Sæsonens dårligste spiller...
-
YahooSeeker [Bot]
Sæsonens dårligste spiller...
Hej.
Efter jeg lige havde set indlæget med sæsonens bedste spiller, synes jeg os lige at vi kunne give tilkende hvem vi synes der har været mest skuffende i efterårs sæsonen.
Den jeg synes der har været mest skuffende, er helt klart Dennis Sørensen!!
Han mangler noget hurtighed og noget aggresivitet. Ja det har bare ikke gået godt for ham!!
Andreas
Efter jeg lige havde set indlæget med sæsonens bedste spiller, synes jeg os lige at vi kunne give tilkende hvem vi synes der har været mest skuffende i efterårs sæsonen.
Den jeg synes der har været mest skuffende, er helt klart Dennis Sørensen!!
Han mangler noget hurtighed og noget aggresivitet. Ja det har bare ikke gået godt for ham!!
Andreas
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 31. jan 2005, 17:33, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Sæsonens dårligste spiller...
Jeg synes også Dennis Sørensen har været ringe... Jeg håber han kommer igang i den "ny" sæson...
/Damsgaard
/Damsgaard
-
Klauzito
Jeg fatter bare ikke hvad sådan et indlæg skal gøre godt for??
Hvad er det fede i at "hædre" klubbens dårligste spiller??
Vi ligger på anden pladsen nu og går en kanonsvær forårssæson i møde, vi har mistet 2 af profilerne og aner knapt hvad vi ghar i bytte. Så hvad med at stå bag spillertruppen og da specielt en gut som Dennis der har haft en meget svær halvsæson hvor han helt sikkert ikke har levet op til det han har vist tidligere i FCN og på U21 landsholdet. Manden stinker jo langt væk af at mangle selvtillid og så er det sidste han har brug for altså at høre gang på gang at han er dårlig osv, for manden har talentet og mangler bare at få det ud!
Hvad er det fede i at "hædre" klubbens dårligste spiller??
Vi ligger på anden pladsen nu og går en kanonsvær forårssæson i møde, vi har mistet 2 af profilerne og aner knapt hvad vi ghar i bytte. Så hvad med at stå bag spillertruppen og da specielt en gut som Dennis der har haft en meget svær halvsæson hvor han helt sikkert ikke har levet op til det han har vist tidligere i FCN og på U21 landsholdet. Manden stinker jo langt væk af at mangle selvtillid og så er det sidste han har brug for altså at høre gang på gang at han er dårlig osv, for manden har talentet og mangler bare at få det ud!
-
Ravnen
Enig med Klaus, godtnok er det agurketid men der må være grænser.
Forstår heller ikke hetzen mod Dennis Sørensen, prøv lige at tag et kig her:
http://www.statman.dk/fcm/noegle.inc
Det kan godt være han har været svingende i sine præstationer, men han var ikke i klubben hvis han ikke havde potentialet. Og det er slet ikke dårligt at have lagt flere nøgleafleveringer end "nøglespillerne" Hansen og Frandsen.
Vær med til at give manden noget selvtillid, der er ikke meget ide i at forsøge at tvære vores egne spillere ud, det skal modstanderne nok stå for.
Forstår heller ikke hetzen mod Dennis Sørensen, prøv lige at tag et kig her:
http://www.statman.dk/fcm/noegle.inc
Det kan godt være han har været svingende i sine præstationer, men han var ikke i klubben hvis han ikke havde potentialet. Og det er slet ikke dårligt at have lagt flere nøgleafleveringer end "nøglespillerne" Hansen og Frandsen.
Vær med til at give manden noget selvtillid, der er ikke meget ide i at forsøge at tvære vores egne spillere ud, det skal modstanderne nok stå for.
-
Rovsing
Den absolut eneste måde denne statistik kan se sådan ud på, er at Dennis i slutningen af sæsonen var den der modtog alle vore fremlæg, så de faldt ned til de andre ulve.
I mod slutningen af sæsonen kan jeg huske at han gjorde sig bemærket ved slet ikke at lave nogle indlæg, og de der bagudrettede indlæg kaldes vel ikke nøgle afleveringer.
Nok om optællingen. Da Dennis spillede på midtbanen var det meget ringe, men hen mod slutningen af efteråret var han kommet op i angrebet for at modtage bolde med hovedet og det så bedre ud. Zidan ville sikkert have været lige så elendig som målmand.
Dennis fik mod slutningen også elimineret mange af sine bold tab. Vi må heller ikke glemme at Dennis i mange kampe spillede fordi han var nødt til det, ikke fordi han havde spillet sig på, men fordi andre var skadede. Dvs han kom ikke med den fornødne selvtillid, for så ville han have scoret i Ålborg mm.
Kritikken har sikkert heller ikke været sjov.
Lad os støtte op om vore spillere, specielt dem der har mest brug for det.
I mod slutningen af sæsonen kan jeg huske at han gjorde sig bemærket ved slet ikke at lave nogle indlæg, og de der bagudrettede indlæg kaldes vel ikke nøgle afleveringer.
Nok om optællingen. Da Dennis spillede på midtbanen var det meget ringe, men hen mod slutningen af efteråret var han kommet op i angrebet for at modtage bolde med hovedet og det så bedre ud. Zidan ville sikkert have været lige så elendig som målmand.
Dennis fik mod slutningen også elimineret mange af sine bold tab. Vi må heller ikke glemme at Dennis i mange kampe spillede fordi han var nødt til det, ikke fordi han havde spillet sig på, men fordi andre var skadede. Dvs han kom ikke med den fornødne selvtillid, for så ville han have scoret i Ålborg mm.
Kritikken har sikkert heller ikke været sjov.
Lad os støtte op om vore spillere, specielt dem der har mest brug for det.
-
YahooSeeker [Bot]
Hej
SLAP LIII AF Klauzito !!! Folk må da have deres egen mening ..........
The_ulv
Jo FCM har midstet nogle nøglespiller men er sikker på de kan ende i top 3 i denne sæson men så skal Dennis Sørensen varme bænken.
Han har slet ik vist sig i efterårssæsonen med sine bold evner som vi ved han har gemt i sig et eller andet sted langt nede i sig =:) ............
SLAP LIII AF Klauzito !!! Folk må da have deres egen mening ..........
The_ulv
Jo FCM har midstet nogle nøglespiller men er sikker på de kan ende i top 3 i denne sæson men så skal Dennis Sørensen varme bænken.
Han har slet ik vist sig i efterårssæsonen med sine bold evner som vi ved han har gemt i sig et eller andet sted langt nede i sig =:) ............
-
Jesper - BW415
Slap dog af mand... der gør sku da ikke noget at være 'selv'kritisk... Jeg synes der er en træls tendens til at FCM - klubben, trænerne og spillerne altid SKAL omtales udelukkende positivt - at upege sæsonens ringeste spiller er jo bare et ganske almindeligt halv-kedeligt siotag...
/Jesper - synes Poku var den ringeste...
/Jesper - synes Poku var den ringeste...
-
Altoriso
Jeg synes helt klart at Rasmus Daugaard var den ringeste..
-
Jesper - BW415
Hmm.. Man kan så ikke sige han spillede så meget men ok - han var i hvertfald ik det skarpeste da vi spillede i Ikast...
/Jesper
/Jesper
-
schou
Klart Kristian Bak. Altid sæsonens dårligste spiller.
/schou
/schou
-
YahooSeeker [Bot]
Det må da klart være Ulrik Lindkvist... Har har alle dage bevist at han ikke høre til i FCM
-
Denis Egebæk
så er det alligevel lidt underligt at han er blevet fundet god nok af tre forskellige trænere.....