Transfervindue

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kent

Re: Så sker der lidt i BIF

Indlæg af Kent »

Jeg har set ham (Mikkelsen) spille et par gange, og det har både været godt og skidt. Det er ikke fordi jeg er uenig i, at han er et talent. Det er mere det med, at han er "nordens største" talent. TK kunne ikke "nøjes" med at sige "DKs største", nej det skulle være "Nordens!" ;-)

Takito

Nordstrand til FCK?

Indlæg af Takito »

Kunne lige læse på tekst-tv, at FCK angiveligt er villige til, at betale 15 mill for Morten Nordstrand.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70617

Der var et link også :)

bobthebuilder_dk

Re: Nordstrand til FCK?

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Jeg tror sgu nok han skal blive "skudt afsted" til fck..

Han er også god... det må vi jo indrømme... 15 mill.. det virker som en rimelig pris! Nogle rygter siger jo også at det ca. er det samme som vi gav for at få Thyge tilbage..
Jeg mener godt de kan sammenlignes lidt.. ca. samme alder.. protentiale.. også måske pris?

Bjerg90

Re: Nordstrand til FCK?

Indlæg af Bjerg90 »

bobthebuilder_dk Skrev:
-------------------------------------------------------
> Han er også god... det må vi jo indrømme... 15
> mill.. det virker som en rimelig pris!

Har læst på ttv at det skulle være den dyreste handel mellem 2 danske klubber nogensinde,
før var det Duncan til BIF for 13,5 mio..

Men ja, jeg er enig, han kan blive en farlig mand i FC, sammen med Allbäck!

YahooSeeker [Bot]

OB & AaB står stille?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Puha, FCK bliver jo ikke ligefrem dårligere.
Nu har stortset alle topklubber i SAS Ligaen været ude og hente forstærkninger, ja stortset alle klubber i suppen, bortset fra OB og AaB.
Som jeg ser det, får AaB en meget svær sæson, hvis de ikke får købt markant ind.
De har mistet begge deres centrale midtbanespillere, altså Würtz og Fredrik Winsnes, og derud over faktisk også trejde eller fjerde valget til pladsen, Thomas Kortegaard til ACH.

AaB har kun sikret sig, en skadet Karim Zaza.

OB har fået Cristian Bolanos, Mustapha Papa Diop, Kasper Fredholm og Hans Henrik Andreasen
De har mistet Morten Fevang, Emil Ousager, Frank Andreasen, Rajko Lekic og Martin Borre.

Link: http://www.bolddk.com/transfers/?league=1 - god liste iøvrigt.
De har bare glemt Chrisopher Poulsen, til FCM.

Peter Ross

Re: OB & AaB står stille?

Indlæg af Peter Ross »

Centralt på midtbanen, så vil jeg mene FCK er svækket.

Würtz er slet ikke i samme klasse som Linderoth, så det skifte skræmmer mig ikke nævneværdigt.
Nordstrand kan blive giftig, men kan også komme til at lide af samme problem som Berglund - at komme fra et hold, hvor modstanderne ofte står langt fremme, modsat hvad han kommer til at opleve i FCK, hvor modstanderne ofte står lavt i banen.

Peter Ross

Besvar