ulveshoppen.dk - spillertrøjer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

ulveshoppen.dk - spillertrøjer

Indlæg af Kim »

Man skal være meget lille hvis man vil kunne krybe i en FCM-spilletrøje. I øjeblikket er det kun muligt at erhverve sig en medium eller small i fcm butikken, ligesom det slet ikke er muligt at købe en udebanetrøje, jeg ved ikke om trøken er 100% gået af ud af sortimentet, det må den næste være siden ulveshoppen ikke sælger den...

Jeg kunne læse i det ny-fremlagte regnskab at klubben har en omsætning på over en million kroner på merchadise - derfor undre det mig gevaldig at man ikke kan erhverve sig en spillertrøje i voksenstørrelse!

BW #456
Senest rettet af Kim 19. apr 2005, 08:34, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: ulveshoppen.dk - spillertrøjer

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Mon ikke den nye er på vej?
Pokalfinalen evt.

bruno

Indlæg af bruno »

Der har ikke været en spillertrøje i normal størlse siden maj sidste år i ulveshopen,så hvis det er for at der ny på vej så er den længe under vej.lige som ofte er der udsolgt mange andrer varer når de har åben.
Jeg har været der inde efter næsten hver hjemme kamp og næsten hver gang de haft eksra åben,men med lang næse og ordene de komme næste gang vi har åben.
Men de har klap pølser,skal vi ikke have en klap pølstifo en dag ? så kan de også få udsolgt dem ;-)

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Hvis nogen formaster sig til at anvende klappølser på stadion, skal jeg personligt sparke vedkommende over skinnebenet. (Børn dog undtaget)

Keep the faith
Smørtyven - Klappølser er for håndbul.

Besvar