Ny trøje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Ny trøje

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Der er da også forskel på de gamle? Syntes da der er forskel i kvalitet på de to jeg har. Og på min "originale" trøje er CommuniPen reklamen bare blevet overskrøget med en Hessel reklame. Det kan man da kalde sparsomlighed.

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Ja sådan er det også på min, men det var det vist også på dem spillerne brugte. de havde sikkert fået lavet for mange med den gamle sponsor og fik bare lavet strygemærker med Hessel som sponsor;-)
Gik bare ud fra dem man købte skulle være 100& identiske med dem spillerne har, ellers er det da lidt at tage røven på folk eller??

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Er Jeg virkelig den eneste der synes det er råddent at den trøje de sælger til 550 slag ikke er samme model som den spillerne bruger??

Jon Damsgaard

Indlæg af Jon Damsgaard »

Siden der ingen der har svaret er der nok ikke?

Er den længere?

/Damsgaard

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Måske ikke. Graven er ok, men det system med at gamle tråde hopper frem fra tågen er da for træls

Aaes

Spilletrøjer kontra trøjer til salg

Indlæg af Aaes »

Kan ikke forstå hvorfor folk er så oprevet over at det ikke er de samme trøjer ? Der er jo ikke en verden til forskel...

En fra mit nære bekendskab producerer trøjer til FCK-shoppen og andre butikker og selvsamme person har også før produceret trøjer til det danske herrelandshold i håndbold og vedkommende siger at der i næsten alle tilfælde er forskel på spilletrøjer og trøjer til salg..

FCK's spilletrøjer f.eks. er lavet af noget specielt italiensk bomuld som er "svejset" sammen med polyester for at de er mere holdbare og lette end dem man kan købe i butikkerne...

I USA har man i et stykke tid solgt NFL spilletrøjer til private personer, disse sælger for et godt stykke over 1200 kr. stykket, hvorimod replika trøjerne sælger for omkring 500-600 kr....

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nogle der ved hvornår denne kommer i butikkerne?
> FCM.dk kan ikke give mig svarte og har søght på
> diverse sider uden held.
> Syns det er underligt man ikke har kunne købe den
> inden sæson start nu når valgte at offentligegøre
> trøjen i AAB kampen.

Du kan købe den på SAS Arena.

hitman202

Re: Spilletrøjer kontra trøjer til salg

Indlæg af hitman202 »

Hmm, nej måske ikke den store forskel, men sys stadigvæk der er nogle fede detaljer ved den rigtige som mangler på salgstrøjen. Jeg ville hellere give mere for den model spillerne bruger end 550 for den de sælger i butikkerne. Synes de burde give folk muligheden for at købe den rigtige også, så kunne man jo selv vælge. det er trods alt bare 2 forskellige standard Puma modeller så det er vel bare at få bestilt nogle V-Konstrukt til folket fra Puma istedet for V-Kat Yes Sir

Aaes

Indlæg af Aaes »

Måske er der en grund til at de har valgt kun at lade den ene model gå i butikken.. Måske har man bedømt at der ikke er nok folk som ville betale mere for en trøje som har alle detaljerne og at det derfor ville være en dårlig forretning...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Under alle omstændigheder kræver det blot at man skriver til FCM, så giver de nok et svar :-)

Kunne være spændende at høre, måske BW kan få lov at sælge en portion af den dyre slags?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der findes nok en nedre grænse for, hvor få trøjer Puma vil producere, og vurderer FCM/A-tex ikke de kan sælge dette antal til en højere pris, så undlader man at bestille den "rigtige", hvis det er med fuldt overlæg man har gjort som man har gjort.

Peter Ross

Aaes

Indlæg af Aaes »

Peter Ross Skrev:
> Der findes nok en nedre grænse for, hvor få trøjer
> Puma vil producere, og vurderer FCM/A-tex ikke de
> kan sælge dette antal til en højere pris, så
> undlader man at bestille den "rigtige", hvis det
> er med fuldt overlæg man har gjort som man har
> gjort.
>
> Peter Ross

My point exactly !

GamleHoffmann64

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Aaes Skrev:
> Måske er der en grund til at de har valgt kun at
> lade den ene model gå i butikken.. Måske har man
> bedømt at der ikke er nok folk som ville betale
> mere for en trøje som har alle detaljerne og at
> det derfor ville være en dårlig forretning...

Jeg kan ikke se at det skulle være noget med økonomi, FCM har vel rigeligt med trøjer til truppen, og kan derfor vel godt sælge "originale" trøjer ved siden af, de behøver jo ikke lave flere tusind fra dag 1.
Og hvis der er nogle der absolut vil have en "original trøje" og er villig til at betale er det da en god forretning.

Og så lige helt OT, er det kun hos mig at de sidste indlæg ikke mere er i toppen af graven? Er der fejl eller er det lavet om? Meget træls.

Arff

Re: Spilletrøjer kontra trøjer til salg - OT

Indlæg af Arff »

GamleHoffmann64 Skrev:
> Og så lige helt OT, er det kun hos mig at de
> sidste indlæg ikke mere er i toppen af graven? Er
> der fejl eller er det lavet om? Meget træls.

http://www.ulvegraven.dk/read.php?4,57909
Funktionen er vist pillet af, for at gøre graven hurtigere og mere stabil. :)

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Det er jo lige det. Hvis de alligevel bestiller for eksempel 500 trøjer til klubben kan de vel ligeså godt bestille et par tusinde oveni til fansene. Den eneste grund til Jeg kan se at de skulle have valgt som nu er at der er en stor prisforskel på de to. Jeg fandt på en tysk hjemmeside begge trøjer i standard farver altså uden hold-logo eller noget på, og der kostede V-kat som er den i ulveshoppen 30 Euro, mens V-Konstrukt som holdet bruger 50 Euro.

Besvar