FCM - VFF
-
Dahl Nielsen
Re: FCM - VFF
Michael_3177 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tak for i dag drenge, kanon stemning og nye tider
> på vej på nordea......
Der er jeg nu ikke enig. Synes ikke, at stemningen var specielt god i dag, men varmen gjorde det godt nok også næsten ulideligt at hoppe og danse. Dog går stemningsarbejdet helt klart lige så stille i den rigtige retning, og det er selvfølgelig bare positivt.
> Tak for i dag drenge, kanon stemning og nye tider
> på vej på nordea......
Der er jeg nu ikke enig. Synes ikke, at stemningen var specielt god i dag, men varmen gjorde det godt nok også næsten ulideligt at hoppe og danse. Dog går stemningsarbejdet helt klart lige så stille i den rigtige retning, og det er selvfølgelig bare positivt.
-
Persian_Wolf
Re: Rasmussen naiv - FR som def midt
Tja opstillingen kan forsvares men Frank K som def midtbane??? Aldrig har jeg set en proffesionel fodboldspiller være så elendig på den position. Jeg håber at jeg aldrig nogensinde kommer til at opleve det igen.
-
Hafferlaf
Hehe må give dig ret i at det var vildt underligt. Måske den mest håbløse disposition jeg nogensinde har set fra trænerteamets side. Det er vel heller ikke det bedste signal man sender til Lawal når han sidder på bænken. Vi blev jo spillet tynde de sidste 20 minutter.
Anyway, vi holdt føringen og det er det vigtigste nu.
Anyway, vi holdt føringen og det er det vigtigste nu.
-
Peter Ross
Der skulle noget rutine ind, og der skulle en hovedstødstærk ind. Begge dele opfylder Frank, så derfor blev det ham.
Viborg sendte en del lange bolde i de dele af kampen jeg husker (haha...), og så var det fint Frank stod dernede.
Jeg tror ikke jeg skal begive mig ud i en større analyse af Franks indsats, men jeg vil blot konstatere, at vi vandt 1-0, og derfor opfyldte Frank det han skulle - holde Viborg fra scoringer
Peter Ross
Viborg sendte en del lange bolde i de dele af kampen jeg husker (haha...), og så var det fint Frank stod dernede.
Jeg tror ikke jeg skal begive mig ud i en større analyse af Franks indsats, men jeg vil blot konstatere, at vi vandt 1-0, og derfor opfyldte Frank det han skulle - holde Viborg fra scoringer
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
B. Collins
Jeg syntes, at B. Collins spiller vandvittig god igen i dag. Ligesom han har gjord de sidste foregående kampe. Egentlig syntes jeg, at han skabte en del problemer for VFF. Og det ser for mig ud til, at han får sit store gennembrud som ” bomber” inden sæsonen er afsluttet.
Hvordan ser i andre på B. Collins seneste kampe?
Hvordan ser i andre på B. Collins seneste kampe?
-
Kasper_Nielsen
Træls lydsystem
Jeg synes stemningen på nordea går den rette vej. Men kan det virkeligt passe at lydsystemet skal være så højt? Synes det lyder intet mindre end elendigt at der bliver råbt ind i mikrofonen. Yderligere synes jeg det er stemningsdræbende.
Som jeg ser det skal capoen bruges til at holde stemningen kørende eller starte sange. Såfremt sangene kører godt synes jeg capoen skal være helt stille.
Som jeg ser det skal capoen bruges til at holde stemningen kørende eller starte sange. Såfremt sangene kører godt synes jeg capoen skal være helt stille.
-
Kent
Re: Rasmussen naiv
Jeg var også overrasket over startopstillingen, men den giver faktisk lidt mening.
Hvis der er nogen, der kan huske blot to sæsoner tilbage, så havde vi også der et travlt program, med UEFA, liga og pokal. De fleste kan nok huske, at da vi kom hen i oktober/november havde vi mange skader, trætte spillere og ikke mindst elendige resultater.
Hvis vi vil undgå en lignende situation gælder det altså om at spare nogle spillere, så de ikke overbelastes og får skader på nuværende tidspunkt, hvor vi spiller 2 kampe om ugen. Vi ved også at Frank og Simon (+ Claus Madsen) er spillere, der ikke kan holde til at spille 2 kampe om ugen over en længere periode. Derfor er det naturligt at give dem en pause - og hvis man ser vores kampprogram igennem, så er det altså dagens kamp, der var den letteste i de næste par uger. Så hvis der skulle spares, så var det nu. Hvis vi nu havde slået Kefla eftertrykkeligt på udebane, kunne vi have sparet spillere i torsdags, men sådan gik det ikke.
Desuden er det fint at få spillere som Danny og Salami igang - der skal nok blive brug for dem senere. Ingen af dem præsterede videre godt i dag, men forhåbentlig fik de banket lidt rust af.
Så naturligvis var det et sats idag, men med 3 point i hus, og 3 stamspillere sparet, så var det efter min mening en succes.
Hvis der er nogen, der kan huske blot to sæsoner tilbage, så havde vi også der et travlt program, med UEFA, liga og pokal. De fleste kan nok huske, at da vi kom hen i oktober/november havde vi mange skader, trætte spillere og ikke mindst elendige resultater.
Hvis vi vil undgå en lignende situation gælder det altså om at spare nogle spillere, så de ikke overbelastes og får skader på nuværende tidspunkt, hvor vi spiller 2 kampe om ugen. Vi ved også at Frank og Simon (+ Claus Madsen) er spillere, der ikke kan holde til at spille 2 kampe om ugen over en længere periode. Derfor er det naturligt at give dem en pause - og hvis man ser vores kampprogram igennem, så er det altså dagens kamp, der var den letteste i de næste par uger. Så hvis der skulle spares, så var det nu. Hvis vi nu havde slået Kefla eftertrykkeligt på udebane, kunne vi have sparet spillere i torsdags, men sådan gik det ikke.
Desuden er det fint at få spillere som Danny og Salami igang - der skal nok blive brug for dem senere. Ingen af dem præsterede videre godt i dag, men forhåbentlig fik de banket lidt rust af.
Så naturligvis var det et sats idag, men med 3 point i hus, og 3 stamspillere sparet, så var det efter min mening en succes.
-
mrjelle
Re: B. Collins
Syns også han virker i topform for tiden. Han jagter alle bolde og er en konstant trussel. havde også 2 gode forsøg i først halvleg.
Synd han ikke scorede da han fik bolden fra Sennels og kom alene igennem det ligner der er frispark da Sennels løber og river ham i armen hele vejen.
Synd han ikke scorede da han fik bolden fra Sennels og kom alene igennem det ligner der er frispark da Sennels løber og river ham i armen hele vejen.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Rasmussen naiv
Kent Skrev:
> Jeg var også overrasket over startopstillingen,
> men den giver faktisk lidt mening.
>
> Hvis der er nogen, der kan huske blot to sæsoner
> tilbage, så havde vi også der et travlt program,
> med UEFA, liga og pokal. De fleste kan nok huske,
> at da vi kom hen i oktober/november havde vi mange
> skader, trætte spillere og ikke mindst elendige
> resultater.
>
> Hvis vi vil undgå en lignende situation gælder det
> altså om at spare nogle spillere, så de ikke
> overbelastes og får skader på nuværende tidspunkt,
> hvor vi spiller 2 kampe om ugen. Vi ved også at
> Frank og Simon (+ Claus Madsen) er spillere, der
> ikke kan holde til at spille 2 kampe om ugen over
> en længere periode. Derfor er det naturligt at
> give dem en pause - og hvis man ser vores
> kampprogram igennem, så er det altså dagens kamp,
> der var den letteste i de næste par uger. Så hvis
> der skulle spares, så var det nu. Hvis vi nu havde
> slået Kefla eftertrykkeligt på udebane, kunne vi
> have sparet spillere i torsdags, men sådan gik det
> ikke.
>
Vi høre altid de 3 nævnt som folk på " skåneholdet" ( hvis man kan kalde det, det) og de derfor ikke kan klare at spille nær så meget som andre.
Frank har haft en del problemer med ryggen, og er efterhånden oppe i alderen, så ok.
Claus Madsen er laver af " glas", og er ligeledes oppe i aldren, så ok.
Men, men, men nogen der ved, hvordan en ung frisk spiller, som jeg ikke minder som en med skadesproblemer - ikke kan tåle at spille ret meget uden hans niveau falder?
> Jeg var også overrasket over startopstillingen,
> men den giver faktisk lidt mening.
>
> Hvis der er nogen, der kan huske blot to sæsoner
> tilbage, så havde vi også der et travlt program,
> med UEFA, liga og pokal. De fleste kan nok huske,
> at da vi kom hen i oktober/november havde vi mange
> skader, trætte spillere og ikke mindst elendige
> resultater.
>
> Hvis vi vil undgå en lignende situation gælder det
> altså om at spare nogle spillere, så de ikke
> overbelastes og får skader på nuværende tidspunkt,
> hvor vi spiller 2 kampe om ugen. Vi ved også at
> Frank og Simon (+ Claus Madsen) er spillere, der
> ikke kan holde til at spille 2 kampe om ugen over
> en længere periode. Derfor er det naturligt at
> give dem en pause - og hvis man ser vores
> kampprogram igennem, så er det altså dagens kamp,
> der var den letteste i de næste par uger. Så hvis
> der skulle spares, så var det nu. Hvis vi nu havde
> slået Kefla eftertrykkeligt på udebane, kunne vi
> have sparet spillere i torsdags, men sådan gik det
> ikke.
>
Vi høre altid de 3 nævnt som folk på " skåneholdet" ( hvis man kan kalde det, det) og de derfor ikke kan klare at spille nær så meget som andre.
Frank har haft en del problemer med ryggen, og er efterhånden oppe i alderen, så ok.
Claus Madsen er laver af " glas", og er ligeledes oppe i aldren, så ok.
Men, men, men nogen der ved, hvordan en ung frisk spiller, som jeg ikke minder som en med skadesproblemer - ikke kan tåle at spille ret meget uden hans niveau falder?
-
Jannick
Re: Træls lydsystem
Enig. Lydstyrken på de megafoner, der hænger på tagkonstruktionen, er alt for høj. Den skærer til tider i ørene, så jeg er begyndt at holde mund, når det bliver brugt. Det kan vel ikke være meningen, at det kun er de megafoner man skal kunne høre?
-
Bhomaszz
Re: B. Collins
han er da for sindsyg!!!! jagter alle bolde - Har masser af yderst giftige forsøg - nærkampsstærk, hurtig, og har en femragende teknik/driblinger - SAMMENLAGT = FENOMENAL SPILLER!!!
hvor gammel er han - 18/19?? Der går sgu ikke lang tid hvis han holder den form, så har vi ham ikke længere, han overhaler fandme salami som den unge guldklump!!!
hvor gammel er han - 18/19?? Der går sgu ikke lang tid hvis han holder den form, så har vi ham ikke længere, han overhaler fandme salami som den unge guldklump!!!
-
Bjerg90
Re: Træls lydsystem
Jeg vil gerne sige noget til det, dog var jeg ikke selv på stadionet, men så kampen på fjernsynet.
Jeg synes ikke stemningen var fantastisk, men udemærket!
Dog synes jeg at man i alt for store perioder, næsten kun høre dem som råber i megafonerne.
Det ødelægger en del synes jeg, og er enig i at det kun skal bruges til at starte sange!
Jeg synes ikke stemningen var fantastisk, men udemærket!
Dog synes jeg at man i alt for store perioder, næsten kun høre dem som råber i megafonerne.
Det ødelægger en del synes jeg, og er enig i at det kun skal bruges til at starte sange!
-
Ravnen
Vi havde ganske rigtigt Lawal siddende, men det var kun Frank og Leon som havde varmet op, og som Peter siger var det nok for at få noget rutine ind til sidst.
Men lidt et sats at starte med Thyge, Simon og Frank alle på bænken, det kostede også dyrt på banen, for der manglede aggresivitet. Dadu fyldte ikke alverden oppe foran, og Femi og Salami spillede vel nok den værste kamp sammen på midten?
Men så længe vi vinder er jeg sådan set tilfreds, med det hårde program bliver vi sel følgelig nødt til at spare nogen undervejs, spørgsmålet er bare om det ikke er lidt farligt at spare så mange af de bærende kræfter på en gang.
Omvendt, så virkede startopstillingen potent nok, der manglede bare en som ville gå forrest og hive de andre med.
Kiggede godtnok også noget da Dadu og Frank spillede central midt til sidst.... uha..
Men lidt et sats at starte med Thyge, Simon og Frank alle på bænken, det kostede også dyrt på banen, for der manglede aggresivitet. Dadu fyldte ikke alverden oppe foran, og Femi og Salami spillede vel nok den værste kamp sammen på midten?
Men så længe vi vinder er jeg sådan set tilfreds, med det hårde program bliver vi sel følgelig nødt til at spare nogen undervejs, spørgsmålet er bare om det ikke er lidt farligt at spare så mange af de bærende kræfter på en gang.
Omvendt, så virkede startopstillingen potent nok, der manglede bare en som ville gå forrest og hive de andre med.
Kiggede godtnok også noget da Dadu og Frank spillede central midt til sidst.... uha..
-
Kent
Tanken var nok, at VFF ville gå over og spille med flere lange bolde frem, og så ville man have Frank til at ligge som en bølgebryder foran forsvarskæden til at heade bolden væk - hvilket tidligere også har gjort (bla. også med Reid).
Problemet var så bare, at Viborg IKKE begyndte at spille med lange bolde, men i stedet spillede den frem langs jorden, og dermed kørte de lige igennem vores midtbane, og jeg tror sgu ikke vi havde en eneste bolderobring på midten i de sidste 20 min. Det var meget tæt på at gå galt, og det var som om vi helt holdt op med at spille bold de sidste 20 min. Midtbanen fungerede overhovedet ikke, og Viborg producerede chancer i stort set hvert eneste angreb.
Ingen tvivl om at vi var heldig til sidst, og jeg mener at indskiftningen af Frank var en taktisk fejl. Jeg går ud fra at udskiftningen skete på det tidspunkt, hvor den gjorde, fordi Femi ikke kunne fortsætte. Men så hellere have fået Lawal ind, så vi stadig havde en bolderobrer. Hvis Viborg så slog over til lange bolde, kunne vi flytte Dadu ned (som vi også endte med). Men vi blev presset alt for langt tilbage på banen til sidst. Vi var meget heldige med, at Viborg var så uskarpe.
Problemet var så bare, at Viborg IKKE begyndte at spille med lange bolde, men i stedet spillede den frem langs jorden, og dermed kørte de lige igennem vores midtbane, og jeg tror sgu ikke vi havde en eneste bolderobring på midten i de sidste 20 min. Det var meget tæt på at gå galt, og det var som om vi helt holdt op med at spille bold de sidste 20 min. Midtbanen fungerede overhovedet ikke, og Viborg producerede chancer i stort set hvert eneste angreb.
Ingen tvivl om at vi var heldig til sidst, og jeg mener at indskiftningen af Frank var en taktisk fejl. Jeg går ud fra at udskiftningen skete på det tidspunkt, hvor den gjorde, fordi Femi ikke kunne fortsætte. Men så hellere have fået Lawal ind, så vi stadig havde en bolderobrer. Hvis Viborg så slog over til lange bolde, kunne vi flytte Dadu ned (som vi også endte med). Men vi blev presset alt for langt tilbage på banen til sidst. Vi var meget heldige med, at Viborg var så uskarpe.
-
HKP
Kent Skrev:
> Tanken var nok, at VFF ville gå over og spille med
> flere lange bolde frem, og så ville man have Frank
> til at ligge som en bølgebryder foran
> forsvarskæden til at heade bolden væk - hvilket
> tidligere også har gjort (bla. også med Reid).
>
> Problemet var så bare, at Viborg IKKE begyndte at
> spille med lange bolde, men i stedet spillede den
> frem langs jorden, og dermed kørte de lige igennem
> vores midtbane, og jeg tror sgu ikke vi havde en
> eneste bolderobring på midten i de sidste 20 min.
> Det var meget tæt på at gå galt, og det var som om
> vi helt holdt op med at spille bold de sidste 20
> min. Midtbanen fungerede overhovedet ikke, og
> Viborg producerede chancer i stort set hvert
> eneste angreb.
>
> Ingen tvivl om at vi var heldig til sidst, og jeg
> mener at indskiftningen af Frank var en taktisk
> fejl. Jeg går ud fra at udskiftningen skete på det
> tidspunkt, hvor den gjorde, fordi Femi ikke kunne
> fortsætte. Men så hellere have fået Lawal ind, så
> vi stadig havde en bolderobrer. Hvis Viborg så
> slog over til lange bolde, kunne vi flytte Dadu
> ned (som vi også endte med). Men vi blev presset
> alt for langt tilbage på banen til sidst. Vi var
> meget heldige med, at Viborg var så uskarpe.
Det var nøjagtigt hvad der skete!!
Vi var nærmest udspillet de sidste 20 minutter. Men det var ikke kun pga. Franks placering, men også fordi, når vi endelig fik den ud dernede var Simon P. (tvivlsom MOM) og Dadu extremt hurtige til at tabe bolden.
Det var 3 svineheldige points efter min mening. VFF spillede os helt rigtigt. Men rystende hvordan bundholdet er ved at spille os ud af banen..
Jeg synes satsningen var for voldsomt!!
> Tanken var nok, at VFF ville gå over og spille med
> flere lange bolde frem, og så ville man have Frank
> til at ligge som en bølgebryder foran
> forsvarskæden til at heade bolden væk - hvilket
> tidligere også har gjort (bla. også med Reid).
>
> Problemet var så bare, at Viborg IKKE begyndte at
> spille med lange bolde, men i stedet spillede den
> frem langs jorden, og dermed kørte de lige igennem
> vores midtbane, og jeg tror sgu ikke vi havde en
> eneste bolderobring på midten i de sidste 20 min.
> Det var meget tæt på at gå galt, og det var som om
> vi helt holdt op med at spille bold de sidste 20
> min. Midtbanen fungerede overhovedet ikke, og
> Viborg producerede chancer i stort set hvert
> eneste angreb.
>
> Ingen tvivl om at vi var heldig til sidst, og jeg
> mener at indskiftningen af Frank var en taktisk
> fejl. Jeg går ud fra at udskiftningen skete på det
> tidspunkt, hvor den gjorde, fordi Femi ikke kunne
> fortsætte. Men så hellere have fået Lawal ind, så
> vi stadig havde en bolderobrer. Hvis Viborg så
> slog over til lange bolde, kunne vi flytte Dadu
> ned (som vi også endte med). Men vi blev presset
> alt for langt tilbage på banen til sidst. Vi var
> meget heldige med, at Viborg var så uskarpe.
Det var nøjagtigt hvad der skete!!
Vi var nærmest udspillet de sidste 20 minutter. Men det var ikke kun pga. Franks placering, men også fordi, når vi endelig fik den ud dernede var Simon P. (tvivlsom MOM) og Dadu extremt hurtige til at tabe bolden.
Det var 3 svineheldige points efter min mening. VFF spillede os helt rigtigt. Men rystende hvordan bundholdet er ved at spille os ud af banen..
Jeg synes satsningen var for voldsomt!!