FCK vs FCM
-
Bhomaszz
Re: Dadu på toppen
Noes Skrev:
-------------------------------------------------------
> Han vælger så lige at brænde en kæmpe chance !
Inden det lagde han så en sukkeraflevering til Baba som næsten scorede - Efterfølgende rammer han stolpen på en bold hvor han følger op på fantstisk vis... DESUDEN skal man jo også være god for at komme frem til kæmpe chanchen, at han så skyder en meter ved siden af er så for ringe!
Men efter min mening spiller han fandme godt i dag!
> Han vælger så lige at brænde en kæmpe chance !
Inden det lagde han så en sukkeraflevering til Baba som næsten scorede - Efterfølgende rammer han stolpen på en bold hvor han følger op på fantstisk vis... DESUDEN skal man jo også være god for at komme frem til kæmpe chanchen, at han så skyder en meter ved siden af er så for ringe!
Men efter min mening spiller han fandme godt i dag!
-
Noes
Re: FCK vs FCM
Bhomaszz Skrev:
> Noes Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Dadu rammer stolpen
>
>
> Der kan du selv se!!!
Hvis han havde scoret ihvertfald på et ene af de muligheder han havde, havde jeg overvejet at trække min udtralse tilbage.
> Noes Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Dadu rammer stolpen
>
>
> Der kan du selv se!!!
Hvis han havde scoret ihvertfald på et ene af de muligheder han havde, havde jeg overvejet at trække min udtralse tilbage.
-
Hausser
Efter en lidt svag start syntes jeg faktisk vi er rigtigt godt med og simon er så småt ved at vågne op nu..
-
Noes
aoa-fcm Skrev:
> Hvordan spiller de ellers?
> Hvem sidder på kampen?
De sidder begge på kampen, med FCM med de fleste chancer.
> Hvordan spiller de ellers?
> Hvem sidder på kampen?
De sidder begge på kampen, med FCM med de fleste chancer.
-
aoa-fcm
Så er det da skide træls at de ikke kan få den ind i nettet...
Dadu må godt banke 100 ind for min skyld!
Hellere end gerne:)
Dadu må godt banke 100 ind for min skyld!
Hellere end gerne:)
-
Hausser
Halvlegs-analysen må gå på at vi skal have Simon og Danny mere med i spillet og ikke spille så febrilsk som vi gør i lidt for mange situationer. Kommer fløjene lidt bedre med, så tror jeg bestemt på det, Simon kan tørre røv i Niclas Jensen uafbrudt hvis han får lov.
Ellers har midteraksen bestemt været glimrende og også kredit til Kolja for at lukke Grønkjær ned, selv om han som sædvanlig har haft nogle dumme boldtab.
Ellers har midteraksen bestemt været glimrende og også kredit til Kolja for at lukke Grønkjær ned, selv om han som sædvanlig har haft nogle dumme boldtab.
-
bruno
F... det er nedren, ham der har den denne her internet cafe jeg sidder paa, insister paa, at lukke nu, her kl 24.15 nogle der der kan give en lille status report ? Han visser overhovdet ingen forstaalse for at havde aaben til anden halvleg.
-
Noes
Frank ind i stedet for Baba som er træt
Samt Flina ind i stedet for Simon Poulsen
Samt Flina ind i stedet for Simon Poulsen
-
Hausser
Kan altså ikke forstå vi blir ved med at slå dødbolde ind i feltet, vi kan altså ikke matche dem deroppe..