De aktuelle styrkeforhold / transferoversigten

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
HKP

Re: AaB henter spiller...og FCK

Indlæg af HKP »

bonusbent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu har Libor Sionko i hvert fald ifølge www.fck.dk
> skrevet under for FCK. Selvom det er en spiller,
> der ikke har slået til i Glasgow Rangers, synes
> jeg det er imponerende, at en dansk klub kan
> tiltrække en spiller som har lige over 20 A
> landskampe for Tjekkiet, og som har spillet flere
> sæsoner i Sparta Prag.

Helt enig. Tror da nok at det ville vække opmærksomhed, hvis vi signede Gravesen, der slet ikke slår til i Celtic... Og han er endda ikke engang landsholdsspiller, men kun tidligere...

Kent

Re: AaB henter spiller...og FCK

Indlæg af Kent »

Men at det kun er en 2-årig aftale undrer da lidt. Godt nok er han 30, men en 2-årig aftale gør jo, at de allerede skal ud og lede efter en erstatning om senest 1½ år. Mon ikke det skyldes at han håber at bruge FCKs europæiske kampe som udstillingsvindue, og så gerne vil videre igen næste sommer?

aoa-fcm

Akeem hvor er han?

Indlæg af aoa-fcm »

Hej
Jeg vil lige hører hvor er Akeem henne?
Var det til udgangen af 2007 han skulle være i Kolding FC?

Sebdk

Re: Akeem hvor er han?

Indlæg af Sebdk »

Kolding har ham til 31.12.2007

Viborg

6. spiller i hus

Indlæg af Viborg »

http://www.vff.dk/ContentId/4915/Default.aspx

Det er i den grad en position hvor vi længe har trængt til forstærkning - lækkert at det nu er en realitet.

Så mangler vi bare en højre back.

Tror i, at i henter flere spillere/hvad så i gerne der kom til klubben?

Vinding

Re: 6. spiller i hus

Indlæg af Vinding »

Ja et eller skal der da ske hvis ikke skal rykke ned...

Viborg

Indlæg af Viborg »

Nå ja, for der kan slet ikke nå at ske noget på de 30 kampe der er tilbage. Det er kun 90 point.

Men mon ikke man bare ser forskelligt på det fordi man har forskellige briller på.
Jeg er optimistisk fordi jeg har set alle 3 kampe og er yderst tilfreds med hovedparten af spillet, skarpheden og heldet har manglet, men det skal nok nå at komme.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Du er slet ikke nervøs, når man ser på jeres forsvar ?

Esbjerg scorer 4 mål på 15 minutter, Randers scorer 2 mål på 3 minutter, FCK scorer 2 mål på 1 minut.

Det vidner i mine øjne om et forsvar, der er ekstremt usikkert.

Peter Ross

Viborg

Indlæg af Viborg »

Præcis, og det er vel derfor der netop nu bliver hentet forstærkninger?

Nu har vi fået en centerforsvar der forhåbenligt kan holde til en hel kamp hvilket Andie selv har udtalt han ikke kan.

Venstreback er jeg slet ikke nervøs for, Sennels har spillet glimrende og vi har Popkhadze som god gardering. Tengstedt centralt er jeg heller ikke nervøs for - spillede rigtig godt sidste sæson da han blev flyttet ind centralt

Højre back så jeg meget gerne der blev hentet en ny af for hverken Kryger eller Russell er holdbare..

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Men hvorfor kun på en 1 årig kontrakt???

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Viborg Skrev:
> Præcis, og det er vel derfor der netop nu bliver
> hentet forstærkninger?

Vel at mærke en mand, der ikke har spillet en betydende kamp siden maj, altså mere end 2 måneder siden...
Det vil tage sin tid, inden ham Zoltan er oppe i kampform, og hvad gør I indtil der ?

> Nu har vi fået en centerforsvar der forhåbenligt
> kan holde til en hel kamp hvilket Andie selv har
> udtalt han ikke kan.

Er det ikke bare på tide, Andie går på pension ? Så vidt jeg husker forlængede I hans kontrakt lige før sommerpausen ?

> Venstreback er jeg slet ikke nervøs for, Sennels
> har spillet glimrende og vi har Popkhadze som god
> gardering. Tengstedt centralt er jeg heller ikke
> nervøs for - spillede rigtig godt sidste sæson da
> han blev flyttet ind centralt

Af hvad jeg har hørt om ham Popkhadze, så er han nu ikke ligefrem en åbenbaring på backpladsen ? Tengstedt er ikke ligefrem noget lyn, så vidt jeg husker ? Er det ikke ret generelt for jeres forsvar, at det ikke just er et lyntog ?

Peter Ross

Viborg

Indlæg af Viborg »

Nu er jeg ikke lige så øvet i det quote halløj her på jeres forum, så håber det går at jeg bare besvarer sådan her.

Mht. kampform er det selvfølgelig ikke optimalt, men bare det at der er blevet hentet en synes jeg er positivt, så må Andie/Tenger/Sennels (som spillede centralt mod FCK) klarer det indtil.

Mht. Andie forstår jeg ikke at der blev forlænget med ham, men det var nok fordi man på det tidspunkt ikke var sikker på at kunne finde en erstatning, så havde man ham hvis alt glippede.

Af hvad jeg har set til Popkhadze besidder han et meget stort talent, men laver selvfølgelig begynderfejl - lidt ligesom jeres egne Leon Jessen - som i vel alligevel er meget glade for?
Ville være mere nervøs hvis Tengstedt blev flyttet derud igen.

Hvad med jeres eget hold - vil i gerne have hentet flere?

felisan

Indlæg af felisan »

jeg tror de fleste havde forventet en signing til at kæmpe med Kolja om pladsen som højre back.
og jeg tror også at der har været seriøse forhandlinger igang.

men indtil videre er der ikke sket noget..

Arff

Indlæg af Arff »

Viborg Skrev:
> Hvad med jeres eget hold - vil i gerne have hentet
> flere?

Jeg tror de fleste meget gerne ser en gardering på højre backen, for Kolja.
Jeg tvivler på at der er nogle spillere som kan klare 45-50 kampe på en sæson.

Kent

Ny spiller til AaB

Indlæg af Kent »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=72925

Hvis det er manden, de har tænkt sig skal afløse Würtz, så er jeg ikke imponeret. 25 år og fra en hollandsk mellemklub - ikke umiddelbart noget skræmmende. At aftalen kun løber 1 år (med option på 2 mere) tyder heller ikke ligefrem på, at man er sikre på hans niveau. Det var da godt, at Lynge ventede så længe, så han kunne få så god en spiller.... ;-)

Besvar