
>
> Viborg offentliggør derimod en ny spiller kl 10 -
> det kunne være Daugaard:
> http://www.vff.dk/ContentId/5037/Default.aspx
Det blev ikke Daugaard, men der i mod en OB-Angriber som de har lejet frem til nytår..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73075
-
Mikkelsen
Re: Daugaard til VFF? o.t.
ikke for noget, men hvad skal vi med Daugaard? Vi søger top 3 spillere - og han er ikke engang på hold i Norge og har vist ikke været det i længe
-
YahooSeeker [Bot]
Mikkelsen Skrev:
> ikke for noget, men hvad skal vi med Daugaard? Vi
> søger top 3 spillere - og han er ikke engang på
> hold i Norge og har vist ikke været det i længe
Enig. Det er rart, at der endelig var bare én som kom med den pointe.
Enig. Det er rart, at der endelig var bare én som kom med den pointe.
-
Kent
Mikkelsen Skrev:
Tja, engang imellem skal man være realistisk. Det er ikke lykkedes klubben at hente den ønskede forstærkning til højre back, hvilket betyder at vi på nuværende tidspunkt - hvor transfervinduet er lukket - står med en trup, der kun indeholder 1 decideret højre back.
Så kan det godt være at ens målsætning er at hente top3-spillere, men hvis valgmulighederne står mellem Daugaard eller enten Leon/Claus Madsen på højre back mod fx Lokomotiv, så ved jeg godt hvad jeg vælger. Personligt mener jeg, at Daugaard (i form) er bedre end Kolja, samt han har den kæmpe fordel at han kender klubben. Desuden er han sandsynligvis billig.
Så hvis dit eneste argument for ikke at hente ham er, at han ikke er en top3-spiller (og det kan faktisk godt diskuteres hvor mange gode højre backs, der er i ligaen), så synes jeg det er ret tyndt på nuværende tidspunkt. I den situation vi står i, vil en tilgang af Daugaard i mine øjne klart styrke truppen. Og der er ingen alternativer. Men hvis du kan skaffe en top3 højreback til klubben på nuværende tidspunkt, så er jeg da villig til at lytte....
Tja, engang imellem skal man være realistisk. Det er ikke lykkedes klubben at hente den ønskede forstærkning til højre back, hvilket betyder at vi på nuværende tidspunkt - hvor transfervinduet er lukket - står med en trup, der kun indeholder 1 decideret højre back.
Så kan det godt være at ens målsætning er at hente top3-spillere, men hvis valgmulighederne står mellem Daugaard eller enten Leon/Claus Madsen på højre back mod fx Lokomotiv, så ved jeg godt hvad jeg vælger. Personligt mener jeg, at Daugaard (i form) er bedre end Kolja, samt han har den kæmpe fordel at han kender klubben. Desuden er han sandsynligvis billig.
Så hvis dit eneste argument for ikke at hente ham er, at han ikke er en top3-spiller (og det kan faktisk godt diskuteres hvor mange gode højre backs, der er i ligaen), så synes jeg det er ret tyndt på nuværende tidspunkt. I den situation vi står i, vil en tilgang af Daugaard i mine øjne klart styrke truppen. Og der er ingen alternativer. Men hvis du kan skaffe en top3 højreback til klubben på nuværende tidspunkt, så er jeg da villig til at lytte....
-
Mose
Daugaard er i mine øjne ikke bedre end Kolja.
Kolja er stærk defensivt en mod en, og klart bedre med hovedet end Daugaard.
Pasningsspillet er Koljas svaghed men her var Daugaard altså heller ingen perle.
Kolja er stærk defensivt en mod en, og klart bedre med hovedet end Daugaard.
Pasningsspillet er Koljas svaghed men her var Daugaard altså heller ingen perle.