Trøjerne til dagens kamp

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mongo

Trøjerne til dagens kamp

Indlæg af Mongo »

Jeg mener FCM skal sælge trøjer på auktion bag efter. Og bruge pengene på ungdomholdene....

Det er en kanon mulighed for at scorer en del opmærksomhed i medierne...
Senest rettet af Mongo 13. aug 2007, 16:57, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Trøjerne til dagens kamp

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Mongo Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg mener FCM skal sælge trøjer på auktion bag
> efter. Og bruge pengene på ungdomholdene....
>
> Det er en kanon mulighed for at scorer en del
> opmærksomhed i medierne...

Ja negativ opmærksomhed! Når man laver sådan indsamlinger så plejer man at give det til velgørenhed.

Ellen J

Indlæg af Ellen J »

desuden er det lidt svært idet at trøjerne er blevet stjålet...

Arff

Indlæg af Arff »

Ellen J Skrev:
> desuden er det lidt svært idet at trøjerne er
> blevet stjålet...

Uden at være sikker, så tror jeg Mongo mener svedtrøjerne, som de brugte i første halvleg ;)

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Jeg tror ikke at det giver særlig meget prestige - No offence.

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

I 2002 mener jeg det var, solgte de træjerne, men jeg kan ikke huske hvad pengene gik til, er der nogen der kan huske det?

Jeg har, såvidt jeg husker, både Skovbo og Skov-Jensens trøjer til at ligge et eller andet sted inderst i skabet. Fik dem aldrig hængt op :o)

Jan

Indlæg af Jan »

Læste i dagens avis udgave af BT, at man havde forhørt sig hos fcn om, lån af trøjer(eks. ude trøjerne), men de fik afslag, og måtte selv købe shortsene, synes det er MEGET dårligt af værterne ikke at låne.
Mener vi lånte noget til en modstander engang i forbindelse med 2holdskamp.

Ang. tyveriet af trøjerne, lad være at købe andre steder en af fcm/sportsforretningerne. Da der er forskel på spillernes trøje og dem vi kan købe.

Xort

Indlæg af Xort »

Jan Skrev:
> Læste i dagens avis udgave af BT, at man havde
> forhørt sig hos fcn om, lån af trøjer(eks. ude
> trøjerne), men de fik afslag, og måtte selv købe
> shortsene, synes det er MEGET dårligt af værterne
> ikke at låne.
> Mener vi lånte noget til en modstander engang i
> forbindelse med 2holdskamp.

Ifølge FCN tilbød de os at vi kunne låne deres udetrøjer, men at vi takkede nej af hensyn til vores sponsorer..

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Iflg. kommentarorene samt dagens aviser, anmodede vi om at låne FCNs udebanesæt, men problemet var at FCN krævede penge for det.

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Hvis det er rigtigt at FCN krævede penge for det, så er der eddermame at gå i små sko...

Det drejede sig om 45 minutter de skulle bruges, og så kunne de være blevet smidt til vask. FCM havde jo ikke planer om at beholde dem, så jeg kan slet ikke se fornuften i at kræve penge for det.

simon99

Indlæg af simon99 »

BW#2264 Skrev:
> Hvis det er rigtigt at FCN krævede penge for det,
> så er der eddermame at gå i små sko...
>
> Det drejede sig om 45 minutter de skulle bruges,
> og så kunne de være blevet smidt til vask. FCM
> havde jo ikke planer om at beholde dem, så jeg kan
> slet ikke se fornuften i at kræve penge for det.

For slet ikke at nævne at kommentaren på FCN's hjemmeside jo i så fald er direkte usand og står i skarp kontrast til følgende kommentar om at klubben går ind for ærlighed

http://www.viasatsport.com/index.php?op ... =1&lang=dk

Nat_KBH

Indlæg af Nat_KBH »

Jeg har lige tjekket FCN's hjemmeside og har altså kun kunne finde en artikel hvor de har tilbudt FCM og spille i deres udedragt, men at det blev afslået pga. sponsorerne på de respektive trøjer...

Ikke at jeg skal forklejne BT/EB og lignede aviser, men jeg betvivler stærkt at det kan have været i FCN' interesse at se drengene løbe rundt i bokseshorts og svedtrøjer... ;-)
Derfor tror jeg at FCM har sagt ja tak til shorts, men nej til trøjer i og med de havde noget nødtørftigt at spille i indtil helikopteren indfandt sig.

Resten af artiklen på FCN's hjemmeside var skrevet meget usympatisk og nedværdigende om FCM, så tvivler på de ville have skrevet at de ville låne os tøjet, hvis ikke det er sandt...
Men måske det bare er min naive holdning.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

så vidt jeg har forstået på Onside igår, så lånte de shorts fra FCN´s ynglinge, men da flere af dem var for små, måtte de købe 8 stk i FCN-shoppen

Dem efterlod de så i en pæn bunke i omklædningsrummet til fremvisning på tv igår :-)

Besvar