Romerlys ødelægger focboldkampe!!!!
-
Morten Odense
Romerlys ødelægger focboldkampe!!!!
http://www.onside.dk/main/index.phtml?a ... &id=123117
Dette er ikke noget imod FCM Fans, men mod Onside's romerlys-snak!
Dette er ikke noget imod FCM Fans, men mod Onside's romerlys-snak!
Senest rettet af Morten Odense 17. apr 2005, 02:09, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Romerlys ødelægger focboldkampe!!!!
Ja jeg så det direkte, heldigt for Dida at lyset rammer ham med den "rigtige" ende, det er ikke godt at vide hvad der var sket hvis det var flammen som havde været nedad i nedslags øjeblikket..
Gad vide om det efterhånden skal have konsekvenser for italiensk fodbold. Det er ikke længe siden Anders Frisk blev fældet af en mønt i Rom. De har generelt et problem med at smide ting på banen dernede..
Gad vide om det efterhånden skal have konsekvenser for italiensk fodbold. Det er ikke længe siden Anders Frisk blev fældet af en mønt i Rom. De har generelt et problem med at smide ting på banen dernede..
-
Anni
Deres Indenrigsminister har jo også udtalt i dag, at han vil slå hårdt ned på det = kampe uden tilskuere.
Anni
Anni
-
Morten Odense
Det burde os være konsekvensen....
Har ikke lige hørt det!
Tak for oplysningen Anni!
/Morten Odense.
Har ikke lige hørt det!
Tak for oplysningen Anni!
/Morten Odense.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg syntes det er helt okay det der skete!! Det så da fedt ud!! Men bare tarveligt de ikke kan styrer sig og bare holde dem i hånden...!! Det lignte jo nytårs aften
Der errda også folk som får Heksehyl og så mange andre ting i hovedet når man fejer nytår!! Og der er j ikke sket noget med Dida... Men det så fedt ud!!!
-
Allan B.
HBG/Herning skrev:
-------------------------------------------------------
Det lignte jo
> nytårs aften
Der errda også folk som får
> Heksehyl og så mange andre ting i hovedet når man
> fejer nytår!! Og der er j ikke sket noget med
> Dida... Men det så fedt ud!!!
Jamen det er der da. Og det er da også vældig hyggeligt med et romerlys eller raket i ansigtet. Og vældig fedt med en tur på skadestuen og et kæmpe ar i ansigtet eller nedsat syn. Ih hvor vi hygger os.
Ironi kan være anvendt.
Det lignte jo
> nytårs aften
Jamen det er der da. Og det er da også vældig hyggeligt med et romerlys eller raket i ansigtet. Og vældig fedt med en tur på skadestuen og et kæmpe ar i ansigtet eller nedsat syn. Ih hvor vi hygger os.
Ironi kan være anvendt.
-
Jean / BW# 1238
HBG/Herning skrev:
> Jeg syntes det er helt okay det der skete!! Det så
> da fedt ud!!
Ja, det er vildt fedt! Jeg er helt enig.
> Men bare tarveligt de ikke kan styrer
> sig og bare holde dem i hånden...!! Det lignte jo
> nytårs aften
Ja, det var bare vildt fedt! Især da Dida blev ramt... jeg er helt overbevist om at hvis romerlys bliver lovlige i Danmark, så vil frustrede fans ikke smide dem på banen.
> Der errda også folk som får
Ja, den bette forbrænding overlever han nok. Man burde sgu' lave en konkurrence i fanklubberne, hvor man så fik gratis romerlys efter hvor mange spillere man kan ramme i løbet af en kamp...
Romerlys skal gøres lovlige så hurtigt som muligt! At de er skide farlige og røgen er giftig betyder ikke noget for folk bliver alligevel ramt af fyrværkeri nytårsaften, så et brændende romerlys er jo ingenting. Folk er vel hårdhudet...
IRONI OFF!
> Jeg syntes det er helt okay det der skete!! Det så
> da fedt ud!!
Ja, det er vildt fedt! Jeg er helt enig.
> Men bare tarveligt de ikke kan styrer
> sig og bare holde dem i hånden...!! Det lignte jo
> nytårs aften
Ja, det var bare vildt fedt! Især da Dida blev ramt... jeg er helt overbevist om at hvis romerlys bliver lovlige i Danmark, så vil frustrede fans ikke smide dem på banen.
> Der errda også folk som får
Ja, den bette forbrænding overlever han nok. Man burde sgu' lave en konkurrence i fanklubberne, hvor man så fik gratis romerlys efter hvor mange spillere man kan ramme i løbet af en kamp...
Romerlys skal gøres lovlige så hurtigt som muligt! At de er skide farlige og røgen er giftig betyder ikke noget for folk bliver alligevel ramt af fyrværkeri nytårsaften, så et brændende romerlys er jo ingenting. Folk er vel hårdhudet...
IRONI OFF!
-
Jean / BW# 1238
Morten Odense skrev:
> Dette er ikke noget imod FCM Fans, men mod
> Onside's romerlys-snak!
Romerlys skal aldrig være lovlige... for frustrede "fans" vil altid kunne få stoppet en kamp ved at smide lortet på banen. Jeg håber Inter bliver straffet... ikke nødvendigvis økonomisk, men tilskueremæssigt... spille kampe uden hjemmebanetilskuere. Det rammer fans og klubben. Så må fansene ta' fat i hinanden og stoppe den slags opførsel. Det er skide svært, men ikke umuligt.
> Dette er ikke noget imod FCM Fans, men mod
> Onside's romerlys-snak!
Romerlys skal aldrig være lovlige... for frustrede "fans" vil altid kunne få stoppet en kamp ved at smide lortet på banen. Jeg håber Inter bliver straffet... ikke nødvendigvis økonomisk, men tilskueremæssigt... spille kampe uden hjemmebanetilskuere. Det rammer fans og klubben. Så må fansene ta' fat i hinanden og stoppe den slags opførsel. Det er skide svært, men ikke umuligt.
-
BW # 163
Uden at skulle forsvare de romerlyskastende psykopater og dårlige tabere fra Inter, var det alligevel påfaldende så ringe en dommerpræstation Markus Mærkelig leverede.
Overså en skalle fra "sheva" og annulerede et fuldstændigt korrekt mål.
Mon Berlusconi havde været til lommerne ?.
En sørgelig dag for fodbolden, det er sikkert.
BW # 163
PS: Info til spillere fra Dansk Tipstjeneste:
Kulance-udbetaling på Shevchenko
Gårsdagens CL-opgør mellem Inter og Milan blev afbrudt efter 75 minutter, da Inters tilhængere overdængede banen med romerlys.
Da kampen blev afbrudt, havde Shevchenko allerede bragt Milan foran 1-0, og alle spillere, der har spillet Shevchenko som Første Målscorer på Matchen 2, kan få deres gevinst udbetalt pr. kulance ved at sende spillekvitteringen til Tipstjenestens SvarCenter på adressen:
Dansk Tipstjeneste A/S
SvarCentret
Korsdalsvej 135
2605 Brøndby
Den Lange
Kampen er udsat indtil UEFA beslutter, om kampen skal genoptages eller ej.
Såfremt kampen ikke bliver genoptaget indenfor spillerunden vil alle udfald på Den Lange blive sat til odds 1,00.
Overså en skalle fra "sheva" og annulerede et fuldstændigt korrekt mål.
Mon Berlusconi havde været til lommerne ?.
En sørgelig dag for fodbolden, det er sikkert.
BW # 163
PS: Info til spillere fra Dansk Tipstjeneste:
Kulance-udbetaling på Shevchenko
Gårsdagens CL-opgør mellem Inter og Milan blev afbrudt efter 75 minutter, da Inters tilhængere overdængede banen med romerlys.
Da kampen blev afbrudt, havde Shevchenko allerede bragt Milan foran 1-0, og alle spillere, der har spillet Shevchenko som Første Målscorer på Matchen 2, kan få deres gevinst udbetalt pr. kulance ved at sende spillekvitteringen til Tipstjenestens SvarCenter på adressen:
Dansk Tipstjeneste A/S
SvarCentret
Korsdalsvej 135
2605 Brøndby
Den Lange
Kampen er udsat indtil UEFA beslutter, om kampen skal genoptages eller ej.
Såfremt kampen ikke bliver genoptaget indenfor spillerunden vil alle udfald på Den Lange blive sat til odds 1,00.
-
YahooSeeker [Bot]
Der tager du helt fejl. Se hvad jeg skriver! Hvis man holder dem i hånden, skriver jeg. OK så er vi enige. Ja de skulle da blive lovlige, IRONI ON
-
Jean / BW# 1238
HBG/Herning skrev:
> Der tager du helt fejl. Se hvad jeg skriver!
Ja, jeg læste det du skrev... og jeg tænkte bare; det skrev han bare ikke. Efter sådan en kamp er alt det fede ved romerlys totalt ufedt!
> Hvis man holder dem i hånden, skriver jeg. OK så er vi
> enige.
Nej, enige bliver vi aldrig. Romerlys skal ALDRIG være tilladte... der er altid nogle frustrede idioter, som kan/vil agere, som de gjorde i går aftes i Milano.
> Der tager du helt fejl. Se hvad jeg skriver!
Ja, jeg læste det du skrev... og jeg tænkte bare; det skrev han bare ikke. Efter sådan en kamp er alt det fede ved romerlys totalt ufedt!
> Hvis man holder dem i hånden, skriver jeg. OK så er vi
> enige.
Nej, enige bliver vi aldrig. Romerlys skal ALDRIG være tilladte... der er altid nogle frustrede idioter, som kan/vil agere, som de gjorde i går aftes i Milano.
-
Poulsgaard
Enig romerlys hører til alle andre steder end blandt folk på tribunerne. Dermed sagt at der sagtens kan laves TIFO med romerlys, hvor instrueret(og ædru) personale står for det festlige indslag....
Poulsgaard
Poulsgaard
-
Jesper / BW #2261
-
Tapia
Romerlys ødelægger IKKE fodboldkampe!!!!
Hjernedøde fans MED romerlys ødelægger fodboldkampe!!!!
Hjernedøde fans MED romerlys ødelægger fodboldkampe!!!!
-
Rovsing
Helt ærligt -
fyrværkeri og øl hører ikke sammen.
fyrværkeri og mange mennesker tæt sammen hører heller ikke sammen.
Hvis du brænder fyrværkeri af ved vores kampe så sørg for at jeg ikke ser det, for jeg er netop holdt op med at ryge og derfor meget aggresiv.
fyrværkeri og øl hører ikke sammen.
fyrværkeri og mange mennesker tæt sammen hører heller ikke sammen.
Hvis du brænder fyrværkeri af ved vores kampe så sørg for at jeg ikke ser det, for jeg er netop holdt op med at ryge og derfor meget aggresiv.