Romerlys ødelægger focboldkampe!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Romerlys ødelægger focboldkampe!!!!
Tapia skrev:
-------------------------------------------------------
> Romerlys ødelægger IKKE fodboldkampe!!!!
>
> Hjernedøde fans MED romerlys ødelægger
> fodboldkampe!!!!
>
Og hvis du får tæsk efter kampen, er det IKKE voldelige fodboldfans, men fordi du er provokerende der er problemet......eller hvad??
>
> fodboldkampe!!!!
>
Og hvis du får tæsk efter kampen, er det IKKE voldelige fodboldfans, men fordi du er provokerende der er problemet......eller hvad??
-
Fisker K
Tapia skrev:
>
> fodboldkampe!!!!
>
Jeg kommer til at tænke på Charlton Heston og NRA når jeg læser dit indlæg. "guns dont kill people, people kill people"
Hvis du spørger mig er det et af historiens dummeste slogans
Kenneth
>
> fodboldkampe!!!!
>
Jeg kommer til at tænke på Charlton Heston og NRA når jeg læser dit indlæg. "guns dont kill people, people kill people"
Hvis du spørger mig er det et af historiens dummeste slogans
Kenneth
-
Outlaws
Hvad vil du så gøre hvis der var nogle der gjorde det og du så det?
Hvad rager det os, at du lige er holdt op med at ryge!!
-
Poulsgaard
Arh Rovsing. Selvtægt er efter min mening snart lige så slemt som romerlys, lad du bare det blive hjemme også,....
Poulsgaard
Poulsgaard
-
Tapia
Fisker K skrev:
> Tapia skrev:
> > Romerlys ødelægger IKKE fodboldkampe!!!!
> >
> > Hjernedøde fans MED romerlys ødelægger
> > fodboldkampe!!!!
> >
>
>
> Jeg kommer til at tænke på Charlton Heston og NRA
> når jeg læser dit indlæg. "guns dont kill people,
> people kill people"
> Hvis du spørger mig er det et af historiens
> dummeste slogans
>
>
> Kenneth
Puha... Charlton Heston... Den vil jeg sgu meget nødigt have siddende på mig, så jeg må hellere svare på indlægget.
Efter at have læst mit indlæg igennem igen, kan jeg godt se hvorfor du skriver som du gør. Indlægget er lidt uheldigt formuleret, men det var ikke ment som nogen forsvarstale for romerlys. Det var snarere en kommentar til Inters rabiate fans, som opførte sig fuldstændigt uanstændigt. Jeg beklager og skal nok prøve at udtrykke mig klarere/smartere fremover.
Når det så er sagt må jeg da indrømme at jeg er ved at brække mig over Rovsings svar. Selvfølgeligt fyrer jeg ikke romerlys af på stadion. Det er ulovligt, og så længe det er ulovligt gør jeg det ikke. You have my word on that. MEN selv hvis jeg gjorde betyder det sgu da ikke at du (Rovsing) har ret til at gøre noget som helst ved det. Systemet er så smart indrettet, at hvis jeg (eller en anden) fyrer noget af, bliver jeg smidt ud OG jeg får en bøde.
Jeg synes ærligt talt at du skulle begynde at ryge igen, hvis du ikke kan styre dit temperament uden nikotin.
> Tapia skrev:
> > Romerlys ødelægger IKKE fodboldkampe!!!!
> >
> > Hjernedøde fans MED romerlys ødelægger
> > fodboldkampe!!!!
> >
>
>
> Jeg kommer til at tænke på Charlton Heston og NRA
> når jeg læser dit indlæg. "guns dont kill people,
> people kill people"
> Hvis du spørger mig er det et af historiens
> dummeste slogans
>
>
> Kenneth
Puha... Charlton Heston... Den vil jeg sgu meget nødigt have siddende på mig, så jeg må hellere svare på indlægget.
Efter at have læst mit indlæg igennem igen, kan jeg godt se hvorfor du skriver som du gør. Indlægget er lidt uheldigt formuleret, men det var ikke ment som nogen forsvarstale for romerlys. Det var snarere en kommentar til Inters rabiate fans, som opførte sig fuldstændigt uanstændigt. Jeg beklager og skal nok prøve at udtrykke mig klarere/smartere fremover.
Når det så er sagt må jeg da indrømme at jeg er ved at brække mig over Rovsings svar. Selvfølgeligt fyrer jeg ikke romerlys af på stadion. Det er ulovligt, og så længe det er ulovligt gør jeg det ikke. You have my word on that. MEN selv hvis jeg gjorde betyder det sgu da ikke at du (Rovsing) har ret til at gøre noget som helst ved det. Systemet er så smart indrettet, at hvis jeg (eller en anden) fyrer noget af, bliver jeg smidt ud OG jeg får en bøde.
Jeg synes ærligt talt at du skulle begynde at ryge igen, hvis du ikke kan styre dit temperament uden nikotin.
-
Halkjær
Re: Dida
Hvad snakker du om.. jeg har ikke set kampen, men manden er jo målmand så det er vel klart at han står tæt ved der hvor de bliver kastet. Og selv om han måske har haft chancen for at løbe væk der fra, så be´r han da ihvertfald ikke selvom det, det var da noget åndsvagt noget at sige.
-
Halkjær
Jeg sagde at selvom han måske har haft chancen for at løbe væk derfra, så er det da ihvertfald ikke hans egen skyld.. Det kan godt være at det var dumt af ham at blive stående(og nej jeg ville ikke blive stående,) men det er stadig ikke hans egen skyld.
Det kan godt være det var dumt af Dida, men prøv at tænk over hvor dumt det var af dem der kastede romerlysene.
Det kan godt være det var dumt af Dida, men prøv at tænk over hvor dumt det var af dem der kastede romerlysene.
-
YahooSeeker [Bot]
Slap nu af med de udråbstegn osv. Dida smider et par flasker og en lighter væk, da romerlysene begynder at falde bag ham. Han har ikke rigtig fattet at der flyver flere romerlys ned, før han bliver ramt, sådan som jeg ser det. For hvis han havde opdaget at der kom så mange ned, var han nok løbet i sikkerhed. 
-
Rovsing
Hej Poulsgard !
Ja jeg er fuldstændig enig med dig.
Meningen med det jeg skriver er jo netop : Lad nu være med at gøre noget der kan provokere mange store mennesker, som måske oveni købet har en lavere tolerance end ellers. Ikke bare for at undgå at vores private liv skal ødelægges af fodbold, men også fordi vores klub har et kanon dårligt regnskab, og bøder for utilbørlig optræden hjælper ikke klubben.
I øvrigt fik fanklubben stor ros ved generalforsamlingen af aktionærer, og det synes jeg er fortjent og jeg håber vi bliver ved med at ros fremover.
Ja jeg er fuldstændig enig med dig.
Meningen med det jeg skriver er jo netop : Lad nu være med at gøre noget der kan provokere mange store mennesker, som måske oveni købet har en lavere tolerance end ellers. Ikke bare for at undgå at vores private liv skal ødelægges af fodbold, men også fordi vores klub har et kanon dårligt regnskab, og bøder for utilbørlig optræden hjælper ikke klubben.
I øvrigt fik fanklubben stor ros ved generalforsamlingen af aktionærer, og det synes jeg er fortjent og jeg håber vi bliver ved med at ros fremover.
-
Rovsing
Hvad vil du så gøre hvis der var nogle der gjorde det og du så det?
Jeg håber ingenting men man ved jo aldrig.
---------------------
Du skal bare vide det kan lade sig gøre.
Jeg håber ingenting men man ved jo aldrig.
---------------------
Du skal bare vide det kan lade sig gøre.
-
Ravnen
Klauzito skrev:
> Men som jeg ser det så hagler tingene ned omkring
> ham og han MÅ ha opdaget det får det har stået på
> i et stykke tid.
Jeg tror egentlig ikke han har opdaget det, midt i en kamp er spilleren jo dybt koncentreret, og desuden må målmænd i serie a vel være vant til at der ryger forskellige ting ned, og jeg tror ikke han havde set det var romerlys før han blev ramt. Hvis han havde vidst det havde han garanteret reageret anderledes, der er en forsvarer som må løbe ned og få ham væk efter romerlyset der ramte ham, det er endnu et tegn på at Dida ikke har vidst hvor alvorlig situationen var.
> Men som jeg ser det så hagler tingene ned omkring
> ham og han MÅ ha opdaget det får det har stået på
> i et stykke tid.
Jeg tror egentlig ikke han har opdaget det, midt i en kamp er spilleren jo dybt koncentreret, og desuden må målmænd i serie a vel være vant til at der ryger forskellige ting ned, og jeg tror ikke han havde set det var romerlys før han blev ramt. Hvis han havde vidst det havde han garanteret reageret anderledes, der er en forsvarer som må løbe ned og få ham væk efter romerlyset der ramte ham, det er endnu et tegn på at Dida ikke har vidst hvor alvorlig situationen var.
-
YahooSeeker [Bot]
Nu har jeg læst denne debat med stor interesse, men jeg er nødt til at spørge...
Hvad er en focboldkamp egentlig?
Hvad er en focboldkamp egentlig?