Christopher Poulsen - ny tråd

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jon Damsgaard

Re: Jeg hader JØ!!!

Indlæg af Jon Damsgaard »

Tag dig sammen og hvis lidt klubfølelse man!

Det er et fuldstændig håbløs køb! - Hvis man har skudt 3 mil efter ham som de ville have fra AGF er det så sørgeligt som noget overhovedet kan være!

/Damsgaard - Ørgaard tag dig sammen!!!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jesper BW1100 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jon Damsgaard Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Har den mand ikke det der ligner klubfølelse? -
> > Han kan ihvertfald ikke acceptere folk der har!
> >
> > Vi sælger ud af rutinen, vi sælger ud af en
> > spiller som har været med fra start, vi sælger
> > Ulrik som altid har kæmper for klubben.
> >
> > Istedet henter vi hvad jeg ser en tilfældig
> > spiller fra Viborg, engang en som overhovedet
> ikke
> > spiller samme plads som Ulrik.
> >
> > Jeg kan ikke acceptere dette!
> >
> > Damsgaard - Thyge købet betyder intet for mig
> lige
> > nu!
>
> Tag dig da sammen med det tuderi. Du lyder som en
> lille unge der ikke må få sin kage. Giv da manden
> og Ørgaard en chance.

Hvor mange chancer skal han have ?? Sælger højre back, køber venstre kant. Ingen logik i det overhovedet. Jeg har set nok mærkværdige køb fra Ørgaards side efterhånden til jeg labber det i mig, selvom han kommer med udtalelser om CPs "flotte forår", hvor han stank !

> Og mht. Lindkvist. Kunne det
> så ikke tænkes at han også selv gerne ville afsted
> for at få fast spilletid?!

Nu er det tilfældigvis sådan, at Ulrik gerne ville blive, men ikke når han direkte får at vide der bliver købt en ny til hans plads (Løgn so far fra Ørgaards side), og der ellers ikke er kigget hans vej det seneste år. Der er grænser for galskaben, selv for en klubmand som Ulle.

Peter Ross

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Stop dog det tuderi... Manden har ikke spillet fast det sidste halve år og har før nævnt at han gerne vil til udlandet engang - hvis det skal blive virkelighed SKAL han jo spille fast hver weekend og jeg kan da godt forstå hvis han gerne vil til en anden klub - for jeg er sikker på det er ham lige så vel som klubben der gerne ser et skifte

Jvf. "Jeg hader JØ" så lad dog være at gøre det personligt, det er til at brække sig over når man ikke kan debatere sagligt men har brug for sådanne udbrud!

Jeg så også meget gerne UL blive i klubben - især hvis han kan finde niveauet igen, men derfra og til at sige "Thyge købet betyder intet for mig lige nu!" er der eddermadme langt...

Op på hesten igen - vi går efter guldet i næste sæson...:)

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Prøv da lige og samle dig en smule...
Hvad er det der er skidt i den handel? Nu får Leon lidt konkurrence om pladsen? CP er sgu en udemærket spiller! Og at han er fra VFF siger jo intet! Jeg troede sgu kun det var Vffere der gik amok på den måde som du lige har gjort.

Vi er ved at have en rigtig bred trup. Og det kræver det for at være med i toppen. Jeg tror så at der ryger 1 spiller eller 2. ( Så vidt jeg ved er Ulle ikke solgt endnu). Og der er enkelte der ikke har hvad der skal til længere. Set ud fra sidste sæson... Og det er så min mening... Lynch mig bare men jeg mener ikke at Jesper Mikkelsen har mulighed for at komme på holdet længere!
Jg så hellere Rasmus Hansen på holdet frem for Mikkelsen...

B

Indlæg af B »

Jeg kender ikke Ulriks egen version, men bygger man det på en avis artikel, kan det jo være måden journalisten tolker historien der skinner igennem.

1. version
JØ ringede og sagde at han havde hentet en ny spiller til pladsen og at Ulrik derfor godt kunne smutte.

2. version
JØ ringede og sagde at det var lykkedes at finde en ny spiller til backpladsen og at Ulrik derfor gerne måtte forhandle med AGF (så han kan komme til at spille fast igen).

Kent

Indlæg af Kent »

Rolig nu Peter ;-)

Peter Ross Skrev:
> Hvor mange chancer skal han have ?? Sælger højre
> back, køber venstre kant.

Hvad er det for en højre back, der er solgt?
Ørgaard udtalte bl.a. til HF i dag, at han forventede MINDST 1 spiller mere. Hvis Lindkvist bliver solgt, vil jeg forvente der kommer en ny højreback. Men skal vi ikke lige vente med at kritisere Ørgaard for salget til efter det er gennemført?

> Nu er det tilfældigvis sådan, at Ulrik gerne ville
> blive, men ikke når han direkte får at vide der
> bliver købt en ny til hans plads (Løgn so far fra
> Ørgaards side)

Tjaa... det er vel ikke mere løgn end det var i formiddags. Hvem siger at CP handlen har sammenhæng med UL? Venstre back har længe været et ømt punkt, så det er vel ikke ulogisk at man gerne vil forstærke sig der? UL-handlen kan jo være noget helt andet.

> og der ellers ikke er kigget hans
> vej det seneste år.

Arrrr... det ved du vist bedre Peter. UL var fast i efteråret, hvor det foretrukne back-par var Kolja og Ulle. Det var også dem, der startede i første kamp i foråret. Så 1 år passer vist ikke. Men det er korrekt, at UL gerne vil væk - og det er sådan set diskuteret mange gange før.

Jon Damsgaard

Indlæg af Jon Damsgaard »

Hausser Skrev:
> Spis brød til Jon Nørgaard, magen til pinlig
> kommentar skal man sgu lede længe efter..
>
> Når du nu ikke kan acceptere dette, hvad vil du så
> gøre?

Jon Nørgaard - sødt? :)

Jeg vil støtte Ulrik, jeg ville fandme føle mig trådt på hvis jeg altid har været der for klubben, og endda har givet til kende man gerne vil blive i klubben og kæmpe også få afvide man ikke er ønsket.

BW#1713

Re: Christopher Poulsen - ny tråd

Indlæg af BW#1713 »

Der burde være en regel om at man ikke købe nogel lejesvende fra vores størsterival Vifår FF.
Han flupper ligesom alle de andre fra Ruinerne...
Troede lige at det var en god nyhed. fuck jeg er gal på en hvis hr Ørgaard

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kent Skrev:
> Peter Ross Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvor mange chancer skal han have ?? Sælger
> højre
> > back, køber venstre kant.
>
> Hvad er det for en højre back, der er solgt?

Jeg anser den handel for at være gennemført, efter hvad jeg har hørt.

> Ørgaard udtalte bl.a. til HF i dag, at han
> forventede MINDST 1 spiller mere. Hvis Lindkvist
> bliver solgt, vil jeg forvente der kommer en ny
> højreback. Men skal vi ikke lige vente med at
> kritisere Ørgaard for salget til efter det er
> gennemført?

Som skrevet ovenfor, så er det et spørgsmål om tid, inden Lindkvist-handlen er gennemført. Jeg kræver en ny højre back, hvis vi sælger ! 1 mand til højre back er bare ikke nok ! Og når man sælger Lindkvist, så må man kunne forvente en vis kvalitet hos denne højre back der skal købes.

> > Nu er det tilfældigvis sådan, at Ulrik gerne
> ville
> > blive, men ikke når han direkte får at vide der
> > bliver købt en ny til hans plads (Løgn so far
> fra
> > Ørgaards side)
>
> Tjaa... det er vel ikke mere løgn end det var i
> formiddags. Hvem siger at CP handlen har
> sammenhæng med UL? Venstre back har længe været et
> ømt punkt, så det er vel ikke ulogisk at man gerne
> vil forstærke sig der? UL-handlen kan jo være
> noget helt andet.

I formiddags var handlen med CP trods alt ikke gennemført, så indtil videre ligner det for mig en måde fra Ørgaards side til at presse Ulrik til GF.
CP har IKKE sin force på venstre back. CP er klart bedst offensivt, så det virker noget (læs: meget) mærkværdigt at købe ham til venstre back.

> > og der ellers ikke er kigget hans
> > vej det seneste år.
>
> Arrrr... det ved du vist bedre Peter. UL var fast
> i efteråret, hvor det foretrukne back-par var
> Kolja og Ulle. Det var også dem, der startede i
> første kamp i foråret. Så 1 år passer vist ikke.
> Men det er korrekt, at UL gerne vil væk - og det
> er sådan set diskuteret mange gange før.

Okay, så korter vi det til et halvt år, men det ændrer ikke min pointe nævneværdigt. 1 dårlig kamp var nok til at smide Ulrik ud fra det gode selskab, det finder jeg mystisk, når hverken Kolja eller Leon var et hak bedre i de efterfølgende kampe.

Peter Ross

Ravnen

Velkommen til

Indlæg af Ravnen »

En fin handel synes jeg, en karimatisk og benhård spiller som gerne går forrest. Synes han har potentiale til meget mere, og hvis han arbejder for sagen er landsholdet ikke helt umuligt, venstre backs hænger ihverfald ikke på træerne i Danmark.

Velkommen!

Kent

Lindkvist

Indlæg af Kent »

Hvis Ulrik sælges - og jeg er meget enig med dig i, at det virker meget sandsynligt - så tror jeg det er indelysende at man vil hente en ny højre back (man kan trods alt nok ikke klare sig med Madsen som backup). Jeg vil næsten tro, at man så henter et talent, der har tålmodighed til at sidde på bænken og være backup. Kolja vil nok heller ikke have tålmodighed til bænken (det var vel derfor han søgte væk fra EfB).

Jeg tvivler da på at ER eller Ørgaard går rundt og tror, at vi kun skal have en højre back. Tror du, de gør det?

Nicolai Kammersgaard

Re: Christopher Poulsen pris

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Hvad tror i vi har givet?
Jeg tror at vi har givet omkring 1 - 1 1/2 million, fordi CP åbenlyst ikke ville være i VFF længere og fordi interessen fra AGF er aftaget siden VFF forlangte 3. millioner og nu skulle MJ fra VFF skynde sig at sælge for ikke at tabe ansigt (igen). Derfor fik vi ham "billigt".

Iøvrigt synes jeg at det var fornuftigt af Ørgaard at købe en Venstre back, fordi det har været vores svageste position og LJ er stadigvæk ung og ustabil. Om CP så er den rigtige det må han jo så vise når suppen starter, hvad han har vist i VFF kan jeg ikke bruge til noget.
Hvis UL så bliver solgt kan vi snakke om at vi også skal have en spiller til den plads.

Nicolai Kammersgaard
Som har 100 % tillid til JØ!

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Jon Damsgaard Skrev:
---------------------------------------------------
> Jon Nørgaard - sødt? :)
>
> Jeg vil støtte Ulrik, jeg ville fandme føle mig
> trådt på hvis jeg altid har været der for klubben,
> og endda har givet til kende man gerne vil blive i
> klubben og kæmpe også få afvide man ikke er
> ønsket.

Ja, men sådan fungerer virkeligheden bare ikke. Hvis man ikke er god nok kan man da ikke forvente at få lov og blive - loyal eller ej skal man stadig have niveauet! At klubben har meldt det ud til ulle er da kun positivt, han har god tid til at finde en ny klub da vinduet stadig er åbent i to mdr.....

BWMØ

Re: Christopher Poulsen - ny tråd

Indlæg af BWMØ »

BW#1713 Skrev:
> Der burde være en regel om at man ikke købe nogel
> lejesvende fra vores størsterival Vifår FF.
> Han flupper ligesom alle de andre fra Ruinerne...
> Troede lige at det var en god nyhed. fuck jeg er
> gal på en hvis hr Ørgaard

Nu må I simpelthen stoppe - ikke kun ovenstående BW"1713, men også Jer andre tudeprinser/-årinsesser.
Det er det simpelthen verdens største tudefjæs jeg har været vidne, det I viser herinde, og det klæder ikke det her forum!

Ulrik har ikke vist det, der var nødvendigt, for så var han jo tydeligvis ikke blevet bedt om at smutte.

CP vil jeg indtil videre betegne som værende et godt køb - måske spillede han ikke vildt godt for VFF, men "man" ved vel hvad han står for - det er ikk nok for nogen, men i min bog er det ok i den her henseende, indtil det modsatte er bevist.
Når/hvis den dag kommer, så er I velkomne til at håne mig :o)

Men stop nu den personlige "hetz" mod Ørgaard - hvis han ikke handlede spillere var det sq nok også galt i Jeres ører.

Det tangerer sq nogle gange til en børnehave herinde, så meget bliver der tudet!!

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

Sir Lago Skrev:
> Prøv da lige og samle dig en smule...
> Hvad er det der er skidt i den handel? Nu får Leon
> lidt konkurrence om pladsen? CP er sgu en
> udemærket spiller! Og at han er fra VFF siger jo
> intet! Jeg troede sgu kun det var Vffere der gik
> amok på den måde som du lige har gjort.
>
> Vi er ved at have en rigtig bred trup. Og det
> kræver det for at være med i toppen. Jeg tror så
> at der ryger 1 spiller eller 2. ( Så vidt jeg ved
> er Ulle ikke solgt endnu). Og der er enkelte der
> ikke har hvad der skal til længere. Set ud fra
> sidste sæson... Og det er så min mening... Lynch
> mig bare men jeg mener ikke at Jesper Mikkelsen
> har mulighed for at komme på holdet længere!
> Jg så hellere Rasmus Hansen på holdet frem for
> Mikkelsen...

og det sker hermed... for det første har Rasmushansen sat sig selv på spillerforeningens transferliste! for det andet kan Jesper mikkelsen spille stort set alle pladser i forsvaret!(nogle bedre end andre) det er jo simpelthen for åndssvagt, uansvarligt og groft at dømme Jesper mikkelsen ude. hvad bygger du i det hele taget det På?!

ved sku ikke om jeg skal ned og hente en balje? kommer der flere af disse indlæg?!

Besvar