De aktuelle styrkeforhold / transferoversigten
-
SchelleBoy
Re: Morten Bertolt
Ikke efter min mening. Hvis vi skulle ud og have en central midtbane mere.
Så jeg gerne det ville være en som kan styrke os med lidt rutine og erfaring . Det mener jeg ik Morten bertolt kan. Vi har os en Salami som er et kæmpe talent i svøb . Så vi behøver ikke endnu en ung spiller til den centrale. Mit ønske kunne fra Esben Hansen fra OB hvis vi skulle have en. Efter min fodbold smag er han en genial spiller..
Så jeg gerne det ville være en som kan styrke os med lidt rutine og erfaring . Det mener jeg ik Morten bertolt kan. Vi har os en Salami som er et kæmpe talent i svøb . Så vi behøver ikke endnu en ung spiller til den centrale. Mit ønske kunne fra Esben Hansen fra OB hvis vi skulle have en. Efter min fodbold smag er han en genial spiller..
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Morten Bertolt
SchelleBoy Skrev:
-------------------------------------------------------
> Mit ønske kunne fra
> Esben Hansen fra OB hvis vi skulle have en. Efter
> min fodbold smag er han en genial spiller..
Hvad er det geniale i ham?
Ikke fordi jeg ikke gerne ser ham i FCM, selvom jeg tror det er ret urealistisk.
I mine øjn, er en genial midtbane spiller, en spiller som Tobias Grahn, som kan noget på egen hånd.
Jeg vil nærmere kalde Esben Hansen, for en midtbane slider.
> Mit ønske kunne fra
> Esben Hansen fra OB hvis vi skulle have en. Efter
> min fodbold smag er han en genial spiller..
Hvad er det geniale i ham?
Ikke fordi jeg ikke gerne ser ham i FCM, selvom jeg tror det er ret urealistisk.
I mine øjn, er en genial midtbane spiller, en spiller som Tobias Grahn, som kan noget på egen hånd.
Jeg vil nærmere kalde Esben Hansen, for en midtbane slider.
-
Kent
David Nielsen på vej til OB?
http://www.fyens.dk/article/829143
Hmmmm..... Mon ikke de så skal af med en af de andre? Tvivler meget på at DN vil tage til takke med en plads på bænken, og Kim C har udtalte da de hentede Bengt S. at han ville væk, hvis der blev for meget bænketid. Lyngby ville nok ikke være helt uinteresserede i ham.
Hmmmm..... Mon ikke de så skal af med en af de andre? Tvivler meget på at DN vil tage til takke med en plads på bænken, og Kim C har udtalte da de hentede Bengt S. at han ville væk, hvis der blev for meget bænketid. Lyngby ville nok ikke være helt uinteresserede i ham.
-
uschel
Re: David Nielsen på vej til OB?
Rigtig set Kent de er jo på jagt efter rutine. Det må man jo sige at Kim C har. I hvertfald i at sidde på Bænken
-
Chap
Hvis det er rigtig, synes jeg da bare, det er super
Jeg synes slet ikke, at David Nielsen ville være en forstærkning for dem, plus jeg ikke synes, han er bedre end Kim C. Derudover kommer han sikkert til at skabe en del interne problemer for dem 
-
Rainier W
Så skulle det vist være officielt:
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=480540
Godt det ikke er os, han skal nok få mindst lige så meget succes som Lekic nede på fyensland.
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=480540
Godt det ikke er os, han skal nok få mindst lige så meget succes som Lekic nede på fyensland.
-
Peter Ross
Fedt, O'ense køber en spiller der blev smidt ud i FCM pga. manglende vilje på træningsbanen, og derudover heller ikke overbeviste ret stort på banen.
Godt køb Kim Brink !
Peter Ross
Godt køb Kim Brink !
Peter Ross
-
Kent
Er de så ikke også ved at være oppe på deres kvote på min 4 spillere over 30 i hvert transfervindue?
I øvrigt er det sjovt at se deres (fansenes) udmeldinger. Sidste år havde de 17 mio til indkøb, og i år havde de nærmest råd til spillere i Jon Dahl klassen
Og sjovt nok bliver det mest af alt til en flok gamle fodboldnomader.
I øvrigt er det sjovt at se deres (fansenes) udmeldinger. Sidste år havde de 17 mio til indkøb, og i år havde de nærmest råd til spillere i Jon Dahl klassen
Og sjovt nok bliver det mest af alt til en flok gamle fodboldnomader.
-
Ravnen
Overraskende, David Nielsen var decideret dårlig mens han var her, ikke nogen kvalitetsspiller, men han fylder meget med hans "fysiske vilje"..
Det ligner ikke ligefrem en forstærkning, vel nærmere bredde til truppen?
Det ligner ikke ligefrem en forstærkning, vel nærmere bredde til truppen?
-
Troldepus
hehe... husker specielt en episode hvor han i halvlegen (kan ik huske hvem de spillet mod) udtalte at han ikke mente han havde haft nogle 100% chancer. så viste de mindst fem, hvorefter udtalelsen kom igen. genialt.
Troldepus - hidtil bedste transfer, Kim Brink
Troldepus - hidtil bedste transfer, Kim Brink
-
Kent
OB og angribere
Brinken har ikke haft det store held med at erstatte Højer, Miti og Junior:
Kim C - flop
Rajko - flop
Rado - flop
Bengt S - ?
David N - ?
David er absolut ikke topscorertypen, men det er måske det man håber man har hentet i nordmanden. Rado blev hypet meget da han kom, men har indtil videre vel mest af alt lidt af Kim C-sygen (flere skader end mål).
De er dog ved at have en meget stor trup, og mon ikke der skal ryddes lidt op i den, hvis ikke det skal ende med en række utilfredse spillere, der ikke gider spille 2. div (det er nok ikke ligefrem noget, der motiverer OBs aldrende reserver som fx Hans Henrik Andreasen). Kim C ryger sikkert til Lyngby, og hvis de henter Bisgaard burde man vel også sige farvel til en central midt, evt Esben der jo tidligere har talt om gerne at ville væk.
Kim C - flop
Rajko - flop
Rado - flop
Bengt S - ?
David N - ?
David er absolut ikke topscorertypen, men det er måske det man håber man har hentet i nordmanden. Rado blev hypet meget da han kom, men har indtil videre vel mest af alt lidt af Kim C-sygen (flere skader end mål).
De er dog ved at have en meget stor trup, og mon ikke der skal ryddes lidt op i den, hvis ikke det skal ende med en række utilfredse spillere, der ikke gider spille 2. div (det er nok ikke ligefrem noget, der motiverer OBs aldrende reserver som fx Hans Henrik Andreasen). Kim C ryger sikkert til Lyngby, og hvis de henter Bisgaard burde man vel også sige farvel til en central midt, evt Esben der jo tidligere har talt om gerne at ville væk.
-
Jakob Jensen
Re: OB og angribere
Kent Skrev:
> Brinken har ikke haft det store held med at
> erstatte Højer, Miti og Junior:
Førhen fandt han dem på samlebånd, men han er åbenbart blevet bedre til andre ting
> Rado - flop
Så må jeres Dadu da vidst også være et flop? Tiltrods for skader, så har Radonjic scoret 6 mål i 19 kampe, og har desværre væres småskadet i flere af kampene. Dadu har scoret 1 mål efter FCM.dk i 9 kampe (passer det??).
> David er absolut ikke topscorertypen, men det er
> måske det man håber man har hentet i nordmanden.
Hvis man læser LOs udtalelser, så er det vidst ikke nødvendigvis målscoringen han er hentet for, men mere hans spillestil.
> Rado blev hypet meget da han kom, men har indtil
> videre vel mest af alt lidt af Kim C-sygen (flere
> skader end mål).
Dertil desværre enig, men han er satme god - når han ikke er skadet. Nu har Kim C. jo nærmest heller ikke haft en skade i 9 måneder
> og hvis de henter Bisgaard burde man vel
> også sige farvel til en central midt, evt Esben
> der jo tidligere har talt om gerne at ville væk.
Der er nærmest lagt op til et salg af Esben i dette transfer vindue, med alle de centralemidtbanespillere vi nu har - så må vi se om det kommer.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Førhen fandt han dem på samlebånd, men han er åbenbart blevet bedre til andre ting
> Rado - flop
Så må jeres Dadu da vidst også være et flop? Tiltrods for skader, så har Radonjic scoret 6 mål i 19 kampe, og har desværre væres småskadet i flere af kampene. Dadu har scoret 1 mål efter FCM.dk i 9 kampe (passer det??).
> David er absolut ikke topscorertypen, men det er
> måske det man håber man har hentet i nordmanden.
Hvis man læser LOs udtalelser, så er det vidst ikke nødvendigvis målscoringen han er hentet for, men mere hans spillestil.
> Rado blev hypet meget da han kom, men har indtil
> videre vel mest af alt lidt af Kim C-sygen (flere
> skader end mål).
Dertil desværre enig, men han er satme god - når han ikke er skadet. Nu har Kim C. jo nærmest heller ikke haft en skade i 9 måneder
> og hvis de henter Bisgaard burde man vel
> også sige farvel til en central midt, evt Esben
> der jo tidligere har talt om gerne at ville væk.
Der er nærmest lagt op til et salg af Esben i dette transfer vindue, med alle de centralemidtbanespillere vi nu har - så må vi se om det kommer.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Martin
Kent Skrev:
Man kan kun være enig - og Junior var vel mere held end forstand, og Højer har bare altid scoret mange mål...
>
> Kim C - flop
Han har ikke ligefrem vist sig som en måltyv
> Rajko - flop
Han kæmper da røven ud af bukserne, at de så ikke kan styre ham - det lovet vel bare ikke godt for Davids ankomst ?
> Rado - flop
Jeg synes ikke man kan kalde ham et flop, han har ikke haft meget tid at bevise noget i endnu, og man kan med rette sige, at han har haft de samme forudsætninger som en Dadu, og ham kalder jeg ikke flop endnu...
> Bengt S - ?
Han er nok ikke langtidsholdbar, men er helt sikker på, at han nok skal få scoret et mål eller to i den nye sæson...
> David N - ?
Vi må håbe han får ødelagt mere end han gavner for dem - for os blev han aldrig en stjerne...
Man kan kun være enig - og Junior var vel mere held end forstand, og Højer har bare altid scoret mange mål...
>
> Kim C - flop
Han har ikke ligefrem vist sig som en måltyv
> Rajko - flop
Han kæmper da røven ud af bukserne, at de så ikke kan styre ham - det lovet vel bare ikke godt for Davids ankomst ?
> Rado - flop
Jeg synes ikke man kan kalde ham et flop, han har ikke haft meget tid at bevise noget i endnu, og man kan med rette sige, at han har haft de samme forudsætninger som en Dadu, og ham kalder jeg ikke flop endnu...
> Bengt S - ?
Han er nok ikke langtidsholdbar, men er helt sikker på, at han nok skal få scoret et mål eller to i den nye sæson...
> David N - ?
Vi må håbe han får ødelagt mere end han gavner for dem - for os blev han aldrig en stjerne...
-
Kent
Jakob Jensen Skrev:
> > Rado - flop
>
> Så må jeres Dadu da vidst også være et flop?
> Tiltrods for skader, så har Radonjic scoret 6 mål
> i 19 kampe, og har desværre væres småskadet i
> flere af kampene. Dadu har scoret 1 mål efter
> FCM.dk i 9 kampe (passer det??).
Nej. 2 i 10 - han scorede igår
Ligesom Rado har han heller ikke spillet meget, da han har været skadet. Jeg vil godt give dig ret i, at det nok er lidt tidligt at dømme Rado, men spørgsmålet er hvor mange chancer han får i år. Både Bengt og David er vel købt til start-11, og så er der ikke plads til ham - i hvert ikke mere end hver 3. kamp, når DN skal afsone karantæne
Når jeg kalder ham et flop, så skyldes det de forventning man havde til ham, samt det at man nu køber angribere, der øjensynligt går ind foran ham i køen. Det tyder ikke på den store tillid til ham. Han er vel gået fra 1. til 3. angriber i dette vindue.
Men Dadu skal også vise noget i år, hvis ikke han skal betegnes som et flop.
> Der er nærmest lagt op til et salg af Esben i
> dette transfer vindue, med alle de
> centralemidtbanespillere vi nu har - så må vi se
> om det kommer.
Ja Kim C + Esben kunne godt ligne salg.
> > Rado - flop
>
> Så må jeres Dadu da vidst også være et flop?
> Tiltrods for skader, så har Radonjic scoret 6 mål
> i 19 kampe, og har desværre væres småskadet i
> flere af kampene. Dadu har scoret 1 mål efter
> FCM.dk i 9 kampe (passer det??).
Nej. 2 i 10 - han scorede igår
Ligesom Rado har han heller ikke spillet meget, da han har været skadet. Jeg vil godt give dig ret i, at det nok er lidt tidligt at dømme Rado, men spørgsmålet er hvor mange chancer han får i år. Både Bengt og David er vel købt til start-11, og så er der ikke plads til ham - i hvert ikke mere end hver 3. kamp, når DN skal afsone karantæne
Når jeg kalder ham et flop, så skyldes det de forventning man havde til ham, samt det at man nu køber angribere, der øjensynligt går ind foran ham i køen. Det tyder ikke på den store tillid til ham. Han er vel gået fra 1. til 3. angriber i dette vindue.
Men Dadu skal også vise noget i år, hvis ikke han skal betegnes som et flop.
> Der er nærmest lagt op til et salg af Esben i
> dette transfer vindue, med alle de
> centralemidtbanespillere vi nu har - så må vi se
> om det kommer.
Ja Kim C + Esben kunne godt ligne salg.
-
YahooSeeker [Bot]
Kent Skrev:
> Ja Kim C + Esben kunne godt ligne salg.
Esben Hansen skulle da være meget velkommen i FCM, mens jeg ikke mener vi kan bruge Kim C. til noget.
> Ja Kim C + Esben kunne godt ligne salg.
Esben Hansen skulle da være meget velkommen i FCM, mens jeg ikke mener vi kan bruge Kim C. til noget.