Hvilken ny spiller?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mathias Flodgaard

Hvilken ny spiller?

Indlæg af Mathias Flodgaard »

Jeg synes det kunne være spændende at høre hvilke spillere I andre her på "graven" kunne se/ønske som nye FCM-spillere i vores trup til sommer..?? Personligt synes jeg bla. en spiller som Silkeborgs Muhammed Akinci kunne være et utroligt spændende emne (en ny MUHAMMED:-) Derudover vil jeg også nævne Silkeborgs Jonas Troest, FCN's Anders Alding og Kevin Stuhr Ellegaard fra Mancherster City som har udtalt at han gerne vil væk (hjem) så han kan få noget spilletid. Hvem synes I?
Senest rettet af Mathias Flodgaard 17. apr 2005, 14:41, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Hvilken ny spiller?

Indlæg af Ravnen »

Jeg vil gerne have Ronaldinho (-;

Tror egentlig vi har spillerne, de skal bare vænne sig til ikke at kunne falde tilbage på at Zidan lavede alt det kreative. I dag manglede der virkelig fantasi i vores opspil, Pimpong er stort set alene om at udfordre på en nogenlunde dynamisk måde.

Ellers er det snart på tide Erik Rasmussen sætter sig selv på banen ((-:

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg vil gerne have Ronaldinho (-;
>
> Tror egentlig vi har spillerne, de skal bare vænne
> sig til ikke at kunne falde tilbage på at Zidan
> lavede alt det kreative. I dag manglede der
> virkelig fantasi i vores opspil, Pimpong er stort
> set alene om at udfordre på en nogenlunde dynamisk
> måde.
>
> Ellers er det snart på tide Erik Rasmussen sætter
> sig selv på banen ((-:
>
> Ravnen
>
> -- Intet er så svært som man frygter; intet så
> let som man tror. --

Haha.. ja med Ronaldinho på SAS Arena, så kunne det være man ville overveje sit tilhørsforhold på ny ;-) VISCA EL BARCA!! :-D
Nå spøg til side.. nu var jeg (kæmpe chok) faktisk tilstede på SAS Arena idag, og så kampen. Må give Ravnen ret i at bordtennis-fætteren faktisk er ret alene. Men jeg er sikker på at i vil få udbytte af David. Havde meget gerne set ham tilbage hvor han hører hjemme, men Don Ø og Talstrøm var ikke hurtigt nok ude ;-)
Tryllerik på banen.. ja hvis Weakhorse kan få comeback, så kan han vel også :-P

Ecstatic

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ecstatic FCK skrev:
> Haha.. ja med Ronaldinho på SAS Arena, så kunne
> det være man ville overveje sit tilhørsforhold på
> ny ;-) VISCA EL BARCA!! :-D

Nu er jeg også Barca-fan såeeh (-;

> Nå spøg til side.. nu var jeg (kæmpe chok) faktisk
> tilstede på SAS Arena idag, og så kampen. Må give
> Ravnen ret i at bordtennis-fætteren faktisk er ret
> alene. Men jeg er sikker på at i vil få udbytte af
> David. Havde meget gerne set ham tilbage hvor han
> hører hjemme, men Don Ø og Talstrøm var ikke
> hurtigt nok ude ;-)
> Tryllerik på banen.. ja hvis Weakhorse kan få
> comeback, så kan han vel også :-P

Ja David skal vi nok få udbytte af, specielt når Frank er klar til at starte inde, i dag spillede vi reelt med en angriber selvom Poku også var der et eller andet sted....

Håber du nød vores stadion, når nu spillet var elendigt (-:

Mathias Flodgaard

Nu mener jeg heller ikke nødvendigvis at vi behøver forstærkninger, for jeg synes faktisk vores hold er ved at udvikle sig til at være ret komplet. Men alligevel kunne det være sjovt at høre jeres ønsker om nye spillere - indefor rimelige grænser selvfølgelig (Ronaldinho? -måske ikke) .. Slet ikke nogen bud??

Martin

Indlæg af Martin »

Ravnen skrev:
> Jeg vil gerne have Ronaldinho (-;
>
> Tror egentlig vi har spillerne, de skal bare vænne
> sig til ikke at kunne falde tilbage på at Zidan
> lavede alt det kreative. I dag manglede der
> virkelig fantasi i vores opspil, Pimpong er stort
> set alene om at udfordre på en nogenlunde dynamisk
> måde.
>
> Ellers er det snart på tide Erik Rasmussen sætter
> sig selv på banen ((-:
>
> Ravnen
>
> -- Intet er så svært som man frygter; intet så
> let som man tror. --

Er faktisk til dels enig med dig i dine betragtninger.. Jeg har personlig kritiseret Dennis Sørensen adskillige gange; men igår var han savnet på toppen - troede ikke det kunne lade sig gøre, men Poku var endnu ringere...
Farlige Frank & David Nielsen bliver en alletiders løsning, og når Claus Madsen & Dennis Sørenser er klar igen som garderinger, så synes jeg faktisk vores angreb er en af de bedre i suppen!

Pimpong kunne måske også rykkes helt frem i disse kampe, hvor vi mangler en angriber ved siden af David Nielsen - han virker dynamisk men plejer desværre ikke at være så skarp som angriber, men det kunne eventuel være en løsning - selvom han vil være savnet på fløjen....

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Jeg så gerne en Francis Dickoh eller Mads Junker fra FCN. Tror de ville tilføje noget konkurrence og brede, desuden er de kvalitetsspillere..

Mathias Flodgaard

Jah... især Dickoh ku' være spændende.. hvad synes du om Akinci..?? Kunne godt se ham som offensiv spilfordeler på vores midtbane.. evt. sammen med Frandsen nu hvor Michael Hansen begynder at se lidt slidt ud.. Tror også lige det er en spiller for Erik...

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

Jeg synes faktisk det er lidt for tidligt at tale om hvilke forstærkninger (eller blot nye spillere) vi skal have. Forårssæsonen er lige startet, og omend vi helt sikkert kunne have fået 4 point eller i hvert fald 2 point mere, så har vi altså hentet 3 point ind på brøndby og ligger trods alt nummer 3. Givet har vores spil ikke fungeret, men der er trods alt nogle ret store lyspunkter. Siden misæren i parken har vi ikke lukket et eneste mål ind. Vi er med 99% sikkerhed i pokalfinalen, enda med ganske overbevisende cifre.

Det kan godt være vores spil lige nu ikke er for godt, men lad os lige tage et blik ned over vores kampprogram.
17/04/05 15:00 Herfølge - FCM
24/04/05 15:00 FCM - AGF
01/05/05 15:00 FC Nordsjælland - FCM
08/05/05 15:00 FCM - Viborg FF
15/05/05 17:00 Silkeborg IF - FCM
19/05/05 20:00 FCM - Brøndby IF
22/05/05 15:00 OB - FCM
29/05/05 15:00 FCM - FC København
12/06/05 15:00 Randers FC - FCM
15/06/05 15:00 Esbjerg FB - FCM
19/06/05 15:00 FCM - AaB

De næste 3 kampe hører til i den på papiret lettere ende af skalaen, kun mod AGF ørr det være realistisk at tale om at miste point, men det er ikke fordi de spiller godt. Det er simpelthen fordi vi får så mange skader imod dem. Men da det er på hjemmebane, bør vi nu alligevel slå dem.

Når vi er kommet forbi dise "lette" kampe bør vi faktisk også have fået gang i spillet, og så bliver vi lige pludselig langt farlige i resten af sæsonen.

Det sidste argument for ikke at diskutere spillerindkøb er det simple faktum at der er utroligt langt til transfervinduet åbner, så de spiller der virker interessante nu, er ikke nødvendigvis de spiller som folk herinde vil finde interessante til den tid.

Er det noget vi kan tale om i forhold til truppen så bør det være hvor vores svagheder og styrker er. Og der må jeg sige at udefra virker det som vi har styr på truppen de fleste steder, undtaget venstreback og en backup til angrebet. Der til kommer at vi måske kunne bruge lidt mere brede på den centrale midt hvor vi vel kun har Frandsen, Hansen og Rathe med beviselig superligakalsse, og så lige femi med et stort potentiale. Men på den anden side er der også en grænse for hvor stor en trup vi kan have da vi allerede er presset på økonomien.

klemme

Indlæg af klemme »

Mener nu godt nok, at det er de næste 4 kampe, som på papiret ser lette ud...

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Hmm...ja, Akinci er en interessant spiller med gode kvaliteter. Kan bare ikke lige forestille mig ham i FCM.

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

Jeg tror sku seriøst aldrig jeg har set en let kamp imod viborg. Grudnet deres vidt berømte mindreværdskompleks plejer de er være rimeligt opsatt på at spille imod os.

Hvis det er horsens kampen du tænker på, ja så skal den sku være let.

klemme

Indlæg af klemme »

Så Viborg på Esbjerg Stadion i Søndags, hvis man scorer det første mål, så er chancen for at de knækker over stor.
Viborg er et hold som FCM skal have 3 point mod på hjemmebane, især i denne sæson, hvor de spiller om Medaljer og Pokaltriumf, er det vigtig at slå Viborg.
Håber så på lidt held, også giver de næste 4 kampe 12 point, FCM har smidt de point som de skal smide efter en lidt svingende forårstart.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Svingende? Spillemæssigt har den da været ret konstant på et for lavt niveau. ;-)

Besvar