Kristian Bak: Fedt at FCK ville have mig

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BWMØ

Kristian Bak: Fedt at FCK ville have mig

Indlæg af BWMØ »

Vel nogle gode argumenter for ikke at vælge FCK, selvom det nu var op oplagt og god mulighed for ham.

Kan læses i dagens BT:

I et stort interview i B.T. søndag fortæller Kristian Bak bl.a., hvorfor han valgte en fodboldfremtid i hollandske Herenveen frem for muligheden for Champions League-fodbold i FC København.

- Det var da fedt at høre, at Don Ø og Ståle Solbakken ville have mig. FCK er jo klubben over alle klubber i Danmark. Og at bo i København trak selvfølgelig også, fortæller Kristian Bak om de positive aspekter, der kunne have rykket teltpælene fra Heden og Herning til Hovedstaden.

- Men de har jo de to fyrtårne i forsvaret (Gravgaard og Hangeland red.), som ikke ser ud til at blive solgt lige nu. Jeg følte ikke, at de virkelig stod og manglede mig. Når jeg ikke kunne blive garanteret spilletid og være en central del af holdet, så synes jeg ikke, at det var interessant.

Desuden skræmte eksemplet Michael Gravgaard, for Kristian Bak ville et smut til udlandet inden fodboldstøvlerne skulle snøres for sidste gang.

- Samtidig var jeg sandsynligvis aldrig kommet til udlandet. Selv store bud på en profil som Michael Gravgaard accepterer de ikke. De holder på spillerne, fordi de er en topklub og fortsat ønsker at være det, siger han.

www.bt.dk/article/20070624/SPORT01/70624004/0/A
Senest rettet af BWMØ 7. aug 2007, 00:31, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Kristian Bak: Fedt at FCK ville have mig

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Takker for støtten. Fortsæt endelig med at genoplive de her indlæg som ingen nogensinde har svaret på og som burde være slettet det øjeblik de blev skrevet

Besvar