FCK vs FCM
-
Persian_Wolf
Re: FCK vs FCM karakterer
Raska 9 - Står en god kamp. Speciel i sidste minutter redder han 1 point og tager 2 fra FCK.
Afriye 8 - Gør det utrolig godt defensivt. Får lukket Grønne fuldstændig ned. Havde dog enkelte fejlafleveringer og manglede lidt offensivt, men defensivt helt på plads.
Klimpl 11 - Spiller en fantastisk kamp. Selvfølgelig i samarbejde med Troest, man hold kæft hvor fylder han godt. Han vinder stort set alt og har genialt blik for spillet og får læst FCK gang på gang.
Troest 9 - Spiller utrolig godt og vinder nogle vigtige dueller. Laver dog enkelte fejltagelser til sidst som kunne ha kostet dyrt. Mangler en smule fysik.
C. Poulsen 8 - Samme som Afriye. Kommer dog godt med op offensivt tiltider.
Thyge 9 - Spiller godt og løber maaaange kilometer idag. Masser af gode dybde løb.
Femi 10 - Jamen jeg bliver snart træt af give ham 10 og 11 taller. Den mand er simpelthen så stabil. Desværre en spiller som ikke fylder så meget spalteplads i medierne, nogen der kan fortælle mig hvorfor?? Hørte selveste Frimann sige at han er en af SAS-ligaens bedste midtbanespillere.
S. Poulsen 9 - manglede par minutter mere for at få 10 tallet. Konstant udfordrene og brød mange af FCKs opspil. Viser vilje og fight!
D. Olsen 6-7 - En skidt kamp af Danny Olsen. Kommer dog udover kanten par gange, men simpelthen ikke god nok endnu.
Dadu 8 - Spiller en god kamp: Fylder godt og fighter utrolig godt af en angriber. Får dækket bolden godt af og spillet videre. Dermed gjorde Baba farlig i flere situationer. Han skulle dog ha scoret i flere tilfælde.
Baba 9 - Modtager utrolig mange bolde og får skubbet selv Grave og Hangeland af. Er utrolig giftig og jeg glæder mig ti lat se ham hver eneste weekend.
Afriye 8 - Gør det utrolig godt defensivt. Får lukket Grønne fuldstændig ned. Havde dog enkelte fejlafleveringer og manglede lidt offensivt, men defensivt helt på plads.
Klimpl 11 - Spiller en fantastisk kamp. Selvfølgelig i samarbejde med Troest, man hold kæft hvor fylder han godt. Han vinder stort set alt og har genialt blik for spillet og får læst FCK gang på gang.
Troest 9 - Spiller utrolig godt og vinder nogle vigtige dueller. Laver dog enkelte fejltagelser til sidst som kunne ha kostet dyrt. Mangler en smule fysik.
C. Poulsen 8 - Samme som Afriye. Kommer dog godt med op offensivt tiltider.
Thyge 9 - Spiller godt og løber maaaange kilometer idag. Masser af gode dybde løb.
Femi 10 - Jamen jeg bliver snart træt af give ham 10 og 11 taller. Den mand er simpelthen så stabil. Desværre en spiller som ikke fylder så meget spalteplads i medierne, nogen der kan fortælle mig hvorfor?? Hørte selveste Frimann sige at han er en af SAS-ligaens bedste midtbanespillere.
S. Poulsen 9 - manglede par minutter mere for at få 10 tallet. Konstant udfordrene og brød mange af FCKs opspil. Viser vilje og fight!
D. Olsen 6-7 - En skidt kamp af Danny Olsen. Kommer dog udover kanten par gange, men simpelthen ikke god nok endnu.
Dadu 8 - Spiller en god kamp: Fylder godt og fighter utrolig godt af en angriber. Får dækket bolden godt af og spillet videre. Dermed gjorde Baba farlig i flere situationer. Han skulle dog ha scoret i flere tilfælde.
Baba 9 - Modtager utrolig mange bolde og får skubbet selv Grave og Hangeland af. Er utrolig giftig og jeg glæder mig ti lat se ham hver eneste weekend.
-
felisan
er meget enig.
kun Danny Olsen skuffer i denne kamp, der virkelig er en flot omgang af FCM.
også rart at se Dadu kæmpe og knokle for det, manden spiller sgu godt, en skam han ikke får en enkelt ind..
kun Danny Olsen skuffer i denne kamp, der virkelig er en flot omgang af FCM.
også rart at se Dadu kæmpe og knokle for det, manden spiller sgu godt, en skam han ikke får en enkelt ind..
-
Hausser
Næsten helt enig, vil dog give CP 9 i stedet for og Simon P. må nøjes med en 8er. Er et par stykker mere som balancerer på kanten af en karakter højere for deres defensive indsats (Troest, Kolja) men syntes lige de mangler det sidste.
CP tar rigtig mange rigtige beslutninger i det defensive og gør ikke fodbold sværere end det er.
Simon P. er helt usynlig i den første halve time men vågner så op til dåd. Skal dog lave lidt mere offensivt for at få 9eren, meget er trods alt lagt på hans skuldre og han er nødt til at tage lidt mere ansvar.
CP tar rigtig mange rigtige beslutninger i det defensive og gør ikke fodbold sværere end det er.
Simon P. er helt usynlig i den første halve time men vågner så op til dåd. Skal dog lave lidt mere offensivt for at få 9eren, meget er trods alt lagt på hans skuldre og han er nødt til at tage lidt mere ansvar.
-
Jesper BW1100
Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Raska 9 - Står en god kamp. Speciel i sidste
> minutter redder han 1 point og tager 2 fra FCK.
Raska står en rigtig god kamp i dag. Er sikker i alt han laver. Et 10-tal fra mig.
> Afriye 8 - Gør det utrolig godt defensivt. Får
> lukket Grønne fuldstændig ned. Havde dog enkelte
> fejlafleveringer og manglede lidt offensivt, men
> defensivt helt på plads.
Enig.. Stærkt i defensiven!
> Klimpl 11 - Spiller en fantastisk kamp.
> Selvfølgelig i samarbejde med Troest, man hold
> kæft hvor fylder han godt. Han vinder stort set
> alt og har genialt blik for spillet og får læst
> FCK gang på gang.
Enig. Den mand er eminent!
> Troest 9 - Spiller utrolig godt og vinder nogle
> vigtige dueller. Laver dog enkelte fejltagelser
> til sidst som kunne ha kostet dyrt. Mangler en
> smule fysik.
Enig. Stærk som resten af defensiven
> C. Poulsen 8 - Samme som Afriye. Kommer dog godt
> med op offensivt tiltider.
Synes CP er rigtig god i dag. Både defensivt og offensivt. Et 9-tal...
> Thyge 9 - Spiller godt og løber maaaange kilometer
> idag. Masser af gode dybde løb.
Starter svagt, men spiller sig godt op. Enig mht. 9-tallet
> Femi 10 - Jamen jeg bliver snart træt af give ham
> 10 og 11 taller. Den mand er simpelthen så stabil.
> Desværre en spiller som ikke fylder så meget
> spalteplads i medierne, nogen der kan fortælle mig
> hvorfor?? Hørte selveste Frimann sige at han er en
> af SAS-ligaens bedste midtbanespillere.
Bliver aldrig træt af at give ham det, så han får da lige et 10-tal af mig
. Ej Femi er i mine øjne SAS-ligaens bedste defensive midtbanespiller. Så vil jeg egentlig skide på om medierne har travlt med at komme i bukserne over f.eks. Würtz. Sålænge Femi fortsætter hans spil for os!
> S. Poulsen 9 - manglede par minutter mere for at
> få 10 tallet. Konstant udfordrene og brød mange af
> FCKs opspil. Viser vilje og fight!
Enig
> D. Olsen 6-7 - En skidt kamp af Danny Olsen.
> Kommer dog udover kanten par gange, men simpelthen
> ikke god nok endnu.
Enig. Fighter sig dog til et 7-tal. Også pga. et par gode afleveringer
> Dadu 8 - Spiller en god kamp: Fylder godt og
> fighter utrolig godt af en angriber. Får dækket
> bolden godt af og spillet videre. Dermed gjorde
> Baba farlig i flere situationer. Han skulle dog ha
> scoret i flere tilfælde.
Enig.. Arbejder godt, men mangler lige et mål eller to!
> Baba 9 - Modtager utrolig mange bolde og får
> skubbet selv Grave og Hangeland af. Er utrolig
> giftig og jeg glæder mig ti lat se ham hver eneste
> weekend.
Den knægt er eminent! Så krops- og nærkampsstærk med et ganske fint skud. Han bliver så stor!
Alt i alt en glimrende kamp vi spiller hvor der bliver arbejdet over hele linien!!!
> Raska 9 - Står en god kamp. Speciel i sidste
> minutter redder han 1 point og tager 2 fra FCK.
Raska står en rigtig god kamp i dag. Er sikker i alt han laver. Et 10-tal fra mig.
> Afriye 8 - Gør det utrolig godt defensivt. Får
> lukket Grønne fuldstændig ned. Havde dog enkelte
> fejlafleveringer og manglede lidt offensivt, men
> defensivt helt på plads.
Enig.. Stærkt i defensiven!
> Klimpl 11 - Spiller en fantastisk kamp.
> Selvfølgelig i samarbejde med Troest, man hold
> kæft hvor fylder han godt. Han vinder stort set
> alt og har genialt blik for spillet og får læst
> FCK gang på gang.
Enig. Den mand er eminent!
> Troest 9 - Spiller utrolig godt og vinder nogle
> vigtige dueller. Laver dog enkelte fejltagelser
> til sidst som kunne ha kostet dyrt. Mangler en
> smule fysik.
Enig. Stærk som resten af defensiven
> C. Poulsen 8 - Samme som Afriye. Kommer dog godt
> med op offensivt tiltider.
Synes CP er rigtig god i dag. Både defensivt og offensivt. Et 9-tal...
> Thyge 9 - Spiller godt og løber maaaange kilometer
> idag. Masser af gode dybde løb.
Starter svagt, men spiller sig godt op. Enig mht. 9-tallet
> Femi 10 - Jamen jeg bliver snart træt af give ham
> 10 og 11 taller. Den mand er simpelthen så stabil.
> Desværre en spiller som ikke fylder så meget
> spalteplads i medierne, nogen der kan fortælle mig
> hvorfor?? Hørte selveste Frimann sige at han er en
> af SAS-ligaens bedste midtbanespillere.
Bliver aldrig træt af at give ham det, så han får da lige et 10-tal af mig
> S. Poulsen 9 - manglede par minutter mere for at
> få 10 tallet. Konstant udfordrene og brød mange af
> FCKs opspil. Viser vilje og fight!
Enig
> D. Olsen 6-7 - En skidt kamp af Danny Olsen.
> Kommer dog udover kanten par gange, men simpelthen
> ikke god nok endnu.
Enig. Fighter sig dog til et 7-tal. Også pga. et par gode afleveringer
> Dadu 8 - Spiller en god kamp: Fylder godt og
> fighter utrolig godt af en angriber. Får dækket
> bolden godt af og spillet videre. Dermed gjorde
> Baba farlig i flere situationer. Han skulle dog ha
> scoret i flere tilfælde.
Enig.. Arbejder godt, men mangler lige et mål eller to!
> Baba 9 - Modtager utrolig mange bolde og får
> skubbet selv Grave og Hangeland af. Er utrolig
> giftig og jeg glæder mig ti lat se ham hver eneste
> weekend.
Den knægt er eminent! Så krops- og nærkampsstærk med et ganske fint skud. Han bliver så stor!
Alt i alt en glimrende kamp vi spiller hvor der bliver arbejdet over hele linien!!!
-
Kent
Re: FCK vs FCM
Jeg synes godt vi kan være tilfredse med 0-0.
Vi sad på spillet i perioder af kampen, men får desværre ikke scoret i de perioder, og brænder de 3-4 store chancer vi producerer gennem kampen. FCK kommer faktisk ikke frem til det helt store, men presser på de sidte 15 min, hvor de godt kunne have scoret det afgørende mål.
1 point på udebane mod FCK er absolut godkendt.
Hvis jeg lige skal nævne et par enkelte spillere, så synes jeg Dadu gjorde det fint, men han skulle naturligvis have scoret på den første chance. Ellers var han god som spilstation og fungerede fint sammen med Baba, der også spillede en virkelig god kamp.
På den negative side, så mener jeg stadig at Troest desværre tager de forkerte beslutninger en gang imellem. Han forærer lidt for ofte frispark, hjørnespark m.m. til modstanderne, hvor han med fordel enten kunne holde bolden i spil eller lade den løbe ud over side-/mållinjen. Forhåbentlig kommer det med alderen, og det er også en kvalitet at spille sikkert.
Vi sad på spillet i perioder af kampen, men får desværre ikke scoret i de perioder, og brænder de 3-4 store chancer vi producerer gennem kampen. FCK kommer faktisk ikke frem til det helt store, men presser på de sidte 15 min, hvor de godt kunne have scoret det afgørende mål.
1 point på udebane mod FCK er absolut godkendt.
Hvis jeg lige skal nævne et par enkelte spillere, så synes jeg Dadu gjorde det fint, men han skulle naturligvis have scoret på den første chance. Ellers var han god som spilstation og fungerede fint sammen med Baba, der også spillede en virkelig god kamp.
På den negative side, så mener jeg stadig at Troest desværre tager de forkerte beslutninger en gang imellem. Han forærer lidt for ofte frispark, hjørnespark m.m. til modstanderne, hvor han med fordel enten kunne holde bolden i spil eller lade den løbe ud over side-/mållinjen. Forhåbentlig kommer det med alderen, og det er også en kvalitet at spille sikkert.
-
YahooSeeker [Bot]
Kolja og C. Poulsen bør have mindst et 9 tal.
Kolja tog fuldstændig Grønkjær ud af kampen og C. Poulsen tog FCKs tjekke ud af kampen.
Kolja tog fuldstændig Grønkjær ud af kampen og C. Poulsen tog FCKs tjekke ud af kampen.
-
Ravnen
En rigtig god kamp, med lidt held havde vi vundet den, Dadu skylder ihverfald et mål efter den afbrænder han havde frit foran mål 
Men fantastisk flot indsats, meget overraskende at vi dominerer så meget.
Men fantastisk flot indsats, meget overraskende at vi dominerer så meget.
-
Persian_Wolf
Re: FCK vs FCM flotte minutter
Det som jeg mener er et stort fremskridt, er hvordan vi afholder dem fra at score i de sidste minutter. Det er noget vi har manglet utrolig meget i de første kampe og tidligere sæsoner. Det er så fantastisk at se hvordan spillerne løber og kæmper som heste, efter dommeren havde lagt 1 min oveni 3 mins tillægstid.
-
Mikkelsen
helt enig - synes faktisk vi spiller en af vores allerbedste kampe nogensinde - og trodser diverse skeptikere ved at vise, at vi allerede nu er rigtig godt spillet sammen. Vi mathcer jo FCK 100% - og ja, havde vi været lidt skarpe tror jeg s.. vi havde vundet. Dadu - hvordan kan du ødelægge så smukt et kontraangreb? (vil dog retfærdigvis sige, at han spiller en rigtig god kamp)
-
YahooSeeker [Bot]
Mikkelsen Skrev:
> helt enig - synes faktisk vi spiller en af vores
> allerbedste kampe nogensinde - og trodser diverse
> skeptikere ved at vise, at vi allerede nu er
> rigtig godt spillet sammen. Vi mathcer jo FCK
> 100% - og ja, havde vi været lidt skarpe tror jeg
> s.. vi havde vundet. Dadu - hvordan kan du
> ødelægge så smukt et kontraangreb? (vil dog
> retfærdigvis sige, at han spiller en rigtig god
> kamp)
På mig virker dadu som om han ikke helt har kampformen, og ja den får man ikke på bænken.
> helt enig - synes faktisk vi spiller en af vores
> allerbedste kampe nogensinde - og trodser diverse
> skeptikere ved at vise, at vi allerede nu er
> rigtig godt spillet sammen. Vi mathcer jo FCK
> 100% - og ja, havde vi været lidt skarpe tror jeg
> s.. vi havde vundet. Dadu - hvordan kan du
> ødelægge så smukt et kontraangreb? (vil dog
> retfærdigvis sige, at han spiller en rigtig god
> kamp)
På mig virker dadu som om han ikke helt har kampformen, og ja den får man ikke på bænken.
-
mrjelle
Flot kamp af drengene. Vi kunne skam med lidt held have taget alle 3 point. FCK vågner første op de sidste 10 minutter.
Flot kamo af Dadu som virkelig fik fat i mange bolde i dag. er også enig i de fleste mht MOM Klimpl spiller med stor overblik og rolighed. Også en god kamp af CP den bedste han har spillet for os efter min meing.
Absolut gode takter håber vi kan forsætte spillet.
Flot kamo af Dadu som virkelig fik fat i mange bolde i dag. er også enig i de fleste mht MOM Klimpl spiller med stor overblik og rolighed. Også en god kamp af CP den bedste han har spillet for os efter min meing.
Absolut gode takter håber vi kan forsætte spillet.