Tour de France

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]

Tour de France

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvem tror i vinder touren?
- det var da for sygt det vore egen Kylling havde gang i i dag?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 31. jul 2007, 15:40, rettet i alt 1 gang.

Dahl Nielsen

Re: Tour de France

Indlæg af Dahl Nielsen »

I går... ; )

Ja, det var en super flot præstation af Michael Rasmussen. Gul trøje, prikker og etapesejr. Det var virkelig en stor dag for dansk cykelsport. En dag, der vil gå over i dansk Tour-historie. Men det bedste ved Touren er nu stadig den gode gamle Rolf, når han begynder med sit "Jeg husker også, dengang jeg selv var aktiv..."

Hvem der vinder er endnu for tidligt at sige, men hvis han kan trække lidt yderligere fra i bjergene, og ellers ikke tabe alt for meget tid på enkeltstarten, hvorfor skulle Kyllingen så ikke kunne iføre sig den gule trøje ved løbets slutning? ; )

Chap

Indlæg af Chap »

På nuværende tidspunkt er det ekstrem svært at sige, hvem der vinder. Men eftersom Michael Rasmussen kørte så vildt i går og åbenbart er i en enestående form, vil jeg gætte på, at han har en stor chance for at vinde løbet. Dog skal han ikke tabe alt for meget tid på enkeltstarten + det skal gå Rabobank godt på holdkørselsdagen. Men hvis alt det flasker sig, tror jeg sagtens, han kan ende med at stå i den gule trøje om noget tid i Paris :)

YahooSeeker [Bot]

Tror man er for naiv, hvis man reelt set tror på en Michael Rasmussen sejr! Hans enkeltstarter er ganske enkelt for ringe! Men håber da du tager fejl!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> + det skal gå Rabobank godt på holdkørselsdagen.

Der er ingen holdstidskørsel

Chap

Indlæg af Chap »

Nå okay, det var da en skam, eftersom CSC ville have haft en god chance der :) Men det vigtigste er, at han ikke laver noget lort på enkeltstarten, da han kan miste en masse tid der i forhold til sine konkurrenter.

YahooSeeker [Bot]

Jeg tror ikke man skal undervurdere det, at han reelt kamn kører den første enkeltstart som sidst mand - Derfor får han ikke den psykologiske lussing, ved at blive overhalet af alt og alle..

Nu skal han "kun" fokusere på at kører efter de tider, som allerede er kørt ind før ham.. Om det er nok ved jeg ikke, men en lille fordel for Rasmussen tror jeg bestemt det er.

/Jesper

Arff

Indlæg af Arff »

Jeg vil også sige, hvis Michael kan sikre sig 8-10 minutters forspring til de andre favouritter, oppe i bjergene har reelt en chance for det, men hvis han kun har 3-5 minutter tror jeg ikke på det kan lade sig gøre.

Hvis jeg ikke husker helt forkert, tabte han så ikke 16 minutter på enkelstarten sidste år, og væltede 3 gange?

Iøvrigt tror jeg Fabian Cancellara, fra CSC kan gå hen og vinde enkelstart.
Men en rytter som David Millar mener jeg heller ikke skal undervurderes til enkelstarten, men han har, ligesom Cancellara intet at sige i klassementet.

Fremad_drengen

Indlæg af Fremad_drengen »

Tror en Christophe Moreau vil gå hen og vinde Touren!
Han har vist rigtig god form på det sidste.

Daniel

Ellen J

Indlæg af Ellen J »

Jeg tror Valverde eller Evans vinder. De har været rigtig stærke, også på enkeltstart... -.-

Troldepus

Re: Michael Rasmussen

Indlæg af Troldepus »

så er vores egen kylling røget ud af touren. åbenbart noget med at han havde sagt til sortschefen at han øvede sig til tour de france i mexico, men han var i virkeligheden i Italien. Nu går der så rygter om at han ville skjule sig for anti-doping kontrollen.

Velkommen på forsiden, michael ;-)

http://ekstrabladet.dk/ekstraBladet/spo ... 321717.ece

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321700.ece

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article321650.ece

Troldepus

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Tour de france har nået lavmålet med denne pressemeddelse.
Syns det er utroligt, personligt har jeg mistet alt interesse for løbet.

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

fuldstændigt enig. har ellers trofast fulgt de senere år. men jeg ved sgu ikke rigtigt mere.

Troldepus - luk Touren ned i nogle år.

Lauth

Indlæg af Lauth »

Ikke nok med det. Han er fyrret fra Banken nu også (Rabobank)

Fanme latterlig.

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Lauth Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ikke nok med det. Han er fyrret fra Banken nu også
> (Rabobank)
>
> Fanme latterlig.

Det er han sgu selv ude om! Jeg HADER bare fucking snydere... Nu kan Contador jo heller ikke engang nyde sejren på samme måde... Han har ødelagt løbet!! FØJ!

Besvar